Czesi mają 1 Mbit w praskiej sieci UMTS

Newsy
Żródło: T-Mobile
Opinie: 65

T-Mobile uruchomił pierwszą sieć UMTS w Czechach. Sieć wykorzystuje markę Internet 4G i ma zostać alternatywą dla usług ADSL. Sieć Internet 4G wykorzystuje technologię kodowania TDD (Time-division-duplex). Infrastrukturę dostarczyła firma IPWireless. TDD (w odróżnieniu od UMTS FDD) jest technologią zoptymalizowaną na przesyłanie danych, a nie usługi głosowe. Użytkownicy dzięki temu będą mogli odbierać dane z prędkością 1024 kbps oraz wysyłać je z prędkością 256 kbps. Internet 4G ma też zapewniać opóźnienia w dostępie do danych mniejsze od 100 ms, często na poziomie 50 ms. Internet 4G jest dostępny w Pradze na częstotliwości 1.9 GHz. T-Mobile będzie sprzedawał zarówno modemy stacjonarne, jak i kart PC. W pierwszej połowie 2006 r. Internet 4G pojawi się w większości miast powyżej 10 tys. mieszkańców w zakresie 872 MHz.  Częstotliwość ta lepiej nadaje się do wykorzystania na terenach o mniejszej gęstości zaludnienia. W połowie 2006 r. ponad połowa Czechów będzie w zasięgu technologii UMTS TDD. Modemy obsługujące obie częstotliwości będą dostępne w sprzedaży od początku 2006 r. Urządzenia zakupione wcześniej będzie można wymienić w punktach sprzedaży.

Ceny usługi:

  • 699 czeskich koron (US$29) + VAT 19% - 512 Kbps (limit 3GB)

  • 999 czeskich koron (US$41) + VAT 19% - 1 Mbps (limit 10 GB)

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-10-24 10:33
    Ceny ok, ale co mi tam - nie u nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-24 10:40
    Ceny niezłe, ale limit 3 GB w opcji 512 to trochę za mało...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 10:42
    Popint - człowieku!! Po co u nas? Przecież to tylko 3/10 GB jest! Tyle to u nas każdy w jeden dzień wykorzystuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafael.Dz pisze: 2005-10-24 10:44
    Hmm nawet fajnie beda mieli UMTS w każdym mięscie powyżej 10tyś. mieszkańców
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-10-24 10:48
    ***wlo ja dziennie wykorzystuje codziennie ale nie przez komórke tylko normalnie okolo 4-5 GB dziennie jak ciągne filmy lub muze z ruskich stronek z dubbingiem ruskim :)) ale masz racje bo u nas ludzie pazerne i nieumieja korzystac by drugiemu nie szkodzic.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 10:52
    komunista - ja sobie kpię po prostu... Jednak zwróć uwagę - to ma zastąpić DSL i jest to technologia dla transmisji danych. Nie będzie to komórka a modem właśnie - więc "normalnie" będzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-24 10:56
    Kpiąc sobie lub nie... ale ile Ty pobierasz danych miesięcznie przy opcji 512? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2005-10-24 11:01
    A my w Polsce nie mamy prawdziwego UMTSu, ale za to mamy kaczorki.
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2005-10-24 11:01
    I to az dwa kaczorki!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-10-24 11:08
    i to mnie wkurza:/
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-10-24 11:09
    ale ten UMTS w Czechach to fany jest:) dobrze że Era to Tmobile ( w przyszłości) :))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2005-10-24 11:16
    AndSa: Czyli ptasia grypa juz jest u nas.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 11:24
    pajorro - 2 GB...
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2005-10-24 11:27
    Czesi mają 1 Mbit, a my... czwartą Rzeczpospolitą
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-24 11:30
    Ale jakbyś potrzebował więcej... np. 4-5 to byś miał lipe w tym T-Mobile ;-) Nie chodzi tu o ściąganie filmów do oporu... ale jak sam mówiłeś- aktualizacje, nowe programy, sterowniki czy inne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-24 11:43
    ***wlo: Czechow jest mniej, a wiecej softu ciagna z roznych stron... Chcesz statystyki z pewnego serwera? Odwiedzin 425 :) z czego 77 z domeny .cz (Czechy). Reszty sie domysl... Pliki 250 MB + mapy do pewnego programu 400 MB :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-24 11:45
    PS. I bardzo dobrze, ze Kaczor wygral... Moze skoncza sie rządy różowych, ktorzy sprzedali Polske przy Okraglym Stole...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 11:46
    reboot - no to limity jak dla czechów akurat... ;-) Będzie pewnie bardzo popularny ten UMTS ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-24 11:48
    kpy-84-242- 95-149.nat.karneval.cz, 151.96.broadband2.iol.cz, r5ae151.chello.upc.cz, mamut.arup.cas.cz :) Odwiedziny rowniez z domen - .ch (Szwajcaria) 14, .it (Włochy) 10, .de (Niemcy) 9, .id (Indonezja) i .ro (Rumunia) po 7, .be (Belgia) oraz .hr (Chorwacja) oraz .hu (Węgry) po 6, .pt (Portugalia) 5, .nl (Holandia) 4, .fi (Finlandia) 3, .at (Austria) oraz .ru (Federacja Rosyjska) oraz .se (Szwecja) oraz .tr (Turcja) oraz .uk (Wielka Brytania) po 2, .ee (Estonia) oraz .gr (Grecja) oraz .sa (Arabia Saudyjska) po 1 wejsciu **** Jak widac troche ludzi ma Nokie 9500 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-10-24 12:06
    czyżbyśmy mieli kolejny powód do zazdrości? A kiedy wreszcie ktoś zabierze się za porządny rozwój nadwiślańskiego kraju???
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-10-24 12:10
    ***wlo mlaskasz na limit a w PLUSie jest 0,5GB - jak ktoś daje 20 razy więcej i 20 razy szybciej za 3x większą oplatą to źle?
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-10-24 12:13
    największe limity u naszych opów to 2GB ale przy opłatach 99-139zł. 10GB w T-mobile to nie limit maxymalny. po przekroczeniu spadasz z 1MB
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-10-24 12:14
    Dwie rzeczy: 1. po pierwsze, wbrew pozorom mamy prawo miec kompleksy wobec Czechow, bo co by tu nie mowic jest to spoleczenstwo bardziej spolecznie i ekonomicznie rozwiniete od naszego. Nie chce generalizowac, ale tak wlasnie jest. podziwiam Czechow, a zwlaszcza Czeszki :-D 2. niektore rzeczy na rynku telekomunikacyjnym nie przekladaja sie wcale. Orange na Slowacji, jest "ta sympatyczniejsza" siecia, a u nas budzi powszechna niechec (w tym moja, jeszcze bede w niej niecale dwa tygodnie. Uff. Starczy!!). Tak wiec prosze nie pisac, ze T-Mobile CZ = Era PL Moze byc roznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-10-24 12:29
    jezeli dobrze licze to ceny są świetne, gdyby nie limity... ale jak komus zalezy na moblinym dostepie to jak morde strzelił:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lukas pisze: 2005-10-24 12:31
    Czesi mają 1 Mbit a Era blue connect za 50 brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2005-10-24 12:53
    Kaczorki nie pozwola juz na zaden rebranding (za przeproszeniem). Juz wkrotce pewnie czekaja nas zmiany nazw Polskie Radio na Radio Maryja, a TVP na TV Trwam. Jesli Kaczorki pokloca sie z Ojcem Dyrektorem, to bedzie Kacze Radio i Kacza Telewizja!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 12:55
    Cena 108 i 154zl. Mieszkam bardzo blisko czeskiej granicy kolo Harrahov , moze siegnie do mnie;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 13:02
    ***reboot , co Ty pleciesz? A jak sie nie skoncza to co wtedy? Ewenualnie po czym poznam , ze juz sie skonczyly? Dlaczego amerykanski rzad spiskuje z kosmitami , a media sa w rekach Zydow , masonow i gejow? Bylbym wdzieczny za odpowiedz. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-10-24 13:04
    sprzwdziłem kurs dolara i zauwazylem ze ominąłem magiczną nazwe VAT:) ale i tak mimo to cena jest atrakcyjna. "W połowie 2006 r. ponad połowa Czechów będzie w zasięgu technologii UMTS TDD." odważne obietnice. u nas nawet nie obiecują ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-24 13:06
    ceny wysokie, mając na uwadze te limity, to nawet na przeglądanie stron i słuchanie radia w winampie nie starczy, a przecież jak biore sobie 1Mb to nie poto żeby TYLKO strony przeglądać, bo do tego starczy 512
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 13:06
    Bez obrazy , ale sadzac po zapaczywosci i latwosci z jakiej robia Ci wode z mozgu , bylbys idealnym kandydatem na zachowce-samobojce. Dobrze ,ze to inne realia. Jeszcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2005-10-24 13:06
    Czy ktos ma jakis przepis na przyrzadzenie kaczki? Kaczka nie jest za swieza, troche siwa, ale za to swietnie wyksztalcona!
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-24 13:07
    *marcinsky - bo Czechy i Polska wielkościowo, to tak jak Niemcy i Austria, "troszeczke" inna skala i u nas poprostu trzeba 6 razy więcej anten postawić żeby pokryć taki sam % kraju
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-10-24 13:08
    issa: nie zapominaj o cyklistach!
    0
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2005-10-24 13:09
    Czy kaczki mozna zapiekac z rydzykami? Mam takie rydzyki, ktore sa bardzo urodziwe i bardzo medialne, znaczy chyba jadalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 13:11
    KORPORACJA - 0,5?? Jeśli już to nieco więcej i nie limit na przesył danych - to zdecydowana różnica, nie sądzisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-24 13:12
    *AndSa - ja tam zwolennikiem "kaczki" nie jestem, ale twoje żarty są tak oryginalne jak drewniana deska :/ więc może kogoś innego pomęcz swoim humorem
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-10-24 13:12
    Ładnie, bedzie tak i u nas jesli tylko rynek pogoni OpornychOpów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-10-24 13:23
    *lennox oki to niech pokryją chociaz połowę obszaru polski do konca przyszłego roku:) albo nawet nie ... tylko wieksze miasta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-10-24 13:31
    Czasem jesteśmy za i czasem przed Albanią - Czesi dla nas to niedościgniony wzór :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-10-24 13:57
    W sumie to troche ciekawe zagadnienie, bo "na wyjsciu" w Czechach sytuacja byla identyczna jak u nas. Dwoch operatorow 900 i jeden 1800. Oskar, mimo ze 1800 byl jednak w stanie pokryc praktycznie caly obszar swoja siecia, a Czechy sa raczej "pofaldowane". Dopiero chyba trzy lata temu wszyscy operatorzy w Cz sa dwusystemowi. Jako ciekawostka - z siecia NMT Czesi tez potrafili zrobic cos bardziej sensownego niz w Polsce. I ciekawostka nr2. Na poczatku tego roku bylo w Czechach badanie nasycenia GSMu. Jedno z najwyzszych w Europie, zdaje sie ze na 100 obywateli przypada nawet wiecej niz 100 aktywnych kart SIM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robs pisze: 2005-10-24 14:08
    A jakie opoznienia w dostepie do danych sa w polskin UMTS-ie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-10-24 14:14
    Ludziska wiecie że Era obniżyła cenę za Blue Connect do 50 zł ! Normalnie szok Plus za 6 dych to teraz czas na oranżadę chyba ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robs pisze: 2005-10-24 14:23
    Wiemy. Wiemy. A czy voip pojdzie na umtsie? Kto to wie? Hm?
    0
  • Users Avatars Mini
    tusk pisze: 2005-10-24 14:55
    Kurde, ludzie przecie kaczor został prezydentem a wy podniecacie sie jakims UMTSem;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 15:16
    ***tusk - a slyszales , ze maja zmienic konstytucje i zamiast orla w godle ma byc Kaczor?;-D Co do wyborow , to nieukrywam ,ze moj faworyt przepadl z kretesem ,ale ze jeszcze nie wymyslono niczego lepszego niz demokracja , to trzymam kciuki i zycze powodzenia Kaczorowi ,bo mieszkam w tym kraju i wszystko co tu sie dzieje mnie (bez)posrednio dotyczy ,wiec jesli mu sie powiedzie lub nie ta prezydentura ,to odczuja to wszyscy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 15:22
    Ale... Nie nie wierze w "prawo i sprawiedliwosc" Kaczora , Wassermana i spolki , i w dobre intencje czlowieka dziekujacego ohydnemy Radiu Maryja. Jednak "po owocach poznacie ich" , moze sie wykaze ,ma 5lat przed soba...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2005-10-24 15:25
    w Polsce tez tak kiedys bedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-10-24 17:05
    Po wielu komentarzach widze jak wiekoszcz krytycznych opini odnosi sie "bo ma limit"... Ludzie, opanujcie sie, nie kazdy musi caly czas cos ciagnac 24h na dobe z p2p czy FTPów. To jest usluga mobilna - jak ktos bedzie chcial miec bez limitow to sobie/niech sobie kupic DSLa po kablu. Tu głowna zaletą jest wysoka szybkosc i mobilnosc - i nie koniecznie dla przecietnego kowalskiego. 3,4 lata temu gdy by ktos powiedzial limit 3/10GB za taka cene nikt by zlego slowa nie powiedzial. A wiekszosc ludzi krytykujacy mobilny dostep do sieci nigy nie miala z nim doczynienia... Ma tą swoją NERWOZDRADE 128/256kbit i sie nią jara... Im kto bardziej krytykuje tego typu uslugi tym bardziej jest za zwyczaj teoretykiem... Mnie w terenie w zupelnopsci wystarcza predkosc EDGEa. Do www, meesnegerow, poczty jest OK. Chcecie mega szybkosci - kupice sobie chello 12MBIT albo NEO 6mibt i nie narzekajcie... co za kraj....
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-10-24 17:08
    To samo bylo z krytykowaniem "dajcie GPRS w POPie".... ot tak zeby sie do czegos przyczepic... a kazdy komu zalezalo na na gprs w tamtym czasie mial albo TT albo sim+ i go to nie obchodzilo... Mam nadzieje ze ISSA mnie tu poprze bo on wie co t oznaczy mobilny intenet i co w nim jest waznego....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-10-24 17:22
    A niektórzy w Polsce woleli IV rzeczpospolitą... :( az nie moge w to uwierzyc.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-24 17:35
    ***bakx , masz racje. Ja jestem zadowolony z tego co mam , na kabelku smiga mi 4-5 KB/s , wykorzystuje ok. 210 , w porywach 300 megabajtow i nie spedzam calego zycia przed komputerem. Wystarcza mi to dokladnie tak jak napisales na www , poczte i GG.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-24 17:42
    bakx - dokłądnie jest jak mówsz... ale niestety więksości się wydaje, że... chociaż nie, nie mam zielonego pojęcia co im się wydaje, dlaczego takie poglądy śmieszne głoszą ;-) Bi@ły - ciekaw jestem co takiego przełomowego się stało, że możemy zmieniać Trzecią na Czwartą? Może kolejną niepodległość - tym razem od SLD uzyskaliśmuy i to jest dostateczny powód? A może zmiana spowoduje, że Kaczyńscy i PiS złotymi zgłoskami się zapiszą w historii Rzeczpospolitej, bo w inny sposób mogą się nie zapisać?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-10-24 23:10
    bakx- no, ale to ma być alternatywą do DSL'a właśnie... :-) Ale dobra nie mówię już nic...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-25 11:15
    ***issa: powiedz mi po prostu %#$@$%#@% sie %#$@$%# i tyle a nie %#$@$ od jakiegos czasu sie ciagle do mnie przypierdalasz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-25 11:46
    ***reboot , ależ w żadnym wypadku. I po co ten gniew? Nawiązałem do konkretnej Twojej wypowiedzi , myślałem , że stać Cię na więcej niż pisanie ohydnych głupot o "ped.ałach" i powielanie mitów rodem z Radia Maryja o "różowych" i mam nadzieję , że się nie mylę. Tylko nie pisz mi tu o jakiejś tam wolności słowa , bo człowiek zawsze gubi odpowiedzialność za słowo , szczególnie kiedy mu to wygodne i tego Ci też właśnie brakuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-25 13:13
    Nie napisze o wolnosci slowa... W temacie o MMS w SS jak napisalem, ze ludzie pieprza glupoty, bo za nic dostali GPRS i MMS w SS, to tez sie przyczepiles... Az mnie to zirytowalo, bo zawsze sam uwazales, ze takie marudzenie na prawo i lewo jest najgorsze... Jakie mity o różowych? A jak niby jest w Polsce? Gdzie Ci ludzie z Solidarnosci? Co Walesa dobrego zrobil dla Polski? Sprzedal ja przy Okraglym Stole !!! Nie mowie, ze sie na tym znam, ale poczytaj sobie wypowiedzi p. Anny Walentynowicz - ona chyba wie lepiej co zrobil AGENT BOLEK !!! czyli Lech Walesa !!! A kto przestraszyl sie w czasie Nocy Teczek?? Walesa !!! Kto doprowadzil do rozwiazania rzadu Pana Olszewskiego? Kto razem z Agentem Lechem (Leszek Moczulski) i kilkoma innymi ludzmi (m.in. Geremek, Mazowiecki, TUSK !!!) wymyslilo Pawlaka na premiera ?? I to ma byc ta cudowna WOLNA POLSKA ??? Nie udawaj, ze wierzysz, ze uwierzyles, ze socjalizmu nie ma i jest 100% kapitalizm... Sprzedali Polske i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-10-25 14:03
    : -)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-10-25 15:49
    *** reboot 25-10-2005 09:15 - patrzcie, GOL nie pozwala na abstrah.owanie, a na przyp... pozwala... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-10-25 16:20
    reboot - dlaczego akurat Jej wypowiedzi? Wiesz... u nas jest jeden radny, który ma pretensje do policji i oskarża ich o Bóg wiec co podczas kiedy sam ma za skórą i pobicia i handel bez wymaganej koncesji... Ale wystarczyło, że dopadł do trybuny i rzuca się jak pchła na grzebieniu... Pusty człowiek, nic wartościowego... Twoja opinia - nie będę z nią polemizować... Jeśli Ci źle - wiesz co powiem - znasz mnie na tyle już ;-) Młody jesteś, masz perspektywy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2005-10-25 18:21
    ***reebot no jak nigdy,dales ciala na maxa...zapomniales o p.Gwiazda i..a moze zapytaj z ciekawosci jakiego madrego historyka od spraw wspolczesnych?moze politologa?a moze troche mniej rozgoryczenia? wiesz ja stary nie jestem(choc dzis urodziny mam wlasnie) ale pamietam i ksiazeczki gornicze,i kredyty dla MM i owe slynne- pomozecie-pomozemy by nie rzec za 5lat mlodym bedzie lepeij! Ba nawet osobiscie z gen.Jaruzelskim kilka razy rozmawialem-nawet sensowny czlowiek serio(!) a tak w ogole to pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-25 19:09
    ***issa: genialny komentarz... Za duzo we mnie agresji... Ale to nie ja sie przypierdalam do innych... ***Czytek Newsów: nie moja wina...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-25 22:21
    *bakx - a ja ale mnie śmieszą tacy ludzie jak ty: "Ludzie, opanujcie sie, nie kazdy musi caly czas cos ciagnac 24h na dobe z p2p czy FTPów." wiesz ja mam limit 15GB i to nie starcza an nic, jak posłucham trochę radia przez net (kilka godzin) i trochę stron poprzeglądam, czasami obejrzę jakiś trailer gry to idzie mi 1GB dziennie, więc muszę sie ograniczać, jak sobie chce ściągnąć jakiś film, to pozamiatane można z 10GB w 3 dni pociągnąć, więc p2p to już inna bajka i tu 15GB to zdecydowanie za mało, ale nawet do NORMALNEGO użytku 15GB nie starcza, a co dopiero 10GB, "To jest usluga mobilna - jak ktos bedzie chcial miec bez limitow to sobie/niech sobie kupic DSLa po kablu" achaaa, czyli jak chce mobilnie korzystać z netu tak jak normalnie korzystam u siebie (nie licząc p2p) to już mam to robić w inny sposób tak ??? w "mobilny" może, tylko proste pytanie DLACZEGO ?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-25 22:27
    "Tu głowna zaletą jest wysoka szybkosc i mobilnosc - i nie koniecznie dla przecietnego kowalskiego." no właśnie tylko znowu dlaczego ??? dlaczego nie dla przeciętnego kowalskiego, ja ci powiem dlaczego, bo przeciętnego kowalskiego nie stać na płacenie takich pieniędzy za takie coś z takimi limitami, ale gdyby cena była poniżej 100zł za łącze 1Mb z limitem powiedzmy 20GB to już kowalski by to chętnie nabył, tym bardziej że w marketach typu MM, czy teraz ostatnio Electro World można dostać laptopa za 1000zł, a na to stać każdego. "A wiekszosc ludzi krytykujacy mobilny dostep do sieci nigy nie miala z nim doczynienia..." owszem, ze względu na ceny, tylko teraz pytanie za 100 punktów JAKIE TO MA ZNACZENIE ??? "Ma tą swoją NERWOZDRADE 128/256kbit i sie nią jara" no ja mam łącze 512, ale z limitem dlatego od 1 listopada przechodzę na łącze bez limitu
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-10-25 22:33
    "Mnie w terenie w zupelnopsci wystarcza predkosc EDGEa. Do www, meesnegerow, poczty jest OK." to mało wymagający jesteś, dla mnie każda prędkość poniżej 512 (które też jest powolne dosyć nawet do www) to jakieś pozostałości po czasach modemów :D "Chcecie mega szybkosci - kupice sobie chello 12MBIT albo NEO 6mibt i nie narzekajcie... co za kraj...." nie mi narazie by wystarczyło 2Mb ale ponieważ ceny są mniejwięcej na poziomie haraczu u gangsterów, poczekam aż będzie w normalnej cenie, takiej jak np w Niemczech za np. 60zł (15 euro) 512 i nieograniczona ilość rozmów lokalnych, albo tak jak w Japoni łącza 100Mb ponieżej 100zł !!! i ty się dziwisz że ludzie narzekają, CHŁOPIE zastanów się, toż u nas jest prymityw totalny i drożyzna, a pamiętaj ze mówimy o ofercie nie z Polski tylko z Czech które też są w 3 świecie, ale jednak przed nami.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: