Era godna zaufania

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 55

Era została uhonorowana tytułem "Marki Godnej Zaufania" przez czytelników magazynu Reader's Digest w Polsce, w dorocznych badaniach przeprowadzonych równolegle we wszystkich europejskich edycjach pisma.

Era, wraz z innymi laureatami w różnych kategoriach, nagrodzona została ,,Złotą Statuetką" podczas gali ,,Trusted Brand 2004". Przez rok Era będzie mogła posługiwać się, na wyłączność w swojej kategorii, Godłem oraz logiem Marki Godnej Zaufania.

Era otrzymała aż 44% głosów w kategorii ,,Operator Sieci Komórkowej Godny Zaufania". Czytelnicy Reader`s Digest oceniają marki za pomocą ankiety, wysyłanej do nich pocztą - w 18 krajach i 16 językach. W tym roku badania przeprowadzono po raz czwarty.

Opinie:

Opinie archiwalne (55):

Komentuj

Komentarze / 55

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-23 15:13
    Nie mogłem się powstrzymać: Era jest naprawdę godna zaufania, wiem bo mam! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Matt pisze: 2004-04-23 15:14
    Tak, tak samo godny zaufania operator jak sam Rider`s Digest, który przysyła ciagle informacje o wygranej, tylko zamów to lub tamto, a najlepiej jak najwięcej ... :))) Po co komu takie newsy i takie ankiety??? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Matt pisze: 2004-04-23 15:15
    i jeszcze jedno ... z newsa wynika, że czytelnicy z 18 krajów tak wysoko oceniają Erę :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-04-23 15:17
    **Matt: może to że Readers przysyła nas wpienia, ale jego rankingi są publikowane i poważane na całym świecie, więc to nie w kij dmuchał. Era debeściak no no:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-04-23 15:17
    Matt, wlasnie mialem napisac ze Digest nie jest godny zaufania :) a co do czytalnikow w 18 krajach to wiesz.. przeciez to "pierwsza siec w polsce i jedna z pierwszych na swiecie" ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-04-23 15:18
    **Matt: ale mnie denerwujesz, czytaj dokładnie, dobrze? Dla Twojej wiedzy: "przez czytelników magazynu Reader's Digest w P o l s c e ". no i sprawa jasna. grr.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-04-23 15:20
    Ale mnie wpieniacie jak rany, ja nie czytam Readers Digest, ale to ma największy nakład chyba na świecie i naprawdę te ich rankingi są na powaznie brane. A Plus jest na 2 miejscu w tym rankingu, to do wiadomości plusowców zawołanych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Matt pisze: 2004-04-23 15:24
    **Dude: Nie denerwuj się tak,bo szkoda zdrowia.Przeczytaj ostatni akapit. Poza tym ak chcesz sobie trzymac Ere to twoja sprawa.Napisz tylko dla której z tych dwóch firm pracujesz ;) Poza tym jakoś śmiesznie mi brzmi info o poważaniu rankingu RD. Jakoś pierwszy raz o tym słyszę, a super okazje od tych naciągaczy dostaję regularnie co roku ...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-23 15:32
    **Matt: ja w sumie na studiach też czytałem że szczególnie w Stanach te rankingi są ważne. A poza tym jestem nieco fanatycznym użytkownikiem Ery więc się cieszę, że z atką przewagą procentową wygrywa!:) To plus na 2 pozycji? No i dobrze, bo Idea nie jest godna zaufania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2004-04-23 15:38
    Od wczoraj nie ufam Erze nawet w 10%. Mój biling zawiera sporo błędów, a ten "godny zaufanisa" złodziej wyłudził odemnie 55 PLN. Złożyłem reklamację i co ? nic, każą czekać. A najlepsze jest to że gdyby nie wnikliwa analiza rachunków nigdy bym o tej "pomyłce" nie wiedział. Pozdr .
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 15:45
    No i bardzo ladnie. widac, ktora siec jast najlepsza, a sam Reader's Digest to miedzynarodowa marka godna zaufania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jorgus pisze: 2004-04-23 15:52
    Ja tam ufam Erze, bo jestem jej abenentem (renegatem z idei) i sobie bardzo chwale.
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-23 15:55
    billingi to spory defekt ery. nie rozumiem dlaczego nie jest to naprawione, w koncu to trwa od pol roku a dostaje sie biednym konsultantom:))
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-23 15:57
    a, no i kiedy zmiany w postpaid, kiedy abonament kwotowy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-23 16:00
    Ja też ufam Erze, jak by mnie RD zapytał to bym im odpowiedział że Era długo długo nic, gdzieś tam Plus na horyzoncie i całkowity brak Judei:)
    0
  • Users Avatars Mini
    garo pisze: 2004-04-23 16:00
    Pewnie było tak: Na Ideę nikt nie głosował, Na PLUSA 56% ale era wspomaga RD w różniastych technologiach nikomu nie potrzebnych i dlatego wygrała. Swoją drogą jakbym chciał patrzeć tylko na głosy oddane dla ery (spec.piszę małą literą, ponieważ ta sieć... eh szkoda gadać) to by miała 100% ale nie chcieli przecholować Nieznacznie ale PLUS wygrywa (moja opinia) Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-23 16:03
    **garo: nie p... jak sie nie znasz. RD jest jakie jest ale nie majstrują przy winkach bo by się już dawno wkopali. oni też przecież na zaufaniu lecą czytelników, którzy ich pprenumerują i czasem nawet coś wygrywają.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-23 16:03
    **miało być oczywiście "wynikach" a ni "winkach" :)))) ot Freud mi się kłania:)
    0
  • Users Avatars Mini
    garo pisze: 2004-04-23 16:06
    ***neoplus: przecierz ttylko spekulacja! Nikogo nie oskarżyłem. Poza tym CIEKAW jestem kogo bronisz RD czy ery? bo patrząc na Twój nick... Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-04-23 16:08
    nik mam debilny, ale nie w tym rzecz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tak Tak pisze: 2004-04-23 16:16
    Jak by OBOP zrobił też byście nosami kręcili, bo też by wyszło że Era najbardziej godna zaufania:)
    0
  • Users Avatars Mini
    alonzo pisze: 2004-04-23 16:23
    Era godna zaufania ? Przecież to 2 sprzeczności ! Komuś się w głowie poprzewracało ! Era to złodzieje ! Ot co !
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-23 16:28
    jestem godny zaufania! zrobilem sondaz wsrod znajomych! ;) szczerze mowiac to dobrze ze wielu ludziom era kojarzy sie z dobra firma, ale jakos mam po tych wszystkich specjalnych nagrodach (inna sprawa ze to glownie idea robi) stosunek przerywany do takich ocen/rankingow/nagrod/sondazy. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-04-23 16:29
    Era jest na pewno godna zaufania, wszyscy moi znajomi co ją mają to polecają. ALe śmieszne byłoby zrobienie odwrotnego sondażu na sieć najbardziej NIE-godną polecenia wśród stacjonarnych i komórkowych... he he he... już wiecie kto miałby 99,9%??? TPSA!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tytus pisze: 2004-04-23 16:50
    Era sobie zapracowała przez lata na taki wizerunek. Jeśli nawet ktoś ma jakiś problem w danym momencie to jak się spojrzy na cały okres działania Ery to wyraźnie widać że to poważna i dobra sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-04-23 16:52
    44% czytelnikow RD, ktorzy odeslali ankiete (prawdopodobnie) w posiadaniu telefonu w sieci ERA - tyle dla mnie wynika z tego news'a.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzionek pisze: 2004-04-23 17:09
    A jesli chodzi o szczegoly, to Era jest rzeczywiscie godna zaufania i to nie tylko opinia Polakow. Tak sie sklada, ze akurat szukam pracy i szukam roznych rzeczy w sieci i nie tylko w polsce. tak sie sklada, ze w prestizowym rankingu Computerworld Era jako jedna z niewielu firm w centrlanej Europie odnotowana jest w rankingu najlepszych pracodawcow w dziedzinie IT. jak kto chce to dam link.
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-23 17:15
    wg mnie era wcale najlepsza nie jest ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-23 17:18
    Śmieszne - Reader's Digest , bu ha ha ha... Ciekawe czy policzyli głos mojego świetej pamięci dziadka , który 4 lata po śmierci , nie mając z tą firmą nic wspołnego otrzymywał zawiadomienia o głównej wygranej ... Zresztą nie tylko on :-) Źródło: Era , po prostu mogliby się nie kompromitować powołując na ankiety takiego oszusta jak Reader's Digest.
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2004-04-23 17:19
    za rok to pewnie heyah bedzie na pierwszym miejscu :-)) , ale przynajmniej tytul sostanie w rodzinie .
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-23 17:36
    **Dzionek: o naprawdę? No tamtego to już chyba nikt nie będzie podważał. Nie wiem czym się tu ludzie tak złoszczą ranking to ranking, co za różnica kto go przeprowadza, ważne żeby miał duży zasięg i żeby nie był oszukany. A Readers ma duży zasięg i nie zwykł oszukiwać w swoich rankingach.
    0
  • Users Avatars Mini
    johnnybravo pisze: 2004-04-23 17:54
    brawo, kolejna nagroda za rekalmy ery - ciekawe ilo to kosztowalo (jej klientow) - tak trzymac a konkurencja wygra;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 18:21
    *johnybravo, z Twojej domeny widac, ze jestes emocjonalnie zwiazany z Idea :) a Era i tak dobra jest :)
    0
  • Users Avatars Mini
    aha pisze: 2004-04-23 18:30
    Era to solidna i godna zaufania firma. kropka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poeticus pisze: 2004-04-23 18:54
    Bzdura: niby jak Era swiadczy uslugi w 18 krajach??? Tak Era reklamuje sie za granica, ze przecietny czytelnik Reader's Digest moze jej zaufac? Bzdura... Mocno sponsorowany (lub naciagany) ten ranking. A zrodlo: Era jak widac moze nie byc "godne zaufania". To juz bym bardziej uwierzyl ze Vodafone np., ale Era...? Marka regionalna, znana w Polsce... Pomyslcie sami.
    0
  • Users Avatars Mini
    slaw pisze: 2004-04-23 19:16
    To śmieszne - nic dodać nic ująć.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-23 20:05
    taaa. jak już ludziska o hoście centertela się biorą za komentowanie na golu to nie jest dobrze:( a do Poeticusa: czytaj waść dokłądnie: ranking Reader's jest przeprowadzany w wielu krajach i ludzie głosują na marki międzynarodowe i krajowe, na Erę głosowali Polacy a nie inni. uff, uniosłem się, idę coś zjeść.
    0
  • Users Avatars Mini
    Drake pisze: 2004-04-23 20:40
    widac, ze w Idei maja nowe zadanie. Wejsc na GOL-a i nawalac na konkurencje. pewnie pomysl pana kalinowskiego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-04-24 01:09
    Riderz Dajdżest to pismo najbardziej godne zaufania wg mojej ciotki, która kupuje wszystko, co to wydawnictwo wypuści na rynek. Era to wg niej sieć najbardziej godna zaufania bo obsadziła całą swoją rodzinę w Nie-Nie. Moja ciotka to "najbardziej godna zaufania" osoba w rodzinie bo wyhooyała mojego ojca w podziale spadku po dziadkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-24 02:45
    Pomijajając sympatie czy antypatie do któregoś z operatorów - weźcie to na logikę - jak wiarygodne może być cokolwiek w firmie , która połowie dzielnicy wysyła zawiadomienia o głównych wygranych mimo,że nie mieli z nią nic do czynienia i owych nagród nikt nie widział na oczy?!! Zapytajcie może swojego listonosza lub spojrzcie na wiązkę przesyłek jaką taszczy ( niebieskie koperty przeważnie , tudzież multum chłamu z jakimś badziewiatym kluczykiem ) w momencie gdy jest wysyp oszusta - readers digest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-24 02:48
    Jak dane pochodzące od takiej żałosnej firmy mogą być wiarygodne? Obojętnie więc jaka firma zajełaby 1 miejsce w tym pseudo rankingu - to jest to absolutnie żałosne i raczej nie powinna się tym chwalić , gdyż raczej nie służy to jej wiarygodności ze względu na skojarzenia z badającym. W tym przypadku akurat w większości nie bez powodu negatywne..
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-04-24 09:26
    Pseudo ranking, nic nie warte wydawnictwo, nic nie warta Era, która zdziera. Tylko Plus :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 18:48
    no coz moje zaufanie do ery zostalo mocno w ostatnim czasie za sprawa bilingow nadwatlone...bo jesli wczesniej mnie zapewniali ze system bilingowy nie moze sie pomylic, a tu nagle okazuje sie ze jednak tak....no coz sprawdzam teraz moje bilingi dosc dokladnie, zeby nie dac im sie oszukac i marnie widze ich szanse na to ze przedluze z nimi umowe....a co do tego szmatlawca to nawet nie chce mi sie komentowac, spam w papierowej formie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-24 18:50
    ogolnie mam dosc ambiwalentne odczucia co do ery, bo jednak po raz pierwszy mialem watpliwosci co do ich bilingow....no i chyba mi tak mozg sprasowala ta era ze pewnie i tak od nich nie odejde....ech podatny na reklame jestem:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-24 19:40
    wolę plusa mimo wyników RD
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-24 21:37
    czyli mam rozumieć że inne sieci to godne zaufania nie są...
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-24 21:38
    a tak w ogóle to nie rozumie po co sie takim czymś chwalić - to powinno być naturalne że jak podpisujesz z jakąś firmą umowe na czas określony to powinna być ona godna zaufania
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-25 00:01
    Ja proponuję zarządcom tego serwisu od razu usuwać konta użytkowników a nie pojedyncze komentarze... Jesteście panowie nieco śmieszni - czyżbyście potraktowali tytuł świetnej, wyżej cenionej przeze mnie gazety niż RD jako kryptoreklamę? A może chodziło o ten magazyn dla wędkarzy? Czy jeśli napiszę w tym samym tonie co w usuniętym komentarzu o użytkownichach samochodów marki Fiat też usuniecie mój komentarz?
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-25 12:55
    ***wlo - czyżby Twój komentarz zostal usunięty? To i tak masz fory u adminów, bo ja za komentarz o kalinowskim (bez wulgaryzmów) zostałem usunięty całkowicie. Musiałem rejestrowac się ponownie...Ale rozumiem, ze ty stary wyjadacz GOL-a jesteś...Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-25 12:56
    ***wlo - i jeszcze prosba - ja mam fiata i bardzo go sobie cenię, więc nie pisz negatywnych komentarzy na m.in. mój temat, plis...
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-25 14:36
    godny, nie godny...publikować wszystko mozna, ale do ***Aleksander25, twoj Plus jest bardzo godny zaufania, zwłaszcza po tym jak regularnie wypływały z niego bilingi w paru aferach...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-25 19:59
    Era godna zaufania nie tylko przez czytelników magazynu Reader's Digest. Wystarczy spojrzeć ile nagród dostała w tym roku, w róznorakich ankietach konkursach, publikacjach, itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 01:44
    ***eranet: ty chyba nie pracujesz nigdzie i nie wiesz jak biuro dziala, nie wydaje Ci sie ze bilingi najlatwiej wyplywaja przez sekretariat, ksiegowosc, administracje gdzie leza czas jakis? a u nas sekretarka ma telefon w erze ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    gulicz pisze: 2004-04-26 03:34
    no no era fajnie ze dostała nagrode ale jeśli chodzi o aparaty w ich sieci... te ceny pozostawiają wiele do życzenia!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gulicz pisze: 2004-04-26 03:40
    fajnie ze dostała nagrode!! tylko jeśli chodzi o ceny ich telefonów to pozostawiają wiele do życzenia!!! dalej nie qmam czemu T610 u nich w taryfie moja 25 chyba jest za 699zł!!! to jest skandal!!! to tylko zwykły telefon choć ładny:))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: