Heyah przetrwa rebranding

Newsy
Żródło: Mobility
Opinie: 3

Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, w wywiadzie dla miesięcznika Mobility, przestawił swoje plany dotyczące marki Heyah. Marka ta po rebrandingu ma być zachowana jako niezależny brand. Rakowski zaprzeczył tym samym plotkom o całkowitej likwidacji oferty Heyah.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rador pisze: 2011-05-11 18:43
    prze chwilę to nie wątpiłem akurat Heyah to najlepsza kampania i najlepsza "wirtualna" marka na rynku, warto w nią inwestować. Zresztą gdyby nie było warto to była dobra okazja by się jej pozbyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    MarianZZZ pisze: 2011-05-12 11:20
    Ale takie oficjalne potwierdzenie o utrzymaniu marki zdecydowanie było potrzebne, bo sporo osób miało jednak wątpliwości. Co do Heyah to też się ciesze z takiego obrotu sprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    baku pisze: 2011-05-27 19:12
    Zobaczymy czy i jak zmienią ofertę marki Heyah. Internet bez limitu danych raczej pozostanie ale szkoda bedzie, jeśli zlikwidują tanie połączenia międzynarodowe.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: