Dialog zamówił system informatyczny dla sprzedaży

Newsy
Żródło: Software Mind
Opinie: 1
Opinie: 1

Firmy Telefonia Dialog i Software Mind podpisały umowę na realizację, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatyzacji Sprzedaży - systemu do pełnej obsługi, wraz z raportowaniem, wszystkich kanałów sprzedaży Telefonii Dialog m.in. sprzedaży bezpośredniej, pośredniej oraz obsługi klientów biznesowych. Projekt, którego realizacja rozpoczęła się w styczniu 2008 r. zostanie zakończony w kwietniu 2009 r. Wartość samego oprogramowania dostarczonego przez Software Mind przekroczyła 7 milionów złotych.

W ramach projektu Spółka Software Mind S.A. dostarczy System Wsparcia Sprzedaży oparty na własnej platformie Software Mind CRM Telco, CRM Analityczny wykorzystujący narzędzia raportujące Business Objects oraz nowoczesny system obsługi klienta przez Internet (eBOK) na bazie aplikacji Software Mind eCare. Ważnym etapem projektu będzie również integracja rozwiązań Software Mind z obecnymi systemami Telefonii Dialog, która wykonana będzie w architekturze SOA z wykorzystaniem produktów firmy IBM serii Web Sphere.

W ramach kontraktu Software Mind S.A. obok własnych produktów dostarczy zaawansowaną platformę o wysokiej dostępności firmy Hewlett Packard w architekturze typu „blade”, systemy RDBMS oraz OLAP firmy Oracle.
Przyjęta metodyka prowadzenia Projektu przewiduje uruchomianie każdego z podsystemów w etapach – podstawowym i zaawansowanym. Dzięki temu podejściu Telefonia Dialog uzyska korzyści biznesowe z systemu jeszcze przed upływem 6 miesięcy od rozpoczęcia projektu.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: