Warszawskie ZOO z biletami w komórce, ale z dodatkową prowizją

Newsy
Opinie: 0

mPay wprowadza do swojej aplikacji bilety do Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego.

Zakupu można będzie dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów będą mogli ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.

Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay będzie wyglądało podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO można będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce.

Bilety do warszawskiego ZOO będą dostępne w aplikacji mPay od 21 lipca.

Za jej pomocą będzie można nabyć bilety normalne, ulgowe oraz rodzinne.

Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: