ASTER BIZNES: Nowa oferta dla firm - komunikat

Newsy
Żródło: ASTER
Opinie: 4

180 mln zł przychodów z rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu chce zdobyć ASTER do 2015 r. Operator utworzył w swoich strukturach specjalny departament ASTER BIZNES odpowiedzialny za obsługę klientów biznesowych. Za pośrednictwem nowoczesnej sieci światłowodowej będzie on oferował usługi dedykowane dla dużych, średnich przedsiębiorstw oraz przedstawicieli segmentu mikro i małych firm.

Obok szerokopasmowego i mobilnego Internetu, telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz telewizji z prawem do emisji programów w miejscach publicznych, ASTER BIZNES będzie świadczył usługi transmisji danych. Klienci biznesowi będą mogli skorzystać z usług VPN, hostingu i kolokacji oraz pełnego wsparcia technicznego w zakresie: obsługi peryferyjnych urządzeń biurowych i urządzeń komputerowych, stanowisk pracy oraz zarządzania oprogramowaniem biurowym. W niedalekiej przyszłości ASTER BIZNES planuje uruchomienie usług dodanych, takich jak np. wideokonferencje czy system automatycznej, telefonicznej rezerwacji miejsc.

Do 2015 r. ASTER chce osiągnąć przychody na poziomie 180 mln złotych i 15% udział w warszawskim, krakowskim i zielonogórskim rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Najwięcej, bo 61% przychodów operator chce uzyskać świadcząc usługi dla średnich firm (od 6 do 250 pracowników). Kolejne 23% przychodów ma pochodzić z obsługi firm małych zatrudniających do pięciu osób, a pozostałe 16% z obsługi dużych przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 osób.

- Mamy wystarczający potencjał do tego, by konkurować na rynku z największymi graczami na rynku. Naszym ogromnym atutem jest jakość świadczonych usług, a także zaplecze techniczne. Dysponujemy nowoczesną, światłowodową siecią, która gwarantuje naszym klientom pełne bezpieczeństwo, bardzo niską awaryjność i uzyskanie bardzo dobrej przepustowości, powyżej 1 Gb/s. – powiedział Janusz Arciszewski, Prezes ASTER.

ASTER chce przekonać do siebie klientów biznesowych także atrakcyjnymi cenami oraz poziomem serwisu. - W dzisiejszych czasach to podstawa świadczenia usług telekomunikacyjnych. ASTER BIZNES dysponuje Centrum Nadzoru Sieci, które kontroluje całą naszą sieć 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, własna obsługa techniczna pozwala nam reagować szybko i dostosować się do indywidualnych wymagań Klientów. – twierdzi Robert Sababady, dyrektor ASTER BIZNES.

Jeszcze w tym roku ASTER BIZNES zamierza pozyskać trzech dużych Klientów oraz uzyskać przychody na poziomie 5 milionów złotych. Zdecydowany wzrost przychodów firma chce uzyskać w latach 2011 i 2012 - odpowiednio na poziomie 25 i 50 milionów złotych. Najwięcej, bo 40% przychodów będzie pochodzić z dostępu do Internetu, 30% z usług głosowych, po 10% z usług transmisji danych, usług mobilnych i telewizji.

Choć do tej pory ASTER koncentrował się przede wszystkim na rynku konsumenckim, firma posiada już spore doświadczenie w obsłudze Klientów biznesowych. Obecnie ASTER BIZNES obsługuje 70 dużych przedsiębiorstw oraz 13 000 firm małych i mikro firm.

Pod względem technicznym ASTER jest liderem na terenie Warszawy, Krakowa i Zielonej Góry. Operator świadczy usługi w oparciu sieć zbudowaną z 48 tyś km włókien światłowodowych i 1500 km kabli koncentrycznych.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2010-02-16 18:37
    to przecież ta sama sieć, która jako jedyna chciała udostępniać innym informacje, na jakie strony w Internecie wchodzimy i oferująca ciemnemu ludowi telefonię stacjonarną pod postacią... zwykłego VoIP'a. Życzę powodzenia jak ktoś się na to złapie.
    0
  • Users Avatars Mini
    qwe pisze: 2010-02-16 22:58
    glupis typowo polski ignorant. voip to jest od twojej lokalizacji do wyposazenia w Asterze, potem jest normalnie wpuszczane w miedzyoperatorska siec SS7. Prokuraturze to kazdy operator dane ujawni.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2010-02-17 14:29
    qwe - żebyś widział jak ten Twój VoIP w praktyce "działa" to byś takich bzdur nie pisał. Poza tym, to co za różnica na jakim odcinku jest VoIP, skoro i tak jest. Jako lojalny pracownik Astera na pewno wiesz, że żeby mieć VoIP'a to wystarczy mieć przyzwoitą przepustowość łącza (dużo osób już ma - jest 2010 r.) i wychodzi o 80% taniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    qwe pisze: 2010-02-18 11:44
    @Fuks: Owszem jestem z branzy ale dla Astera jestem klientem a nie pracownikiem ale wiem jak to dziala. Patrzac od strony klienta do nic go nie powinno obchodzic jezeli wszystko dziala dobrze - a dziala - w tym jak jest robiony transport od jego modemu do wyposazenia na centrali jezeli uslugi w tym CLIP i CLIR sa realizowane zgodnie z prawem. Polaczenia nazwijmy a la voip sa mozliwe, poprzedzasz numer '*' i masz duzo taniej kosztem potencjalnej straty jakosci. Wiec nie klam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: