Vectra też stawia na Androida - już testuje nowy dekoder w trzech miastach

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Vectra też stawia na Androida

Vectra testuje w trzech miastach swój kolejny nowy dekoder. Będzie to trzeci STB oparty o protokół IP w Grupie Vectra, ale pierwszy z wykorzystaniem Android TV.

 

Nowa platforma pozwoli na korzystanie z wszystkich dotychczas oferowanych i nowych usług Vectry, w tym:

•          kanały linearne i zaawansowane EPG, wraz z możliwością wyszukiwania wideo w oparciu o preferencje i indywidualny gust

•          funkcja CATCH UP – pozwalająca na powrót do programów, które przegapiliśmy

•          funkcja START OVER – oglądanie od początku programu, który już się rozpoczął

•          ultra bogata biblioteka VOD

•          MULTISCREEN – dostęp do treści na różnych urządzeniach

•          dostęp do największych platform streamingowych, w tym filmowych i sportowych

•          dostęp do platform gamingowych.

 

Testy nowego dekodera trwają w Poznaniu, Trójmieście i Lublinie.

 

 

Przez wiele lat operatorzy telewizyjni czy kablowi postrzegali usługi internetowe jako swego rodzaju konkurencję, a nawet zagrożenie. My uważamy, że operator nie powinien podejmować decyzji za swoich klientów. Naszą rolą jest zapewnienie klientom najwygodniejszych rozwiązań, dzięki którym będą mogli swobodnie decydować w jaki sposób korzystać z ogólnie pojętych usług rozrywkowych – uważamy, że przyszłość leży właśnie w synergii – usług telekomunikacyjnych, telewizyjnych, usług wideo czy gamingowych. Takie możliwości daje Android TV, a dzięki jego integracji z telewizją cyfrową otrzymamy najnowocześniejszą platformę home entertainment na rynku – podsumowuje Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra S.A.

 

 

Vectra do swojej oferty kanałów dołącza także Insight TV, czwarty kanał w rozdzielczości Ultra HD. Kanał dostępny będzie w ofercie Vectry na początku września br. Vectra udostępnia w swojej cyfrowej ofercie trzy programy w jakości 4K: Eleven Sports 1 4K oraz Ultra TV 4K i FunBox UHD.

 

Grupa Vectra obsługuje ponad 1,7 mln klientów w ponad 2000 miejscowościach w całej Polsce.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: