Automatyczna obsługa przez błękitną linię tp biznes 9330

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 12

Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.

Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, Klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę. W efekcie podniesie się jakość i szybkość obsługi, a w konsekwencji satysfakcja klientów.

Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca br. Klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do Klienta w bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.

W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.

Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.

W tym roku, dla Klientów biznesowych, planowane jest także wprowadzenie automatycznej informacji przez bl tp biznes 9330 m.in. nt. dokumentów księgowych, rozliczeń i płatności, stanu realizacji zleceń i zamówień oraz uruchomienie samoobsługi poprzez strony www dla Klientów biznesowych. TP przewiduje, że do końca 2006 roku, 10 proc. wszystkich kontaktów z klientami biznesowymi będzie się odbywało automatycznie, bez kontaktu z doradcą.

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2006-02-18 19:30
    Czyzby szykowaly sie kolejne zwolnienia. Wkrotce z zywycz czlowiekiem sie nie pogada, juz teraz nie mozna sie spotkac z zywym czlowiekie wszystko trzeba zalatwiac przez telefon. Teraz bedzie sie gadalo z automatem?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-19 01:25
    Tylko Chuck Norris ma realizowane zgłoszenia zaraz po zadzwonieniu do błękitnej linii..
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-02-19 04:12
    Nic nie zastąpi człowieka, przekonamy się otym za parenascie lat, ale wtedy będzie zapóźno
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2006-02-19 12:02
    Niedługo trzeba będzie mieć oddzielny komputer do archiwizacji PIN-ów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiankowalczyk pisze: 2006-02-19 12:12
    Ja uważam, że pomysł z tymi numerami PIN jest bardzo dobry - to jest coś w stylu Polkomtela: pluskod4 i pluskod5 - niech tp się dalej rozwija ;) może jeszcze wyjdzie z tego coś dobrego.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2006-02-19 12:28
    Ja uważam, że pomysł z tymi numerami PIN jest bardzo dobry - to jest coś w stylu Polkomtela: pluskod4 i pluskod5 - niech tp się dalej rozwija ;) może jeszcze wyjdzie z tego coś dobrego.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2006-02-19 16:26
    ciekawe jak bedzie w praktyce:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-02-19 18:47
    Już widze wściekłość w oczach i te wyrywane włosy z głów tych bieznesmenow ktorzy zadzwonia z jakąś "pierdołą" i bedą chcieli cos załatwić przez telefon ,hie,hie dopiero TP bedzie miala złą prasę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-19 23:23
    brat pracuje w infolinii neostrady i nie raz musi sie meczyc z ludzmi ktorzy nawet dobrze nie wiedza co to jest komputer.. ale taka praca... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    milo pisze: 2006-02-20 13:19
    pozostaje miec nadzieje ze bedzie dzialala lepiej niz w przypadku klientow indywidualnych
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-02-20 15:44
    No to życzymy dużo szczęscia klientom biznesowym ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-02-20 21:33
    hehehe...Obłąkana Linia...hehehe :D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: