Dwie nagrody Mobile Internet dla Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 45

W czwartkowy wieczór 19.02.2004 r. podczas Gali Mobile Internet w warszawskim klubie Dekada już po raz czwarty wręczono nagrody miesięcznika Mobile Internet dla najlepszych produktów i usług ubiegłego roku. W tym roku aż dwie z czterech nagród przypadły Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel

Sławomir Skrodzki, prezes zarządu PTK Centertel został nagrodzony tytułem Menedżer Roku 2003 za: " znaczące sukcesy rynkowe sieci PTK Centertel w 2003 r. oraz dynamiczne i innowacyjne wzbogacanie oferty usług w sieci IDEA" . 

Przyjmując dyplom i statuetkę ´Wirtulanego Aparatu´ z rąk Agnieszki Borzym, zastępcy redaktora naczelnego Mobile Internet, Prezes Zarządu PTK Centertel Sławomir Skrodzki podkreślił, że "traktuje ten zaszczytny tytuł Menedżera Roku, jako wyraz uznania dla wszystkich pracowników PTK Centertel, przygotowujących m. in. tak atrakcyjne dla klientów oferty - odnoszące sukcesy rynkowe".

W kategorii Usługa Roku - czytelnicy i redakcja miesięcznika Mobile Internet nagrodzili taryfę Zrób To Sam w ofercie prepaid Idea POP, która została wprowadzona w maju 2003 r. i stanowi dotychczas jedyną taką bezabonamentową ofertę taryfową, która pozwala jej użytkownikowi elastycznie dostosowywać ją do zmieniających się potrzeb i optymalizować koszty połączeń.

Nagrodę z rąk redaktora naczelnego Mobile Internet, Adama Owczarka odebrała dyrektor marketingu Idei - Iwona Kossman, która podziękowała za wyróżnienie dla najpopularniejszej taryfy w ofercie Idea POP i zaakcentowała, że "oferta sieci Idea będzie równie innowacyjna i atrakcyjna w zakresie nowych ofert i usług także i w 2004 r., zarówno dla klientów konsumenckich, jak i biznesowych"

Nagrody otrzymali także:

  • w kategorii Telefon Roku - Samsung - za model C100 

  • w kategorii Wydarzenie Roku - Polkomtel - za stworzenie zintegrowanego systemu ratownictwa.

Opinie:

Opinie archiwalne (45):

Komentuj

Komentarze / 45

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-23 16:31
    Znając życie, Idea była sponsorem strategicznym imprezy. To Era już nic nie daje na tego typu imprezy??
    0
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2004-02-23 16:31
    ale czy naprawde na to zasługiwali...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-02-23 16:33
    :) Tak narzekacie na Idee a tu taka niespodzianka. Chociaż to było do przywidzenia. Idea startowała ze sporym opóźnieniem jako trzeci operator i miała sporą konkurencję na rynku. To działalność tej firmy doprowadziła do znaczących obniżek cen usług. Pamiętacie 5 lat temu ile kosztowała minuta w szczycie? Albo najtańszy aparat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-23 16:35
    TAAAA nagrody nagordy!!! Gdyby przyznawano nagrody na wzór Amerykańskich filmowych "malin" to IDEA dostałaby nagrodę na dupiastego mBoxa :-) HAHAHA Ale oczywiscie nie ma to jak szczycenie się nagrodami ;-) Szkoda słów
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-23 16:36
    oczywiście miało być "za dupiastego mBoxa" Sorki za literówke
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-02-23 16:37
    nie sądzę , żeby sama działalność idei doprowadziła do obniżek cen, zwłaszcza że idea na samiutkim początku miała niezłe taryfy (za to pole w miastach) a teraz się cwaniaki nauczyły od tpsy i zdzierają jak mogą... a swoją drogą gonzales ma rację z tym sponsoringiem..
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-02-23 16:39
    ***Allen3: "dupiasty m-box" :))) a to niezłe he he he he:))) masz rację!
    0
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2004-02-23 16:39
    wszystko co nowe to drogie teraz każdy obniża ceny aby zdobyć klienta. w UE są coprawda podobne ceny abonamętów i połączeń ale usługi mają lepsze lub bez płatne a unas trzeba płacić. np. GPRS kożystasz ile chcesz i masz stałą opłatę miesięczną.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2004-02-23 16:46
    ** Z innej beczki ** Plus pozmienial zasady w bramce sms ta bezplatna cos szwankuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-23 16:50
    ***Cosmic: od jak dawna, bo faktycznie cos nie chodzi ale moze to przerwa konserwacyjna. ja nie narzekam na cos darmowego, z reszta mam miastoplusa - nie darmowe bo place abo to i mam...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-23 16:51
    ***Gonzales: no z ust mi to wyjales, dla niepoznaki tylko dali plusowi "wydarzenie" a wiadomo ze wydarzeniami sie nie sciaga klientow ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PREZES PTK pisze: 2004-02-23 16:51
    ... C 100 TELEFON ROKU - A GDZE MMS????? jak samsung poprawi taki brak to może powie, że jest to dobry aparat ale nie najlepszy IDEI nagrodę mogli dać za PROPOZYCJE albo I. dla Firm a nie pierdułki w POPie
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-02-23 16:52
    Cosmic: o jakich zasadach mowisz ??
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-23 16:53
    ***Cosmic: jeszcze to: jak nie mozesz sie do smsowac do kogos w plusie to slij mu mejle na +48xxxxxxxxx@text.plusgsm.pl dojdzie jako sms i na pewno. nadal za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-23 16:55
    a moze to byl konkurs na "produkt roku idei"? ;) wtedy prawie wszystko by sie zgadzalo... w kazdym razie procentowo pomylek by bylo mniej, bo tylko 25% (wydarzenie, bo z plusa) ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-23 17:04
    Jeżeli "zintegrowany system ratownictwa" klasyfikuje się jako wydarzenie, a - de facto - 2/3 nagród przypada jednej firmie, to wiele mówi o randze imprezy i jej celu. Jak widzę, nic się nie zmieniło w ciągu ostatnich 4 lat. Ci co czytali onegdaj TK pamiętają zapewne gale Twojej Komórki, które sponsorowali Ide, Era, Plus i Siemens, a nagrody otrzymywali... Era, Idea, Plus i Siemens ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-02-23 17:20
    Zgadzam się z ***Mariuszem. To prawda że obecność Idei spowodowała duże zaostrzenie konkurencji, nie można też Idei odmówić że ZTS spowodowało ferment w prepaidach który obecnie ciągle narasta. Niewątpliwie trzeba też doceniać wyniki Idei w konsekwentnym doganianiu konkurencji pod względem liczby abonentów. Myślę że świadczy to o atrakcyjności oferty i sprawnym zarządzaniu. Pewnie że zdarzają się wpadki (osławiony mBox którego sam jestem użytkownikiem) ale generalnie nie ma powodu by narzekać na Ideę a wychwalać pod niebiosa Erę i Plusa. Wszyscy są po jednych pieniądzach a dyskusje kto jest lepszy były już tyle razy wałkowane że szkoda na to czasu (w związku z tym kończę).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-23 17:33
    Cosmic - a jak się objawiają problemy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2004-02-23 17:56
    "dynamiczne i innowacyjne wzbogacanie oferty usług w sieci IDEA" - moze o gprs w popie? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-02-23 18:16
    Ja gratuluję Polkomtelowi :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-02-23 18:18
    Cosmic - ja nie mam żadnych problemów z bramką. Opisz dokładnie jak możesz w czym tkwi problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-02-23 19:46
    Tak a ja czekam na nowe taryfy w Idc i mam nadzieje ze wkoncu czyms ciekawym sie pochwala wtedy bede mogl powiedziec ze Idea to siec z postepem bo ostatnio to fakt faktem wprowadzaja nowosci ale malo ciekawe i niezbyt strategiczne. Ps. A tak na marginesie moze ktos wie kiedy wprowadza nwe taryfy do Idc.?? Byl bym bardzo wdzieczny za informacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2004-02-23 19:47
    Ja tam uważam, że Plus sprawiedliwie dostał nagrodę, bo Zintegrowany System Ratownictwa to naprawdę coś bardzo dobrego. I na dodatek przyda się na pewno jeszcze nie raz każdemu kto w górach będzie miał problemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrowski_L pisze: 2004-02-23 21:37
    Nie zgadzam sie z kilkoma uzytkownikami. Co wy macie do MBoxa??? ja zadnych problemow nie mam z nim. Moze tylko taki jest problem ze nie zawsze moge wejsc (za duzy ruch na serwerze) i chyba tylko to. Idea zasluguje na nagrode bo ma faktycznie ciekawa oferte (Moze poza telefonami ale nadrobila wprowadzajac Motorolke V 500) uslugi bardzo dobre poza niektorymi ( nieszczesna Propozycja) daje 8pkt dla idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    oloor pisze: 2004-02-23 21:40
    LIZUSY GOL JAK MOZESZ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-02-23 22:43
    Taaa mBox działa ale qrna jak musze wysłać pare ważnych sms'ów to nigdy sie nie moge dostać na www.idea.pl i musze wysyłać z telefonu, a nawet jak się dostane to mnie wywala co 2 minuty. Co mnie obchodzi, że ruch na serwerach jest duży. Płacę to wymagam. Żenada normalnie
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-23 22:51
    zgadzam sie ze idea przez samo swoje istnienie zasluguje na brawa bo 2-ka moze sie latwo dogadac a juz 3-ci sieje ferment ale na tym konczy sie jej zasluga - dzialanie boku ktory z uporem maniaka gprs tlumaczyl mi ze paczka to taryfikacja po 512 kb niezaleznie od rozlaczenia :) i kolejnej sesji :), propozycja ktora cofa idee poza poprdzednia opcje w ktorej i tak nie byly dostepne aparaty te ktore byc powinny np nokia 6610 byla wirtualnia dla przedluzajacych umowe choc z definicji dla nich dostepna :) w salonie - male brawka za maniaka aby tylko nie zrywalo sesji gprs co jest jednak czasem powodem conajmniej frustracji i rzucenia bluzgami gdy zrywa akurat po 30 kb :) - , miniwazelinka za mbox ktory funkcjonalnosc jakowas ma choc na strowe www w poludnie czasem trudno sie dostac - czasem pozostaje refresh co pare sekund co jeszcze bardziej obciaza serwer :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-23 22:52
    - generalnie pomimo tego ze owa siec pobrala ode mnie nieslusznie przez 3 lata okolo 60 zeta - nie jest najgorsza ani najlepsza jest podobnym konkurentem do innych - nastawia sie na inny segment rynku choc teraz goni biznes kolejnymi promocjami male brawko dla popa i 12 miesiecy na odbieranie rozmow - takze idea dla kazdego jest dobra alternatywa dla mnie likwidujacego telefon stacjonarny - choc moze lepsza jest strefa domowa w plusie - wszystko zalezy od wyliczen !! czego mozna zyczyc - obnizek cen !!! i kopetencji boku !!!! gdybym wierzyl tym milym Paniom i Panom to poszedlbym z torbami !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-24 00:18
    Jakiś dziwny ten plebiscyt miesięcznika Mobile Internet, zarówno jeśli chodzi o laureatów jak i kategori w których zwyciężali.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-24 00:19
    Aż dziw bierze, że to czytelnicy decydowali?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 00:50
    *** rollo - mi nie zrywa , a korzystam od 19.sierpnia.2003 roku , niemal codziennie i to ostro. Nie miej pretensji do BOK-u , tylko przeczytaj uważnie sposób taktowania.Mogłeś się mnie spytać , bym Ci to wyjaśnił. Jak masz telefon ?. Bo jeśli Motorolę , to mogę Ci napisać dlaczego Cię "rozłącza". Zdarzyło się to parę razy na T300 , ale telefon się wyłączył i włączył ponownie, więc jestem pewny , że to feler T300 , bo czasem się też tak zdarza przy przyjściu MMS. Na T68i, Motoroli T2600 i T65 , NIGDY nie zerwało sesji. I jak napisałem już troszkę doświadczenia mam. Co do mBox to szkoda mówić, szczególnie jak się dołącza kilka załączników. A co do reszty to ***maruda , dobrze napisał. O bohaterach tego newsu z Idei i tym co powiedzieli , nie wspomnę już , bo nie warto się denerwować.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 01:02
    *** rollo - sprecyzuj swoje problemy. Taryfa, model telefonu , rodzaj połączenia... Odpisałem Ci już kiedyś przy newsie o T230 w Idei. Napisz , jestem ciekawy...
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-24 09:01
    Oj ta Idea w zamian za swoaja awaryjnosc to choc niektore promocje daje atrakcyjne
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-24 10:05
    ale do kategorii "telefon roku" tez sie mozna przyczepic...
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-24 13:39
    hmm dzieki issa za zainteresowanie Widze ze ciagle nadajesz z idei gprs wiec jestes dla mnie miarodajnym zrodlem w tej sprawie - rzeczywiscie uzywam t310 - soft do t 300 ma podobny - moze to rzeczywiscie bugi ktore pojawiaja sie podczas uzywania telefonu mnie rozlaczaja - ale pisze jak to wyglada - otoz mam sobie sesje gprs i nagle bez jakiegokolwiek smsa czy tym bardziej mmsa net zamiera - ikonka globu nadal istnieje tak wiec sesja gprs jest nawiazana ale ani gateway ani dns nie odpowiada - jakby "ktos po tamtej stornie wyciagnal wtyczke"
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-24 13:42
    issa uzywasz gprsa pod linuxem ??? mialbym jeszcze jedno pytakno ale moze raczej na priva ?? czy tutaj pogadamy publicznie ??? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-24 13:44
    aha taryfa stara idea optima 30 - polaczenie z windows 98 - normalnie dialup networkingiem sterownikami modemu do t 310
    0
  • Users Avatars Mini
    data pisze: 2004-02-24 13:59
    pewnie to jedna z tych nagrod kiedy idea przyznaje nagrode idei
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 14:09
    Ja używam aktualnie T300 lub T65 , z tym , że na tym ostatnim działa to sprawniej (połączenie przez kabel). Oczywiście oprogramowanie do T300 , T310 i pochodnych z tej serii jest to samo , tak jak i sterowniki. Ja także używam Windows 98. Jeśli chodzi o zrywanie połączenia , jak pisałem zdarzyło mi się to kilkakrotnie na T300, bez żadnej widocznej przyczyny, ni z tego ni z owego telefon się resetował. Kiedy przychodzi sms , to sesja jest na tę chwilkę zawieszana , podobnie przy połączeniu głosowym , ale nie jest zrywana. Zdarzało mi się wyłączenie telefonu przy przyjściu MMS , ale nie było wtedy sesji gprs. To pewnie jakaś ukryta wada tych telefonów , choć ostatnio , nie narzekam , nie zrywa, naprawdę. Przypomina mi się za to kwestia którą poruszył , kiedyś pracownik...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 14:15
    ... salonu Idei , tu na Gol-u. Otóż napisał , że T310 , praktycznie jeden w jeden idą do serwisu i są wymieniane na nowe. Te jego słowa pamiętam jak teraz , a napisał to podczas newsu o wprowadzeniu T310 do oferty S+, można to bez trudu znaleźć. Trudno mu odmówić doświadczenia. Co zaś do objawów, które opisałeś , to przyznaję , że nie wiem co może się dziać. Jeśli jest DNS Error i ikonka globu istnieje , to rzeczywiście może to być problem z ich strony. Wszystko na to wskazuje. A jak jest wtedy , po kliknięciu na "stan" ? Naprawdę ciekawe. Możesz poprosić dział techniczny , wiem , że nawet restartują nadajniki w przypadku problemów z gprs, mi tak zrobili jak męczyłem się z Motorolą T260. Tylko , że okazało się , że to mój błąd... A może coś jest z podczerwienią ??? Mój e-mail to mnaumowicz@poczta.onet.pl, odpowiem z chęcią jeśli ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 14:19
    .... tylko będę mógł w czymś pomóc,lub tu na stronce. A poczeriweń masz na pytę główną ? Ja mam na USB. Jeszcze kwestia DNS -u . Masz wpisany DNS zapasowy ? Będę czekał na Twoją odpowiedź, co do tych kwestii . Teraz lecę właśnie dostaliśmy Nokię 3650 i niedługo spróbóję się połączyć przez ten telefoni gprs Plusa, wtedy odpowiem. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-24 22:54
    Podłączenie Nokii 3650 zakończyło się niepwodzeniem. Widzą się z komputerem chwilę i koniec. Ja wiem , że podczerwień w tym telefonie wyłącza się po 1 minucie, ale coś tu jest chyba nie tak. Nie rozumiem. Tak więc co za tym idzie próba połączenia internet via gprs , nawet nie doszła do skutku....
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:03
    Nagroda jak nagroda...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:04
    ale czy zasłużona...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-25 12:04
    ja dla każdej kategorii mam innego faworyta...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: