Cyfrowy Polsat: koniec testowania LTE za 9 zł i nowe routery Huawei

Promocje
Opinie: 12

Cyfrowy Polsat zakończył promocję „Testuj LTE za 9 zł” i dodał do swojej oferty dwa nowe routery Huawei E5186 i E5786.

Z chwilą wyłączenia oferty „Testuj LTE za 9 zł” obowiązuje poprzednia opcja "Internet na próbę", w której koszt aktywacji wynosi 49 zł.

W ramach promocji "Internet na próbę":

  • klient może testować Internet przez 14 dni.
  • w zależności od ilości dni testu naliczona będzie proporcjonalna opłata abonamentowa:
    • np. dla abonamentu 49,99 zł i 14 dni testów – Klient zapłaci 23,32 zł,
    • np. dla abonamentu 49,99 zł i 7 dni testów – klient zapłaci 11,66 zł.
  • w zależności od ilości dni testu naliczona będzie proporcjonalna opłata za udostępnienie sprzętu.
  • zwrot jest możliwy raz w ciągu 12 miesięcy.

Ceny nowych urządzeń w promocji "Internet Power LTE 2.0":

  • jednorazowa opłata z tytułu włączenie usługi udostępnienia:
Pakiet   Power LTE 2.0 20 GB Power LTE 2.0 40 GB Power LTE 2.0 70 GB Power LTE 2.0 90 GB
Huawei E5186 niedostępny 1 zł 1 zł 1 zł
Huawei E5786 1 zł 1 zł 1 zł 1 zł
  • miesięczna opłata z tytułu udostępnienia:
Pakiet   Power LTE 2.0 20 GB Power LTE 2.0 40 GB Power LTE 2.0 70 GB Power LTE 2.0 90 GB
Huawei E5186 niedostępny 25 zł 25 zł 25 zł
Huawei E5786 15 zł 15 zł 15 zł 15 zł

Ceny brutto.

Szczegółowa tabela cen urządzeń i warunki oferty dostępne są w regulaminie promocji zamieszczonym poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tymotek pisze: 2016-05-20 10:14
    Zembaty jeleni znów szuka! Zadnej usługi od Cp i Plusa! Brawo Ja!
    10
  • Users Avatars Mini
    PiotrusPan pisze: 2016-05-20 11:08
    Mam to goowno, to ich LTE. Pomiędzy 18 a 23-24 nie da się korzystać z Internetu. W czasie otwierania strony gsmonline można iść, zrobić kolację i otworzyć sobie piwo.
    7
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-05-20 12:32
    Nic dziwnego, że zakończyli to przed wakacjami. Ludność brałaby to na wyjazd z rodziną a potem oddawała, że niby nie działa ;)
    6
  • Users Avatars Mini
    BRawo kupa pisze: 2016-05-20 13:33
    a to , że w nocy Plus zmniejsza moc nadajników to przypadek? OD 00:23 do 5 rano moc jest zredukowana z 75dBm do 106 dBm co powoduję znaczy spadek szybkości pobieranych danych . Nocne nolimity kupione od Plua zwalniają gwałtownie .... Testowane na nadajniku ul. Lalki 6/8 Pruszków LAC 11048 cid 41984,41981,41987,5594.
    4
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2016-05-20 14:59
    mam internet LTE od Plusa. mieszkam w Krakowie i kiedys to chodzilo. teraz w godz popoludniowych i wieczornych w moim rejonie zamieszkania to beznadzieja czasem predkosc schodzi ponizej 2 Mb/s. reklamacje? to lekcewazenie abonenta, u nich wszystko gra to wina mojego sprzetu, taka spychotechnika, zanim kupicie naprawde dobrze przetestujcie bo moze byc problem pozniej
    5
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2016-05-20 19:02
    @marek - dlatego mam internet LTE pre-paid (nie opłaca mi się brać Neostrady czy Netii bo tylko max 10MB u mnie). Aktualnie jest to RedBullMobile czyli Play. Srednio mam 20Mbits/15Mbits, 35ms Ping. Czasem jest 25/20, ale poniżej 12/10 nie spadło nigdy. Jak się znacznie pogorszy - bye-bye i zmieniam operatora. Wiązanie się umową na 24 m-ce to wg mnie porażka!
    6
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2016-05-20 19:03
    P.S. Więcej regulaminów nie można było? Przecież to paranoja! Zanim to przeczytałbym to lepiej ten czas wykorzystać na jakąś dobrą książkę!
    3
  • Users Avatars Mini
    Witek pisze: 2016-05-23 16:26
    Dlatego jest możliwość testowania - marku. Bez tego to poprostu w naszych czasach nic się nie zrobi. A co do usługi Plusa i jej jakości... Cóż, jeśli mają ponad 1,5 mln klientów, to siłą rzeczy komuś coś gdzieś nie będzie pasowało. A inni, czyli większość, problemów nie mają. A tacy raczej nic nie piszą w necie :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Majkel pisze: 2016-06-08 21:26
    Co prawda koniec promocji, ale z pewnością za niedługo następna. Polsat tymi testami pozwala użytkownikowi na jednoznaczne stwierdzenie czy jego LTE nadaje się do potrzeb klienta. To dobry sposób marketingu swojej usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2016-06-08 23:33
    CP to dobry net ma, więc w sumie nie ma potrzeby, żeby go testować. Trzeba sprawdzić na mapie zasięg i będzie się podobało. Poza tym, jakby zasięgu nie było, to i tak można od umowy odstąpić - takie święte prawo konsumenta.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Krzysztof pisze: 2016-06-09 11:16
    Ja mam LTE od października ubiegłego roku i nie mam żadnych z nim problemów. Używam stacjonarnie w domu - i na wyjazdach rowerowych i wędrówkach pieszych po Beskidach, w różnych godzinach i jeszcze w drodze, jak żona siedzi obok w samochodzie i musi coś zrobić na laptopie. Prędkość i zasięg jest bez zarzutów - nie wiem zatem skąd te krytyczne uwagi - choć pewnie w różnych rejonach Polski różnie to wygląda. Przedtem miałem internet przenośny u innego operatora i tam często były problemu z zasięgiem.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Zekson pisze: 2016-06-10 13:23
    Mnie po krótkich testach polsat przekonał do tego neta. Mieszkam w małej wiosce, do większego miasta kilkadziesiąt km a z zasięgiem jak i z osiągami nie było problemu. Fajnie, że była możliwość testów bo właśnie w mojej miejscowości dość ryzykowne byłoby podpisanie umowy w ciemno.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: