Effie Awards 2018 - najlepsze reklamy robi Huawei, Play i nju mobile

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Wczoraj w Warszawie wręczono nagrody Effie Awards 2018.

W Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, jury wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku.

Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Złote statuetki w XIX edycji konkursu Effie Awards otrzymali twórcy kampanii: 

  1. „IKEA po sąsiedzku” – przygotowaną przez Agencja Warszawa dla firmy IKEA (w kategorii Brand Experience),
  2. „Rocznik 1999” – przygotowaną przez VML Poland dla firmy mBank (w kategorii Finanse),
  3. „Make it possible” – przygotowaną przez Wavemarker, DDB&tribal, OMD, LH oraz Digital Resolution dla firmy Huawei (w kategorii Long term marketing excellence),

  4. „Młody Bóg” – przygotowaną przez Starcom, BBDO Warszawa oraz Publicis dla firmy Prudential (w kategorii Long term marketing excellence),
  5. „DrWitt. Na co dzień na zdrowie” - przygotowaną przez Heads Advertising                      i Mindshare dla Grupy Maspex (w kategorii Napoje bezalkoholowe),
  6. „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” – przygotowaną przez Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope oraz PTR Digital dla firmy Philips (w kategorii Nowe technologie),
  7. „26. Finał WOŚP” – przygotowaną przez Fundację WOŚP (w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono),
  8. „Do ostatniego drzewa” – przygotowaną przez Ogilvy, Gameset, LifeTube oraz Facebook dla Greenpeace (w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono)
  9. „Ta kuchnia sprawdza się w życiu” – przygotowaną przez Wavemaker, Grey Group Poland, Performance Media, Kalicińscy oraz Loyalty Point dla firmy IKEA (w kategorii Retail / Kanały sprzedaży)
  10. Ukraina” – przygotowaną przez Grandes Kochonos i Mediacom Warszawa dla firmy Play (w kategorii Telekomunikacja)

  11. „Kurpiodobre!” – przygotowaną przez  Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy        JBB Bałdyga (w kategorii Żywność)
  12. „Fundacja WOŚP gra z partnerami” – przygotowaną przez Fundację WOŚP, Złoty Melon oraz Boscata dla Fundacji WOŚP (w kategorii Marketing & Business Solutions)
  13. „IKEA Family – transformacja danowa firmy” – przygotowaną przez IKEA, Loyalty Point oraz Wavemaker dla firmy IKEA ( w kategorii Marketing & Business Solutions)

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach.             

Prace oceniało ponad stuosobowe jury pod opieką 9 przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury.

Konkurs Effie Awards w Polsce organizowany jest od 2000 roku.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

BRĄZOWE EFFIE

DOBRA KONSUMENCKIE  

Skąd biorą się mistrzowie  

  • Produkt: Huawei MATE 10
  • Zgłaszający: Wavemaker, DDB&tribal, GONG 
  • Klient: Huawei

SREBRNE EFFIE

LONG TERM MARKETING EXCELLENCE

Ograniczenia i limity nie interesują mnie

  • Produkt: Nju mobile
  • Zgłaszający: Ogilvy, Initiative
  • Klient: Orange Polska

ZŁOTE EFFIE

LONG TERM MARKETING EXCELLENCE

Make it possible

  • Produkt: Huawei
  • Zgłaszający: Wavemaker, DDB&tribal, OMD, LH, Digital Resolution
  • Klient: Huawei

TELEKOMUNIKACJA

  • Ukraina
  • Produkt: Play na Kartę
  • Zgłaszający: Grandes Kochonos, Mediacom Warszawa
  • Klient: Play

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane: