Najważniejsze
                     | 
                    Newsy
              
            
              
              14 października 2025
              
                
            
            Eurotel, dystrybutor PTC, chce do końca 2007  roku mieć w swojej sieci 150-200 punktów sprzedaży. Do końca tego roku spółka  chciałaby zwiększyć liczbę salonów do około 100 z obecnych 50. Środki na rozwój  firma planuje pozyskać z wartej kilkanaście milionów złotych emisji akcji na GPW.  Obecnie Eurotel posiada około 50 salonów sprzedaży zlokalizowanych głównie w  północnej Polsce.
 
 Eurotel zapowiada w 2006 roku wzrost zysku netto o około 20 %. Eurotel miał w  zeszłym roku 1,40 mln zł zysku netto w porównaniu do 1,22 mln zł rok wcześniej.  Przychody spółki wyniosły 37,14 mln zł wobec 39,84 mln zł w 2004 roku.
 
		
	 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          