Huawei zmienia strategię marketingową w Polsce – wraca do ostrej walki ceną

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Huawei zmienia strategię marketingową w Polsce – wraca do ostrej walki ceną

Huawei wraca w Polsce do swojej pierwszej strategii marketingowej – zaczyna walczy ceną. Dwa nowe smartfony zaprezentowane dziś są kilkaset złotych tańsze od wcześniej komunikowanych już cen. Dodatkowo w komplecie dostaniemy opaski sportowe.

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska, zapowiedziała dziś, że wprowadzenie serii P40 lite to właśnie początek nowej strategii marketingowej. Huawei będzie od teraz agresywnie komunikował cenę oraz oferty promocyjne.

Nadal chińska firma zamierza współpracować z Robertem Lewandowskim, ale tzw. team Huawei nie będzie wykorzystywany w komunikacji tak intensywnie, jak do tej pory. Lewandowski ma umowę na współpracę z Huawei jeszcze na dwa lata. Z innymi influencerami współpraca będzie prowadzone w innej, nowej formule.

Haller twierdzi, że jej firma nie zmniejszy wydatków marketingowych, ale komunikacja będzie prowadzona bardziej precyzyjnie – głównie do bazy obecnych użytkowników urządzeń Huawei. Będzie więcej kampanii radiowych. 

Huawei nie zamierza także redukować zatrudnienia w dziale marketingu B2C.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: