Głosowy Serwis Informacyjny 3232 w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 20
Opinie: 20

Plus GSM uruchomił całodobowy Głosowy Serwis Informacyjny dla 8 miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Aglomeracji Katowice, Poznania, Wrocławia, Szczecina i Łodzi. Usługa jest dostępna dla abonentów sieci Plus GSM pod skróconym numerem 3232 oraz długim +48601103232. Serwis oferuje m. in. informacje o komunikacji, najważniejszych urzędach, turystyczne, rozrywkowe, a także numery do szpitali oraz alarmowe.

Nowa usługa jest taryfikowana zgodnie z występującymi planami taryfowymi w sieci Plus GSM, z których korzystają abonenci. Serwis zapewnia następujące informacje 24h na dobę:

  • Jak dojechać do centrum z lotniska

  • Informacje o numerach telefonów linii lotniczych i możliwości rezerwacji biletów

  • Informacja kolejowa PKP

  • Informacje o wybranych urzędach miejskich

  • Informacje o najciekawszych miejscach w danym mieście

  • Informacja o wybranych hotelach

  • Informacja o restauracjach z podziałem na kuchnie całego świata

  • Informacje o kawiarniach i pubach

  • Zamawianie jedzenia na telefon

  • Informacje o telefonach do miejsc oferujących jedzenie dla wegetarian

  • Informacje o firmach wynajmujących samochody

  • Informacje o telefonach do miejsc rozrywki

  • Informacje o telefonach teatrów oraz kin

  • Informacje o telefonach szpitali i klinik prywatnych

  • Bezpośrednie zamawianie taksówki

  • Informacje o dyżurnych aptekach

  • Informacje o numerach alarmowych

Plus GSM oferuje już podobny serwis informacyjny dostępny pod numerem 3131 oraz +48601103131 dla Warszawy i Krakowa w pięciu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, polskim. Kolejną różnicą między serwisem 3131 a 3232, poza językami i liczbą miast, jest to, że w serwisie 3131 dostępne są informacje o ambasadach oraz wymianie walut, a w 3232 w to miejsce są przekazywane informacje o urzędach miejskich oraz szpitalach. Serwis 3131 jest przeznaczony dla osób przyjeżdżających z zagranicy natomiast serwis 3232 dla abonentów Plus GSM podróżujących po kraju.

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2001-11-23 13:52
    Fajnie, ale i tak z tego nie skorzystam, bo pewnie nie będzie informacji o najtańszych barach mlecznych...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajcol pisze: 2001-11-23 14:10
    Eeeee.... kolejny numer nie do spamietania - narobilo sie tego w +). Chyba trzebaby jakas sciagawke w portfelu nosic.
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_tr23 pisze: 2001-11-23 14:12
    Kazdy op powinien wprowadzic sciagi z takimi numerkami wszelakich uslug prowadzonych przez siec
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-23 14:20
    Ale nie w Bydgoszczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-23 14:24
    rhat barow mlecznych to chyba juz nie ma, czy liczba korzystajacych z tego ludzi osiagnie jakies znaczace liczby, chyba nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    oliveira pisze: 2001-11-23 14:45
    A kto z tego korzysta?
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-11-23 15:10
    fajne ale ja tego nie bede uzywal ! jak ktos tam wyzej napisal jak te wszystkie numery zapamietac a w ksiazce takich bzdur nie bede zapisywal ! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    fabian pisze: 2001-11-23 16:30
    mam pytanie do strategow plus'a oraz innych operatorow-w jakim celu wprowadza sie "wirtualne uslugi" czy ktos kontroluje zainteresowanie nimi, bo mi sie wydaje ze jest ZADNE!!! podobnie jak z szeroko reklamowanym do niedawna WAP'em. przeciez to niewypal. panowie prezesi skupcie swoich podwladnych na czyms przydatnym w zyciu codziennym i nie tworzcie powiadam WIRTUALNYCH USLUG....
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-23 16:44
    fabian: korzystają, korzystają. To czasami jedyne wyjście, gdy jesteś w obcym mieście, więc korzystają. A jeżeli takie usługi Ci nie odpowiadają, przecież nie musisz z nich korzystać. Jeżeli coś Ci się nie podoba, to po prostu nie użtywasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-11-23 18:18
    Fajna usluga - np jedziesz do Krakowa i chcesz zamowic taksowke a nie znasz numeru - mi sie podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-23 18:36
    Na pierwszy rzut oka, to wydaje sie, ze ten serwis jest zrobiony dla obcokrajowcow i dla ludzi z gruby portfelem, ktorzy znajduja sie w nowym miescie (czyt. na lotnisku) i maja duzo kasy do wydania: wyporzyczenie auta, restauracje roznych kuchni, hotele, itp. Pewnie bedzie ona intensywnie reklamowana w samolotach (npw magazynach LOTU). Brawo dla PLUSA!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-23 20:18
    Przyda się w nieznanej okolicy, zawsze jakaś pomoc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-23 23:08
    A rozwinac "Cell Info", to nie laska???
    0
  • Users Avatars Mini
    dustin pisze: 2001-11-24 11:34
    do D.U.P.Y. nic dodac nic ujac
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2001-11-25 03:46
    Zamiast zapytać się o drogę przechodniów - można sobie zadzwonić na numer Plusa... Zamiast dowiedzieć się numeru telefonu w biurze numerów TPSA (zmieścimy się w 1 minucie) - można sobie przez kilka minut znaleźć tą informację w nowej usłudze Plusa. Po prostu naiwni będą korzystać z automatu w Plusie, zamiast skorzystać z usług, które dobrze funkcjonują w TPSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzes pisze: 2001-11-25 12:19
    o cos nowego w + , a ja nic nie wiedzialem ........qurde balans
    0
  • Users Avatars Mini
    mese pisze: 2001-11-25 21:55
    informacja pkp? heh, a to my mamy jeszcze kolej? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-26 09:26
    Kolejny sposob, zeby nas troche naciagnac na kase, ale kazdy sposob na pieniadze jest dobry! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-11-27 12:31
    Idea wdraża nowe usługi na SMS-ach, a Plus decyduje się jednak na Głos
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-28 05:33
    Ciekawe te nowe rozwiazania. Dobre jest to ze w kilku jezykach bedzie mozna to odsluchac.Tylko ciekaw jestem jak obcokrajowiec sie dowie o tym serwisie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: