Cyfrowy Polsat, Plus - start kampanii programu smartDOM

Newsy
Opinie: 1

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM.

W nowej reklamie ambasadorzy programu – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa.

 

Kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie i jego kanałach tematycznych, TVN), radiu (m.in. RMF, ZET, Eska, Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio) i Internecie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, autorami scenariusza spotu są Piotr Fuk, Mirek Kulisz i Zuza Wrońska, reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, producentem TFP, a media zakupił dom mediowy Vizeum.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Joe pisze: 2017-08-23 16:44
    Trzeba podsumować, że smart dom to to jest coś, co się Plusowi ewidentnie udało. Tyle, co na tym programie da się oszczędzić, to ja nie wiem i nie sądzę, żeby u jakiegoś innego operatora to się dało.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: