Ericsson chce sprzedawać polskim operatorom więcej usług

Newsy
Opinie: 10

Ericsson zaprosił do Polski Kurta Silléna, wiceprezesa Ericsson Mobility World. Tematem spotkania była przyszłość usług opartych o rozwiązania 3G. Sillena zarzucił operatorom, że nie wprowadzają odpowiedniej ilości usług, które mogłyby zaspokoić potrzeby ich klientów oraz wygenerować dodatkowe przychody. Sillen podkreślał, że nie należy przy wprowadzaniu nowych serwisów zapominać o usługach głosowych, które nadal są bardzo popularne. Ericsson swoje rozwiązania sprzedaje także w modelu hostingowym, w którym operator dzieli się ze szwedzką firmą przychodami generowanymi przez klientów, ale nie musi ponosić dużych opłata startowych za zakup pełnych platform.  Kurt Sillén powiedział: "Operatorzy komórkowi oraz dostawcy aplikacji mobilnych potrzebują nie pojedynczej usługi, lecz ich zabójczego koktajlu aby zwiększyć dochody. Wprowadzenie aplikacji usług nie jest ekstrawagancją ani zwykłą dywersyfikacją usług. Umiejętna ich implementacja staje się ważnym elementem gry o klienta i decyduje o skuteczności finansowej.”

Większość z usług prezentowanych przez szefa Ericsson Mobility World jest już obecnych na polskim rynku i nie są to usługi popularne, głównie ze względu na cenę za transmisję danych oraz na brak odpowiednich terminali na tzw. rynku masowym. Klienci sieci komórkowych mają także małą świadomość nowych możliwości, a w badaniach marketingowych nadal najbardziej pragną tanich SMS-ów i połączeń głosowych.

Kurt Sillén, wiceprezes Ericsson Mobility World Lars E.Svensson, prezes firmy Ericsson w Polsce

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: