Javatech wprowadza nowy produkt wspomagający funkcjonalność programu BluAir (www.bluair.pl). Nowym rozwiązaniem jest aplikacja bluResponse, umożliwiająca komunikację zwrotną od klienta podczas akcji promocyjnych lub eventowych, w których kanałem komunikacji jest Bluetooth Marketing.
Nadajniki bluAir wykorzystywane były do tej pory do rozsyłania plików takich jak reklamy, gry, tapety, dzwonki czy filmy na telefony komórkowe klientów za pomocą darmowej technologii Bluetooth. Nowa funkcjonalność nadajników daje możliwość przeprowadzania konkursów, wsparcia programów lojalnościowych czy zbierania opinii klientów o produkcie lub promocji.
"Program bluResponse powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych klientów" – mówi Marta Pieniążek, Interactive Marketing Director Javatech. - "Niemal wszystkie firmy, korzystające z naszych usług, a także większość firm, które przymierzają się do wykorzystania bluAir pytają o możliwość zbierania danych o klientach (wiek, płeć, numer telefonu itp.), którzy pobrali plik reklamowy za pomocą Bluetooth. bluResponse to umożliwia. Komunikacja zwrotna to także możliwość pozyskania deklaracji pełnoletniości klienta, co jest ważne przy promocji papierosów i alkoholu, możliwość zarejestrowania się użytkownika w programie lojalnościowym czy też udział w konkursie – sposobów wykorzystania jest wiele. Za pomocą telefonu komórkowego, nadajnika bluAir i programu bluResponse zyskujemy interakcję z klientem, czyli to czego zawsze brakowało w Bluetooth marketingu. Prowadzone akcje z użyciem programu bluAir i nowej aplikacji
bluResponse działają – analogicznie do całego Bluetooth marketingu – na zasadzie permission marketing, czyli użytkownik musi zgodzić się na komunikację z nadajnikiem. Dzięki temu docieramy do grona osób rzeczywiście zainteresowanych danym produktem lub usługą, unikając irytacji osób, które nie są zainteresowane, lub nie mają w danej chwili czasu na komunikację."