Huawei i Samsung nominowani do Effie Awards 2020 - Sokół zdublował sprzedaż serii Note

Newsy
Opinie: 0
Effie Awards 2020 - nominacje

Kampanie Huawei i Samsunga zostały nominowane w konkursie Effie Awards 2020.

W przypadku Huawei doceniono kampanię "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo". Samsung dostał nominację za cykl z Sokołem "Na Twoich zasadach".

W zgłoszeniu swojej kampanii Samsung zdradził, że dzięki tej kampanii sprzedaż serii Note10 była 2 razy większa niż Note9.

Huawei „To, co ważne”

Marka Huawei otrzymała olbrzymi cios wizerunkowy w wyniku wojny handlowej i ograniczeń technologicznych narzuconych przez USA. To spowodowało nagły spadek kluczowych wskaźników budowanych latami. Odważna strategia polegała na odwołaniu się do kryzysu. A emocjonalna kampania bazująca na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły inspirowała do niepoddawania się i pokazała, że hasło marki MAKE IT POSSIBLE stało się jeszcze bardziej aktualne. Dzięki temu udało się w spektakularnie krótkim czasie przywrócić więź z konsumentami i już po pół roku odbudować mocno nadszarpnięty wizerunek.

O kampanii można przeczytać tutaj.

 

Samsung "Na Twoich zasadach"

Opis projektu:

Rosnąca konkurencja sprawiła, że komunikacja produktowa była niewystarczająca, aby Samsung przekonał do siebie młodych konsumentów. Chcąc pozyskać ich serca, przygotowaliśmy kampanię, która w emocjonalny sposób odpowiadała na ich potrzeby, wpisując w komunikację kontekst nowego biznesowego smartfona Galaxy Note10. Za grupę docelową obraliśmy młodych przedsiębiorców, do tej pory niezaadresowanych przez konkurencję. Zaprezentowaliśmy ich codzienność, daleką od białych koszul, sztywnych spotkań i korpogadki. Świat biznesu w pełni zarządzany przy pomocy smartfona. Oparta na bliskich insigtach komunikacja okazała się niezwykle skuteczna: poprawiliśmy wszystkie istotne wskaźniki wizerunkowe i ponad 2-krotnie przebiliśmy ubiegłoroczną sprzedaż.

O kampanii można przeczytać tutaj.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: