Grudniowe zmiany w Propozycji Orange

Newsy
Opinie: 208

Od dnia 5 grudnia w ofercie Propozycja Orange dla Stałych Klientów wprowadzono dwie zmiany:

  • okresowa blokada realizacji oferty utrzymaniowej z terminalem dla klientów indywidualnych o średnich rachunkach 0 - 305 zł z VAT

  • możliwość odroczenia realizacji oferty z terminalem dla klientów indywidualnych na styczeń lub luty.

1. blokada realizacji oferty utrzymaniowej z terminalem dla klientów indywidualnych o śr. rachunkach 0 - 305 z ł z VAT

W dniach 5 - 31 grudnia 2005 r. Klienci ofert indywidualnych o średnich rachunkach 0 - 305 zł z VAT nie będą mieli możliwości skorzystania z wymiany telefonu w ramach oferty utrzymaniowej Propozycja Orange dla Stałych Klientów.

2. odroczona realizacja oferty z terminalem dla klientów indywidualnych

Podstawową korzyścią dla klienta z odroczenia oferty utrzymaniowej, będzie możliwość skorzystania w styczniu '06 r. z nowej oferty „Rabat na telefon”, obniżającej cenę wybranego terminala od 50 aż do 200 zł z VAT.

Identyczne zmiany nastąpiły także w ofercie Propozycja dla Firm:

Od dnia 5 grudnia w ofercie Propozycja dla Firm zostały wprowadzone dwie zmiany:

  • blokada realizacji oferty utrzymaniowej z terminalem dla klientów biznesowych o śr. rachunkach 0 - 305 z ł z VAT i

  • możliwość odroczenia realizacja oferty z terminalem dla klientów biznesowych na styczeń lub luty.

Rzecznik prasowy sieci Orange, Jacek Kalinowski, tak wyjaśnia zaistniałą sytuację "Informuje, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem nowych Klientów ofertami Świątecznymi w Orange oraz występujących opóźnieniach u dostawców telefonów zmuszeni byliśmy wprowadzić czasowe ograniczenia w programie Propozycja. Natomiast ci Klienci (rachunek poniżej 250 zł), którzy wymienią telefon po 01.01.2006 otrzymają dodatkowy bonus! Za zaistniałe czasowe utrudnienia PRZEPRASZAMY!"

Opinie:

Opinie archiwalne (208):

Komentuj

Komentarze / 208

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 10:48
    O , już jest news. Barwa dla redkacji utożsamianej bardzo mocno z Orange , za poruszenie trudnego tematu. Będzie zadyma. Kiedy zaczną nie wpuszczać do francuskich hipermarketów "biedaków" , którzy nie będą mogli się "wylegitymować" , ostatnimi trzema średnimi rachunkami wyższymi niż 305 zł? ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2005-12-06 10:50
    Albo mi się wydaje albo chodzi o uniemożliwienie klientom zakupu prezentów gwiazdkowych. Możliwość odroczenia to naprawdę super korzyść- najlepiej od razu odraczać na 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-06 10:50
    myslałem, ze zabronia pisania o tym. Ale jaja teraz wszyscy beda wiedziec. Ciekawe ile klientów bedzie rzucac wulgaryzmami w salonach oryndz
    0
  • Users Avatars Mini
    r pisze: 2005-12-06 10:51
    no to widac jak francuzji p...... sie z nami ladnie to jzu wiedzialem 2 tygodnie temu jak pani poweidizla ze od 25 listopada nie wydaja telefonow w systemie pro pozycji bo nie maja sluchawek dla nich wiec podskoczylem do slaonu i poweidzili NO PROBLEMIK ..... kiss my sutki SLIMACZKI FRACUSKIE :p
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-12-06 10:51
    ludzie co oni wyrabiaja!?!?!?!? chyba trzeba będzie albo do ery na tą promocją świąteczną wskoczyć albo do plusa z 12mies umową ;-((( jedynie co dobrze w tym orange działa to profit... ale i to już nie jest ten sam co kiedyś, jak były licytacje itp. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zdzichu pisze: 2005-12-06 10:54
    czas zmienić operatora , jak stracą 50% klientów to pójdą po rozum do głowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-12-06 10:56
    Załamałem sie :( zeby w najlepszym okresie zrobic taki syf :( i jak tu zarabiac:(
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-06 10:56
    do konca dnia bedzie tu ze 100 wpisów. Ciekawe czy ocena dzialania tego operatora bedzie wieksza niz 2.09. Teraz jeszcze klient bedzie sie godzic na takie traktowanie ale za tydzin, dwa, gdy dzieci beda sie domagac od taty obiecanego telefonu... Chyba orange chce wyzbyc sie tych mixow z przelomu 2003/04 tylko czy ten przemyslany ruch nie zepchnie ich na 3 pozycje
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2005-12-06 10:57
    Emocje biorą górę jak widzę i nikt newsa nie czyta do końca! Patrz punkt 2, mi to zaczyna przypominać niegdysiejszego Zostańmy Razem, wówczas ja przy rachunkach rzędu 200 zł dostałem znizkę 350 PLZ od cen promocyjnych i to wyglada ponownie wiec nie ma czego załować teraz że się nie przedłuży lojalki za telefonik w aktualnej cenie promo. A zresztą o co Wam chodzi skoro każdy tu deklaruje, że zwiewa z Orange?? Hipokryzja?
    0
  • Users Avatars Mini
    mazi77 pisze: 2005-12-06 10:59
    Od dzisiaj również klienci biznesowi mają zablokowaną ofertę paranoja w styczniu to ja przechodzę z numerem do innego opa. Jak widać wynik finansowy ponad wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2005-12-06 10:59
    A przedział rachunków 0-305 wziął się stąd, że prawie wszystkie fony przy rachunkach od 305 są po zeta
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-12-06 11:02
    Przyznam, ze jestem wyjatkowo szczesliwy rozstawszy sie z Orange. Nie chodzi mi tylko o same ceny (choc to wazki argument). Po prostu "Orange" i "kultura biznesowa" to dwa pojecia rozlaczne, ktora nijak do siebie nie pasuja (przyklady mozna mnozyc, chociazby powyzsza, pozal sie Boze, "propozycja"). Swoja droga zastanawia mnie co sie dzieje w Centertelu, ze po rebrandingu nastapilo takie zaciemnienie umyslu. Temat godny psychologa, a moze i psychiatry.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-12-06 11:03
    Rzecznik prasowy sieci Orange, Jacek Kalinowski, tak wyjaśnia zaistniałą sytuację "Informuje: W związku z bardzo dużym zainteresowaniem nowych klientów ofertami Świątecznymi w Orange oraz występujących opóźnieniach u dostawców telefonów zmuszeni byliśmy wprowadzić czasowe ograniczenia w programie Propozycja. Natomiast ci klienci (rachunek poniżej 250 zl) którzy wymienia telefon po 01.01.2006 otrzymają dodatkowy bonus! Za zaistniałe czasowe utrudnienia PRZEPRASZAMY!" - no to już co innego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    acc pisze: 2005-12-06 11:03
    a ja chyba dziś pójdę podpisać umowy.. Bo mi jeszcze zabraknie słuchawek ;).. Naprawdę.
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-12-06 11:12
    Dlatego ja NIGDY od początku posiadania telefonu komórkowego nie przedłużałem i nie będę przedłużał umowy. Baaa, jak kupuję kartę SIM z abonamentem to ZAWSZE bezterminowo. I mam spokój.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-12-06 11:13
    szwagrowi kończy się umowa 16 grudnia (biznes 3 aktywki), dzwonił ok. 15 listopada, dowiedział się jakie ceny,aparaty dostępne, poszedł wczoraj żeby skorzystać z Propozycji a tu zonk :) dziś składa rezygnację, przechodzi na MaxProfit
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2005-12-06 11:13
    kasa na słuchawki się skończyła i trzeba do stycznia przeczekać ot co!
    0
  • Users Avatars Mini
    P pisze: 2005-12-06 11:30
    dobrze ze wczoraj wypowiedzialem umowe hahaha przyszlosc jest jasna przyszlosc to era!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 11:31
    Ciekawe czy redakcja mogla by zadzwonić na Sienną i zapytać sie , czy są opóznienia w dostarczaniu wszelakich modeli do Centka. Co by sie okazalo , hmmm... No i opoznien w Polkomtelu i PTC nie ma;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 11:33
    NIECH REDAKCJA PODZWONI PO NOKII , MOTOROLI , SAGEMIE , SONYERICSONIE I ZAPYTA SIE , CZY ABY RZECZNIK NIE WYCIERA SOBIE NIMI PRZYSLOWIOWEJ "GEBY". CZEKAMY NA NEWS.
    0
  • Users Avatars Mini
    EmCer pisze: 2005-12-06 11:18
    Ludzie, z programu propozycja mozna skorzystac na dwa sposoby: Poprzez rozmowe telefoniczna z ProPozycją lub w salonie wiec nie widze problemu, salonow jest duzo wiec i sluchawek tez, nie zabraknie dla nikogo :P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 11:19
    ***pawlikk - chyba żartujesz:-) Nagle wszyscy dostawcy od Noki po Motkę , zaczeli mieć opóźnienia w dostawach w grudniu? Slyszaleś kiedyś głupsze wyjaśnienie z ust rzecznika telekomu?
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-12-06 11:19
    ***Perkoz_1 - popoeram całkowicie - aż strach pomysleć,jakie jeszcze "kwiatki" wymyślą Francuziki z a-h-u-j-a- na czele:/
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 11:23
    Dla klientów placących po 305zl , dostawy telefonów są regularne i terminowe? ;-) Znaczy sie motto Propozycji to "Płacisz mniej niz 305 , to mamy Cie w d*pie. Nie zawracaj gitary i żegnaj";-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2005-12-06 11:26
    Moje dni u nich sa policzone.... (i cale szczescie)
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-12-06 11:26
    *** Perkoz_1 - DOKLADNIE - POPROSTU DOKLADNIE ! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-12-06 11:34
    Perkoz_1 - a co do rynkowości ma sprzedawanie dotowanych słuchawek w ofercie przedłużeniowej? Wiesz co to znaczy rynek? To znaczy, że nie władza sterue tym co i za ile a firmy sprzedające. Tutaj władza zakazała? Nie - w czym więc problem? Pieprzysz jak potłuczony z tym chlebem. Telefon nie jest tym samym co chleb i woda. Jeśli już porównujesz to porównaj do 13 grudnia pamiętnego roku, kiedy jak codziennie od 7 do 9 rano sklepu spożywcze w niedzielę były otwarte, żeby ludzie pieczywo mogli kupić... Pieczywo owszem dowieźli w normalnej ilości, ale nie ludzie je mogli kupić a spod drzwi zaplecza sklepó odjeżdżały gaziki wojskowe i milicyjne wywożąc pieczywo i inne produkty, sprzedawcy natomiast mówili ludziom - sorry - jest boom na pieczywo i nie ma chlebusia ;-) Musieliśmy wstrzymać sprzedaż dla części chętnych na ten rarytas...
    0
  • Users Avatars Mini
    Perkoz_1 pisze: 2005-12-06 11:34
    DZIEKUJĘ SZ.MODERATOROWI TEGO PORTALU ZA USUNIĘCIE MOJEGO POSTA W KTÓRYM NIE UŻYWAŁEM WULGARYZMÓW,NIKOGO NIE OBRAZIŁEM A USTOSUNKOWYWAŁEM SIĘ TYLKO ZGODNIE Z PRAWAMI EKONOMII DO WYPOWIEDZI PANA RZECZNIKA ORANGE.DZIWNA CENZURA!!! TYPOWO TPS-OWSKA.kLAWY PORTAL MACIE!ALE JUŻ BEZE MNIE.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-12-06 11:35
    No - ja odpowiadam a gościa komentarz wycięli ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-12-06 11:38
    lol, to jest poprostu smieszne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Perkoz_1 pisze: 2005-12-06 11:39
    Do "wlo" - czego mego posta wycięli?Bo ich mentalnośc jest taka jak twoja.Bez komentarza.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-12-06 11:39
    JEST SUPER W ORANGE ;-))) nie ma jak wspanialy prezent na mikolaja dodatkowy miesiac moze dwa dluzej z siecia bo moze dostaniesz telefon w 2006 roku hehe ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Sith pisze: 2005-12-06 11:44
    powiem wam tak wczoraj rozmawialem ze znajoma z tzw. punktu agencyjnego \"zgnilej pomaranczy\" i wszyscy sa rozzaleni na firme, poniewaz liczyli ze w okresie przedswiatecznym wyrobia tzw plany sprzedazowe oraz dorobia sobie wiecej na Swieta a tu dupa i zeby bylo smieszniej to \"pomarnaczowa zaba\" zada od nich wyrobienia takiego samego planu jak w normalnym okresie bez ww. promocji. Ogolnie rzecz biorac sa zalamani bo liczyli na wieksza liczbe klientow w grudniu, a tu taki prezent gwiazdkowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-12-06 11:46
    śledzę od początku ten wątek, rzeczywiście post Perkoza został usunięty, cenzura ?? czyżby www.gsmonline.pl vel www.orangeportal.pl miał ochotę zostać portalem Orange? zerknijcie na www.orangeportal.sk
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-12-06 11:50
    A nie mówiłem?Zapraszam do salonów;)
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-12-06 11:50
    a ja skorzystalem z programu propozycja 14-go listopada i dostalem telefonik o wiele taniej niz salonie w moim miescie. zenada ci tam w salonach chcieli mi dac k300i za 150zl po odliczeniu wszystkiego, do tej pory sie do nich nie odezwalem, nie dostana prowizji za przedluzenie umowy ze mna i bardzo dobrze, oszust, a mowil ze to juz minimalna cena, musi niestety isc na kursy z negocjacji i public relations. W ogole smierdzialo mu z buzi jak stalem od niego w odleglosci 2m nadal bylo czuc, a tak rzyszedlem do domu wzielem za telefon, pogadalem sobie z mila pania i mi zaproponowala calkiem co innego i tanszego:) przedluzylem na nastepne 24miesiace, bo nie ma co oklamywac sie, do ery nie pojde, bo tam warunki sa drozsze,, wybralbym jeszcze ewentualnie Plusa/pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 11:50
    Ha !!! a ja mam sposob - dadza moi telefonik w zabkach - zaplace rachunek ponad 1000 zeta i francuzy nie beda na mnie centusiowac !!! i kto tu jest sprytny ??? Polak potrafi !! (placic:()
    0
  • Users Avatars Mini
    danone pisze: 2005-12-06 11:51
    Czy te Zabojady zdaja sobie sprawe ze jest liczna grupa klientow - do ktorej tez sie zaliczam, ktora zastanawia sie nad zainstalowaniem prefiksu 50x w plus gsm? A takim posunieciem sami nas pchaja do konkurencji, bo 1.stycznia to juz tuz tuz od przenosin numerow!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-12-06 11:59
    LOL ale sie usmialem w przedgwiazdkowym szczycie nie ma telefonow, toz to kazdy zdgruzgotany pojdzie do KONKURENCJI bo tam problemow nie maja :D Ale trzeba klienta jakos omamin problemami z dostawa hehe, placa tyle za ZMIANE MARKI ze juz nawet na zakup telefonow nie maja:D Viva la France......
    0
  • Users Avatars Mini
    Perkoz_1 pisze: 2005-12-06 12:00
    STOKROTNE DZIĘKI DLA "kmis" ZA OLŚNIENIE!!!!! SZANOWNI UŻYTKOWNICY TEGO PORATLU - LOGUJCIE SIĘ NIE NA: www.gsmonline.pl TYLKO NA : www.orangeportal.pl.TO TO SAMO A COŚ DAJE DO MYŚLENIA I POZNAJE SIĘ ODPOWIEDŹ DLACZEGO USUNIĘTO MOJEGO POSTA W KTÓRYM UCZYŁEM SZ.P.RZECZNIKA TROSZECZKĘ HISTORII I TROSZECZKĘ EKONOMII. BEZCZELNA CENZURA JAKIEJ IDEA BY SIĘ NA PEWNO WSTYDZIŁA.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-12-06 12:02
    ***Perkoz zmodyfikuj troche i powtorz co napisales, bo ja nie zdazyle, przeczytac, moze Weilki Brat nas ominie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kija pisze: 2005-12-06 12:04
    No to sie nazywa zachęta. Trza będzie s.....ać do innej sieci. "W związku z bardzo dużym zainteresowaniem nowych klientów ofertami Świątecznymi w Orange" - hihi ten facet to marzyciel. Jeżeli pomarańcza będzie dalej tak pogrywała to na pewno się kolejki ustawia w salonach - tyle, że nie orange. Oszuści. Zamówiłwm tel w mixie z przedłużeniem juz 2 tygodnie temu, ściemniali że nie ma w magazynie więc poszedłem do salonu w moim mieście i zaklepałem se telefonik (bo były) a gdy poszedłem podpisać to panienka mówi że nie może mi go sprzedać!!!! Bardzo by chciała, ale jej zabronili. Gratuluję podejścia do klienta. Zamiast zmieniać nazwę (za koszmarne pieniądze) trzeba było kupić telefony przed sezonem gwiazdkowym. Oszuści.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-06 12:15
    ORANGE - jest super. To te dziady z NOKI zawiniły. To MOTOROLA sprzedaje zamałoV3! My nie klamiemy, my prawde mówimy sprzedawca. My chcemy dawac telefoniki ale to ONI zawinili. My chcemy kupowac terminale!!!.......... Trzeba byc kretynem aby takie bzdety wciskac. Jak szanuja klientow niech przestana sprzedawac nowe aktywacje bo telefony sa tylko dla STARYCH, UCZCIWYCH, ODDANYCH, WIERNYCH KLIENTÓW. Wystarczy mowic prawde, wystarczy powiedziec, ze chca $$$$$$$$$$$$ i gdzies maja klientow...
    0
  • Users Avatars Mini
    orangutan pisze: 2005-12-06 12:17
    ale bzdura!!! prawda jest taka: zablokowano propozycje z terminalem z powodu zbyt duzego ruchu w grudniu!!! Poprostu chcą dyktować klientom kiedy mają przedłużac umowy!!! czy to normalne??? pewnie we francji tak!!! buhahaha....
    0
  • Users Avatars Mini
    _cinek_ pisze: 2005-12-06 12:18
    Czyli nici z wymiany telefonu przed swietami
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-12-06 12:18
    Normalne jaja tylko że nie świąteczne :) Jak dobrze że z Idea nie mam już nic wspólnego :-):-):-) A umts Idei w Lodzi to pewnie ruszy w 2007r. :-) U mnie w rodzinnie kto miał popa lub idee już używają Ery lub Plusa :) Niech dalej Orange tak się błazni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-12-06 12:19
    wraz z pomaranczka wszystko mialo sie zmienic, no i sie zmienilo;) juz widze miny tych tatusiow ktorzy chcieli coreczkom wymienic telefony z okazji Swiat, a tu taki klops:D Oj biedni beda ci sprzedawcy w salonach
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 12:20
    ***lokop - to pewnie ewenement na skalę światową , żeby w najgorętszym okresie sprzedaży wszystkie (!!!) firmy zawaliły dostawy. Nawet i choćby 2600 , ale wiadomo , to elitarny , megaluksusowy model;-) Biednemu zawsze wiatr w oczy wieje. Ciekawe , czy rzecznik ma już nos jak Pinokio...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-12-06 12:21
    A tak w ogóle to dziwne zachowanie Orange... W boom na aktywacje nie wierzę, ale jak inna może być przyczyna? Może woleli tak ostro zareagować z komunikatem niż kombinować i narażać sprzedawców na opluwanie przez klientów?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-12-06 12:21
    Hmmm... a może szykuje się jakaś zmiana cennika, albo regulaminu?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-12-06 12:23
    Ale jest jeden plus tej calej sytuacji, nowy klient telefon dostanie, wiec w gruncie rzeczy oco wam wszystkim chodzi? :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-12-06 12:29
    mnie tez zastanawia jaki jest prawdziwy powod, bo musi byc naprawde powazny skoro strzelaja sobie takie samoboooja! wiadomo ze dostawcy nie zawiedli i ze orange plynnoc ma, wiemy tez ze boomu az takiego nie ma;) moze faktycznie grzebia gdzies w regulaminach albo szykuja jakas zmiane planow (malo realne), ciekawe..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-06 12:31
    Przydalaby sie teraz jakaś akcja uświadamiająco - reklamowa , na wesolo , choćby w stylu internetu Multimedi , "Robią ci łaske w tym co powinno być oczywiste? Serdecznie zapraszamy do nas po prezent na Święta"
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-12-06 12:32
    Hehe ale numer z tym orangeportal.pl !! Czy faktycznie ten serwis jest/bedzie czescia Orangutana ??? Trza byc idiota lub miec bardzo wazny powod by w okresie najwiekszych zakupow blokowac wymiane aparatow !!! Ze Orange na glowe upadlo to wiem , ale nadal nie wiem dlaczego tak postepuja ???
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_81 pisze: 2005-12-06 12:37
    pracuje w salonie orange i nie wiem co ci goscie robia???ale jak chca sobie poprawiac wynik finansowy roku to niech jeden z drugim sam przyjdzie tu na moje miejsce i swieci oczami z..by!!!! mam nadzieje ze w styczniu wszystko wroci do normy a klientom oplaci sie to czekanie. pozdro dla wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    pir pisze: 2005-12-06 12:41
    ale jaja orangeportal.pl ??????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-12-06 12:43
    www.orangeportal.sk - gsmonline chce się stać ewidentnie portalem rozrywkowym (?) orange na wzór słowackiego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-12-06 12:48
    Widzę że Orange coraz bardziej przypomina nasze kochane TP SA. Podobne podejście do klienta: łupić, łupić i wciskać, że czarne jest białe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2005-12-06 12:53
    Orange = jedno wielkie głębokie bagno! Od dwóch dni, usilnie próbowałem uzyskać rzetelną informację nt. przejścia z oferty idea mix do najzwyklejeszej oferty abonamentowej. Otóż pod koniec miesiąca kończy mi się umowa w tejże ofercie i chcąc zachować obecny numer chciałem przejść do ogange abonamentowego. Dopiero po 4 telefonie uzyskałem jakiekolwiek informacje od gościa w BOKu, który mówił, jakby był tam za karę! A wśród tych 4 wykonanych połączeń do BOKu, dwa zostały zerwane w trakcie rozmowy, z której i tak niewiele wynikało. Tragedia! Judeo - żegnaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    hurrak pisze: 2005-12-06 12:58
    No ładnie. Co ruch to gorzej dla klientów. Ja zupełnie nie rozuiem tej polityki orangutana
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-12-06 13:18
    kurcze, nie rozumiecie, oni poprostu chca wysprzedac te stare badziewie by wprowadzić jakieś kozackie telefoniki po 1,22 lub tak jak w sklepach w usa "buy one get one free" ;D -zobaczycie tak na pewno będie... kurcze szkoda mi mego złotego numeru w orange ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    STEFAN pisze: 2005-12-06 13:21
    Sprawa jest taka-ERA swoja promocją od września wymiata oferte Oranzady ale to nie wszystko, bo jest szansa na kolejny cennik w erze(po nowym roku) i orangutany boja sie, ze jak tak dalej pojdzie to jeszcze wiecej ludzi spieprzy w noym roku do ery..stad plan jest taki, przytrzymac, poczekac co oferuje konkurecja i wtedy dopasowac. A co do samego newsa do porazka -zgodze sie z przedmowcami, ze grudzien to miod w portfelu sprzedawcow, nadrabia sie braki w planach a tu kibel. Żenua!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 14:18
    Krotka lekcja francuskiego: "W związku z bardzo dużym zainteresowaniem nowych klientów ofertami Świątecznymi....." tlumaczymy na "nie interesuja nas ci ktorzy kupili telefon w naszej sieci ale Ci ktorzy chca to zrobic"
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2005-12-06 13:28
    Nie liczcie na jakiekolwiek zmiany na plus. Francuzi dokladnie tak postepuja wszedzie na swiecie! Taka ich filozofia biznesu. Wydoic do ostatniego grosza, a wszyscy poza Francuzami to ostatni debile, mozna im w zywe oczy wmowic kazda brednie. Przeciez te bzdury, ktore Orange serwuje swoim klientom, swiadcza o tym, ze albo Orange jest niespelna rozumu, albo zarzadzajacy ta firma sa tak gleboko przekonani o glupocie Polakow, ze w ogole nie przejmuja sie tym, co mowia. Lepiej nie bedzie, zobaczycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    fazafm.com pisze: 2005-12-06 13:35
    *** wlasnie 10 grudnia mialem dzwonic do propozycji zeby uslyszec co mi oferuja a tu taka niespodzianka ... czy to przypadkiem nie jest celowe dzialanie na niekozysc firmy - jej wizerunek podupada - poprzez ruchu jakie wykonuje orange kiedy juz nie ma idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Perkoz_1 pisze: 2005-12-06 13:35
    JESZCZE JEDNO PYTANKO DO SZ.P.RZECZNIKA !!!!!!!! PANIE RZECZNIK - WYKIWALISCIE MNIE BO 04.12.2005 R. PRAGNĄŁEM WYCYGANIĆ OD WAS W PROGRAMIE "PROPOZYCJA" FONA ZA 1.00 ZŁ. + VAT.TO JAK TO SIĘ TERAZ MA DO PANA TWORCZOSCI , ŻE DOSTANE BONUSA PRZY PROPOZYCJI Z NOWYM FONEM W WYSOKOSCI OD 50 DO 200 ZŁ.?DOPŁACICIE MI 48,78 ZŁ.?MOIM ZDANIEM W TYM GADANIU NIE MA LOGIKI NIE MÓWIĄC JUŻ O ZNAJOMOŚCI PODSTAW MATEMATYKI I EKONOMII.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2005-12-06 13:39
    Przezyłem to na własnej skórze. Zadzwoniłem do gościa z BOKu 1 grudnia - i dowiedziałem się, że nie da mi telefonu bo nie ma i już. Nie chciał nawet ze mną rozmawiać za bardzo. Już chciałem im podziękować za współpracę, ale postanowiełem zapukać do salonu Orange i powiedzieć im co myślę (w domyśle zerwać umowę). Pani w salonie była zaskoczona gdy jej opowiedziałem jak mnie potraktowali w BOKU. Zalogowała się na moje konto i okazało się, że to nieprawda z tymi telefonami, że ich nie ma. telefonów dla mnie w propozycji było i to całe stado. bez problemów dostałem taki telefon jaki chciałem. Morał jest jeden: nie dajmy się Orangutanowi robić w wała!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Perkoz_1 pisze: 2005-12-06 13:40
    ODPOWIADAM SAM ZA SZ.P.RZECZNIKA - PO 01.01.2006 NASTAPI ZMIANA W CENNIKACH: WSIE FONY PO 1.00 ZŁ BĘDĄ PO 50,00 I TYM SAMYM NASTĄPI CIĄG DALSZY POGRYWANIA W BAMBUKO.ALE I TAK W TV PÓJDA SPOTY, ŻE ORANGE JEST THE BEST BO ROBI MI I MNIE PODOBNYM PREZENTY PO 50 ZŁ.MOŻECIE JUŻ USUWAĆ MOJE POSTY.ZDEMASKOWAŁEM WAS OSZUŚCI!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-12-06 14:08
    Orendż o poręcz
    0
  • Users Avatars Mini
    tomgru pisze: 2005-12-06 14:10
    jako sprzedawca to bede chyba swiecil przed klientamil oczami jak latarnia morska, ale coz nie bede ocenial i komentowal tego posuniecia bo szkoda krwi i nerwow...ale dopuki latarnia swieci jest wyjscie ( nie mowie, ze dla kazdego ) zaloze sie ze wielu z Was kupuje sobie fony na allegro itp to lepiej jest "wycyganic" duzo wiecej minut i sms, a przy tym zaoszczedzic wiecej kasy...na rozmowach, przebolec te 11 miesiecy i wtedy zaoszczedzana kase wydac na ukochana słuchwke !!! albo poczekac do konca sytcznia i wtedy zadecydowac...czy zostac czy odejsc....
    0
  • Users Avatars Mini
    anm pisze: 2005-12-06 14:01
    Mam konkretne pytanie, może ktoś się orientuje. Czy ta cała sprawa dotyczy także klientów biznesowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-12-06 14:01
    ta firma jest tak denna, że normalnie jak widze takie niusy to uśmiech pojawia mi się na twarzy, że już nie jestem jej abonentem I NIGDY WIĘCEJ !!! Niedługo jak uwolnią abonament i wirtualni będą mogli oferować tańszy niż Tele Pies, to TP też podziękuje za współpracę. I nigdy więcej nie chce mieć z tą firmą dla gamoni - TPsą i jej własnością orange - nic do czynienia !!! I zobaczymy ile wtedy francuzkie szmaty wyciągną kasy z Polski, bo jak tak dalej pojdzie to chyba będą musieli gruuubo dopłacać do interesu, czego im oczywiście życzę
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-12-06 14:01
    Ale jaja... Nigdy nie uważałem tej sieci za porządną ale to co teraz robią to wygląda na jakiś dowcip z czasów PRLu (kit typu telefonów nie dowieźli) :-D Swoją drogą to "szlifowanie" wyniku finansowego kosztem dotowania telefonów dla starych klientów w okresie najlepszej sprzedaży to już nawet nie jest "kreatywna księgowość" tylko ewidentne skłonności samobójcze tej firmy... Ale czego się spodziewać po córeczce chciwej mamusi TP i francuskiej dojarki FT... A tak na marginesie to odnoszę wrażenie że francuscy właściciele TP traktują nas jak kraj trzeciego świata zamieszkały przez ciemnych dzikusów... :-/ Gdybym był klientem łorendża to autentycznie czuł bym się obrażony ich "propozycją"..... :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 14:05
    Czyli informacja z serii ROTFL'N'LOL - zarzad w/w firmy uwierzyl chyba za bardzo w jej elitarnosc - ja rozumiem ze samopoczucie terazniejszych abonentow Idei sorry orange powinno dramatycznie podskoczyc do gory tak jak kiedys posiadaczy kart kredytowych Citibanku :) Niedlugo z duma bedziemy wypinac piers - majac telefon z logo Orange !! albo z powodu przedluzenia umowy w tej dreamteamowej sieci ;D - skoro chlopaki pisza "na styczen lub luty" to nie jest to zadna konkretna informacja prasowa tylko sciemowa wymowka typu tanszy roaming ;) - grupa trzymajaca wladze w orange chyba za bardzo przestraszyla sie centrali we francji ze podejmuje tak dramatyczne kroki czekajac na dalsze wytyczne - rzeczywiscie okres swiateczny jest szczegolnym okresem rowniez dla podpisujacych umowy innym tak wiec piku ilosci przedluzania umow mozna sie spodziewac tego grudnia - niestety czekajacy odejda z kwitkiem
    0
  • Users Avatars Mini
    pit pisze: 2005-12-06 14:14
    to tez dotyczy biznesu... ja mam w id200 rachunki sreednio 250 pln i czekam tylko na mozliwosc prenoszenia numeru do Ery. Bo po prostu sie zawiodlem na orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-12-06 14:14
    żenada po całości poprostu szkoda słów
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-12-06 14:26
    Mam starego popa z 2003 roku jeszcze z planem "Zrób to sam", używany tylko przez 1 miesiąc od zakupu. Mogę lgoować się na mboxa, nawet naliczają punkty profit z których i tak nie mogę skorzystać bez posiadana karty sim. W mboxie dostępne jest 5 mmsów za darmo, od 1 grudnia próbuje wysłać (nie ma znaczenia na jaką sieć), dostaje komunikat "nie można wysłać wiadomości". Czyżby i na mboxie oszczędzali? wiadomo za smsy i mmsy interconnet obowiązuje :) Pytanie za 100 pkt.: kiedy wyłączą mi popa? minęły 2 lata bez zasilenia
    0
  • Users Avatars Mini
    key pisze: 2005-12-06 14:29
    a ja się cieszę, bo pracuję w konkurencji... a jeszcze bardziej się cieszę, że nie przeszedłem do orang-utana. pozdrawiam wszystkich zawiedzionych
    0
  • Users Avatars Mini
    anthos pisze: 2005-12-06 14:36
    Czemu się irytujecie? Przecież już od dawna wiadomo, że to sieć dla chcących płacić więcej. Teraz to ma konkretny wymiar... powyżej 305 PLN - reszta "do widzenia". :/
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 14:41
    to super tylko ze nawet firmy nie maja az takich srednich rachunkow przy ich wspaniale niskich taryfach ;) !! to jest poprostu cena zaporowa typu nie dla psa kiełbasa
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-06 14:46
    ***kmis 1.01.2005 numer zostanie deaktywowany........
    0
  • Users Avatars Mini
    mikey_78 pisze: 2005-12-06 14:49
    a może chodzi o wirtualne aktywki? żeby jeszcze pozyskać klientów i poprawić wynik na koniec roku?
    0
  • Users Avatars Mini
    arek4 pisze: 2005-12-06 14:52
    Jestem w IDEI od 6 lat i nauczyłem się finalizować Propozycje pod koniec listopada.Oferują wtedy najlepsze warunki,aby nie złożyć wypowiedzenia.W grudniu jak ktoś złoży wypowiedzenie to i tak wyłaczą go w styczniu.Wyścig jest ustawiony na koniec roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-12-06 14:53
    Mistrzostwo PR-u - płacisz miesięcznie 305 PLN albo spadaj. I ta sieć chce zwiększyć udział w rynku...
    0
  • Users Avatars Mini
    ERA pisze: 2005-12-06 15:09
    REWELACJA :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    git pisze: 2005-12-06 15:34
    no to git, dziś miałem jechać po telefon do salonu, a tak pojadę chyba z cegłą i wyj**** im szybę wrrrrrrrrrrrrrr ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2005-12-06 15:36
    ja tez sie wczoraj odbilem od orange (po godzinnej kolejce) a co ciekawe rano jeszcze ta sama pani w salnonie przedstawila mi oferte... z ciekawoscia zapytam na poczatku stycznia co mi oferuja i zkonfrontuje z oferta innych opow (tzn z zachowaniem numeru) - nie musze koniecznie wymieniac fona ale wczorajsze podejscie mnie zabilo... jak to ktos wczoraj napisal "ORANGUTAN JAK KAZDA MALPA LUBI SIE WYGLUPIAC" i to jest haslo na grudzien!
    0
  • Users Avatars Mini
    serverus pisze: 2005-12-06 15:42
    miło wiedzieć, że wszyscy ci co płącą po 100 czy 200 zlotych miesięcznie są tratkowani przez orangutana jak zło konieczne. ja nie musze im tych pieniędzy płacić. Moze jakiś inny operator przyjmie takie rachunki
    0
  • Users Avatars Mini
    z_g_n pisze: 2005-12-06 15:55
    To bedzie tragedia! Juz wczoraj bylo cieplo, a szturm klientow dopiero sie zacznie... Chcialo by sie rzec "p***dole nie robie!". Ale robic trzeba... Zegnaj prowizjo grudniowa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2005-12-06 16:04
    orange mazy o rachunkach jak za centertela... i o takiej liczbie klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 16:04
    BRAWO ORANGE TO KOLEJNY KROK (w bok ;p). Po prostu jesteście BOSCY! Już widze jak klient z np. Sony cmdj7 będzie czekał do lutego. BEZNADZIEJA.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 16:06
    a moze orange nie tylko wyprowadza z Polski kase ale rowniez i abonentow ; ????
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 16:06
    To jejt bez sensu - oni po prostu szykanują zwykłych, szarych klientów. Mam nadzieje że duża część od nich odzejdzie bo chyba numery ich już nie trzymają ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 16:08
    nie zdziwilbym sie aby orange wprowadzilo wtedy oplate "uwolnienie numeru abonenckiego" w wysokosci 1000 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 16:09
    Czowieku płać 2 lata terminowo abonement i rachunki, a oni Ci powiedzą, że co z tego jeżeli masz rachunki poniżej 305 zł ... czy normalny człowiek, nie prowadzący żadnego biznesu ma takie rachunki? Nie wydaje mi się, może ok 200 ale nie 305 zł ŻENADA
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-06 16:13
    nie bulgocz :) tylko ciesz sie ze masz Orange - ostatecznie moga zabrac mozliwosc wykonywania polaczen glosowych dla oplacajacych rachunki ponizej 100-u zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 16:15
    o może wpyrowadzą aneks do umowy "PKT 5... abonent nie spelnijący kryteriów wymienionych w &2 pkt. 3 tj. jego średnia suma 3 ostatnich rachunków nie wynosi 305 (słownie: trzysta pięć) zł nie ma prawa żądać od operatora wymiany aparatu na nowy oraz żadnych innych usług dodatkowych..." dalej " abonenci o których mowa w PKT 5 mogą odpłatnie aktywować nastujące usługi: CLIR - 5 zł/mies, CLIP - 5 zł/mies, GPRS - 10 zl/mies, MMS - 2 zł/mies, przesyłanie i odbieranie wiadomości SMS - 5 zł/mies..." "...PKT6 PTK CENTERTEL z siedzibą blebleble ma prawo zawieszenia świadczenia usług i obciążenia abonenta dodtakową opłatą w wysokości 25 zł, gdy miesięczny rachunek klienta będzie wynosił mniej niż 50,99 zł.." Jak by coś takiego wprowadzili wcale bym się nie zdziwił ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-12-06 16:24
    Pan z oranżady powiedział że jest brak telefonów spowodowany wielkim ruchem w salonach,pracuję w salonie i sprzedaż jest żenująca a ilość rozwiązań umów jest szokująco wysoka,oczywiście faxy do warszawy na koszt naszego salonu,więc gość kłamie jak przystało na sługusa francuzów.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 16:46
    *xxx no napewno ludzie po prostu rzucają się na ORANGE ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    biru pisze: 2005-12-06 16:54
    Perkozie - jestem Twoim fanem. Daj jeszcze jakiś czadowy koment.
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2005-12-06 17:09
    Ale Orange dał ciała...
    0
  • Users Avatars Mini
    szczesciarz pisze: 2005-12-06 17:09
    uff, a ja pare dni temu przedluzylem umowe i wzialem sobie telefon :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 17:14
    "PRZYSZŁOŚĆ JEST JASNA, PRZYSZŁOŚC TO ORANGE", a bardziej by posowało "Ciągle nowe pomysły" ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-12-06 17:14
    kasy nie mają i tyle
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-12-06 17:14
    bo pomysły są, a przyszłości to jak narazie nie widzę
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2005-12-06 17:14
    Nie wiem czy Oni (czyt.zarząd Orange) są aż tak głupi,czy aż tak przebiegli.Na chwile obecną stawiam na to pierwsze niestety :(:(:(...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2005-12-06 17:20
    20 grudnia upływa mi miesięczny okres wypowiedzenia umowy. Już się rozmyśliłem i miałem przedłużyć umowę o 2 lata, a tu taka niespodzianka. Chyba jednak przejdę do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-12-06 17:41
    szczesciarz - czy jestes pewny ze miales szczescie ??:) zastanow sie dobrze ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-12-06 17:51
    issa- 06-12-2005 11:31; o tym samym pomyślałem,gdy przeczytałem ten news.Przydała by się taka reklama :-) Ale zastanawiąjące jest co się stało,gdyby to Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiła,to nie zdziwiłbym się,bo tam są teraz dwa zarządy i niemałe zamieszanie.Ale w PTK,chyba że też się szykuje jakies przejęcie?Tylko z czyich rąk i chyba nie ma już co przejmować?A może bracia Kaczyńscy z Kaziem coś szykują ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    zig pisze: 2005-12-06 17:58
    ciekawie sie robi. w sierpniu dostalem v3 za 1,22zl i dodatkowe 20min miesiecznie przez rok. srednia rachunkow byla ~150zl. teraz mam na wymiane 2 numery, jeden powyzej abonamentu 36zl nie podskoczyl a drugi ma srednia ok. 70zl. pierwszy numer ma 2 lata a drugi prawie 6. z jednej strony zawsze marudza i daja ochlapy w cenie zboza ale z drugiej jak sie ich przycisnie to nagle rozwiazuje sie worek z prezentami. poczekam do stycznia - jezeli nie bedzie niczego co mnie zainteresuje, to cala firme przeniesiemy do konkurencji. sumarycznie dostawali miesiecznie od 250 do 600zl. jak im za malo to nie dostana nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    plusik pisze: 2005-12-06 18:14
    panowie i panie przecież zawsze chodzi tylko o nowych klientów a jak juz kupisz to masz problem
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2005-12-06 18:20
    ale super ;)))))) mam wolne do końca roku ( albo i dłużej) dzięki ci ORANGE
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2005-12-06 18:21
    zig - jeśli w sierpniu dostałeś v3 to cięko widze Twoje przxejscie do innej sieci hehehe jeszcze 1.5 roku masz umowe;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2005-12-06 18:24
    a swoja droga jest to bardzo ciekawe interesuje się dośc profesjonalnie komórkami od paru lat i nigdy takiej sytuacji żadna siec nie zrobiła - mamy precedens
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2005-12-06 18:27
    wiecie co jewst najlepsze - najlepsze jest to ze sprzedawcy salonowi i przedstawiciele handlowi dowiedzieli się o tej kosmetycznej zmianie dziś rano razem z całą polską. to jest dopiero super :) wczoraj składałem klientowi oferte a dziś moge sobie ją podatrzec . . . "prosze Pana może w styczniu" hehehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    zig pisze: 2005-12-06 18:29
    v3 dostalem na innym numerze - najwyzej przez jakis czas bede dostawal 2 faktury, dwa numery od konkurencji a na ten nieszczesny wymieniony od orangutana. jesli nie chca doprowadzic do wyprowadzenia majatku to zmienia podejscie. dzisiaj pani w BOKu nawet sie nie zdziwila ze nie chce przedluzyc umowy, bo po 'niespodziankach' na grudniowych chcialem sie upewnic ze 2 numery bede mogl przeniesc juz na poczatku roku. jezeli cos sie poprawi to moze zmienie zdanie, na dzien dzisiejszy ewakuacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2005-12-06 18:32
    naprawde cieko widze możliwośc przeniesienia numerów w styczniu. juz było tyle ostatecznych terminów że przestałem się tym prezjmować zawsze ktoś coś wymyśli i dalej zostanie tak jak jest
    0
  • Users Avatars Mini
    zig pisze: 2005-12-06 18:40
    zapomnialem dodac ze w ramach tego konta mam jeszcze aktywny numer ze starego centertela - NMT nokia 720 ;) w latach 90' placilismy laczne rachunki ponad 100mln (czyli dzisiejsze 10tys) miesiecznie. firma prowadzila transport samochodowy i kazdy kierowca mial na wyposazeniu 4kg motorole. wydoili a teraz maja nas w 'otworze'.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-12-06 18:45
    Ja tez ewakuuję numer z Orżnąć na początku lutego i mam nadzieję,że nie skończy się tylko na słownych obiecankach,że z przeniesieniem numeru i jego działaniem nie będzie problemu.Propozycja i cala ta siec przestaje mnie interesować.Zresztą już postanowione,bo z tego numeru jest dużo połaczeń na Plusa,więc nie opłaca się,tak,czy siak zostać w tej,co tu dużo gadać,coraz gorszej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-12-06 18:49
    Zig - "wydoili a teraz maja nas w 'otworze'" brutalne ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2005-12-06 18:54
    Obawiam sie tylko, ze od stycznia ceny termianli nieco wzrosna (tak bylo w ub.roku) wiec owa znizka bedzie iluzja. Obym nie wykrakal....
    0
  • Users Avatars Mini
    zig pisze: 2005-12-06 19:16
    Windu - a jak to inaczej nazwac? jakby nie patrzec wyciagneli z naszej firmy ok 400tys zl (liczac od pierwszej aktywacji). teraz tego dokladnie nie sprawdze, bo faktur z tamtych lat nie musze trzymac i dawno poszly z dymem. telefony w tamtym czasie i tak na siebie zarabialy ale fakt jest faktem. w tej chwili profil dzialalnosci radykalnie sie zmienil a rachunki za telefony mocno spadly. sa oczywiscie miesiace ze jest to o wiele wiecej niz srednia z 3 miesiecy ale jest to bardziej wyjatek niz regula. nasza firma istnieje juz kilkanascie lat na rynku miedzy innymi dlatego ze nie powiekszamy sobie 'otworu' na bylych/obecnych/przyszlych klientow. staramy sie kazdemu isc na reke. a orange? ich 'otwor' w koncu peknie bo wszystkich nie zmieszcza. jak powiem ze bedzie z tego wielka kupa chyba nie przesadze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2005-12-06 20:04
    Witam. Czy ktoś wie co pokaże Era biznes po 7 grudnia. Jakieś nowe taryfy??? jeżeli jest gdzieś info na ten temat w necie to prosze o stronę. Pozdrawiam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2005-12-06 20:08
    Ale żenada ! Przestaje lubic tego Orange ! Kicha na całego ! Juz nnie bedzie lepiej - bedzie coraz gorzej !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-12-06 20:12
    No i bardzo dobrze! Starzy klienci Orange zapraszamy do salonów Era i Plus. Tam się wami miło zajmą i wyjdziecie z nowymi telefonami. A że Orange straci to już jego problem. Rynek nie znosi pustki.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-12-06 20:14
    zig - alez ja Ciebie dobrze rozumiem,bo sam widze co wyprawiają Francuziki w Orange i nie tylko w tej firmie.Na pewno mocno stracą na wizerunku,a co za tym pójdzie, klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    tymis pisze: 2005-12-06 21:23
    Na początek, żeby nie było dwuznaczności, oferta Orange w mojej ocenie jest bardzo słaba. Teraz do rzeczy ;-) Na GOL-u jest zarejestrowanych ponad 18 tys, użytkowników. Pod tym newsem jest ok. 130 wpisów. W większości są to głosy krytyczne ale jest to tylko ok.130 wpisów. Jak to się ma to do tych milionów osób korzystających obecnie z usług Orange??? Może mniej histerii a więcej faktów? W punktach Orange tłumów nie ma ale chętni są, widać też ludzi z telefonem w ręku kupujących startery Go czyli juz mieli kontakt z telefonią na kartę. Może się powtórzę ale przypomnę, że większość ludzi nie czytuje GOL-a i szczegóły są powszechnie nieznane. Może ktoś skomentował by rzeczowo taki stan rzeczy zamiast wyrażać wyłącznie zadowolenie inaczej z oferty Orange ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zibi pisze: 2005-12-06 21:41
    Mamusia TP ma swoja Mistrzowska promocje NEO -abo 1zł. przez pol roku a ORANGE MISTrzOWSKĄ PROPOZYCJĘ - "TERAZ ANEKS A TEL. Z PÓŁ ROKU"
    0
  • Users Avatars Mini
    zibi pisze: 2005-12-06 21:42
    sorry miało być za pół roku
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_BOJAN pisze: 2005-12-06 21:43
    Cóż za szczęście, że mimo pomaranczowych barw (fu ble ;) GOL jeszcze nie ocenzurował tylu negatywnych komentarzy :P Ale prawda jest jedna: Orange to bagno! PLUS Rulez!
    0
  • Users Avatars Mini
    LOLE pisze: 2005-12-06 21:45
    Cieniaki drogo kupują słuchawki tanio chcieli je sprzedawać i teraz pod koniec roku zmuszają biednych pracowników do wciskania kitu ludzią, a tylko po to aby poprawić wskaźniki finansowe. Oferta Orange jest beznadziejna i z tego co widać nic nie zaoferują na święta. To samo co w tamtym roku na 6 miechów darmowy numer i nic. CIecie z cętka niech dadzą popracować sprzedawcą i kupować klientim.
    0
  • Users Avatars Mini
    LOLE pisze: 2005-12-06 21:47
    podobno Orange jak wchodził do innych krajów stawał się liderem w utrzymaniu klienta. No to mamy MISTRZA:)
    0
  • Users Avatars Mini
    świdnica pisze: 2005-12-06 22:00
    Zapraszam do Plusa, dzięki Orange byle tak dalej!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    świdnica pisze: 2005-12-06 22:11
    Zapraszam firmy do współpracy na pewno bedę mógł zaoferować dobrą ofertę i sluchawek mi nie zabraknie!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    LOLE pisze: 2005-12-06 22:16
    Jeba nany prezes AHUJA. Wymyślili jak pozyskać nowych klientów - starych wy....mać. Ciekawe ile ogłoszeń o prace pojawi się teraz w salonach. Biedni sprzedawcy żniw nie będzie zaczynamy wykopki.
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2005-12-06 22:17
    LOLE; bo Orange to nie MISTRZ tylko MISZCZ... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2005-12-06 22:35
    lekko kompromitujace, znaczy tyle ze sobie nie radza. mysle ze plus i era beda zadowoleni, bo w koncu skoro w kaczorowie numer juz przenosic wolno, to nie widze zbyt wielu powodow dl,a ktorych warto zostawac w orange, jesli sie tam klienta w taki sposob traktuje. no chyba ze wszyscy znajomi w orange sa.ale kiedys tez wszystkiem w erze mialem i w ciagu roku wszyscy do idei wyemigrowalismy, bo era sobie wtedy podobnie zagrywala.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-12-06 22:39
    Bo swietaa ida i ludziska umowy przelduzaja, a te.... czuja pismo nosem. nie sadzilem ze tak duza swiatowa marka dowinie taki numer.... Niech tylko wejdzie przenaszalnosc numerow to zoabczą kto tu rządzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyś pisze: 2005-12-06 22:49
    Jak by nie to że mam 50% zniżki i na razie nie mam konkurencji to by miał gdzieś ten syf orange
    0
  • Users Avatars Mini
    elszczypiorro pisze: 2005-12-06 22:52
    Ludzie wystarczy pogadac z konsultantem i telefon tez dostaniecie. Jest tzw odroczenie propozycji ale telefon dostaniecie teraz tylko ze umowa bedzie leciec od stycznia. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-12-06 22:54
    Komprooranżacja i to przed samymi świętami. Cóż za zbieg okoliczności :] Dobrze, że już nie jestem w tej sieci, ale w Erze też są różne kwiatki. Dzisiaj mi przysłali smsa, że mam 2 dni na doładowanie konta, bo inaczej nie będę mógł dzwonić i smsować, a konto ważne do 18.05.2006 :D Jestem jednak bardzo zadowolony, bo nie ma dla mnie lepszej oferty. Mojemu bratu kończy się umowa z Orange dopiero w połowie czerwca 2006, ale już teraz siedzi w TT, a te 100zł miesięcznie będzie się wydzwaniać i ani grosza więcej. Radzę wszystkim, żeby uciekali z tonącego statku, póki jeszcze nie znalazł się całkowicie pod wodą.
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-12-06 22:56
    Co za koszmar (to wymyślił :D) w Orange :D Orange prawie przyjazny klientom. Prawie robi wielką różnicę.
    0
  • Users Avatars Mini
    sz pisze: 2005-12-06 23:01
    Wszyscy tu wieszają psy i odgrażają się że uciekną gdzie indziej, a mi włąśnie skończyła się umowa i mimo wszystko tego gdzie indziej nie widze. W Orange za 25 PLN mam 33 min do wszytkich i w Propozycji moge wziąć pakiet 125 min w sieci i na stacjonarne (ok 50% moich połączeń) + jakiś pakiet 200 SMSow ktory w sumie mi zwisa bo miesiecznie nie wysylam nawet 20 i umowa na rok? Powiedzcie gdzie dostane lepsze warunki?
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-12-06 23:06
    i bardzo dobrze, obrencz pokazuje swoje prawdziwe oblicze,
    0
  • Users Avatars Mini
    XXX pisze: 2005-12-06 23:06
    Co jak co ale tego chyba nikt sie nie spodziewal... to jak strzelenie samobojczego gola... Gratuluje sukcesow po wprowadzeniu marki ORANGE :) heheh fajna jest promocja 4 zl za minute w roamingu.. tylko ze bez promocji ceny sa nizsze :) Teraz juz wiem na 1 000 000 % ze nie przedluzam umowy z Orange. Teraz nie maja telefonow dla stalych klientow a w krotce zaczna wlanczac nadajniki zeby zaosczedzic prad... spadam z Orange nie wiem jak wy ale Wam rowniez to radze..1
    0
  • Users Avatars Mini
    MR F pisze: 2005-12-06 23:07
    walą klientów bez mydła, nieco kolokwialnie ale prawdziwie
    0
  • Users Avatars Mini
    eeeeeee pisze: 2005-12-06 23:24
    a ja pracuje w tej firmie i uwierzcie... mam dość świecenia oczami przed klientami
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2005-12-06 23:27
    Buahaha Orange nie ma nawet telefonów na stałych abonentów, a nam się marzy przenoszenie numerów :D
    0
  • Users Avatars Mini
    babeo pisze: 2005-12-06 23:29
    ... a swoją drogą ciekawe dlaczego gsmonline nie podał informacji dnia : "Sejmowa komisja infrastruktury przekazała we wtorek do stałej podkomisji ds. łączności nowelę ustawy Prawo telekomunikacyjne, wprowadzającej do niej m.in. usługę przenoszalności numerów przy zmianie operatora dla użytkowników telefonów przedpłaconych (tzw. prepaidów)" (źródło www.telix.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-12-06 23:45
    CO TO MA BYC... A TE WYJASNIENIA... ZENADA !
    0
  • Users Avatars Mini
    coneser pisze: 2005-12-07 00:59
    Zacznijcie w końcu chcieć chcieć płacić więcej - będzie lepiej. I taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2005-12-07 01:58
    wstyd!!! ciekawe czy w innych krajach marka orange tez ma takie niskie notowania?
    0
  • Users Avatars Mini
    kubus696 pisze: 2005-12-07 02:00
    a zauwazyliscie ze kazdy news o orange ma zawsze setki wpisow i niska ocene!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-12-07 03:33
    Mnie już chyba nic w oranżadzie nie zaskoczy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    120298 pisze: 2005-12-07 10:15
    3 pozycja gwerantowana
    0
  • Users Avatars Mini
    120298 pisze: 2005-12-07 10:16
    dopiero + sie cieszy
    0
  • Users Avatars Mini
    zdi pisze: 2005-12-07 10:59
    jedyne co można powiedzieć to to że ich pojeb... miały być zniwa a bedzie stypa......
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2005-12-07 11:05
    A nie się bardzo podobała Jedna Idea, uważam ją za najlepszą na rynku - nie mam na mysli cen , ale sposób rozliczania - płacisz np. 50 zł i z tego jest rozliczane wszystko - na ideę, do plusa, ery, sms na WOŚP, na hospicja, gry itp itd. W orangu niepotrzebnie sprawę skomplikowali. To tak trochę nie na temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarre pisze: 2005-12-07 12:07
    www.centek.fora.pl ... polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-12-07 12:11
    Cóż telefonia to kolejna branża w której żabojady pokazują swój model obsługi klienta.. rodem z kolonii. Nie mogą jakoś uwierzyć że mniej lub bardzije zmierzamy do normalności ? Dlaczego każda prywatyzacja z udziałem francuskiej firmy to jedna wielka porażka ??
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-07 12:52
    oj przeczytalem forum centka - i zal wylewajacy sie tam na forach mnie przytloczyl - przy takiej polityce firmy nie mozna wyrobic planu tym bardziej ze pozwole sobie przytoczyc jedna z opinii Kolezanki z tamtego forum: "słuchajcie u mnie tez jest ciekawie:) jedna klientka ma w sieci 42 aktywacje ... przysługuje jej wymiana telefonu ale ponieważ ma średnią na tym numerze 302,00 nie moze tego zrobic... mi jest wstyd tu pracowac..." - a mi wstyd ze takie rzeczy dzieja sie u mnie w kraju pod zdalnymi rzadami obcego kapitalu na sile obnizajacego wartosc firmy - ciekawe dlaczego ?? ;) :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Contact pisze: 2005-12-07 13:44
    Umowa mi się kończy 24 XII i mam telefon na firmę jak nie dostanę nowej słuchawki i to po dobrej cenie to od stycznia szukam nowego operatora. Ale jeszcze oficialnej informacji nie widziałem na temat wstrzymania oferty utrzymaniowej z terminalem dla firm!
    0
  • Users Avatars Mini
    macarac pisze: 2005-12-07 13:46
    ale syyyyyff........oranżada się wygazowła :P hehehe..
    0
  • Users Avatars Mini
    udupiony pisze: 2005-12-07 14:13
    jeżeli jest tu mowa o wstydzie, to chyba niestety muszę się podpisać pod tym cytatem...
    0
  • Users Avatars Mini
    key pisze: 2005-12-07 14:29
    chyba orange dostosował się do polityki tepsy, z tym, że chyba zapomnieli o fakcie, iż to tepsa jest niemal monopolistą a nie orange. mnie jako konkurencji, to pasuje choć wolałbym zdrową walkę o klienta a nie wykorzystywanie samobója w wykonaniu francuskiej 5 kolumny... jednak już mam z tego pierwsze profity. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-12-07 14:30
    Looknalem sobie na to forum i podobalo mi sie , jak jeden z uzytkownikow skwitowal wypowiedz Kalego o "olbrzymim zainteresowaniu" - "chyba sobie z d*py wzial";-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-12-07 15:05
    Praktycznie nigdy nie bylem zainteresowany przedluzaniem umow z opcja taniego aparatu - zawsze telefony byly kupowane poza 'operatorem', ale wiem, ze nie kazdy jest zainteresowany taka wymiana sluchawe. Osobiscie na koncie abonenckim posiadam 7 kart (5 do rozmow, 2 internet). Place stosunkowo duzo, ale mam tak 'dobrane' uslugi na poszczegolnych kartach by placic jak najmniej (to logiczne). Z ciekawosci policzylem srednia i oczywiscie nie przekracza ona 305zl na karte... W ostatnich miesiacach podzialo sie w Idea/Orange duzo i na niekorzysc dla Klienta (stawki zapolaczenia w ofercie Orange) - zastanawiam sie na jakim realnym etapie jest 'przenoszenie numerow' miedzy operatorami... czekam na dzien, w ktorym bedzie mozna 'swobodnie to uczynic'!
    0
  • Users Avatars Mini
    boerten pisze: 2005-12-07 15:08
    Czy we Francji też taktraktują klientow? Jesli tak jest to im nie zazdroszcze :) W polsce standard obsługi klienta jest wyższy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-12-07 15:12
    *** Wlasnie czytam material dot. marketingu - jest tam cos napisane o wlasciwy mswiadczeniu uslug i dbaniu o wysoki poziom zadowolenia Klienta... mam wrazenie ze oranzadowcy nie mieli w rece publikacji traktujacych o "marketingu uslug" ! Nie wystarczy 'sprzedac' - trzeba Klienta do siebie przywiazac relacjami a nie umowami!
    0
  • Users Avatars Mini
    key pisze: 2005-12-07 15:31
    "promedia" - usługa przenoszenia numerów jest już aktywna i działą od 3.11., pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-12-07 15:40
    *** key - dziala... ale chyba nie tak jak powinna... niestety nie jest latwo zmienic operatora (realnie)
    0
  • Users Avatars Mini
    key pisze: 2005-12-07 15:47
    tak, przenoszalność wiąże się z dużyumi utrudnieniami, jak chociażby opłata za numer, brak voice-u za granicą... ale może i to się niedługo zmieni (?)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-12-07 16:04
    a moim zdaniem to dośc ciekawe posuniecie i bardzo odwazny krok - raczej odczytywał bym to na zasadzie odejscia od subsydiowania telefonów a nie jako ze Centertel nie ma kasy. Idea była znana z dośc radykalnych posunięć jesli chodzi o ofertę, a w rezultacie i inni operatorzy z tego kozystali. Nie zdziwił bym sie gdyby podobny krok zrobił PLUS czy ERA (szczegolnie ERA biorac pod uwagę jaką liczbe ma klientów co za tym idzie w kazdym momencie po przekroczeniu jej stanie sie operatorem powszechnym co nałoży na nia nowe obowiązki wynikające z ustawy Prawo Telekomunikacyjne). Może więc warto przemysleć to działanie różniez pod innym kontem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2005-12-07 16:18
    LOLE - darmowych numerów jest 5 (na Orange i stacjonarne).
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-07 18:44
    ***konsul dotyka ciekawego zagadnienia. Gdy operator ma zbyt wielki udział w rynku staje sie op. powszechnym (narodowym). Zmienia się jego sytuacja. Jednak ORANGE ma zbyt małe przyrosty aby redukować liczbę abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-07 18:46
    ... wystarczy sie zastanowic. ostatnio łatwo pozyskuje sie firmy (klientów) z orange. Pracowali na pozyskanie rynku biznesowego przez 4 lata i nagle bum..... PLUS ma 2x więcej nowych aktywacji w tym rynku i to jest sygnał....
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-07 18:49
    ... sygnal do korekty. Przystopowanie sprzedaży (przesuwanie jej) na 2006 r jest ciekawym pomysłem. Mozliwe, ze wynik jest tak słaby za koniec 2005r, ze warto go pogarszać. To daje impuls do zmian- ZMIANY OFERTY, FILOZOFII CZY STOŁKÓW!!! Kto wie jak bardzo jest to pokręcony plan
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-12-07 19:00
    ok9 mln kart z ARPU ok 60zł daje nam ponad 500.000.000zł w mieś. Za taką kasę można kupić 1.000.000 nowych telefonów wysokiej klasy! (wystarczy na 6mieś) ZA KOLEJNY MIEŚ PRZYCHODÓW MOGA KUPIĆ 4.000.000 aparatów średniej klasy.... Taki zapas utrzyma nam klientów nowych i starych na prawie 2 lata. To 1/6 z przychodu rocznego. Dodatkowo ok. 20.000.000 to koszty związane z pracownikami i ich dodatkami co zabiera nam 1/25 przychodu. Ktoś powie o ROZLICZENIACH M. OPERATORSKICH ale jak wiadomo kasa jest przesówana i wynik jest bliski 0. Dodatkowo wpływy są z rozmów przychodzących z sieci stac. ale to dosyć utajona sprawa. KASY JEST PEŁNO TRZEBA TYLKO ODPOWIEDNIO JA WYPROWADZAC DO F.T. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    SmP pisze: 2005-12-07 19:01
    BRYNDZA Z NĘDZĄ W ORYNDŻ PĘDZĄ, Nie pasuje wam moje 150- 200 PLN miesiecznie i jeszcze pare setek od rodzinki, myśle że równie skutecznie namówie ich do rezygnacji z tej nędzy na rzecz PLUSa jak kiedyś o zgrozo ich namówiłem, swoją drogą może odkładają kasę na karę od URTiP za działanie na szkodę spółki jakim była zmiana marki z IDEA na orange i jej warunki. Po prostu kicha totalna żegnajcie, nie będę się prosił. p.s. można się było domyślać skrócili czas przed końcem umowy kiedy można korzystać z propozycji z 65 dni do 50, a wogóle moje kondolencje dla handlowców Oryndż. motto na dziś: ORANGE - powinni tego zabronić !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SmP pisze: 2005-12-07 19:06
    I niezła ściema jakoś nie udało mi się znależć informacji o tym niecnym posunięciu na stronie orange, wrecz przeciwnie napisane jest jak wół ąe moge dostać nowy telefonik, czy to nie jest wprowadzanie klienta w błąd? (pomijając pojęcie oferta handlowa)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafafa pisze: 2005-12-07 21:01
    pracuję dla nich 1,5 roku, jak weszła Nowa Idea dla firm, to wydawało się, że już lepiej być nie może, sprzedawało się super, a jeszcze przyjemniej przedłużało klientom umowy. A potem wymyślili nowe plany taryfowe, które ciężko sprzedać;l bazowanie na rzekomej elitarności tej marki to jakieś nieporozumienie. To co wymyślili kilka dni temu, to po prostu żenada. Dla przykładu, przez 2 ostatnie dni nie przedłużyłem klientom 20 numerów, średni rachunek na każdym z nich to 150 zł, co daje miesięcznie w sumie 3000 zł przychodu, rocznie 36000. Widocznie taka kasa się dla Orange nie liczy. Jak tak dalej będzie, to "... przyszłość jest jasna. ORANGE to przeszłość ..."
    0
  • Users Avatars Mini
    ŚLEPA GIENIA pisze: 2005-12-07 21:25
    A ORANGE TO NIE ANGOLE?
    0
  • Users Avatars Mini
    pracow nick pisze: 2005-12-07 21:25
    Jestem pracownikiem salonu orange,to co sie dzieje w salonach woła o pomste do nieba , wyobrazcie sobie ,ze umawiam sie z Wami na konkretny termin realizacji oferty , wreczam wizytówke z data spotkania i ...... pewnego pieknego poniedziałku 05/12/2005 BOMBA wybucha nioczekiwanie (okolo 12 dostalismy infomacje ze od dzis do konca roku propozycja z telefonem wstrzymana) , klieci przychodzą , dzien dobry dzien dobry jestesmy umowieni na propozycje a ja.......wygladam przed nimi jak pajac , nie wiem co powiedziec ,
    0
  • Users Avatars Mini
    pracow nick pisze: 2005-12-07 21:27
    ze strony zarzadu ta decyzja to porazka , ilosc rezygnacji w salonie w trzy dni wzrosła czterokrotnie , faks na ktory wysyłane sa pisma jest wiecznie zajęty (proponuje uruchomic drugi numer) , plany sprzedazy niezmienione , co praktycznie uniemozliwia realizacje a to wiaze sie z brakiem prowizji ( ktora w grudniu zawsze jest najwyzsza ) ,
    0
  • Users Avatars Mini
    pracow nick pisze: 2005-12-07 21:34
    na szkoleniach slyszalem ze jedna z wartosci orange jest uczciwosc, niestety nie w orangepolska
    0
  • Users Avatars Mini
    rafafa pisze: 2005-12-07 21:48
    wiesz co, jestem z Tobą, pracow nick. Nie jestem pracownikiem salonu, ale należę do tego tzw. kanału sprzedaży aktywnej, pamiętam jak na choletrnym szkoleniu, które miało nas przekonać, że ORANGE to fenomen mówiono, że oferta będzie przejrzysta i tego rodzaju pierdoły. Dzisiaj aktywnie szukam innej pracy, dość mam świecenia oczami za tych głąbów z góry. Spieprzyli taką fajną ofertę, za czasów Nowej Idei dla Firm mogliśmy zawojować rynek, tera możemy tylko przepraszać za ORANGE. A na marginesie, PLUS szuka przedstwicieli handlowych, chyba się pzreniosę
    0
  • Users Avatars Mini
    rafafa pisze: 2005-12-07 21:52
    aha, sorry za błędy językowe, z radości, że pracuję dla tak prestiżowej sieci piję już 5 piwo
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2005-12-07 22:20
    juz zamkneli forum centka ;-) hahahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    rafafa pisze: 2005-12-07 22:26
    jak zamknęli forum centka? nie kumam
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2005-12-07 22:58
    no jest komunikat-"Przepraszamy, ale to forum jest obecnie niedostępne, gdyż zostało wyłączone przez właściciela"
    0
  • Users Avatars Mini
    SmP pisze: 2005-12-07 23:22
    Dla wszystkich ewentualnych zainteresowanych, namiar na pana rzecznika Orange Polska: Informacja jest ogólno dostępna co nie kwalifikuje posta do usunięcia (tak na wszelki wypadek). Ja już skrobie maila z podziekowaniem za wspolprace. Pozdrawiam. ###### Jacek Kalinowski Rzecznik prasowy tel.: +48 22 594 78 30 fax: +48 22 594 78 92 jacek.kalinowski@centertel.pl Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp z o.o. - ORANGE Skierniewicka 10a 01-230 Warszawa ######
    0
  • Users Avatars Mini
    tompoloz pisze: 2005-12-07 23:56
    Ja miałem problem z promocją świąteczną w TT. Doładowałem konto normalnie w salonie za 20 zł, a później za kilka dni przez bankomat za 100 zł. Dodatkowe 100 zł dostałem, ale ważność konta przedłużyli mi tylko o miesiąc i nie dali Erajednostek. Po reklamacji w BOU wszystko wróciło do normy, a w ramach przeprosin dali 14 dni więcej na wykorzystanie pieniędzy. Dzisiaj dostałem jeszcze 5 zł bonusu za doładowanie w grudniu. W ostatnim czasie dostałem za darmo w TT 115 zł i nie narzekam. Są czasami problemy, ale w każdej sieci tak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    piechucki pisze: 2005-12-08 00:43
    Jestem z tą siecią już blisko 6 lat (początkowo POP, teraz abo), ale od momentu zmiany marki wciąż nasuwają mi się dwie konkluzje. 1. W. Młynarski śpiewał kiedyś piosenkę, której refren, jak ulał, pasuje do poczynań rządców "Orżnąć": "co by tu jeszcze spi....yć panowie, co by tu jeszcze spi....yć?" 2. Może "Orżnąć" powinien wziąć przykład z Ery? Tam mają dwa zarządy firmy, które wzajemnie się "wymieniają" co jakiś czas, a klienci tej sieci jakoś ostatnio nie narzekają ("urodzinowa", "świąteczna", TT, Heyah), a tutaj, tylko (!) jeden zarząd i wszystko wskazuje, że bardzo chcą (przynajmniej to wynika z ich decyzji) albo zlikwidować tą sieć, albo przynajmniej w dużym stopniu zmniejszyć liczbę klientów, co, o zgrozo, całkiem nieźle im wychodzi. Jeśli będzie tak dalej, to 01 lutego "O" straci kolejne 4 aktywacje na rzecz Ery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rain pisze: 2005-12-08 10:13
    Nawet mi się nie chce tego czytać......
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-08 11:24
    z tym forum Centka to no coz mozna podejrzewac to ze owe forum jest starannie czytanie przez zarzady , rzecznikow i innych monitorow roznych operatorow :) - Ktos w oranzadzie wpadl w furie ze wywleka sie brudy ktore powinna sie prac we wlasnej rodzinie i cierpiec po cichu - namierzyli , wykonali pare telefonow do admina serwera i zagrozili zerwaniem umow :) - w koncu przy takich ich poczynaniach juz nic mnie nie zdziwi - skasowac pare punktow dilerskich w ramach wspolnej odpowiedzialnosci to zaden teraz problem - oczywiscie wszystko sa to moje domysly nie poparte faktami ale sytuacja przyznacie jest tajemnicza
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-12-08 11:25
    jezeli komus zaszkodzilem cytatem z forum to blagam o wybaczenie - nie wiedzialem ze takie moga byc tego konsekwencje :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mikey_78 pisze: 2005-12-08 11:28
    wszystkich rozczarowanych posiadaczy numeru REGON zapraszamy na stronę www.doradca.plusgsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    sadgt` pisze: 2005-12-08 12:17
    ale jestescie ograniczeni, patrzycie tylko od swojej strony. Wynik jest słaby i niestety trzeba jakoś się ratować, ale dzięki temu pewnie sytuacja w przyszłym roku się poprawi
    0
  • Users Avatars Mini
    FARAONIK pisze: 2005-12-08 16:06
    Cóż to raczej prezencik dla ERY i PLUSA nie ma telefonu - jebac oranżadkę i zmienić operatorka!!! żadnej łaski nie robią!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    czar pisze: 2005-12-08 18:57
    Panie i panowie, nie wiem, ale dla mnie jest to oczywiste. Operator chce wykaż wynik finansowy, a klientów ma w dupie. Oczywistym dla mnie jest również, iż jest to najgorszy operator z najgorszą jakością sieci, więc nie ma co wnikać tylko wybrać polską firmę. Plus ma najlepsze warunki więc wszyscy wspierajmy polską gospodarkę i wspomóżmy polskiego operatora, który wkrótce zamierza również mocno zaatakować razem z dialogiem TP S.A. - która powinna nazywać się Telekomunikacja Francuska S.A. Jebać francuzów.
    0
  • Users Avatars Mini
    SmP pisze: 2005-12-08 22:04
    Ja juz postanowilem JEBAC FRANCUSKIE PSY i rozwiazuje umowe z PIERDOLONYM ORANGE. A Z TELEKOMPROMITACJA POLSKA SA POZEGNALEM SIE JUZ DAWNO. TP & ORANGE To ludzka rzecz okradac (i leciec w %#$@$%# Pozdrawiam i spierdalam do PLUSa.
    0
  • Users Avatars Mini
    deftones pisze: 2005-12-09 12:22
    Nie wyrobili sie w budzecie.Pierdola ze tak dobrze im sie sprzedaje.Taaa juz widze te kolejki w Pos. TELEKOMPROMITACJA Powiem wiecej to jest qwa skandal : )
    0
  • Users Avatars Mini
    Konsultanci:))) pisze: 2005-12-09 15:57
    ORANGE WRACA DO GRY ... :))) A jednak znalazły sie telefony na przedłużenie umowy a więc zapraszamy do salonów orange po odbiór oczekiwanych telefonów ... :))
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2005-12-09 22:37
    jak zwykle totalna kompromitacja, co tu dużo pisać poprostu LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    mazak pisze: 2005-12-11 14:49
    szkoda słów jeżeli nie dasz się doić jak debil to lepiej zerwać z nimi umowę i podpisać nową wtedy dostaniesz telefon na takich warnkach jak tego chcesz
    0
  • Users Avatars Mini
    hanusia1 pisze: 2005-12-12 22:15
    LUDZIE WYNOŚCIE SIĘ Z ORANGA . CENTERTEL STAWIA NA ZWINIĘCIE SIECI W 2006-2007, POTEM WEJDĄ RUSKIE . ROBIE W CENTKU TO WIEM COŚ O TYM . TERAZ WYKONALIŚMY ZYSK WIĘ ŻEBY GO UTRZYMAĆ WSTRZYMUJEMY ZAKUPY , ZAMYKAMY MAGAZYNY 15 GRUDNIA, A RESZTA NIECH SIĘ WALI I PALI, OD ZYSKU NALEŻY SIĘ PREMIA WIĘC JĄ PRZYTULIMY
    0
  • Users Avatars Mini
    dfcx pisze: 2005-12-15 02:08
    NIE LEKAJCIE SIE ALBOWEIM JA KUPIE ORANGA I DAM KAZDEMU Z FORUM 25 NA KONTO
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-12-15 12:56
    nie,no normalnie załamałem sie jak zacząłem czytać te posty o Oryndżu :( toż to jest większy oszust od tej swojej Mateczki Telekomunii Fracuskiej!!! macie rację - spierdzielajcie do Plusa i Ery - w Oryndżu na górze pracują palantunie .
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: