HTC Quietly Brilliant - YOU

Newsy
Żródło: HTC
Opinie: 2

HTC zaprezentowało zarysy swojej globalnej kampanii reklamowej YOU oraz nowe pozycjonowanie swojej marki. Kampania YOU będzie prowadzona na 20 rynkach w najbliższych tygodniach i będzie wykorzystywała pozycjonowanie marki określone hasłem Quietly Brilliant. Quietly Brilliant ma być symbolem wykonywania najważniejszych rzeczy w życiu z pokorą i jednocześnie ze zrozumieniem i wiarą w to, że mogą być one tylko doświadczane, a nie wyjaśnione. Najważniejszy ma być dla HTC klient (YOU), a nie samo urządzenie. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na outdorze i online. Przy tworzeniu nowego pozycjonowania HTC pomogła londyńska firma konsultingowa FigTree.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    XYZ pisze: 2009-10-26 19:37
    Kto wie jaka muzyka leci w tle tych reklam ??
    0
  • Users Avatars Mini
    morenkar pisze: 2009-10-29 20:43
    Cytuje, Najważniejszy ma być dla HTC klient (YOU), a nie samo urządzenie. Miałem i mam problemy z telefonem. Kilka razy informowałem centrum reklamacji o problemach. za każdym razem otrzymywałem przyjecie zlecenia i zajecie sie moim problemem. Do tej pory nie otrzymałem zadnej odpowiedzi, a w miedzy czasie gwarancja sie skończyła. Hasło najważniejszy klient brzmi dość groteskowo. Nigdy wiecej telefonu tej firmy nie kupię. Zalecam dużą ostrożność przy zakupie HTC. Rozgoryczony użytkownik!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: