"Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia" w ofercie Simplus

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 66

Regulamin promocji "Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia" w ofercie Simplus:

1. Promocja "Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia" ("Promocja") jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje Użytkowników w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Użytkowników, którzy korzystają z taryf Easy lub Team 7 ("Użytkownicy").
2. Promocja trwa od dnia 28 kwietnia 2006 r. do dnia 30 czerwca 2006 r. ("okres trwania Promocji"). 
3. W okresie trwania Promocji Użytkownikom oferowana jest promocyjna usługa o nazwie "Darmowe rozmowy i SMSy za zasilenia" ("Usługa"), w ramach której krajowe połączenia głosowe inicjowane (z zastrzeżeniem pkt 11 Regulaminu) oraz wiadomości SMS wysyłane przez Użytkownika na wskazany przez Użytkownika numer w sieci Plus GSM1 ("DARMOWY NUMER"), nie będą obciążane opłatami.2 
4. W celu korzystania z Usługi Użytkownik musi:

  1. uruchomić DARMOWY NUMER według zasad określonych w pkt. 5 i 6 Regulaminu, 

  2. zasilać swoje konto według zasad określonych w pkt. 8 Regulaminu. 

5. Aby uruchomić DARMOWY NUMER konto Użytkownika musi znajdować się w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących. 
6. Uruchomienie DARMOWEGO NUMERU przez Użytkownika odbywa się według następujących zasad: 

  1. jedynym sposobem uruchomienia DARMOWEGO NUMERU jest wysłanie krótkiego kodu: *104*11*48numer_telefonu#3 z numeru, dla którego ma być uruchomiony DARMOWY NUMER naciskając przycisk inicjujący połączenia; 

  2. uruchomienie DARMOWEGO NUMERU na koncie Użytkownika następuje najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu, o którym mowa w lit. a) powyżej; 

  3. pierwsze uruchomienie DARMOWEGO NUMERU przez Użytkownika jest bezpłatne4

7. Inicjowanie przez Użytkownika połączeń głosowych lub wysyłanie wiadomości SMS na wskazany w ramach Usługi DARMOWY NUMER ("korzystanie z Usługi") jest możliwe jedynie po uprzednim zasileniu konta Użytkownika. Każdorazowe zasilenie konta umożliwia okresowe korzystanie z Usługi na zasadach określonych w pkt. 8 Regulaminu. 
8. Okres, w którym możliwe jest korzystanie z Usługi jest uzależniony od wartości nominału zasilenia konta ("okres ważności Usługi"):

  1. zasilenie konta wartością o nominale od 10 PLN do 29 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 3 dni od momentu zasilenia; 

  2. zasilenie konta wartością o nominale od 30 PLN do 49 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 15 dni od momentu zasilenia; 

  3. zasilenie konta wartością o nominale od 50 PLN do 150 PLN umożliwia korzystanie z Usługi przez 30 dni od momentu zasilenia; 

  4. zasilenie konta w okresie ważności Usługi powoduje przedłużenie okresu ważności Usługi zgodnie z zasadami określonymi w lit. a, b, c powyżej; 

  5. w przypadku, gdy aktualny okres ważności Usługi jest dłuższy niż okres wynikający z zasilenia wartością o niższym nominale, zasilenie takie nie powoduje zmiany okresu ważności Usługi; 

  6. okresy ważności Usługi wynikające z kolejnych zasileń konta nie sumują się; 

  7. Użytkownik zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS o zbliżającym się końcu okresu ważności Usługi.

9. Użytkownik w ramach Usługi może wskazać tylko jeden DARMOWY NUMER. Użytkownik może jednak w dowolnym momencie dokonać zmiany DARMOWEGO NUMERU i w tym celu musi:

  1. deaktywować aktualnie wskazany DARMOWY NUMER poprzez wysłanie krótkiego kodu: *104*00*48numer_telefonu#5 z numeru, dla którego jest uruchomiona Usługa naciskając przycisk inicjujący połączenia, a następnie: 

  2. wskazać nowy DARMOWY NUMER, według zasad określonych w pkt. 6, lit. a, b, c oraz d Regulaminu. 

  3. Użytkownik dokonując zmiany DARMOWEGO NUMERU każdorazowo ponosi opłatę w wysokości 5 PLN. 

10. Informacje dodatkowe dotyczące zasad korzystania z Usługi: 

  1. Użytkownik z zastrzeżeniem lit. b i c poniżej, może korzystać z Usługi w okresie trwania Promocji i w okresie ważności Usługi, który jest uzależniony od nominału dokonanego zasilenia na zasadach określonych w pkt. 8 Regulaminu; 

  2. w okresie braku ważności konta dla usług i połączeń wychodzących Użytkownik nie może korzystać z Usługi; 

  3. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo blokowania dostępu do Usługi w sytuacji, gdy Użytkownik w jakikolwiek sposób wpływa na pogorszenie jakości świadczonych usług przez Polkomtel S.A. lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych Polkomtel S.A.; 

  4. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo przerywania połączeń wykonywanych w ramach Usługi trwających powyżej 20 minut; 

  5. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie taryf Easy i Team7, tj. zmiana taryfy z Easy na taryfę Team7 lub z taryfy Team7 na taryfę Easy, nie powodują deaktywacji Usługi; 

  6. dokonywane przez Użytkownika w czasie trwania Promocji zmiany na koncie w zakresie zmiany taryfy na inną niż taryfa Team7 i Easy, powodują automatyczną deaktywację Usługi. Po ponownej zmianie wykorzystywanej taryfy na taryfę Easy lub Team7 Użytkownik może ponownie uruchomić Usługę zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie, ponosząc opłatę za zmianę DARMOWEGO NUMERU zgodnie z pkt 9 lit. c Regulaminu; 

  7. po upływie okresu trwania Promocji Usługa jest automatycznie deaktywowana; 

  8. poniesiona przez Użytkownika opłata za zmianę DARMOWEGO NUMERU, o której mowa w pkt 9 lit. c Regulaminu w okolicznościach, gdy Użytkownik nie korzystał z możliwości inicjowania połączeń głosowych lub wysyłania wiadomości SMS na wskazany w ramach Usługi DARMOWY NUMER, nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie; 

  9. Użytkownik ma możliwość bezpłatnego sprawdzenia DARMOWEGO NUMERU wskazanego w ramach Usługi za pomocą krótkiego kodu: *104# poprzez naciśnięcie przycisku inicjującego połączenia; 

  10. Usługa nie dotyczy połączeń głosowych oraz wiadomości SMS w ramach roamingu. 

11. Zasady naliczania opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe na DARMOWY NUMER w ramach Usługi są następujące:

  1. opłaty za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER naliczane są zgodnie ze stawką za połączenia krajowe (odpowiednio do wykorzystywanej przez Użytkownika taryfy: taryfy Easy lub Team 7);

  2. zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER nastąpi w formie zasilenia konta Użytkownika według następujących zasad:

    • w momencie, kiedy wysokość pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER osiągnie lub przekroczy 1 PLN w przypadku taryfy Easy oraz 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostanie zasilone o wartość należnej kwoty, 

    • jeżeli stan konta Użytkownika wynosi 1 PLN lub jest niższy, zasilenie konta o wartość należnej kwoty może następować po każdym połączeniu w ramach Usługi z DARMOWYM NUMEREM, 

    • jeżeli w ciągu 5 dni suma opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER jest niższa od 1 PLN przypadku taryfy Easy oraz od 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostaje zasilone o wartość należnej kwoty najpóźniej po 5 dniach od wykonania pierwszego z tych połączeń głosowych,

  3. naliczanie opłat i późniejszy zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe w ramach Usługi na DARMOWY NUMER, według zasad określonych w lit. a i b, nie dotyczy Użytkowników korzystających z usługi "Dostępny limit Krótkim Kodem", w której naliczanie opłat za połączenia głosowe odbywa się w czasie rzeczywistym.

12. Inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe lub wysłane wiadomości SMS w ramach Usługi na DARMOWY NUMER nie powodują zmniejszenia wielkości uruchomionego na koncie Pakietu Easy Gadka lub Easy SMS w taryfie Easy oraz Pakietu Darmowych minut i wiadomości SMS w Promocji NON STOP. W przypadku wskazania w ramach Usługi DARMOWEGO NUMERU, który jest jednocześnie numerem wskazanym w ramach usługi "Swojaki", połączenia inicjowane przez Użytkownika oraz wysyłane wiadomości SMS w ramach Usługi na ten DARMOWY NUMER, naliczane są według zasad określonych w Regulaminie. 
13. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji. 
14. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A dla Użytkowników. 
15. Niniejszy Regulamin dostępny jest na witrynie internetowej pod adresem www.simplus.pl oraz w siedzibie Polkomtel S.A. 

1 Użytkownik w ramach Usługi może wskazać dowolny numer w sieci Plus GSM z wyłączeniem numerów: Premium Rate i numerów specjalnych w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych. Użytkownik w ramach Usługi nie może wskazać numerów w sieci Sami Swoi, numerów specjalnych, połączeń z siecią Internet +48 601 100 321 oraz połączeń z WAP +48 601 100 234
2 Opłata za Usługę uiszczana jest każdorazowo w ramach zasilenia konta 
3 Wpisywany w krótkim kodzie "numer_ telefonu" to DARMOWY NUMER w Usłudze, wskazany przez Użytkownika
4 Opłata za uruchomienie DARMOWEGO NUMERU uiszczana jest w ramach zasilenia konta
5 Wpisywane w kodzie "numer_telefonu" to DARMOWY NUMER w Usłudze, który Użytkownik chce deaktywować

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-28 16:11
    Hucznie Polecamy;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2006-04-28 16:12
    kiedy program lojalnościow w SIMPLUSIE ???? tak jak jest w TAK - TAK . Jestem 5 lat w SIMPLUS regularnie ładuję kartę i co z tego ????????
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-04-28 16:20
    Jack: wyglada na to ,ze jestes za dlugo. Ci co sa w Simplusie ok. 1,5 roku maja program lojalnosciowy w postaci GRY :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-28 16:21
    ***Jack - na pralke sobie naklej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-04-28 16:26
    panowie, wydłużono terminy. załadujesz 50 zł kartę i zamiast 14 mamy 30 dni darmowe rozmowy, myślę że to spory plus
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-04-28 16:29
    no dobry plus, ja np jestem w taktaku i teraz czekam na doladowanie :) tzn minut z okazji tego nowego bonusu ;) mam juz ponad 10 a dopiero 21 maja mi doladuja konto :/ bo raz w miechu to robia no to sie nazbiera do 20 albo i wiecej :d hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2006-04-28 16:36
    A kiedy darmowy numer dla zwykłych abonentów Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2006-04-28 16:47
    A może by POLKOMTEL pomyślał o opcji BONUS za połączenia przychodzące z innych sieci tak jak jest w TAK-TAK - kurcze znów SIMPLUS jest w tle za TAK-TAK
    0
  • Users Avatars Mini
    WiernySimplusowicz pisze: 2006-04-28 16:55
    Simplusie, ludzie w nieskonczonosc nie beda sie nabierali na takie promocje, wprowadz wreszcie nowe taryfy, bo te przepadajace pakiety w taryfie Easy z niemoznoscia wykupienia chocby dwoch pakietow na raz to porazka! Tak-Tak znow wyprzedzil cie o pare mil i oferuje uczciwe zasady.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adriand pisze: 2006-04-28 17:06
    promocja od 28 kwietnia do 30 ? No no no Wychodzi na PLUS :D
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-28 17:06
    ciekawe czy na sim data mozna to odpalic!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adriand pisze: 2006-04-28 17:07
    Az 2 miesiace i tak u nich jest z kazda promocja ;/ Za miesiac konczy sie promocja 500 sms :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rumor pisze: 2006-04-28 17:11
    Nie podoba mi sie. Myśle, że lepszą droga jest program lojanlosciowy i obniżanie cen dla tych co długo są z siecią
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-04-28 17:40
    Adriand - od 28 kwietnia do 30 czerwca - czytaj uważniej :) bardzo dobra oferta i sie przyda niedlugo ten "darmowy" numer - 9 pkt dla Plusa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-04-28 17:43
    no wlasnie - kiedy darmowy numer dla ABOnentow Plusa !! - choc oczywiscie ustosunkowujac sie do tej informacji - to duzy plus dla Plusa !!
    0
  • Users Avatars Mini
    pozytyw pisze: 2006-04-28 18:42
    wedlug mnie jest to b. dobre posuniecie ze strony simplusa, za 30zl jest polowa miecha za darmo, dla mnie ok, ale mimo tego czekam na nowa oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2006-04-28 18:53
    dobra ofera
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2006-04-28 19:09
    nono odrazu lepiej:]
    0
  • Users Avatars Mini
    roszad pisze: 2006-04-28 19:10
    Nie jest najgorsze... Aczkolwiek widziałem już na rynbku lepsze oferty :) boje sie tylko, ze plus będzie krozystał z prawa do wyłączania tego wg własnego widziemisie
    0
  • Users Avatars Mini
    zwiadowcaa pisze: 2006-04-28 19:32
    Może być ale dziwnie jest to rozwiazane np.3 dni jakos inaczej mogli pomyśleć
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-28 20:48
    Jednen numer... Simplusie!! Zlikwiduj się! Albo będziesz zmuszony się zlikwidować jak wszyscy odejdą po takich promocjach ;-D Aha! - i z ręką w nocniku się obudzisz... Simplusie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-28 21:13
    *wlo tak mowisz jak gdyby konkurencja dawala darmowe numery na peczki!a tymczasem nie daja ich wcale!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-28 21:42
    a wiele lepszy pomysł niż Orange miał, 30 dni za 50 zł to całkiem fajna oferta;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-28 22:33
    ***wlo - nie do końca podzielam Twoje rozbawienie i pewnie Polkomtel też nie. Nie bez przczyny Plus ciągnie się w ogonie pod względem liczby klientów. Mają co nadrabiać. Utrata zaufania klienta to niepowetowana strata. Na pewno nie wszyscy odeszli , to oczwiste wyolbrzymienie , ale choćby i to było 100-200 tysięcy klientów , żaden operator nie mogłby sobie pozwolić na ich lekceważenie. Z ręką w nocniku juz się raz Polkomtel obudził. Po odłączeniu 300 tysięcy numerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-28 22:38
    Jak znasz ***wlo firmę która by pogardziła przychodem 36 milionów złot rocznie , to napisz , z chęcią się dowiem jaka to firma. 36 milionów złoty , to ot tak sobie na luzie pomnożyłem przychód ze 100 tysięcy klientów , którzy płaca 30zł miesięcznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-04-28 23:04
    Ogladal ktos z Was "Psy 2" ?? Do Waszego narzekania nadaje sie cytat z tego filmu, ktory wyglosil Cezary Pazura - "Wy wszyscy jestescie..." !!!!! O CO WAM LUDZIE CHODZI ?? Macie jakas obsesje, zeby pojechac po Simplusie? To sie leczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-28 23:21
    a ja się tam cieszę, że podkręcili promocje. Masz rację reboot.... za darmo i jeszcze źle... pewnie jakby było za darmo bez konieczności doładowania, to też by było źle ,bo za krótko...
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-04-29 00:04
    jezeli chodzi o zmiany w promocji to LUX podoba mi sie ten ruch ale wolalbym zeby moznabylo kilka pakietow w taryfie easy na raz uruchomic
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2006-04-29 00:05
    poza tym to nadal sa opoznienia w rozliczaniu sms, mms i gprs na nowej platformie
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 00:11
    ***domur - bo Simplus to chyba jednyn pre-paid na świecie na którm można zrobić debet. Debete w pre-paidzie :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Snipi pisze: 2006-04-29 00:27
    Nie wiem czy powiem nowosc czy nie, moze juz wiecie ale od 10 maja nowe taryfy w plusie (+/- 2 -3 dni) bo pracowmnicuy jada na szkolenia 2 maja :]
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-04-29 00:33
    Snipi: szkolenia maja trwac do ok. 8 maja wiec mozliwe, ze ok. 10 maja pojawia sie nowe taryfy w plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-29 00:33
    cos issa wspominal o nowych taryfach w simplusie ale nic nie wspomnial jakie beda szczegoly :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Snipi pisze: 2006-04-29 01:20
    fazafm* Nie mowie o simplusie nowe taryfy dla idnywidualnych:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-04-29 03:37
    To będą urodziny plusa już czy jeszcze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-29 09:06
    snipi** zgadza sie zmeczony bylem jak to pisalem i dopiero rano sam sie z orientowalem ze palnalem gafe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-29 16:35
    No właśnie dawać nowe taryfy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 16:57
    Właśnie kurna , gdzie nowe taryfy??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 17:01
    A tak na serio , nie wiem , czy ***GM o tym gdzieś pisał , ale bliska mu osoba dostała w ofercie na przedłużenie umowy możliwość wyboru trzech numerów , każdy po 6gr/minutę , liczone spoza pakietu. Jesli to ma być jaskółka nowych taryf Plusa , to przyszłość widzę czarno. Między 6 groszami za minutę , a mozliwością wykonania nielimitowanej ilości połączeń i smsów w ramach miesięcznej opłaty jak to jest w Orange , jest prawdziwa przepaść.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-29 18:42
    Właśnie, dawać trzy numery po 6gr/min, liczone spoza pakietu!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 19:21
    nO WŁAŚNIE - A TE NOWE TARYFY TO JUŻ Z ROK TEMU POWINNY BYĆ - KONKURENCJA NIE ŚI... a pLUS JUŻ CHYBA CZUCIE W MOCZONEJ W NOCNIKU RĘCE NIE MA ;-) O sorry - nie zauważyłem że mam włączone wielkie litery ;-) Przepaś jak przepaść - odchłań bezkresna, issa ;-D No bo rzeczywiście wziąłbym sobie te darmowe numery w Orange... Hmmm... Coi ja gadam? A jaki bym numer wybrał? Do szwagierki męża siostry żony mojego szwagra - brata mojej żony? No fajna jest, ale raz na 5 lat może i bym miał potrzebę pogadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 19:24
    issa - takie porównania najmniejszego sensu nie mają - powiedz - gdzie u konkurencji Home Zone jest? Jak widzisz jej brak nie spowodował pobudki z ręką w nocniku... Tak samo nie spowoduje brak innych ofert u konkurencji (kim by ona nie była - w tę czy w tamtą stronę). Masz do wyboru pakiet promocyjny i cennik - wybierasz co Ci pasuje. Nie podoba się? Zmienieasz - Ty szczególnie nie powinienes się przejmować takimi rzeczami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-29 20:36
    O! Widzę lud pracujący (w tym i ja), nigdzie nie wyjeżdża ;-) W Polsce jest model "angielski", tanio na stacjonarne i w sieci, drogo poza sieć. Bez zmiany tej sytuacji powodowanej przez stawkę interconnect nic się nie zmieni bo po prostu się nie opłaca. Bezruch na rynku komórek jest widoczny, tylko ludzie emocjonalnie podchodzący do tych spraw widzą lepsze rozwiązania :-) Przy czym bezruch nie oznacza, że jest źle. Np.: mnie jest dobrze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 22:05
    Tak , ja się nie przejmuję ani Plusem , ani żadnm innym operatorem , jestem bezwzględny. Tutaj brak miejsca na sentmenty , to jasne. ***wlo - no nie każdemu by się przydał darmowe numery do Orange. Ale jak widzisz po swojej najbliższej rodzinie , to samo tylko w Plusie mogłoby się już jednak przydać:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-29 22:13
    ***wlo - co do tego nocnika. Już pisałem - uwierz mi , że 100 tysięcy klientów to gra warta świeczki. Nie będę tutaj rozwijał tego tematu , ale w Polkomtelu obudzili się w pewnym momencie jeśli chodzi o małe firmy. Twój pogląd ani szydercze komentarze , przekładające się na utratę klientów , nie znalazłby tam poklasku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 23:17
    ja mówię, że nie? nie świadczą usług dla wybranych a powszechne - telekomunikacyjne. Tyle, że mnie nie bardzo obchodzi czy ktoś odszedł czy nie i czy jestem jednym z miliona, pięciu czy dziesięciu milionów klientów. Mnie obchodzi czy mi się opłaca. A to że z jakichś powodów 100 tysięcy ludzi odeszło... Ich problem tylko i mnie to nic nie obchodzi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-29 23:22
    Z polepszenia oferty dla małych firm sam skorzystałem - nie raz mówiłem - redukcja kosztów o ponad 40%, 100-procentowy wzrost czasu połączeń ;-) Takiej następnej okazji się nie spodziewam, chcociaż pewnie, że bym chciał ;-) Tak - na pewno znaleźliby się chętni na darmowy numer, albo trzy czy pięć... Tak jak w Erze czy Orange chętni na tańsze połączenia ze strefy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    edek pisze: 2006-04-30 00:12
    Witam, chcialem dowiedziec sie czy moge pojsc do boku plusa i poprosic ich zeby sprawdzili mi jaki mam i czy w ogole mam uruchomiona te usluge.. bo planuje kupic karte za 50zl, a nie chce stracic miecha gadania... a wlasnie nie pamietam czy uruchamielem czy nie.. :/ nie musze chyba dodawac ze mam karte obecnie zablokowana :> jak myslicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 00:15
    edek - pójść zawsze możesz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2006-04-30 02:26
    Czy w Plusie można z uzbieranych punktów uzupełnić SimPlusa tak jak to jest w Proficie Orange-POP czy dawnej stokrotce Era-TakTak ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 02:42
    Natalia - zbierasz punkty? A nie zaglądasz do serwisu 5Plus?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 02:49
    Nagrody 5544, 5555, 5566 - 30/50/100 zł - 1,2, 2, 4 tys. punktów. W moim przypadku co pół roku mógłbym zasilać setką simplusa (z uwzględnieniem punktów za staż oczywiście).
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 13:22
    no i wygląd strony zmienili, ale kiszka z tym wchodzeniem przez Miasto Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 13:41
    mardall - raz się chociaż logujesz... ale przecież nie trzeba przez miasto - ja w mieście korzystam z meldunku na telefon w simplusie więc nie mogę się dostać bezpośrednio - a przelogowywać się nie ma sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2006-04-30 13:58
    **edek - myślałem o EBOKu ale niestety... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 14:49
    wlo - a jak inaczej niż przez miasto? Bo własnie straciłem trochę czasu na rejestrację kolejnych numerów w mieście, a później w 5Plus (zamawiałem nagrody)...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 15:33
    mardall - no nie - od bodaj roku, może mniej, trzeba być mieszkańcem Miasta, żeby korzystać z dostępu do 5Plus przez internet. Ale niekoniecznie musisz się logować w miescie za każdym razem - możesz bezpośrednio do programu (loginem i hasłem do Miasta oczywiście). W przypadku kiedy ktoś ma tylko jeden telefon, to nie ma znaczenia gdzie się logujesz, przez Miasto nawet lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 15:38
    wlo - no tak, w takim sensie masz rację, trochę inaczej zrozumiałem to co wcześniej pisałeś ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-30 17:11
    mardall - no nie - od bodaj roku, może mniej, trzeba być mieszkańcem Miasta, żeby korzystać z dostępu do 5Plus przez internet. Ale niekoniecznie musisz się logować w miescie za każdym razem - możesz bezpośrednio do programu (loginem i hasłem do Miasta oczywiście). W przypadku kiedy ktoś ma tylko jeden telefon, to nie ma znaczenia gdzie się logujesz, przez Miasto nawet lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-30 18:08
    wlo - powtarzasz się ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    badenov pisze: 2006-05-01 14:24
    wow, simplus sie rozwija. Muszą odbudować zaufanie społeczne, co robić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andi pisze: 2006-05-17 19:19
    telefony so do bani wole gejuw i geja grzeska prszypisa on jest niezly i bardzo brudny
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2007-03-11 18:57
    to jest do niczego a ty andi jesteś pojebana
    0
  • Users Avatars Mini
    aAgata pisze: 2007-07-20 14:17
    hej mam taryfe simpus uaktywnilam kod *147*80# to niby na darmowe smsy skasowalo mi 5 zl i co????????? dalej mam smsy do plusa po 20gr jaki jest ko na te darmowe smsy do plusa i jak mam to uaktywnic??????????? czekam na szybka odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    Basket pisze: 2007-10-09 22:22
    aAgata mi sie wydaje że ten kog co został w\w jest do Easy a nie do SMS
    0
  • Users Avatars Mini
    werte pisze: 2012-03-07 18:46
    witam mam kod na darmowe minuty i sms do wszystkich sieci i dla wszystkich sieci dzwonisz ile hcesz i piszesz ile hcesz i do kogo hcesz koszt sms to 10 zł kod jest wazny na 1 miesiąc KOD Po prostu wyślij: BIG 9667323 na numer: 91059 Zwróć koniecznie uwagę na spację pomiędzy BIG i 9667323
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: