Od 8 kwietnia każdy, kto chce sprawdzić usługę telewizji cyfrowej w UPC będzie mógł ją bezpłatnie wypróbować przez 14 dni. Pakiety telewizyjne dostępne są obecnie w niższych cenach - Pakiet Select Extra HD z nagrywarką (113 kanałów, w tym 21 HD) w cenie 74 zł, a Pakiet Max Extra HD z nagrywarką (151 kanałów, w tym 28 HD) w cenie 87 zł. W zależności od wybranego wariantu dodatkową korzyścią będzie jeden lub dwa miesiące bez opłat.
Wspierająca promocję kampania reklamowa obejmuje radio, Internet i telewizję. Od dziś spoty emitowane są m.in. w stacjach: Radio Eska, RMF Max, Antyradio, Planeta.fm oraz w czołowych lokalnych stacjach radiowych. Banery informujące o nowej promocji widoczne są na największych portalach internetowych kierując do dedykowanej strony prezentującej ofertę. 14 kwietnia kampania startuje w telewizji. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest.