Heyah - aktualny cennik usług

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 146

Nowy cennik usług w ofercie Heyah znajduje się tutaj (plik PDF, 77 KB)

Opinie:

Opinie archiwalne (146):

Komentuj

Komentarze / 146

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-02-07 10:04
    To sie duzo pozmienialo ;) moze by tak jeszcze nieco opuscic ceny polaczen wewnatrz? 30 gr to nie problem mysle.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-07 10:02
    3 grosze to cena super, teraz będzie można słać smsy do woli. Ceny połączeń też mogli przy okazji odświeżyć, no chyba że planują coś na rocznice wprowadzenia Heyah. No to 10 gr do Swojaków w moim Simplusie wysiada do tej oferty, ale ja i tak wole wysyłać z Miasta Plusa :P
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-07 09:57
    nic ciekawego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    cyber pisze: 2005-02-07 10:02
    a co mogło byc ciekawego wiadomo było ze sms za 3 grosze wewnątrz sieci heyah i tyle :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Preza pisze: 2005-02-07 10:11
    Nic ciekawego. SMSy nic mi nie daja. Wole dzwonic
    0
  • Users Avatars Mini
    szczepan12 pisze: 2005-02-07 10:13
    Jestem w abonamencie PLUSA GSM od 1997r. Czy to prawda , ze lada dzień mają coś nowego zaoferować dla osób z abonamentem. Nie moze być tak , że dzieciarnia i studenci z telefonów na karte dzwonią taniej niz ludzie płacący co miesiac od kilku lat abonament. Z góry dzieki za odpowiedz.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek pisze: 2005-02-07 10:17
    Fajna cena młodzi mogą popisać ,a na urodziny prosimy o MMS !
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-07 10:17
    *** szczepan12 - maja, maja... w połowie lutego dla indywidualnych
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-07 10:20
    pajorro - czy wysiada? Masz po 10 groszy swojaków i tyle... Dlaczego masz tych swojaków w Simplusie? Bo pewnie nie masz w Heyah... Czego więc niby żałować? Czy ja mam podstawy by zazdrościć ceny 3 groszy za esemes w sieci Heyah? Nie - bo z jakiego niby powodu? Nawet gdybym miał starter tylko dla tych esemesów kupic to i tak wyrzucone w błoto pieniądze... Nie miałbym do kodgo nawet jednego wysłać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 10:21
    ***Namotore [07-02-2005 09:04] też obstawiam że do urodzin poł wew sieci 30gr moze nawet mniej, z proporci wychodzi porónując obniżkę sms, że powinni zjechać do 12gr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 10:22
    heyah banana:)
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-02-07 10:24
    mnie to nie interesuje i w żaden sposób zadowolic nie moze.Dobre dla malolatów.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-07 10:24
    3 grosze za SMSa to zdecydowanie piękna cena :) I naprawdę te SMSy są grupie że tak powiem celowej Heyah w punkcik dobrane. Ja już jestem stary i mi się nie chce kciuka męczyć, ale moja kuzynka to zdecydowanie woli SMSy pisać niż rozmawiać z koleżankami. Z netu piszą , z komórek, piszą bez przerwy w zasadzie - wszystko smsowo się odbywa. I wcale nie wydaje mi się , by w obecnych czasach sekundowego naliczania ispadku cen prepaidów cena grała główną rolę - raczej to jakiś hmmm profesor loco mówi: "fenomen socjologiczny" :))) Ale za 3 grosze to się ten fenomen na pewno powiększy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shark pisze: 2005-02-07 10:25
    3 grosze zawsze cos, ale szkoda ze tylko smsy potanialy, pewnie znow przyjdzie nam poczekac kilka miesiecy to obniza polaczenia, moim zdaniem narazie simplus wygrywa
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-07 10:30
    wystąpił za długi ciąg znaków w polu treść komentarza... czemuz mi sie taki komunikat pojawia, do jasnej? przeciez nie napisalem zbyt dlugiego komentarza... A chcialem zapodac link na stronie bankier.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 10:30
    ***Natan Zieliński [07-02-2005 09:27] to nie jest konkurencyjna firma żeby robić jakieś akcje odwetowe. TT dał sms za "free" żeby ludzie sobie mogli wybrać 2 różne usługi, za free do jednej albo za 3gr do większej grupy osób. A teraz do wszystkich pytanie, jak to aktywować. bo strona ery z info na ten temat nie wchodzi??
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-07 10:31
    ... podsumowujacy ostatnie zmiany u naszych kochanych opów... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 10:42
    jasne i pamietajcie zeby sie nie napalac i nie liczyc na kokosy bo pozniej jest rozgoryczenie ze nic z tego nie wyszlo a w koncu rozmowy do wszystkich i zawsze nie moga byc darmowe. ceny spadly ze szok i nalezy sie cieszyc choc wiem ze apetyt rosnie w miare jedzenia.pozdrawiam i zycze dalszych obnizek.
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 10:43
    zimowy plus chyba nie wejdzie jako oferta podstawowa bo zapowiadali ze plus to beda pakiety kwotowe a zimowy plus to chyba nie pakiety kwotowe lecz minutki wymienne ns sms.pozyjemy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 10:43
    ***GregPepe [07-02-2005 09:30] już działa strona, po prostu 9797 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mapas pisze: 2005-02-07 10:46
    Oby nadchodzący tydzień przyniósł kolejną porcję tak "radosnych" info jak ta. Generalnie tendecja spadkowa dobra dla klientów, ale lepiej by było żeby jescze w Plusie się ruszyło bo czekanie na zmiany źle wpływa na moje nerwy. A ze mnie NIESPOTYKANIE SPOKOJNY CZŁOWIEK :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Killer! pisze: 2005-02-07 10:50
    Małymi kroczkam do coraz tańszych ofert :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 10:51
    mapas** polecam zaczekac. ja czekalem baardzo dlugo na zmiany w plusei (biznesowe mam) i oplacilo sie .zlecielm juz zmiane na maxprofit i od srody bede mial. ciebie zapewne tez spotka wyczekana nagrodaza wytrwalosc:) podobno polowa lutego bedzie rewolucja cenowa ale tak naprawde nikt nic nie wie.poza tym ze beda pakiety kwotowe
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-07 11:00
    obniżkowy zawrót głowy ciąg dalszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-07 11:02
    Może z tym "wysiada" to przesadziłem, aczkolwiek 3 gr to jest atrakcyjna stawka za wiadomość sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-02-07 11:02
    inny pre-paid raczej nie stanieja z smsami, poza tym np w popie mozna miec smsy po 6gr a rozmowy po 30gr, wiec raczej nic nowego nie zaoferuja. Szkoda tylko ze w pakietach, ale dobre i to :)
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-02-07 11:03
    Czemu nadal takie chore sa stawki połączen w Roamingu??? przesiez kilka lat temu było o wieleeee taniej!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Artu pisze: 2005-02-07 11:10
    3 grosze za SMSa to w zasadzie są już darmowe SMSy :))))) Bo ile ich dziennie można wysłać ? przy mocnym skupieniu 50 ? no jak by się siedziało dzień cały to może do 100 sie dobrnie. Ale normalnie się wysyła jakieś 15 - 30 dziennie :) Czyli prawie darmocha :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    DJPi pisze: 2005-02-07 11:11
    Zastanawiajaca jest tylko data zawarta w nazwie pliku - widac juz planowano taka obnizke dawno temu ale odwlekano zeby jeszcze zarobic
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-07 11:13
    ***mppt - dużo GOLowiczów czekało na "rewolucję" w Erze... I co? Zawiedli się, więc (obym był złym prorokiem) w + może być podobnie... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-07 11:21
    ***DJPi - rzeczywiście, utworzono go aż w Listopadzie? Czyżby już wtedy to zaplanowali i czekali z tym??? A może to błąd w nazwie... ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    vonski pisze: 2005-02-07 11:31
    ciekawe co wy macie do pisania jak wam wychodzi po 15-30smsow dziennie ;] w zyciu nie wyslalem chyba wiecej niz 3 na dzien :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-07 11:33
    10p dla plusa ;-) za heyah ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 11:34
    ***DJPi [07-02-2005 10:11] - przygotowali się przed świętami na ruchy konkurencji, ale że nic nie było specjalnego, to czekali dalej, widać że wszystko mają obcykane dużo wcześniej a potem ... czajniki na łeb i przesiedzieli prawie całą zime
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01_CHWILOWO_ZG pisze: 2005-02-07 11:57
    ***GregPepe, 9602 z TT 2 pln/połączenie,albo 602 960 200 z każdego telefonu - powinni tam wiedzieć:) a co do Heyaha za 3 grosze - chyba sobie kupię taki zapasowy starter,mam parę znajomych w 888:) a ciekawe,kiedy obniżka w TT ???:(
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-02-07 12:01
    Cennik heyah na telefon.gsm.pl ma poprawną (dzisiejszą) date ... moze to jakas prowokacja Gola? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-07 12:06
    Macie problem z wysyłanie esemesów? Polecam mój patent na wykorzystanie kilkuset w ciągu miesiąca... Wystarczy podłączyć telefon do kompuera, wykorzystać dostarczany przez producenta program, lub jakiś niezależny - i już esemeski moża pisać hurtowo i wielokrotne. Zupełnie inna zabawa niż klepanie z telefonu ;-) A gwarantuję - można ich w ten sposób sporo wysłać.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-07 12:09
    XYZ - była wtedy Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-07 12:13
    *wlo - święta racja. Też tak robię.
    0
  • Users Avatars Mini
    cefal pisze: 2005-02-07 12:14
    Ale narzekacie. Cały czas mają być tylko obniżki. Trzeba się cieszyć z tego co się ma, a nie drzeć japę, że ceny maj dalej iść w dół. Myślicie że telekom działa za free? Era jeszcze jest w długach, podobnie jak Idea i Plus, muszą przecież to jakoś odrobić. Do tego wiecie ile kosztuje utrzymanie sieci? Za jakiś głupi nadajnik na kominie płacą krocie rocznie. Więc zastanówcie się nad tym, a nie narzekajcie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-02-07 12:15
    Nie... ale i Heyah i inny maja teraz wlasciwie takie same stawki.... czemu to tak zdrozalo... przeciez w 1999 roku polaczenie z Niemiec kosztowalo ok 2,3pln.... a teraz 2x wiecej....
    0
  • Users Avatars Mini
    mapas pisze: 2005-02-07 12:27
    *XYZ: kosztowały tyle.... za pół minuty ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    werus pisze: 2005-02-07 12:29
    super sprawa takie ceny heyah naciera widać
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-02-07 12:29
    Ojjjj nie.... sam pamietam ze jak bylem wtedy w idei to było cos ok 1,9 pln plus narzuty tzn 18,3% .... i to było za minutę... wtedy nawet nie snilo sie o 30sekundowkach w idei... Piotr
    0
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2005-02-07 12:34
    teraz inaczej licza, bez tego narzutu ale cena wychodzi 2x wyzsza!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-07 12:37
    sms na stacjonarny tylko 1zł i to już z VAT, dobrze jest czasem zobaczyc pelen cennik :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-02-07 12:37
    No to Heyah pozamiatała w kwestii sms do własnej sieci. Na miejscu tej tęgiej marketingowej głowy , która w ostatniej reklamie simplusa wymyśliła czupurka mówiącego "HEYA(h)" do dwóch małolatów zapatrzonych w simplusową blondi - chyba bym się zwolnił z poczucia czystego wstydu. Ta aluzja - zresztą aluzją było "heyahowe pozdrowienie drogich konkurentów" , tutaj mamy przykład antyreklamy... na dodatek kompletnie spalony , no coż .. kto pod kim dołki kopie... Heyah znów sporo zabierze. No i dobrze zresztą - nie ma nad czym płakać - Plusowi należy się spora nauczka. Jak zwykle wszystko z bólem i na końcu - nawet Era wyprzedziła w kwestii zmian podstawowych taryf abonamentowych. Po prostu wstyd drogi Polkomtelu.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-07 12:38
    sms glosowy o tak
    0
  • Users Avatars Mini
    Skocz.pl/szok/ pisze: 2005-02-07 12:38
    Przypomina mi sie piosenka Halamy - Co słychac? Nic ceeekawego, nic ciekaweeego :) ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loksim pisze: 2005-02-07 12:56
    Zgadzam się z Alexandrem25, że ten, kto wymyślił reklamę Simplusa powinien się wstydzić - i już nawet nie dlatego, że pojawia się tem "Heyah", tylko dlatego, że sugestia iluś tam groszy "z przodu" i iluś "z tyłu" dziewczyny kojarzy mi się dwuznacznie i nieładnie i uważam tę reklamę za przejaw totalnego szowinizmu męskieg i braku poszanowania dla kobiet
    0
  • Users Avatars Mini
    Derek pisze: 2005-02-07 12:58
    Oto zbliżamy się do poziomu rzeczywistej opłaty za wykonaną usługę, w tym przypadku chodzi o smsa. Dla sieci nie powinno mieć większego znaczenia czy użytkownik przesyła dane w postaci smsa czy dane powstałe ze skompresowanego na poziomie aparatu połączenia glosowego. Są to tylko dane do przesłania i liczy się ich ilość w kB albo czas ich przesyłu. Obiążenie sieci z tytułu przesłanego smsa to ok 1 sek. czyli rzeczywisty koszt smsa to 1/60 minuty połaczenia głosowego. Skoro dożyliśmy ceny połaczenia za ok 80gr to właściwy koszt smsa stanowi 1/60 tej kwoty. Czyli operatorzy mają jeszcze z czego obniżyć stawkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    zx pisze: 2005-02-07 13:03
    Derek, ale w sklepie prosisz o 20 deko szykni czy jeden plasterek?
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 13:04
    cel reklamy byl taki zeby sie o niej mowilo,komentowalo a przez to zeby sama sie roznosila..efekt??sami widzicie na GOLu jak komentujecie ta reklame simplusa.widocznie ktos kto ja stworzyl jest bardzo zdolnymmadrym reklamowcem bo cel osiagnal a o to wlasnie chodzilo!daliscie sie nabrac we wlasne sidla
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2005-02-07 13:05
    a mi się w heyi podoba jejej najnowsza reklama a teraz heyah bannana:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mppt pisze: 2005-02-07 13:06
    alexander25** chyba sam wpadles w ten dolek ...umyslowy. bo z analiza ciezko u ciebie.skonczyles jakies studia albo studiujesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 13:09
    ***mppt [07-02-2005 12:04] e tam jakby wyskoczył na tym korytarzu jakiś "Kaziu" z wywalonym siusiakiem w reklamie to też by wszyscy o tym mówili ale chyba nie o to by im chodziło ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    smoli85 pisze: 2005-02-07 13:14
    Smsy nierzadko sa naliczanie nie za 3 grosze tylko za... 2 grosze i to sam sprawdzilem wielokrotnie, tak samo bylo poprzednio, mimo ze oficjalna cena smsa wewnatrz sieci byla 15 groszy to i tak czesto z konta "schodzilo" 14 groszy:), jak nie wierzycie to powysylajcie pare smsow i sami zobaczycie. Heyah jak zwykle pokazala ze jest najlepszym operatorem dla mlodziezy i mlodych ludzi bo to wlasnie to jest ich grupa docelowa. Teraz bedzie wielkie smsowanie:), hehe. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 13:23
    Rzucili pdfa jakby nie wiem jakie tam zmiany w cenniku miały być.Mogli poprostu napisać,że zapowiadana cena smsa z dniem dzisiejszym wchodzi w życie. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    smoli85 pisze: 2005-02-07 13:24
    co sie czepiasz kulboj, jakby tak zrobili to byscie napisali ze sie nie postarali i ze mogliby chociaz cennik umiescic.
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-02-07 13:26
    10 za to że jest i będzie HEYAH !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    HyH pisze: 2005-02-07 13:29
    U mnie co trzeci kosztuje 2 gr. U was też jest taki schemat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2005-02-07 13:37
    O ile reklamy heyah były zaskakujące i w miare poprawie wykonakne to ostatnia kampania promująca sms za 3gr to żenada animacja na odpier***l sie jaby zespół robił to na szybciocha po pijaku
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 13:42
    smoli85***Wyluzuj,nie czepiam się.Poprostu troche mnie zaskoczył ten pdf.Wszystkie pozostałe newsy o hh były krótkie i jasne,a tu taka niespodzianka.Ale nie mam o to do nikogo pretensji.
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop1 pisze: 2005-02-07 13:43
    Łe tam ja z netu sobie za friko wysyłam;)
    0
  • Users Avatars Mini
    cybe_t39m pisze: 2005-02-07 13:53
    Czy wysyłając SMSa z HEYAH na ERE, też płacimy 3 grosze?
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-07 13:54
    Mimo niektorych sugestii mi mimo wszystko bardziej podoba sie reklama z cycata blondynka niz z Kaziem %#$@$%#@%&%@ siusiakiem:D
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-07 13:55
    Mimo niektorych sugestii mi mimo wszystko bardziej podoba sie reklama z cycata blondynka niz z Kaziem machajacym siusiakiem
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 13:58
    cybe_t39m***Niestety ale odpowiedż brzmi NIE i jeszcze pewnie dddłłłłłłuuuuuugggggooooo nnnnniiiiiiiiieeeee :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    adrian pisze: 2005-02-07 14:02
    w tej durnej "HEJI" nawet mmsa sobie nie wysle czuje sie jak bym miał centertela w 1994 roku komedia!! a co do dopiero gprs!! beznadzieja .......... tez mi sieć ( PALANTÓW) :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablos pisze: 2005-02-07 14:06
    Za to w TakTaku ten numer z darmowym SMS-em może być też na Heyah :D
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2005-02-07 14:09
    [ot] no to znamy juz regulamin darmowego smsowania pod 1numer w TakTaku... ograniczenie 500sms/24h - da sie przezyc;) aktywacja 9pln,zmiana numeru do 30.04 9pln. promocja wazna do 30.04 pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablos pisze: 2005-02-07 14:10
    Reklama Simplusa z cycatką mnie wcale do Heyah nie zniechęca, raczej o Heyah przypomina i mimo że robi to pejoratywnie, to jednak na tyle jest żartobliwa, że chyba Heyah userzy się nie obrażą. Nawet powinni się cieszyć, że heyah tak Simplusowi na odcisk wdepła, że trzeba takie reklamy robic.
    0
  • Users Avatars Mini
    cybe_t39m pisze: 2005-02-07 14:12
    Ważny punkt regulaminu Darmowe SMSy w TAK-TAK: "(...) 4. Aby Użytkownik miał możliwość wysyłania SMS-a na wybrany numer, musi mieć konto ważne na połączenia wychodzące oraz stan równy co najmniej kosztowi minuty połączenia (...) " - jednym słowem - zero na karcie i niewysyłasz pod wybrany, aktywowany numer...!
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-07 14:17
    ht tp://www.bankier. pl/wiadomosci/article.ht ml?article_i d=1250817 (4spacje) juz chyna ktos o tym pisal, a to cos odnosnie coraz mniejszej szansy na wejscie "czwartego"
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-07 14:17
    ***cybe_t39m [07-02-2005 13:12] bo by mieli problem i by musieli oddzielnie blokować do darmowych smsów i oddzielnie do normalnych połączeń
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2005-02-07 14:36
    Zadna Rewelka
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2005-02-07 14:41
    3grosiki za SMSka to super cena.Czekamy na obiniżkę cen rozmów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-07 14:52
    **szczepan12: nie jesteż małolatem, ani studentem, więc sobie przepłacaj. Nie rozumiem takich typów - czy ktoś im proni kupić sobie prepaida i mieć taniej? Pewnie obawiają się, że z prepaidem będą głupio wyglądać na ulicy... ROTFL.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-07 14:58
    *loksim: kiedy ostatnio tak Cie oburzylo istneinie takiej religii jak islam? bo ona jest chyba nieco bardziej mesko-szowinistyczna niz jakas tam reklama z ladna dziewczyna... a cenysmsow w HH? pogratulowac, choc ja to juz jak wysle 20-30.mies. to jest duzo. teraz dzwonie bo mam maxprofit! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-07 14:59
    **GrzegorzuZ: to "do wszystkich" w przypadku hejacha oznacza ile % telefonów komórkowych w Polsce - 5%? Przypuszczam, że maks. taki jest udział hejacha w rynku. W Simplusie mogę wysyłać po 10 gr do 7 numerów, ale te 7 mogę wybrać z ponad 5 000 000 użytkowników Plusa, co stanowi jakieś 30% wszystkich aktywnych numerów komórkowych w Polsce. Więc co mi z tego, że mogę "do wszystkich" wysyłać po 3 gr. jeżeli znam tylko jedną osobę, która ma hejacha i wysyłam do tej osoby SMSa średnio raz na 2 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-07 15:05
    o! *Grzegorz_Z znow jedynie slusznie ocenia intencje "czyjejs" wypowiedzi ;-) szanowny Grzegorzu: tak sie sklada ze ja gratuluje uzytkownikom HH ceny smsa i ciesze sie z nimi, ale mi tez by sie to nie oplacalo. moze za smsa przeplacam teraz w stosunku do HH 21gr, ale na minucie oszczedzam od 4 do 68 groszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-07 15:07
    niweazne*** bo ta oferta na szczescie jest dla heyah i do heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-07 15:24
    Alexander25 - reklama jest świetna - z "jajem" i przynajmniej uczciwa ;-) Nie widzę tam silikonu ;-D A co masz w reklamie konkurencji? Darmowe rozmowy... Era może i wyprzedziła z taryfami - Idea też - jeszcze wcześniej była... Tylko co z tego? Cóż to za atrakcyjne taryfy są? Że te "darmowe" nieuczciwie reklamowane rozmowy "dają"? Przecietna wysokość wydatków abonamentowaca w naszych sieciach to ok. 130 zł chyba... Tyko zwróć uwagę, że nie większość tę średnią robi a niewielka ilość abonentów spod opadającej krzywej ;-) Era dla tej większości proponuje całkiem "znośny" abonament, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-02-07 15:25
    naprawdę ładnie to wykombinowali! hejah banana im za to!!! swoją drogą, z usług mojego operatora jestem zadowolona, ale cena 3 gr. wewnątrz sieci jest naprawdę kuszącą ofertą... gdybym miała parę lat mniej pewnie bym kupiła strarter, teraz jednak więcej rozmawiam więc pozostaję nieugięta...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-02-07 15:32
    Najważniejsze, żeby Heyahowcy byli zadowoleni zadowoleni, a napewno są :D W Heyah jest to fajne, że niczego nie trzeba aktywować, żadnych planów taryfowych zmieniać itd. Że jak ceny lecą w dół to po prostu pewnego dnia się ma taniej i już. To jest moim zdaniem jedna z najpiękniejszych zalet Heyah ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-07 15:34
    Tylko, że aby słać te smsy po 3 gr trzeba mieć też znajomych w Heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-07 15:37
    pajorro - na ja kiedyś miałem... nie powiem czemu już nie mam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-02-07 15:40
    Mam nadzieję, że Heyah zmobilizuje POPa do likwidacji rewelacyjnych pakietów Mistrzowie Klawiatury i obniżą w końcu cenę za smsa wewnątrz sieci bez żadnego kombinowania. Pary zakochanych pewnie już ruszają po startery, bo pisanie smsków za 3 grosze to naprawdę łakomy kąsek.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotlet pisze: 2005-02-07 15:48
    *klops* zobaczymy ile będziesz tracił po 15 marca
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 15:51
    No to już widzę niektórych magików jak przekładają stertery żeby zaoszczędzić.:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-07 15:56
    dokładnie kiedyś ludzie mieli heyaha teraz ma niewiele osob dlaczego (drogi w stosunku do konurencji) LOL (pakiety w popie smsów i minut) sms 5gr a rozmowy po 30 i lepiej wypada idea z 6 000 000 klientów :) Heyah przestało gyc atrakcyjne a cena smsa 3gr to mnei nei zadowala ja więcej dzwonie więc.... :) zreszta mam może 2 numery z heyah!!! Kiedys było z 15 aole zaieniły się na ideę.:)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-07 15:57
    *kotlet: era wprowadza nowe taryfy? jak zwykle 15go ;-) a moze w HH bedzie taniej niz 12gr brutto/min? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2005-02-07 16:02
    jak dla mnie to super szkoda ze mmsow nie majo:P
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-02-07 16:14
    gratulacje dla Heyah za taka cene sms. a po za tym to mam pytanko albo i dwa ale troszke z innej beczki dla uzytkownikow simplusa. czy za swojaki jestescie rozliczani prawidlowo? bo moja dziewczyna twierdzi ze od czasu do czasu jej oddadza a to 3gr a to 20gr a czasem 1zl? jak jest u was? czy nie zdazylo Wam sie ze jestescie jakos nie tak rozliczani? acha i pytanko kolejne ile miesci sie sms na karcie MEGA3? sorrki za pytania ale mysle nad przejsciem z TakTak do Simplus poniewaz moja dziewczyna ma Simplusa i ona nie bardzo chce do TakTaka wiec chyba bede musial ja zmienic bo wtedy w swojakach bedzie zawsze taniej. tylko wlasnie zastanawia mnie jak jest z tym rozliczaniem, bo nie wiem czy ona poprostu nie wie ile smsow czy tam rozmow wykonala i sie tym gubi czy rzeczywiscie jakos nie tak jest to rozliczane. z gory dziekuje za odpowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    werus pisze: 2005-02-07 16:24
    locco, ja mam identycznee odczycia prosto jasno i nie trzeba śledzić tego weszystkiego co sie dzieje na rynku i podążać za aktrywacjami i tp
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-02-07 16:44
    POP napewno bedzie lepszy za niedlugo.
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-Paweł pisze: 2005-02-07 17:03
    Potwierdzam: za co drugi SMS z konta znika kwota 0.02 PLN zamiast 3 groszy... :)) Brawa dla Heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 17:05
    BOSSNOKIA***Jeżeli często dzwonisz do idei to już jest lepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-07 17:09
    *piet: generalnie moga byc jakies zawirowania +/- 5gr, bo to w koncu tylko software ;-) obsluguje miliony operacji dziennie. na pewno nawet jak jej nie oddaja calosci to i tak zaoszczedzicie w porownaniu z TT - 77gr a 39gr to chyba roznica. no i sms 10gr miastoplusa do woli /300 smsow na 10dni/. jest tez nowa platforma sim+ gdzie zjada od razu odpowiednia kwote ale tm byly z kolei inne problemy. teraz mam firmowke ale kilkamiesiecy uzywalem sim+ bo nie mialem sekundowek na abo i chwalilem sobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2005-02-07 17:12
    ZASTANAWIAM SIE CO JEST GRANE SKORO TE SMSY PO 3 GROSZE TO DLACZEGO MI ODEJMUJE PO 2 GROSZE Z KONTA:P:P:P:P:P sprawdzcie:P:P
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 17:19
    ciulek***Może za mocno przekręcili tą wajche i nalicza mniej niż powinno :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2005-02-07 17:21
    niewiem pierwsze trzy smsy mi po 2 gorsze naliczalei ale jusz normalnie;(
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-02-07 17:41
    *klops: dzieki za info. tylko mam pytanko. co rozumiesz przez nowa platforme? czy to oznacza ze Simplus teraz tez odciaga pieniadze (tak jak np. TakTak) odrazu po kazdym wyslanym sms a nie jak kiedys po ilus tam wyslanych?
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-02-07 18:12
    przy tej cenie smsa to wcale sie nie zdziwie jak cale grupy zaczna przechodzic po to zeby mec sms po 3gr. w sieci, a jak dorzuca jeszcze minute po ok 15 gr. szansa na sukces dosc spora
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-02-07 18:17
    Ciągle tylko zmiany w tych cennikach, czy jest jakaś minimalna stawka za SMS, na która se może pozwolić operator, przecierz minie jakieś pare miesięcy i zaraz będziem miec 0gr w ramach sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-02-07 18:23
    ja już wyrosłem z sms wiec dla mnie oferta marna, ale dla młodych ( i zakochanych :D ) nie ma nic leprzego... oby konkurencja jakoś odpowiedziała...
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-02-07 19:02
    Dalem 10, chociaz nie uzywam i nigdy nie uzywalem HH... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-07 19:02
    Może ten goryl jednak za bardzo pociągnął tę dźwignię ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-02-07 19:22
    *piet: dokladnie tak, jest nowa platforma i mozna na nia przejsc ale nie ma powrotu, a poniewaz byly bledy to popytaj innych - ja z niej nie korzystalem. zapytaj pod jakims njusem o plusie - tam sie zbieraja na ogol znawcy tematu i tuzy serwisu GOL ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-07 19:59
    Mam pytanie OT. Jak korzystam z przeglądarki Firefox i dodam komentarz to już nie pojawia mi się okienko do wpisywania komentarzy. Muszę przeładować stronę. Nie da się zrobić coś z tym, żeby było tak jak po IE?
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezio pisze: 2005-02-07 20:02
    Daje 10 pkt za uczciwe zasady
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2005-02-07 20:03
    Czekam na SMS'y wewnątrzsieciowe w podobnej cenie u innych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wowi pisze: 2005-02-07 20:44
    Hej ja tez jak wiekszosc daje 10 punktów.Heyah to jak narazie jedyny pre-paid ktory oferuje cokolwiek odrazu dla wszystkich bez jakis durnych pakietów ktorych nieznosze to jest według mnie kombinowanie i bezsensowne zawracanie klientowi głowy.Sam korzystam z abonamentu ale zamierzam juz niedługo korzystac takrze z pre-paid i bedzie to heyah bo na dzien dzisiejszy jest numer 1 jako pre-paid a do 15 marca mam nadzieje ze bedzie numer na maxaaa....
    0
  • Users Avatars Mini
    kkkk pisze: 2005-02-07 21:04
    znowu dziadostwo narzeka, a ci co faktycnie maja heje to napewno sie ciesza
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 21:25
    Ceny lecą w dół powoli we wszystkich prepaidach ale termin ważności jest cały czas taki sam.Znam coraz więcej ludzi co mają problem wygadać czy też wyesemesować 50zł przez 3 miesiące.Przy takiej cenie esemesa,lub przy rozmowach pakietowych w innej sieci to naprawde można miec problemy z wygadaniem całej kwoty.Ale na przedłużenie ważności to raczej nie ma co liczyć w żadnej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    kiziu pisze: 2005-02-07 21:33
    Jak się ma heyah to nie trzeba wykorzystać wszystkiego,przy nastepnym doładowaniu cała kasa zostaje przechodzi na nastepny miesiac.Nie to co dupiata idea jak nie wygadasz wszystkiego to oni to sobie biorą!!!ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!! TELEKOMUNA WON Z NASZEGO KRAJU!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-02-07 21:43
    kiziu***nie denerwuj się tak :) To już mi nawet nie chodzi o to zabieranie tylko o sam fakt,że dużo ludzi w prepaidzie z każdym następnym doładowaniem ma coraz większą kwote do wykorzystania.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2005-02-07 22:02
    po prostu - trzeba wiedziec ile jest sie w stanie wykorzystac, dodac do tego lekki zapas i doladowywac tyle ile trzeba a nie np. 100 zl a potem narzekac ze kasa przepada. kiziu***: zlodzieje? oszusci? przeciez info o tym ze kasa przepada jest powszechnie znane, nikt nikogo nie oszukuje, biorac aktywacje sam podejmujesz decyzje; jak ci nie pasuje - wybierz heje, bedziesz tracil zasieg co chwila w centrum duzych miast bo heya ma najnizszy priorytet na nadajnikach ery i sluchal polminutowego nagrania lektora przed proba wykonania kazdego telefonu jesli masz mniej niz ilestam zlotych na koncie. sam to przechodzilem i nie chce wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2005-02-07 22:03
    albo simplus - jak ci sie konczy waznosc konta to do ksiazki telefonicznej nie wejdziesz.. komedia. era to oszusci - nieskonczone minuty to w rzeczywistosci pakiet 2000 minut - i o tym reklamy nie mowia glosno. a odlam telekomuny zwany idea szanuje bo traktuje swoich klientow uczciwie. co do tpsa w wydaniu stacjonarnym albo neostradowym to juz inna kwestia:) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-02-07 22:13
    WIELKA ŁAPA DZIAŁA CUDA :)
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-02-07 23:21
    Esy to tanie mają, ale tylko do sieci. A moi znajomi to tylko 2 osoby ze całej książki.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek939 pisze: 2005-02-08 00:45
    Super oferta!!! W mojej ksiazce mam 18 Heyowiczów,wiec zmiana z POPa na Heye bedzie bardzo oplacalna... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-02-08 00:49
    ja jutro kupuje heyah :) mam kilku znajomych w heyah, a szczegolnie jedna jest mi bardzo bliska, wiec sms za 3 gr. jest extra sprawa
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-08 07:05
    ***kiziu [07-02-2005 20:33] w POP moze ci zerują kase, ale za to: 1)po doładowaniu 50 mozesz odbierać przez rok połączenia tego nie dostaniesz gdzie indziej; 2)jak juz masz tylko rozmowy wychodzące to mozesz za darmo wysłac 3 smsy do idei; 3)za punkty profit jak ładujesz 50 co 3 mies dostajesz raz na rok 50 gratis z punktów Profit, jak ładujersz więcej to częściej; 4)jest promocja zeby oddzyskać kase którą wcześniej wyzerowali mozliwe ze z czasem wejdzie to do oferty bez kombinowania Nie każdy musi z tego korzystać, ale są to pewne plust tej oferty, które się niektórym mogą przydać
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-08 07:10
    ***kulboj [07-02-2005 20:43] 15zł/mies przy zdrapkach z allegro(50 co 3 mies) to nie jest dużo co prawda jest abonamencik za 12 zł w plusie więc jak ktoś nie chce płacić 15 to moze wziąść abonament, myślę ze opy w prepaidach tak zjechały z cen że te swoje minimum 50zł co 3mies na pewno zostawią. Jak wam zostaje kasa to dzwoncie na stacjonarki zamast z domowego to ze swoich komórek, przynajmniej tepsa mniej zarobi i może obniży w końcu ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-02-08 07:18
    ***es [07-02-2005 21:02] ta katarynka jest też w TT. Oferty pre paid różnią się w szczegółach, ale ogólna zasada jest taka siedze tam gdzie będe najwięcej dzwonił. Jeżeli chodzi o problemy z logowaniem HH w dużych miastach to nic nie wiem u nas na "wiosce" (miasto 80 tys.) takich problemów nie ma. A z lubieniem opa to sie go lubi do pierwszej wpadki, ja miałem z erą trochę problemów ale przeważnie udało się to wyjaśnić i parę razy rąbneli się ale na moją korzyść, także ja nie narzekam, ale znam ludzi którzy zostali orżnięci przez jakiegoś opa(każdego z trzech) i odradzają go na lewo i prawo
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-02-08 09:31
    Liczyłem na coś więcej - ale to i tak dużo (daj palec a rękę ci urwą) ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-08 11:33
    **piet: mam Simplusa i za rozmowy ze swojakami czasami przychodzi zwrot w wysokości np. 27 groszy. Dziwiło mnie to, więc dzwoniłem do DOKu i coś tam tłumaczyli, że jeżeli wysyłałem SMSy, to rabat za swojaki jest pomniejszany o koszt SMSów i dla tego jest taki mały, ale za to wtedy już nie przychodzi osobny SMS powiadamiający o pobraniu kasy za SMSy. Być może mają rację, bo jeżeli np. przeprowadzę dłuższą rozmowę ze "swojakiem", powiedzmy 15 minut (czyli 0,39×15=5,85), to rabat przychodzi w kilka minut po zakończeniu rozmowy i jest taki jak powinien być (w omawianym przypadku 5,85×1/2=2,90). Ale faktycznie jest to nie do rozgryzienia, jeżeli nie zapisujesz na karteczce wszystkich rozmów, które do swojaków, które nie, ile SMSów i do kogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-08 11:35
    Problem rozwiązuje przejście na nową platformę. Wtedy opłaty za rozmowy i SMSy także ze "swojakami" są naliczane "w czasie rzeczywistym". Ale słyszałem narzekania na tę nową platformę, że coś nie łączy itp. więc na razie pozostaję w starej (bo nie ma możliwości przejścia z powrotem na starą po wybraniu nowej).
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-08 11:37
    Błąd: oczywiście źle policzyłem te swojaki. 15 minut rozmowy ze swojakiem będzie kosztowało 11,70 zł i potem przyjdzie rabat w wysokości 5,85 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-08 12:00
    nieważne - ja właśnie 3 numer Simplus przeniosłem... Jedyny problem, to współpracownik nie mógł znaleźć w menu kosztów połączeń i limitu ;-) Podałem mu kod i jest OK. Platforma po kłopotach wieku niemowlęcego działa jak należy. Nawet zauważyłem ciekawą rzecz - jeśli zadzwonisz przy zablokowanych wychodzących na 2601 (przy dodatnim koncie) - oczywiście poinformuje, że są zablokowane, ale w kilka minut później przychodzi esemes o aktywnych wychodzących!! Niestety - tylko na ok. godzinę - nie zwróciłem uwagi na jak długo - udao mi się w tym czasie jeden dzwonek ściągnąć na telefon właśnie pracownika - by miał charakterystyczny, kiedy do niego dzwonię ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fun & fun pisze: 2005-02-08 13:35
    Slyszeliscie moze o nowym serwisie Heyah "Tokaryna"? Wlasnie znalazlem info na ich stronie, mozna zadzwonic i zmieszac kogos z blotem, poflirtowac lub poklocic sie :-D Skorzystal juz ktos? Zeta za minute...
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-08 13:53
    **wlo: czy na nowej platformie simplusa nadal nie da się wyłączyć SMSów przychodzących po zakończeniu każdej rozmowy wychodzącej?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-02-08 14:37
    nieważne- niestety się nie da.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzesiek pisze: 2005-02-08 15:19
    Właśnie przeglądałem strone Ery no i prosze co zauważyłem - nie ma już nocnego internetu - biedna era znowu jej się nie opłacało... hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-08 16:11
    a ja wlasnie rozmawialem z jednym popakiem i wieco co ten tuman wysylal sms do heyki myslac, ze sa po 3gr...
    0
  • Users Avatars Mini
    mobi pisze: 2005-02-08 16:31
    nic ciekawego, najgorzej, ze tracisz kase jak nie doladujesz na czas konta
    0
  • Users Avatars Mini
    Loky pisze: 2005-02-08 16:42
    Witam wszystkich!. Chciabym uswiadomic wszystkich bo widze same brednie tu padaja. 1 Jezeli chodzi ilosc userow heyah to w pierwszych 2 miesiacach sprzedano 2 mln. kart 2 Fakt Heyah ma troche dupata karte poniewaz nie obsloguje MMs i ma bardzo mala pojemnosc. ale cos za cos przy tej cenie kiedy zaczynali byla to rewelka. 3 Jezeli chodzi o SMS-y po 2 lub 3 grosze to sprawa wyglada tak: to nie sa zadne bledy w sofcie tylko sprawa nierównego podatku 22% sprobujcie zrobic cene netto tak aby brutto miaB równe 3 gr. niestety zawsze sa ulamki i z tego powodu po zebraniu sie kilku ulamków cena co kilka esów jest inna A NA KONIEC CHCIAABYM WSZYSTKIM PRZECIWNIKOM HEAYH PRZYPOMNIEC, ZE GDYBY NIE TA TAK STRASZNIE CHU....A SIEC TO WSZYSCY POPISCI, PINGWINY I INNE CYCATE DUPY PLACILIBY DALEJ PO 3 ZETA ZA MIN. BEZ SEKUNDOWEGO NALICZANIA I ZA STARTERY PO 150 ZL. Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Uzytkownik_JInK pisze: 2005-02-09 03:32
    "[...] GDYBY NIE TA TAK STRASZNIE CHU....A SIEC WSZYSCY POPISCI, PINGWINY I INNE CYCATE DUPY PLACILIBY DALEJ PO 3 ZETA ZA MIN. BEZ SEKUNDOWEGO NALICZANIA I ZA STARTERY PO 150 ZL. Pozdro. " Amen.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-02-09 14:14
    **Loky: "Chciabym uswiadomic wszystkich bo widze same brednie tu padaja. 1 Jezeli chodzi ilosc userow heyah to w pierwszych 2 miesiacach sprzedano 2 mln. kart ". Szanowny Loky, to teraz uświadom wszystkich ile z tych 2 mln. kart jest wciąż aktywnych i ile z tych aktywnych jest faktycznie w użyciu. Pewnie poniżej 50%. Osobiście mnie Hejach jako sieć ani ziębi, ani grzeje. Pewnie jest ziarno prawdy w tym co piszesz, że gdyby nie ten krok milowy w marketingu i brandingu, to w Simplusie nadal miałbym naliczanie 60/60 i ceny oscylujące koło 2 zł/min. Drażnią mnie tylko te nachalne reklamy paskudne wszędzie ućkane byle jak z nieestetyczną tzw. "czerwoną łapą".
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-02-10 05:01
    ladnie ale i tak mam 4 numery heyah na 250 wszystkich w ksiazce wiec poczekam na ruch Simplusa
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-12 23:50
    HE V/// YA
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-02-13 00:19
    Ja sam kupilem na poczatku 3 startery Heyah z czego 1 jest tylko aktywny .
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-23 18:21
    super!
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2006-05-14 21:49
    najlepiej jak sie ma karte ery po 8 miesiancach polaczenia ma sie 59 gr a sms za 16 groszy a do swojej 29gr i sms za 7 gr ,oczyms te ceny mowia i wala na nogi wszystkie konkurentow
    0
  • Users Avatars Mini
    Kammiilaa pisze: 2009-07-26 16:04
    Czy ktoś się może orientuje ile kosztuje przejście spowrotem do nowej heyah? Skończył mi sie pakiet 300 darmowych sms-ów i nie moge go znowu uaktywnić. Dlaczego??
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: