Daj o Siebie zadbać

Newsy
Opinie: 5

11 maja Polkomtel przedstawi odświeżone pozycjonowanie swojej marki oraz swoje nowe podejście do działań związanych z obsługą klienta. Nowe hasło marki brzmi "Daj o Siebie zadbać".

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2011-05-09 14:23
    Akurat ... W odpowiedzi na reklamację z e-boka przysłali mi list pocztą że nie rozpatrzą bo nie podałem nazwiska, adresu, n-ru telefonu itp. Ciekaw jestem jakim cudem ten list do mnie dotarł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aaa pisze: 2011-05-09 18:05
    artjaw: miałem podobny przypadek...to jest po prostu totalne olewanie klientów i rzucanie im kłód pod nogi. Do tego również dodam, że niestety w BOK pracują jacyś niekumaci kompletnie ludzie, którzy nie rozumieją co się do nich pisze i odpisują zupełnie nie na temat. No ale jak zatrudnia się studentów na umowę zlecenie (pewnie jeszcze poprzez jakąś zewnętrzną firmę) za 8zł/godz. to nic dziwnego, że obsługa leży i kwiczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    daroo pisze: 2011-05-09 23:34
    atrjaw, Aaa: nieźli jesteście... Składacie reklamacje nie podając namiarów do siebie i jeszcze macie pretensje do całego świata. A pomyśleliście że takie dane są wymagane przez prawo i operator jest zobowiązany do odrzucenia takiej reklamacji??
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2011-05-10 01:07
    Jeżeli wpisuję swoje uwagi ze swojego konta na Plus-online zabezpieczonego swoim prywatnym hasłem, w miejscu gdzie widoczne są moje wszystkie dane osobowe i adresowe to przysyłanie do mnie takich pisemek przez pocztę jest zwyczajnym marnowaniem czasu i pieniędzy firmy i klientów, którzy sami na to łożą kasę.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaszOk pisze: 2011-05-10 15:33
    Ja tam z BOK Plusa nie miałem żadnych dramatycznych przejść. Fachowa i miła obsługa. Jak kolega "daroo" mówi nie oczekujcie po nich cudów prawa nie przeskocza, bo ktoś zapomniał swoich danych
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: