HAMMER, marka znana z produkcji wytrzymałych smartfonów i akcesoriów, startuje z największą kampanią reklamową w swojej historii. To już drugi raz, kiedy pojawia się w telewizji.
Nowa odsłona komunikacji pod hasłem „Spokojnie, to HAMMER” ma pokazać, że HAMMER to nie tylko odporne smartfony, ale też kompleksowe wsparcie: lokalny serwis, dostępność części zamiennych, skup telefonów i profesjonalna obsługa klienta. Marka buduje swoją przewagę konkurencyjną na połączeniu wytrzymałości i niezawodności.
Spoty reklamowe w wersjach 15- i 30-sekundowych będą emitowane od 15 września do połowy października 2025 roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, m.in. TVN, Polsat, TVP1 i TVP2. Za ich realizację odpowiada Krzysztof Komander, wielokrotnie nagradzany twórca (Effie, Best Stream Awards).
Równolegle z emisją w telewizji wystartują działania digitalowe, billboard sponsorski, współprace z mediami oraz aktywności w social media i na stronie internetowej HAMMERA.