EXATEL wdraża nową strategię, usługi oraz prognozuje wzrost dochodów.
EXATEL jest właścicielem jednej z trzech największych sieci światłowodowych w Polsce - obok Orange i Netii. Sieć ma około 20 tys. kilometrów.
Powstała także nowa identyfikacja wizualna. Nowe logo opracowała renomowane studio projektowe White Cat Studio, znane m.in. z projektów dla PZU, Expandera czy banku PKO BP.
Znak jest stabilny, nowoczesny i wyrazisty. Postawiliśmy na komunikację spokojną i bardzo oszczędną w sposobie wyrazu. Wybrany kolor ma silne konotacje z innowacją i rynkiem nowych technologii. Chcemy podkreślać, że jesteśmy firmą, która nie goni za zmianami, ale sama je tworzy. Kolor wzmacnia przekaz, że EXATEL to firma twórcza, kompetentna i gwarantująca partnerom spokój. Przejście tonalne między dwoma odcieniami niebieskiego dodaje mu lekkości – mówi Marcin Malicki, wiceprezes EXATEL odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Nowa identyfikacja jest wyrazem nowego pozycjonowania na rynku, którego istotą jest bezpieczeństwo. Towarzyszy mu hasło: najbezpieczniejsza polska sieć.
Misją firmy EXATEL jest budowa cybersuwerenności Polski. Cyberprzestrzeń stała się tak samo ważna jak realne terytorium państwa. Naszym zadaniem jest pomoc państwu, by – tak jak na owym realnym terytorium – zapewniało każdemu wolność, bezpieczeństwo i komfort działania w sieci – wyjaśnia prezes Nikodem Bończa Tomaszewski.
Obecnie z usług Exatela korzysta 990 firm i instytucji w kraju i za granicą.
W marcu zeszłego roku Skarb Państwa przejął udziały w Exatelu od PGE Polska Grupa Energetyczna. Był to pomysł Antoniego Macierewicza.
EXATEL się zmienia. Na #ESD18 pokazaliśmy światu naszą nową identyfikację graficzną. Zmiany są jednak głębsze. Nie jesteśmy już tylko spółką telekomunikacyjną, lecz tworzymy własne rozwiązania IT i nowe technologie. Więcej: https://t.co/YIs1Oj0akr pic.twitter.com/OW2MHdFrwL
— EXATEL SA (@exatel_pl) June 5, 2018