Cyfrowy Polsat - bardzo słaba sprzedaż usług komórkowych, liczy na potencjał mPunktu

Newsy
Żródło: Cyfrowy Polsat
Opinie: 2

Cyfrowy Polsat poinformował w swoich wynikach za III kw. 2009 r., że na koniec września posiadał 36 tys. użytkowników telefonii komórkowej. W okresie 9 miesięcy zakończonym 30 września 2009 roku strata EBITDA na działalności MVNO stanowiła 7,7% zysku EBITDA na działalności DTH. Sprzedaż usług MVNO i mobilnego broadbandu ma przyspieszyć dzięki przejęciu sieci mPunkt. Cyfrowy Polsat twierdzi, że sprzedaż mPunkt stanowi ok. 22% sprzedaży usług Polkomtela. mPunkt to sieć ponad 200 sklepów działających w ponad 150 miastach na terenie
Polski.

Cyfrowy Polsat potwierdził także rozpoczęcie testów konsumenckich usług szerokopasmowego internetu radiowego (900 MHz, 21 Mbit/sec).

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: