Duże problemy Idei ze sponsoringiem polskiej ekstraklasy

Newsy
Żródło: Przegląd Sportowy
Opinie: 52

Legia Warszawa zbojkotowała we wczorajszym meczu tytularnego sponsora ekstraklasy - Ideę. W czwartek grupa G-4 (Legia, Wisła, Groclin i Amica) zbojkotowały ligowy kontakt sponsorski z siecią Idea. Wymienione, najbogatsze kluby w liście do PZPN oświadczyły, że nie będą eksponować na swoich stadionach nazwy nowego sponsora. Również na strojach piłkarzy tych zespołów miało nie pojawiać się logo Idei Ekstraklasy. Wspólnym rzecznikiem prasowym grupy G-4 został Jerzy Jurczyński z Wisły Kraków, której sponsorem strategicznym jest sieć Era. Również prezes Cracovii wyraził chęć dołączenia swojego klubu do grupy G-4.

Opinie:

Opinie archiwalne (52):

Komentuj

Komentarze / 52

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-03-12 20:17
    I prawidlowo...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2005-03-12 20:24
    jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze - stara prawda - to co się dzieje jest smutne - polska piłka nożna idzie na dno
    0
  • Users Avatars Mini
    Przechodzień pisze: 2005-03-12 20:30
    No i mają poniejkąd rację - przecież Wiślacy nie będą biegać z Erą na klacie i Ideą na plecach.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-03-12 19:43
    Kasa, kasa i jeszcze raz kasa
    0
  • Users Avatars Mini
    roobo pisze: 2005-03-12 20:52
    jakie prawidłowo!! Samowolka!! co to anarchia? jak im się nie podoba grac w Polskiej Lidze to proszę - won!! do iranu. Jest naczelna organizacja jest firma która chce wpompowackasę w ligę, Jest kasa jjest sport też i dla młodych. Szlag mnie trafia.
    0
  • Users Avatars Mini
    kibol pisze: 2005-03-12 20:57
    jestem w stanoie wyobrazic sobie lige bez tych 4 klubikow ktore chca extrakasy (a atak naprawde to legia waltera chce transmisji w tvn zeby mog zarabiac kase, a wisla juz wkrotce nie bedzie miala zadnego sponsora wiec nie ma nic do stracenia) - najlepiej jak Listkiewicz wyrzuci ich z ligi albo da po 10 punktow karnych na poczatek! Niech zyje idea pilki noznej!
    0
  • Users Avatars Mini
    lukaszmaly pisze: 2005-03-12 21:08
    do jas....chol..... Idea się stara wżócić jakiegos grosza do tej głupiej piłki noznej, a oni mają to w dupie!!! Pier**** tą całą grupę G4 i od tej pory nie oglądam meczy z polskimi klubami piłkarskimi?!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    trener pisze: 2005-03-12 21:14
    ***Przechodzień - wydaje mi się że dla całej ligi więcej korzyści może przynieść bieganie z Ideą nakoszulkach wszystkich niż Era jedynie na koszulkach Wisły, poza tym w podobnej sytuacji PLKosz Idea przestała być sponsorem tytularnym Śląska a Era została sponsorem tytularnym całej ligii. ---- Całe to zamieszanie powstało przez Michałka, który nie chce traktować klubów jak partnerów i chce zgrywać dobrego wujka za pieniądze Idei, a wystarczyło odpowiednio uzgodnić warunki z klubami i znając ich stanowisko dopiero rozpatrywać oferty sponsorów.Ale taki jest właśnie PZPN. Szkoda tylko że pozostałe kluby mogą na tym dostać finansowo po tyłku...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-03-12 21:24
    slyszalem wczoraj w tv... bedzie ostro
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-12 21:26
    Wszystko to jest śmieszne :) Idea ma "mały" problem co teraz zrobić :D Gdzieś przeczytałem wypowiedź kogoś z Legi że są w stanie zarobić sporo więcej kasy na reklamach niż daje im Idea i że kwota oferowana przez Ideę jest śmieszna :D Moim zdaniem G4 postąpiło słusznie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    QQRYQ pisze: 2005-03-12 21:32
    IDE NIECH SE LEPIEJ ZASIEG POPRAWI. OPROCZ OBNIZEK CEN NIE MAJA NIC DO ZAPROPONOWANIA. FATALNY ZASIEG I ZACOFANIE WE WPROWADZANIU USŁUG DODANYCH TO WIZYTÓWKA TEJ SIECI.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-03-12 21:43
    No i mialo byc fajnie a teraz owszem o Ideii jest glosno ale bynajmniej w nie pozytywnym swietle. Pozatym z tego co pamietam zaraz po przetargu i tak era dawala lepsze warunki na sponsoring ale Idea tradycyjnie (ma wprawe z przetargow w firmach) zalatwila z kim trzeba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-03-12 22:03
    Wyglada na to, że problem jst jak zwykle w PZPN. Jeżeli za reklamy Legia miała dostać 135 tys w tej rundzie, to wierzę, ze sami moga sprzedać je za większa kasę. tak naprawde bez tych czterech klubów to nazwa 'Ekstraklasa" będzie komplenie śmieszna a idea sama szybciutko sie wycofa. Co legie, Wisłe czy Amice obchodzi jakas tam Odra czy inne Zagłebie. Zwłaszca Wisła - podpisała umowe z konkurencyjna bądź Erą Wolno jej. I teraz co -ma płacić odszkodowanie? Wolne żarty.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-12 22:05
    Michał masz 100% rację :) Kożmiński gadał coś, żeby usunąć buntowników ... :P Ten to ma nie równo pod sufitem :D
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-03-12 22:26
    Ja chciałbym usłyszeć jak to PZPN skalkulował że takie załatwienie sprawy jak sponsor tytularny będzie bardziej się opłacało najbogatrzym klubom niż załatwienie sponsrów przez nich samych. Narazie wygląda to tak że PZPN chce na siłe ratować biedne kluby poprzez tą umowe kosztem tych najbogatrzych bo oni mają kase i sobie poradzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-12 22:38
    nie dziwie sie bo chca byc z takim sponsorem co placil i bedzie placic wiecej!!! duzo wiecej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-03-12 22:40
    a idea walnela plame w konkursie sms na bramke roku (bodaj trzecia pozycja do bramki roku to byl zawodnik z koszulka z logo ery :) )
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-03-12 22:43
    pilka w polsce ma kolejny problem...
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-03-12 22:44
    telekomuna się sypie(zwalnia pracowników) to idea też. tp i idea to jak jedna wielka rodzina...Nienawidze idei!!!za to ze jest powiązana z tp!!Gdyby nie ten fakt to idea jest git,a tak to najgorsza sieć na rynku to idea!!Już nie mam na szczescie do czynienia z tym zlodziejstwem(zerwałem umowę z tp i brat który miał z idei popa tez przeszedł na innego operatora)ojjj czuje duży spadek w tym roku klientów!!Niech sobie to zawdzięczają,zamaist obniżać to podwyższają abonamenty!!banda i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    PRC pisze: 2005-03-12 23:26
    magic Uwielbiam takie "konstruktywne, pelne konkretow wypowiedzi" - potrafia rozbawic ROTFL Bo jesli wina Idei (jak sam napisales) jest zwiazek z tp, i na podstawie tego zmieniasz "git" na "najgorsza" no to gratuluje - w podstawowce musisz byc gwiazda... kabaretu... MEGAROTFL Co do pilki i sponsoringu - niby faktycznie najwieksze kluby wyciagna (moze) same wiecej, ale same tez ligi nie stworza... Zreszta co jak co ale ogolnie slowo/zwrot "ekstraklasa" pasuje do naszych pilkarzy jak dresy do pantofli (z gory przepraszam "oryginalnych" (inaczej) ludzi tak sie ubierajacych)
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-03-12 23:33
    Update - z wypowiedzi Koźminskiego (prezesa Górniak na Zawsze) wynika jasno, że mocniejsze kluby zostały wydymane kosztem słabszych. -polecam Rzepe tam są wypowiedzi. "Jest to też nie fair w stosunku do pozostałych dziesięciu klubów I ligi. Dla nich te 400 tysięcy coś znaczy." IDEA z kolei prawdopodobnie nie rozumie, ze kupili wieżę Eiffla. Zresztą.. polska I liga powinna liczyć max 10 zespołow grajacyhc ze soba 4 razy w sezonie.. poziom by sie poprawił. A tu wszystko idzie w drugą strone
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2005-03-12 23:52
    za smieszne pieniadze idea chciała za wiele..a tu niestety sie nie da zalatwic tego co Michałek obiecał...teraz wyjebac Michałka albo niech z tego co zarobił od sponsora sam załatwi problem z klubami G-4....I bedzie po kłopocie...
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-03-13 01:06
    135tys za sezon to zalosne pieniazki nawet dla slabeuszy, to przeciez im ledwo na waciki starczy, tyle ze leniuchom slabeuszom sie nie chce tylkiem pokrecic i samemu duzo wyzszych kontraktow zalatwic. a g4 maja renome i bez nich w ekstraklase nikt nie zainwestuje, dlatego moga wymagac i zadac wiecej i w pelni sie z nimi zgadzam
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-03-13 10:23
    no to idea sykuj jeszcze jakieś 20% więcej kasy na sponsoring niż jest to w kontrakcie
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-03-13 12:51
    to ni jst kwestia większej kasy od IDEI -bo ta IMHO i tak jest za duża. Natomiast kwestia PODZIAŁU tej kasy.
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2005-03-13 13:22
    ZA DUŻO KASY MAJĄ I IM SIĘ WE ŁBACH POPIER****** W OGÓLE NIE DA IM SPONSORA CIEKAWE JAK WTEDY BĘDA WIERKAĆ!!! JAK IM KASY BRAKNIE TO I Z BIERDRONKĄ NA KLACIE BĘDA ZAIWANIAĆ!!!! NIECH SIĘ CIESZA ŻE W OGÓLE KTOŚ CHCE ICH SPONOSOROWAĆ!!! SZMACIARZE ZAFAJDANI!!! ZAKICHANE SNOBY!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2005-03-13 17:26
    a czy to normalne żeby Legia, Wisła Groclin i Amica dostawały za reklamę Idei (taka sama powierzchnia i na koszulce i na stadionie) co GKS Katowice albo Górnik Łęczna? przypominam ze np. Legia i Wisła za sezon dostaną od Idei 135 tys. zł czyli tyle samo co np. GKS. Normalne to? To gówniane pieniądze jak na takie kluby
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-03-13 18:06
    chyba przesadzacie, bo sposorow dla dobrych (dobrych oczywiscie na polskie warunki;) klubow nie zabraknie, a gowniane to sa pieniazki od idei, poza tym tu nie chodzi tylko o kase ale takze o sposob w jaki od lat postepuje pzpn z klubami (tajne i niejasne umowy, posrednicy, itd.)
    0
  • Users Avatars Mini
    wiCek.pm pisze: 2005-03-14 00:08
    IDEA EKSTRAKLASY to tak jak LOGO NBA na stadionach koszykówki!skoro to takie logo całej ligi to musi być na stadionach wszystkich pierwszoligowych drużyn!a te głąby tego nie rozumieją bo chcą jeszcze za to dodatkowe pieniąszki za to że ich reklamy zajmują kolejne miejsca na stadionie!a jak CANAL+ wykupił transmisje 1ligi to biegali wszystkie kluby z logiem tej stacji na koszulkach i było im dobrze!na stadionie też były reklamy tej stacji!
    0
  • Users Avatars Mini
    wiCek.pm pisze: 2005-03-14 00:14
    ale przecież tak jak wyżej pisałem w przypadku CANAL+ to i w tym przypadku idea podpisała umowe z PZPN z której wynika że idea będzie sponsorować EKSTRAKLASE jeżeli herb tzw. 1ligi będzie zawierał logo idea i ten własnie herb będzie na koszulkach wszystkich pierwszoligowców i będzie na ich stadionach!a wyraznie wynika z tego że LEGIA,WISŁA,GROCLIN i AMICA się buntóją!!!ale największe powody ma wisła ale najmniejsze chyba legia ponieważ idea chyba jest ich sponsorem a przynajmniej była!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wiCek.pm pisze: 2005-03-14 00:23
    bodajże w niemczech któryś operator i nie tylko właśnie telefoni komórkowej sponsoruje lige niemiecką BUNDESLIGE i jeszcze w innych krajach ale ja z piłką nożną nie jestem na bieżąco więc nie wiem dokładnie!pozdraiwam!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-03-14 10:24
    idea to największy problem to ma ze swoim systemem bilingowym. Najlepszy przykład ostatnia faktura. I tak darmowy numer zamiast od początku cyklu bilingowego zaczął być naliczany dopiero kilka dni póżniej, ale to nie wszystko rozmowy do idei i stacjonarne zostały rozliczone po 0,75 groszy, mimo że aktywny był pakiet rozmów....po prostu system bilingowy sobie zapomnial. To są moim zdaniem kpiny tej sieci i mimo że jest taniej (labo może było taniej) niż u konkurencji, to takie wpadki dyskwalifikują. Ja wiem już dzisiaj że umowy nie przedłużę....za takie kwiatki to ja dziękuję. Reklamacje uznaja wprawdzie, ale ja mam dośc składania co kilka miesięcy reklamacji, bo znów usługa albo nie działa, albo nie działa prawidłowo....z tym jednak wszyscy operatorzy walczyc ostatnio muszą.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bototry pisze: 2005-03-14 07:28
    Problem polega na tym że podpisało się pod umową 16 zespołow (tyle jest w ekstraklasie) a nie tylko 4. Niech zrobi sobie G-4 swoją ligę bez PZPN i bez rozgrywek w pucharach UEFA a wtedy będą sobie mogli bojkotować wszystko i wszystkich, łącznie z kibicami
    0
  • Users Avatars Mini
    alllf pisze: 2005-03-14 11:21
    oj oj mieszacie wszyscy a tu konkretnie chodzi o to ze te cztery bogate kluby mogą i zarabiają wiecej na reklamach innych firm niz na reklamie idei która ma być widoczn na stadionach. Powieżchnia reklamowa która zajmie idea jest o wiele cenniejsza niż stary centertel chce zaplacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-03-14 13:39
    alllf - zgadzam się, do tego dochodzi sposób wyłonienia sponsora (wolałbym erę), kasa dla firmy pośredniczącej (ponoć 10 %) i spsob podziału kasy bez rozróżnienia stawki dla mocniejszych i słabszych klubów - pewnie wszyscy (oprócz zapalonych kiboli poszczególnych klubów) woleliby oglądac w TV mecz Legia-Wisła niż GKS-Polonia...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-03-14 13:43
    ale problemy maja
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-03-14 13:45
    wczoraj w nocy w programie 2*45 na polsacie mowili ze ta kasa to sprawa drugorzedna, bo mimo ze im sie nie oplaca to sie na nia zgodzili, i nie idea jest strona w sporze tylko pzpn i jego machlojki (tak to sie chyba pisze;), a konkretnie to pzpn nie chce pokazac kontraktu z Idea, i poprzedniego z Canal+ ani wyjasnic roli posrednika firmy sportfive, a spor sie rozwiaze w tym tygodniu bo Listek sie ugnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-03-14 14:07
    PZPN tylko postraszy, żadnych konsekwencji nie wyciągnie, te 4 kluby ciągną całą ligę.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2005-03-14 14:35
    popieram G-4 !! mają racje - to oni ciągną lige na jako takim poziomie i mimo wszystko klub musi zarabiać w końcu są firmą (wiekszosc to SSA) a idea dała ochłapy na lige :/ sporo zarobil tylko pzpn i sportfive ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    reall pisze: 2005-03-14 15:48
    Witam Wszystkich!!! Zdecydowanie popieram G-4!! Dlaczego śmieszne i żalosne PZPN (kojarzy mi się z PZPR :)!!!) ma dyktować swoje warunki tym klubom? Przecież PZPN to typowy darmozjad który za nic zbiera największą kasę!!!! Zarządowi pzpn ciągle będzie malo, zgarną 90% tego co daje idea a te ochłapy co zostaną to rzucą klubom!! Dlaczego wszędzie ma być widoczna ta DZIADOWSKA SIEĆ?
    0
  • Users Avatars Mini
    radek77 pisze: 2005-03-14 16:16
    reall dobrze gada, polać mu:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-03-14 16:59
    W sumie chcialbym zeby Legionisci mieli Logo Idei a nie Liberty na koszulkach ale wiadomo ze chodzi o kase :( w sumie to dobrze ze sa kluby ktore nie zadowola sie byle czym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-03-14 17:26
    Idea szybko spłynie z ekstralkasy.Ona wg mnie nie nadaje sie do obecnej ekstraklasy GSM w POLSCE...niestety.1 PKT na 10.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-03-14 17:28
    miałęm 2 x idee pierwszy raz rezygnacja z powodów kobiety bo miała w idei,ja mimo tego po czasie wróciłem do idei i...sie ponownie rozczarowałem...raczej 3ci raz nie skozystam z ich usług .Może dlatego też G-4 nie chce ich u siebie heh
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-03-14 17:31
    no ale jeszcze jedno narazie jest G-4 bo tylko 4 zespoły się buntują.Niedługo będzie wieć G-5,ale ja myśle,że pwinni zrobić od razu G-14...buhahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-03-14 17:54
    no to wyszlo na to ze we wronkach i grodzisku Idea nie ma zasiegu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    zajak pisze: 2005-03-14 19:01
    hehe pewnie w wielu wiecej miejscach nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    kibic pisze: 2005-03-14 20:03
    Towarzysz Boniek chce byc prezesem PZPN i pelnie dostal niezla kase od Canal+ i dlatego bojkotuje wszystko co popadnie.... A swoja droga to nasza liga to nie zadna extraklasa tylko totalnie nieporozunienie W tym kraju liczy sie prywata i kasa niek nie mysli o sporcie i wynikach .... A co do tytulu, to chyba PZPN ma problemy a nie IDEA ....
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-03-14 21:00
    oglądałem właśnie wiadmości sportowe i chyba Listkiewicz miękne... chce rozmawiać bo jaki ma właściwie wybór
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-03-15 12:34
    Też bym się wstydził ubrać w koszulkę z napisem Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    nasion pisze: 2005-03-15 13:44
    Chcesz mieć problem podpisz umowę z IDEA. W moim przypadku opłatę aktywacyjną chcą pobrać kolejny raz w kolejnym miesiącu. Ciekawy jestem ilu ludzi IDEA juz w ten sposób naciągnęła i mówiąc prościej oszukała. Mało tego każą mi zapłacić bo w innym przypadku odłączą telefon - czy to nie jest szantaż ??? Ale ja sie nie dam zapłacę tylko to co muszę a IDEA może sobie odłączać telefon- będzie zerwanie umowy z ich winy. P.S. Żeby było śmieszniej dzwoniłem do IDEII i przyznali się do błędu. PARANOJA trzeba to opisać w gazecie. Poczekam aż odłaczął.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2005-03-21 09:37
    PRACUJE W IDEI, W TYM ROKU ZROBILISMY PODAN 150 MLN ZŁ NETTO. WIEKSZOSC KASY WYJEZDZA DO FRANCJI [ UDZIALOWCY] A TU ZOSTAJA OCHŁAPY. TAKZE DZWONCIE, FRANCUZ LUBI POLSKIE PIENIAZKI...!!!!!!!!! - SLOWEM KAPITALISTYCZNY WYZYSK. VIVA LA FRANCE... A WYWALENIE KASY NA TYCH FAJFUSÓW CO TO BIEGAJA PO BOJSKACH TO SZCZYT GLUPOTY ALE PRZYNAJMNIEJ TAK MOZNA ODEBRAC TROCHE FORSY ZABOJADOM. WIEC NIECH BIORA KASE 10 MLN ZL I MORDA W KUBEŁ.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: