Liczba użytkowników Tlenofonu przekroczyła 27 tysięcy. "Platforma przygotowana na sześć miesięcy została zapełniona w dwa" – mówi Jacek Świderski, członek zarządu portalu o2.pl, operatora Tlenofonu - "Liczyliśmy na 2-4 tys. użytkowników w 2004 roku, a zdobyliśmy ich 20 tysięcy." Świderski przewiduje, że do końca 2005 roku z Tlenofonu może korzystać nawet 200 tysięcy osób.
Wraz z rozszerzaniem oferty zmieniła się struktura przychodów spółki; jeszcze w 2003 roku 90% przychodów pochodziło z reklam. Aktualnie reklamy stanowią 2/3 przychodów, pozostała część to usługi telekomunikacyjne – Tlenofon i Tlendostęp (tańszy od oferowanego przez TP S.A. numer dostępowy – www.dostep.tlen.pl).
Choć Jacek Świderski nie chce zdradzić szczegółowych planów spółki na bieżący rok, to przyznaje, że priorytetem będzie Tlenofon. - Tlenofon będzie w 2005 roku usługą, w którą będziemy inwestować najwięcej. Prace są zaawansowane i nie chcemy, aby ktoś nas ubiegł. Zapowiada również obniżkę cen za rozmowy przez Tlenofon. - Spadek cen nastąpi w lutym. Średnio o około 30%. Dzięki znacznej ilości połączeń udało nam się renegocjować umowy. Tanieć będą na pewno połączenia zagraniczne oraz krajowe. Nie do końca jasna jest sprawa połaczeń na komórki, ze względu na wciąż utrzymującą się wysoką stawkę interconnectową. Negocjacje trwają.