2,8 mln aplikacji IKO zainstalowanych w smartfonach

Newsy
Opinie: 0

W sierpniu 2018 roku liczba logowań do aplikacji IKO banku PKO BP przekroczyła logowania do serwisu transakcyjnego iPKO.

Klienci coraz częściej używają aplikacji mobilnej jako podstawowego narzędzia do zarządzania finansami.

Ponad 44 miliony logowań do IKO w sierpniu to wynik, który nawet na nas robi ogromne wrażenie – mówi Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Obecnie klienci największego polskiego banku posiadają na swoich telefonach już ponad 2,8 mln aplikacji IKO, a w każdym miesiącu ich aktywność w kanale mobilnym rośnie.

Pierwsze 50 milionów transakcji w IKO wykonali w ciągu ponad 4 lat, a kolejne 50 milionów w 8 miesięcy.

Obecnie na liczniku jest już ponad 113 milionów transakcji w IKO od startu aplikacji w 2013 roku.

Klienci najczęściej za pośrednictwem telefonu dokonują przelewów oraz płatności w internecie.

W kolejnych miesiącach w aplikacji pojawi się m.in. możliwość dokonywania transakcji BLIK w ciężar karty kredytowej (bez czeków i wypłat z bankomatów), możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz opłacenia parkingu, a także mobilna autoryzacja.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: