Cyfrowy Polsat: nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta

Newsy
Opinie: 88

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności. Nowa platforma umożliwia dokupowanie i modyfikowanie pakietów telewizyjnych i internetowych, obsługiwanie dostępu do materiałów wideo w ramach usług VOD, PPV i serwisów online oraz skorzystanie z innych usług operatora.

- Projektanci nowej platformy pomyśleli o wielu nowych, użytecznych funkcjach, dzięki którym zarówno obsługa konta, jak i płatności zajmą niewiele czasu. Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy – mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat S.A.

Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale „VOD, PPV i Serwisy Online” – dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale „Usługi/Wykorzystanie limitów” klienci szybko sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.

Zmiany w nowym serwisie ICOK są widoczne dla wszystkich abonentów, ale docenią je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Ciekawą i użyteczną funkcją jest możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. „dekoder u babci” czy „Internet córki”. Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. W menu serwisu znalazło się również miejsce z odpowiedziami na najczęściej zadawane przez klientów pytania, a prosty formularz kontaktowy pomaga w szybki sposób skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Nowy ICOK to także nowoczesny i przejrzysty wygląd oraz większa czytelność i intuicyjność obsługi.

Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu znajduje się pod adresem: www.icok.cyfrowypolsat.pl

Opinie:

Opinie archiwalne (88):

Komentuj

Komentarze / 88

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-03-31 16:50
    ICOK - I CO K....wa nam zrobisz:-))))
    11
  • Users Avatars Mini
    073499152032 pisze: 2014-07-06 11:42
    nie moge odzyskac chasla
    3
  • Users Avatars Mini
    genowefa pisze: 2014-07-08 20:19
    po zmianie str . nie moge sie zalogowac na konto icok
    13
  • Users Avatars Mini
    niuniu pisze: 2014-07-09 12:38
    Dupa po tej calej zmianie nie moge sie zalogowac dupa
    5
  • Users Avatars Mini
    RR pisze: 2014-07-27 23:06
    Oczywiście zrobiło się gorzej - nie można się zalogować, olewanie klientów.
    13
  • Users Avatars Mini
    No name pisze: 2014-08-12 06:54
    Nigdy więcej CP
    7
  • Users Avatars Mini
    donald popapral pisze: 2014-09-22 20:21
    I co z tego guana wyszło wiec wy robocie to co robiliscie młodzi niech nie modza do brukowania ulic
    0
  • Users Avatars Mini
    po-poprawia pisze: 2014-09-22 20:24
    Wy zrezygnujcie bo utrudniacie
    5
  • Users Avatars Mini
    rb pisze: 2014-09-30 11:09
    icok-wielki szajs i gó...o, co to za dziwoląg? i dla kogo?
    8
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2014-10-05 18:47
    Wielkie gó..o nie działa. Nikomu ze znajomych (którzy dali się nabrać CP nie udało się zalogować. Dno
    8
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2014-10-15 14:40
    patrza na siebie nie na abonamenta,aaaaaaaa kasy ile chapli hoho
    3
  • Users Avatars Mini
    barmanka41 pisze: 2014-11-15 12:39
    beznadzieja ten I CO K......a
    7
  • Users Avatars Mini
    ryszard pisze: 2014-11-16 09:30
    Obecnie nie mogę zalogować się do strefy abonamenta , a centrum obsługi klienta kazali mi czekać 20 min na połączenie . Dziękuje za taką przyjemność
    5
  • Users Avatars Mini
    anna pisze: 2014-12-05 20:09
    nie mogę się zalogować do strefy abonamenta
    11
  • Users Avatars Mini
    atoja pisze: 2014-12-15 10:43
    beznadziejna zmiana
    6
  • Users Avatars Mini
    atoja pisze: 2014-12-15 10:44
    ciągle nie będę podawać peselu, poprzednio było w miarę dobrze, po co zmienialiście
    5
  • Users Avatars Mini
    wielka kicha pisze: 2014-12-15 12:36
    nie można się zalogowac
    6
  • Users Avatars Mini
    tadziu pisze: 2014-12-16 07:12
    do czego potrzebny wam pesel,czy nie poto zeby bardziej wniknac w nasza prywatnosc przeciesz macie nasz e-mail
    3
  • Users Avatars Mini
    waldemar119 pisze: 2014-12-23 12:06
    Beznadzieja zawarta w beznadzieji. Po co tworzyć coś co nie działa, chyba tylko po to by zniechęcić klijentów do siebie. A ta firma dąży do tego. Przy takim współdziałaniu Firma Plus też ucierpi.
    3
  • Users Avatars Mini
    noni pisze: 2014-12-23 18:38
    Badziewie,nie można się zalogować...! zróbcie coś z tym...!
    3
  • Users Avatars Mini
    smutny48 pisze: 2015-01-06 11:22
    dupa dupa dupa jak sie zalogowac nie wychodzi nic pojebany polsat
    4
  • Users Avatars Mini
    fred pisze: 2015-01-07 09:46
    icok działa 2 dni ...potem to tylko pokazuje błędne hasło lub login
    5
  • Users Avatars Mini
    fred pisze: 2015-01-07 10:00
    zrobiłem chyba błąd że zrezygnowałem z internetu z TP-SA.i przeszedłem do CP.Coś jest nie tak.Za 4 dni surfowania po internecie zżarło mi 21,3 GB limitu,a nie ściągałem żadnych plików ani filmów.Tragedia.A narzekałem na TP SA gdzie mogłem ssać filmy całymi dniami bez limitu danych.Jak minie umowa przechodzę z powrotem na stare śmieci.
    3
  • Users Avatars Mini
    rubik pisze: 2015-01-12 18:45
    te zmiany to lipa icok nie działa
    5
  • Users Avatars Mini
    Henryk pisze: 2015-01-18 18:01
    nie można się zalogować mam już hasło za każdym razem kiedy próbuję się zalogować pokazuje mi się strona dla osób które dopiero chcą założyć konto próbowałem na wszystkich możliwych stronach i wszędzie to samo naprawcie to lenie z Polsatu
    6
  • Users Avatars Mini
    henryk pisze: 2015-01-25 13:14
    lipa trzeba sie wycofac cp
    5
  • Users Avatars Mini
    Agata pisze: 2015-01-27 21:18
    Brak słow.Do tej pory było dobrze,a teraz nie moge się zalogować,co to ma być!!!!!!!!!!!!!
    7
  • Users Avatars Mini
    brytttt pisze: 2015-01-28 14:45
    wielkie gówno ten polsat i icok
    6
  • Users Avatars Mini
    bolo1 pisze: 2015-01-31 10:21
    przekret wielki 2 bombelki
    5
  • Users Avatars Mini
    polsatus pisze: 2015-02-07 22:49
    zajebiste gowno
    4
  • Users Avatars Mini
    andrzej drąg pisze: 2015-02-08 19:13
    Wejście w jakiekolwiek usługi Polsatu to odrazy strzel sobie z łuku w łep nie ten na dole odrazuw głowę .Polsat to czuje i to delikatnie mówiąc to złodzieje włączniez Solożem proszę unikajcie tej zarazy
    2
  • Users Avatars Mini
    banda pisze: 2015-02-08 19:15
    Polsat to kibel tylko tam nie sr.j bo cię utopią
    3
  • Users Avatars Mini
    kolbuch pisze: 2015-02-12 12:24
    Potwierdzam wszystko !!! Ktoś mnie tu nabiera .
    6
  • Users Avatars Mini
    zbych pisze: 2015-02-17 18:22
    lipa tu nic nie działa
    2
  • Users Avatars Mini
    zofcia60 pisze: 2015-03-15 17:57
    totalna porażka ciągle nie mogę się zalogować i polsat uważa że to wszystko w porządku MOŻE PORA ZMIENIĆ INFORMATYKÓW ABY TAK ZROBILI ICOK ŻEBY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY
    2
  • Users Avatars Mini
    kamila pisze: 2015-03-23 15:31
    nie moge sie zalogować a wpisuje poprawne dane
    3
  • Users Avatars Mini
    halina pisze: 2015-04-11 11:15
    trzeba przejsc gdzie indziej ja tez nie moge sie zalogowac
    1
  • Users Avatars Mini
    irena pisze: 2015-04-15 14:40
    trudno sie zalogowac, wczesniej było lepiej, zamiast ulepszyć to zrobili odwrotnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lipa pisze: 2015-05-10 20:02
    chujnia z silnia ten caly icok
    1
  • Users Avatars Mini
    lob pisze: 2015-05-19 20:25
    po wejściu na stronę dodali jeszcze to: Nazwa zagrożenia: Backdoor.Trojan Lokalizacja: http://www.cyfrowypolsat.pl/TV_Mobilna_v1.0.2239_Setup.exe
    0
  • Users Avatars Mini
    matros pisze: 2015-05-24 01:20
    Nie mogę się zalogować, trudno odszukać nawet stronę gdzie to się może odbywać
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej kucha pisze: 2015-05-24 14:42
    nie mogę si e zalogować do icok
    2
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2015-06-10 15:45
    za każdym razem jak próbuję się zalogować, to mnie krew zalewa...
    2
  • Users Avatars Mini
    virus pisze: 2015-06-23 12:16
    totalna klapa walcie sie
    3
  • Users Avatars Mini
    kamilos pisze: 2015-08-12 13:12
    zmięcie tych co to wymyślają takie badziewia .do łopatologii z nimi nich się narobią a nie utrudniają ludziom życia.kto to ma czas teraz kopać w papierach zęby się za logować krew mie zaraz zaleje biurokracja coraz większa sie rozmarza jak robactwo. złazić ze stołków i za miotle sie brać nie utrudniać życia innym
    3
  • Users Avatars Mini
    gg8569629 pisze: 2015-08-12 18:15
    do starej wersji cze ba przejść nic nie działa szkoda czasu . cierpliwość mi sie już kończy pisze wypowiedzenie baranom
    2
  • Users Avatars Mini
    jaco66 pisze: 2015-08-17 14:15
    dlaczego tak utrudniacie abonentom???????????????????????????????????????????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    saba pisze: 2015-08-25 23:38
    nie można się zalogować. Brak cierpliwości zróbcie coś bo ludzie od was odejdą!
    1
  • Users Avatars Mini
    on pisze: 2015-09-13 08:39
    co za debil zmienil icoka
    1
  • Users Avatars Mini
    on pisze: 2015-09-13 08:40
    co za debil zmieil icoka?
    1
  • Users Avatars Mini
    Miro26 pisze: 2015-09-18 21:17
    Regularnie płacę przez ICOK co dwa miesiące i bez problemu lecz dziś zdębiałem, bo pół godziny iPadem próbowałem zapłacić i nic, odrzucało, że login lub hasło nieprawidłowe. Myślałem, że mnie szlag trafi lecz spróbowałem telefonem i od razu strzał w 10-kę. Kilka minut i gotowe. Ja myślę, że te apple to do dupy, z resztą sam nie wiem co o tym myśleć. Ważne, że zapłaciłem, bo te upomnienia na ekranie mnie wkurwiają.
    0
  • Users Avatars Mini
    699421378 pisze: 2015-09-30 20:59
    Powiem szczerze mam tego dość. W pierwotnej wersji mogłam swobodnie wejść na stronę płatności. Teraz jest to niemożliwe. Podałam adres e-meilowy konsultantowi przy przedłużeniu abonamentu telewizyjnego. Do chwili obecnej nie mam żadnej informacji bieżącej na temat płatności. Czy życzycie sobie bym nie uiszczała opłat? Nowakowska
    1
  • Users Avatars Mini
    andi pisze: 2015-10-05 06:53
    ten icok TO WIELKI SZAJS
    1
  • Users Avatars Mini
    brydzia pisze: 2015-10-08 13:18
    niemoge sie zalogowac na konto
    0
  • Users Avatars Mini
    SPOKO pisze: 2015-10-18 16:54
    k...wa co jest matoły polsatowskie żadne logowanie nie działa,co za pojeb to zmienił.Chyba ze taki był cel zeby nikt nie mógł sie zalogować.Żeby was szlag trafił..Nawet mój nick jest wkurwiony.
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2015-10-19 11:55
    Nie można się zalogować na konto,to jest jakaś makabra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xy pisze: 2015-11-13 12:59
    Nie mogę się zalogować na icok polski a na starym mogłem o co chodzi?
    -1
  • Users Avatars Mini
    ab pisze: 2015-11-20 20:07
    Nie można się zalogować na icok, bo cały czas pokazuje się strona do rejestracji nowego konta! Halo!!!! Czy ktoś z polsatu wogóle czyta te komentarze!!!!!!????? Jak mam się zalogować??????
    -1
  • Users Avatars Mini
    leonidas pisze: 2015-11-29 20:35
    jak zalogowac sie do tego icoku chyba dostane bzika. Tylko rejstacja i informacja ze jestem zalogowany tylko gdzie??? normalne gowno szukaj i bladz
    -1
  • Users Avatars Mini
    Kryska pisze: 2016-01-04 11:31
    Nie mogę się zalogować do strefy abonenta po tej zmianie,co mam teraz zrobić?,jedyne wyjście to chyba rozwiązać umowę listownie,bo właśnie mi się konczy,fajnie dbają o swoich klientów,liczy się tylko kasa.
    2
  • Users Avatars Mini
    agnieszka pisze: 2016-02-03 08:36
    ten polsat to sciema zaplacilam trzy dni temu rachunek a napis dalej wychodzi osoby ktore tam pracuja widac nic nie robia tylko sie obijaja
    0
  • Users Avatars Mini
    jonaszpap pisze: 2016-03-04 19:31
    SAME NEGATYWNE KOMENTARZE -JA NIE MOGE SIE ZALOGOWAC CIĄGLEBLEDY INNE SPRAWY W KONTAKTRACH Z POLSATU BEZ ODPOWIEDZI 4 RAZY PISALEM E- MAILE I NIC !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jonaszpap pisze: 2016-03-04 19:36
    Kontaktc calkiem dodupy nigdy nie reaguja na maile -zakichany POLSAT .JAKKK JAJSZYBCIEJ ZRYWAM UMOWE Z NIMY -GUWNO!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    m.c pisze: 2016-03-17 17:21
    Naciągacze z bałaganem w przepływie informacji.A zalogować się nie da. I z kąd mam wiedzieć ile i za co mam zapłacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    saj pisze: 2016-04-07 13:39
    Nie move sie zalogowac
    0
  • Users Avatars Mini
    cwaniak pisze: 2016-06-16 23:36
    Zachowujecie się jak dusi grosze ! Jestem Waszym abonentem od 11 lat ...szkoda ,że nie szanujecie nas abonentów. Wszystko u Was jest za dodatkową opłatą np Euro2016. Rozumiem ,że chcecie zarobić na transmisji meczów ale dlaczego wykasowaliście z mojego abonamentu stacje niemieckie ! tylko dlatego ,że transmitowały wszystkie mecze ? To jest granda !!! Umowa z Wami obejmuje stacje niemieckie , więc dlaczego je wykasowaliście . Wystąpię na drogą sądową. Rozważam zerwanie z Wami umowy ale przedtem bede szukał satysfakcji na drodze sądowej.
    1
  • Users Avatars Mini
    manio pisze: 2016-08-05 09:59
    po zał. konta podaję meila przy logowaniu a to bydlę mówi że zły,szkoda czasu.
    1
  • Users Avatars Mini
    zyg pisze: 2016-10-23 09:55
    Wielkie gówno to wszystko niezrozumiałe całe elektroniczne biuro obsługi i logowanie
    0
  • Users Avatars Mini
    kik pisze: 2016-12-02 19:50
    z icok iem szkoda się denerwować lekceważą klientów po podpisaniu umowy. Nie poleciłbym nikomu takich usług.
    1
  • Users Avatars Mini
    drops pisze: 2016-12-11 12:01
    Założyłem dziś konto na icok i kurna nie ma jak potwierdzić konta od wczoraj ranna nie mam wszystkich programów. Siedzą hu*je i wymyślają piervle
    0
  • Users Avatars Mini
    drops pisze: 2016-12-11 12:03
    Łopata i niech zapierdala ze śniegiem
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2017-01-20 21:36
    ale badziewie okrzyczane g...o samochwalcy
    0
  • Users Avatars Mini
    ad pisze: 2017-01-31 21:29
    to co zrobiliście jest do dupy po co utrudniacie życie chcecie stracić klijętów?
    0
  • Users Avatars Mini
    sdcfv pisze: 2017-02-01 11:32
    Nie mogę się zalogować na ICOK. Widzę, że za zmianami idą utrudnienia a nie ułatwienia. Zgadzam się z komentarzami, że firma nie szanuje stałych abonentów a przy okazji strzela sobie w kolano. Przecież ludzie nie są głupi i będą po prostu rezygnować z usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    mario0013 pisze: 2017-02-05 14:27
    jak mam sie zalogować na swoje konto? gdy wchodzę na icok otwiera mi sie strona do rejestracji a nie do logowania......Mario0013
    0
  • Users Avatars Mini
    petent pisze: 2017-03-14 23:49
    przestancie nas traktowac jak drugi sort
    0
  • Users Avatars Mini
    kicia pisze: 2017-03-15 00:24
    NIE MOZNA SIE ZALOGOWAC WIELKA DUPA!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewa Staszek pisze: 2017-04-02 20:30
    nie mogę się zalogować zeby zapłacic za abonament a tylko w ten sposób jest to u mnie mozliwe cały czas wyskakuje mi strona do rejestracji
    -1
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2017-05-02 20:42
    Nie mam wszystkich programów z cyfrowego Polsatu, po mimo czekania na jednym kanale i po rozmowie z cyfrowym Polsatem i tak nie mam połowy kanałów
    0
  • Users Avatars Mini
    slaw pisze: 2017-05-15 19:16
    niechce dluzej placic za reklamy chcialem zrezygnowac a niemoge sie dodzwonic
    0
  • Users Avatars Mini
    Agata pisze: 2017-05-20 16:54
    Trzema okradacie swoich abonamentow
    0
  • Users Avatars Mini
    dorota pisze: 2017-06-15 07:57
    porazka dupa z tym logowaniem!!!!!
    -1
  • Users Avatars Mini
    ela pisze: 2017-07-11 09:24
    jesli nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniadze
    0
  • Users Avatars Mini
    józef duchnicki pisze: 2017-09-02 14:58
    z czego wynika niedopłata za abonament z sierpień 2017 r skoro opłaciłem abonament w czerwcu br. z góry za lipiec,sierpień i wrzesień br. .Proszę o wyjaśnienie mi tej spawy ,gdyż nękanie mnie telefonicznie o jakiś zaległościach bez podania przyczyny jej powstania są dla mnie nieznane.Przy telefonicznej informacji proszę szczegółowo podać skąd się wzieła ta niedopłata i z czego to wynika.
    0
  • Users Avatars Mini
    afe pisze: 2017-10-05 15:55
    nie mogę się zalogować na icok
    0
  • Users Avatars Mini
    Jurek pisze: 2017-10-19 18:23
    Mam to samo nie mogę się zalogować to że tną nas po kieszeni to już przebolałem ale teraz to już przesadzili
    0
  • Users Avatars Mini
    gonia5623 pisze: 2017-11-02 11:58
    Dzień dobry dlaczego jak oddany został modem za który płacone było 10 złoty oprócz abonamętu i musiałem to oddać a teraz mam zapłacić 800 zł kary niby co za złodzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jan pisze: 2017-11-13 12:57
    Nie mogę się zalogować ///zły pesel lub nr karty ????????????? Nie mogę pobrać druku wpłat co bym nie otwierał to otwierają się niechciane reklamy i to nie związane z Polsatem Strony Polsatu to wielkie g.........
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: