„From Advertising to Messaging” z udziałem Rishada Tobaccowali

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 6

13 lutego w odbyła się w Warszawie konferencja „From Advertising to Messaging” zorganizowana przez ORANGE. Jej głównym punktem był jedyny w Polsce wykład Rishada Tobaccowali – jednego z najbardziej znanych na świecie innowatorów marketingu.

Tematem konferencji były nowoczesne technologie i ich wpływ na przyszłość marketingu. „Rozwój technologii rewolucjonizuje media i ich relacje z odbiorcami. Skuteczny marketing w cyfrowym świecie wymaga zupełnie innego podejścia” – mówi Rishad Tobaccowala, wybrany przez Time jednym z pięciu największych na świecie innowatorów marketingu. W swoim wykładzie podkreślał, że nowe technologie zmieniły nie tylko rzeczywistość rynkową, ale także samego klienta, który stał się bardzo wymagający i oczekuje produktów i usług „szytych na miarę”. Według Tobaccowali przyszłość należy do tych firm, które potrafią dostarczyć najszerszy asortyment nowych usług i produktów, a jednocześnie sprofilować swoją ofertę zgodnie z oczekiwaniami każdego indywidualnego odbiorcy. „Przy systematycznie malejącej skuteczności reklamy i wzroście znaczenia mediów interaktywnych, wyzwaniem marketingu przyszłości jest dotarcie z konkretną informacją do konkretnego klienta, który tej informacji potrzebuje. Reklama, która „atakuje” niezainteresowanych nią odbiorców może mieć coraz częściej skutek odwrotny do zamierzonego” – twierdzi Tobaccowala.

Po prezentacji odbyła się otwarta dyskusja ekspertów i zaproszonych gości, w której oprócz Rishada Tobaccowali udział wzięli Iwona Kossmann, Członek Zarządu PTK Centertel i Amadeusz Król, Wiceprezes Zarządu AWR Wprost – współorganizatora konferencji. Dyskutowano m.in. na temat roli nowych mediów i ich specyfiki na tle mediów tradycyjnych. Dużo uwagi forum poświęciło telefonii cyfrowej nowej generacji: „Usługi dostarczane przez ORANGE od dawna wykraczają poza połączenia telefoniczne i wiadomości tekstowe. Dziś, dzięki szerokopasmowemu dostępowi do internetu i usługom multimedialnym obejmującym m.in. telewizję na żywo i VoD (Video on Demand), telefon komórkowy staje się nie tylko narzędziem komunikacji, ale także nowym medium, dzięki któremu każdy odbiorca otrzymuje dokładnie taki przekaz, jakiego oczekuje” – podsumowuje Iwona Kossmann.

Z prezentacjami na temat marketingu mobilnego wystąpili przedstawiciele ORANGE i firm m-marketingowych – Mobijoy i Avantis. Na specjalnie przygotowanych stoiskach zaprezentowali się także partnerzy konferencji: Sony Ericsson, Samsung i Starcom Next, kierowany przez Rishada Tobaccowalę.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    arnie pisze: 2006-02-15 17:08
    Powinni na tej konferencji wyjaśnić, dlaczego nie można zmienić MIXA na Twój Plan- nawet po skończonej umowie, ale zmienić operatora z numerem można.... Skończeni idioci w tym ORANGE!
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2006-02-15 17:23
    własnie ze mozna!! nie wiem czy od dzisiaj ale mozna juz zmieniać z postapaida na mixa i na odwrót..
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2006-02-15 17:24
    a... bo jeszcze zapomniałem.. idiota to cie zrobił i zapomniał zabić.. cieciu!
    0
  • Users Avatars Mini
    ARR pisze: 2006-02-15 17:49
    Ta Krossmann jest całkiem całkiem fajna %#$@$%#@ Taka nieco prowokująca... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2006-02-15 19:41
    ARR - widziałem ją na żywca :) nieco prowokująca, ale nogi krzywe :))
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-02-19 15:12
    *nick po co ta złośliwośc ? co do konferencji skoro organizował ją orange to ja dziękuje :]
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: