10-20 groszy za minutę rozmowy w sieci Era

Newsy
Opinie: 1
Opinie: 1

Według informacji "Media i Marketing Polska" Era ciągle nie wybrała firmy, która będzie realizowała sławny już projekt "Rozmowy sponsorowane". Po wstępnych informacjach, że będzie to firma Capitol (współpracująca  ze szwedzką firmą Iquity, która produkuje odpowiedni software), okazało się, że Era ogłosiła przetarg, do którego zaproszono osiem agencji (w tym Capitol). Wybrana agencja będzie zajmowała się głównie pozyskiwaniem reklamodawców. W kwietniu system ma być testowany już na grupie 50 tys. osób. Reklamy będą pochodziły głównie od producentów FMCG, ponieważ z usługi mają korzystać głównie osoby rzadko dzwoniące, czyli zainteresowane produktami najwyżej ze "średniej półki".

Korzystanie z wdrażanego systemu nie będzie oznaczało darmowych minut w zamian za odsłuchiwanie określonej liczby reklam. Abonent będzie natomiast korzystał z taniej taryfy (10-20 groszy za minutę rozmowy). Stawka będzie jednakowa dla wszystkich taryf oferowanych w sieci Era. System będzie niedostępny, przynajmniej w obecnej fazie, dla użytkowników prepaid.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane: