ARC Rynek i Opinia - Orange najbardziej znanym sponsorem

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 1

Orange jest najaktywniejszym sponsorem w Polsce - według badania „Sponsoring Monitor 2009”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci wskazywali ją najczęściej jako pierwszą, w spontanicznych odpowiedziach na zapytanie o marki, które ich zdaniem najczęściej angażują się w działania sponsoringowe.

Kluczowe obszary zaangażowania Orange w Polsce to sport, muzyka oraz film. Marka od lat związana jest z piłką nożną, była sponsorem polskiej Ekstraklasy a od lutego br sponsoruje Reprezentację Polski. W muzyce stawia na spektakularne koncerty z udziałem gwiazd, dzięki temu w Polsce gościli: Sting, Seal, Grace Jones, Macy Gray i George Michael. Jest też też sponsorem Orange Warsaw Festiwal. Zaangażowanie w film to między innymi najnowsze projekty: „Środy z Orange” oraz plenerowy Orange Kino Letnie.

Pierwsza fala tegorocznej edycji badania „Sponsoring Monitor 2009” została zrealizowana przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=415 mieszkańców Polski w wieku 15-65 lat.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rufus pisze: 2009-06-25 12:22
    No pierwsze miejsce mnie specjalnie nie dziwi, ciekawe kogo respondenci wskazywali w drugiej kolejności?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: