Spraw, aby te chwile były wyjątkowe #BePresent

Akcje partnerskie
Opinie: 2

Akcja partnerska

Atmosfera tegorocznych świąt może zostać zakłócona przez nasze zbyt duże przywiązanie do elektronicznych gadżetów. Naszym niespodziewanym sprzymierzeńcem w walce o świąteczny klimat w tym roku jest Huawei. To chyba największa tegoroczna świąteczna niespodzianka – lider mobilnej technologii chce nas uratować przed tym, aby mobilne gadżety nie popsuły naszych spotkań z rodziną i najbliższymi. To niespodziewane, że producent najlepszych smartfonów, tabletów, zegarków próbuje nas namówić na odłożenie ich na bok w okresie świąt.

Kampania świąteczna #BePresent firmy Huawei to odważna próba uświadomienia klientom, że większość z nas ma już spory problem z właściwym korzystaniem z e-gadżetów i jesteśmy do nich zbyt przywiązani. W czasie świąt to nasza rodzina i bliscy powinni być dla nas najważniejsi. Do wspaniałych i szybkich urządzeń mobilnych możemy wrócić w każdej chwili, ale w czasie świąt warto w pełni skupić się na relacjach z osobami, na których zależy nam najbardziej. Smartfony i inne urządzenia mobilne stały się bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów naszego życia i Huawei tego nie chce zmieniać. Warto jednak odłożyć telefon na bok i poczuć w pełni świąteczną atmosferę.

 

Huawei w zeszłym roku dostarczył na światowy rynek ponad 100 mln smartfonów. Są to wspaniałe urządzenia, które bez wątpienia swoim designem i zaawansowaniem technicznym kuszą nas, aby ani na chwilę się z nimi nie rozstawać.

#BePresent to naprawdę ciekawe hasło świątecznej kampanii producenta gadżetów. Ta kampania będzie prowadzona w 26 państwach regionu centralnej i wschodniej Europy oraz w krajach nordyckich. Partnerem Huawei w świątecznej kampanii są także organizacje charytatywne. To piękny gest ze strony tego producenta.

Wiodącym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Huawei jest piękny spot reklamowy przygotowany przez znaną izraelską agencję Leomek Hatoda. Reklama celnie wskazuje na problem dominacji smartfonów nad naszym codziennym życiem. Główny bohater, mały chłopiec, subtelnie zwraca uwagę członkom swojej rodziny, że właśnie rozpoczynają się święta. Pozostali domownicy w ogóle tego nie dostrzegają, skupiając się na swoich smartfonach. Dopiero symboliczne rozświetlenie świątecznych lampek sprawia, że smartfony i komputer MateBook jego mamy zostają odłożone na bok. Rodzina jest wreszcie razem i siada do świątecznej kolacji. Hasło przewodnie tego filmu brzmi: Raz w roku odłóż smartfon, spraw, aby te święta były wyjątkowe.

Huawei w świąteczne filmy reklamowe umiejętnie wplótł także swoich sławnych ambasadorów. W reklamach wystąpią gracz Bayern Monachium, Robert Lewandowski oraz czeski hokeista Jaromír Jágr.

Kampania #BePresent trwa już w telewizji, na outdorze, w internecie oraz w social mediach. W kampanię będą zaangażowani celebryci i influencerzy. Huawei z okazji świąt przekaże także dotacje na wybrane instytucje charytatywne.

Takiego pomysłu na świąteczną kampanię Huawei chyba nikt się nie spodziewał. Producent elektroniki podkreśla w niej, co tak naprawdę powinno być dla nas najważniejsze. Mobilne gadżety są integralną częścią naszej codzienności, ale nie powinny utrudniać nam relacji z najbliższymi.

Należy jednak cały czas pamiętać, że często właśnie dzięki smartfonom i tabletom możemy w święta wygodnie połączyć się z rodziną lub znajomymi, którzy są coraz częściej tysiące kilometrów od nas. Wówczas doceniamy dostęp do najwyższej klasy sprzętu Huawei najbardziej.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: