Dobiegła końca rozpoczęta 1 grudnia 2005 internetowa kampania "Heyah święta". Akcja prowadzona na serwisach hip-hop.pl, pora.pl, mp4.com.pl oraz pcarena.pl była niecodzienna, gdyż na potrzeby wiodącego motywu Heyah "zdrabniamy", zmieniony został content stron WWW.
Oprócz zmiany wyglądu i zawartości witryn, umieszczono na nich Rectangle FX ze streamingiem video zakodowanym we flashu, dzięki czemu 30 sekundowy spot reklamowy znany z telewizji pojawiał się na stronach głównych poszczególnych serwisów. Użytkownik mógł przewinąć i zatrzymać film w dowolnym momencie, a także zapisać go na swoim dysku. Statystyki adserwerowe pokazują, że ta ostatnia opcja cieszyła się dużym powodzeniem wśród internautów.
Równolegle z akcją specjalną prowadzona jest odsłonowa część "Heyah święta". Wykorzystano tu standardowe formy reklamowe, jak Top-Layer z billboardem.
Nad kreacją czuwała agencja interaktywna Engine. Internetową część kampanii zaplanował dom mediowy OMD Digital, za jej obsługę odpowiadało ARBOmedia Polska.