EXATEL - "nowa" strategia i zmiana identyfikacji wizualnej

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

EXATEL wdraża nową strategię, usługi oraz prognozuje wzrost dochodów. 

EXATEL jest właścicielem jednej z trzech największych sieci światłowodowych w Polsce - obok Orange i Netii. Sieć ma około 20 tys. kilometrów.

Strategia zmian w EXATEL opiera się na czterech filarach: rozwoju sieci światłowodowej, cyberbezpieczeństwie, zintegrowanych usługach teleinformatycznych (ICT) oraz inwestycjach w innowacje.

Powstała także nowa identyfikacja wizualna. Nowe logo opracowała renomowane studio projektowe White Cat Studio, znane m.in. z projektów dla PZU, Expandera czy banku PKO BP.

Znak jest stabilny, nowoczesny i wyrazisty. Postawiliśmy na komunikację spokojną i bardzo oszczędną w sposobie wyrazu. Wybrany kolor ma silne konotacje z innowacją i rynkiem nowych technologii. Chcemy podkreślać, że jesteśmy firmą, która nie goni za zmianami, ale sama je tworzy. Kolor wzmacnia przekaz, że EXATEL to firma twórcza, kompetentna i gwarantująca partnerom spokój. Przejście tonalne między dwoma odcieniami niebieskiego dodaje mu lekkości – mówi Marcin Malicki, wiceprezes EXATEL odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Nowa identyfikacja jest wyrazem nowego pozycjonowania na rynku, którego istotą jest bezpieczeństwo. Towarzyszy mu hasło: najbezpieczniejsza polska sieć. 

Misją firmy EXATEL jest budowa cybersuwerenności Polski. Cyberprzestrzeń stała się tak samo ważna jak realne terytorium państwa. Naszym zadaniem jest pomoc państwu, by – tak jak na owym realnym terytorium – zapewniało każdemu wolność, bezpieczeństwo i komfort działania w sieci – wyjaśnia prezes Nikodem Bończa Tomaszewski.

Obecnie z usług Exatela korzysta 990 firm i instytucji w kraju i za granicą.

W marcu zeszłego roku Skarb Państwa przejął udziały w Exatelu od PGE Polska Grupa Energetyczna. Był to pomysł Antoniego Macierewicza.

Opinie:

Rekomendowane: