PLAY, Orange i Huawei - kampanie nagrodzone Effie Awards 2017

Newsy
Opinie: 1

W Warszawie wręczono statuetki Effie Awards 2017. Effie to nagrody za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury pod opieką 8 przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury.

Z branży telekomunikacyjnej nagrody otrzymali:

SREBRNE EFFIE

BRAND EXPERIENCE
#GamersGonnaPlay
Produkt: Play
Zgłaszający: Mediacom Warszawa, Isobar Poland, Plej
Klient: Play

DOBRA KONSUMENCKIE
#BePresent
Produkt: Huawei
Zgłaszający: Maxus, DDB&tribal, LH/TBWA, Hill+Knowlton Strategies
Klient: Huawei Polska

TELEKOMUNIKACJA
ONLY NJU - nikt inny nie ma takich rozwiązań jak nju
Produkt: nju mobile
Zgłaszający: Ogilvy & Mather, Initiative Media
Klient: Orange Polska

TELEKOMUNIKACJA
Ultraszybki internet od Orange
Produkt: Orange Światłowód
Zgłaszający: Publicis, VML Poland, Initiative Media, Havas Warsaw
Klient: Orange Polska

BRĄZOWE EFFIE

BRAND EXPERIENCE
Woodstock Challenge
Produkt: Play
Zgłaszający: Plej, Tabasco Jacek Stachera
Klient: Play

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: