Huawei odpowiada na pytania klientów - powstał specjalny serwis związany z kryzysem

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Polski oddział Huawei uruchomił specjalny serwis dla swoich klientów, w którym opisuje aktualną sytuację związaną z blokadą firmy przez amerykańskie władze.

Serwis jest dostępny pod adresem: www.huaweimatters.com/pl/

Głównym celem powstania witryny jest uspokojenie nastrojów wśród klientów końcowych i partnerów biznesowych:

Huawei odpowiada w nim m.in. na najczęściej zadawane przez klientów pytania:

Czy zaistniała sytuacja będzie miała wpływ na obecną sprzedaż produktów Huawei? Jaki będzie miała wpływ na globalny biznes Huawei?

Huawei będzie nadal zapewniać aktualizacje zabezpieczeń i będzie świadczył usługi posprzedażowe dla wszystkich smartfonów i tabletów marek Huawei oraz Honor – tych, które już zostały sprzedane i tych, które są obecnie dostępne w sprzedaży na całym świecie.

Czy aktualni użytkownicy będą mogli nadal korzystać z usług Google, takich jak Google Play i Gmail w produktach Huawei?

Użytkownicy produktów, które zostały już sprzedane i są aktualnie w sprzedaży będą mogli nadal korzystać ze wspomnianych usług w normalny sposób. Nic się dla nich nie zmienia.

Czy bieżąca sytuacja wpłynie na korzystanie z telefonów Huawei?

Użytkownicy produktów, które zostały już sprzedane i są aktualnie w sprzedaży będą mogli nadal korzystać ze wspomnianych usług w normalny sposób.

Czy użytkownicy będą mogli nadal aktualizować swoje aplikacje poprzez Google?

Tak.

Czy telefony Huawei będą obsługiwać Android Q?

Więcej szczegółów zostanie opublikowanych w przyszłych powiadomieniach o aktualizacji systemu.

Czy użytkownicy będą mogli aktualizować aplikacje innych dostawców niż Google?

Tak, sytuacja nie wpływa na aplikacje dostawców innych niż Google.

Czy smartfony Huawei nadal mogą otrzymywać aktualizacje zabezpieczeń Google?

Tak.

Jeśli użytkownicy zresetują swoje produkty Huawei do ustawień fabrycznych, czy będzie to miało wpływ na ich zdolność do korzystania z usług Google w przyszłości?

Nie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie będzie miało wpływu na możliwość korzystania z usług Google w przyszłości.

Czy sytuacja będzie dotyczyć urządzeń Huawei, które nie miały jeszcze swojej premiery?

Aktualnie skupiamy się na bieżącej ofercie i wsparciu klienta w zakresie użytkowania produktów, które zostały już sprzedane i są aktualnie w sprzedaży. O premierach nowych produktów będziemy informować na bieżąco.

Czy to oznacza, że ​​Huawei przyspieszy rozwój i wdrożenie własnego systemu operacyjnego?

Android jest platformą „open source” i Huawei znacząco przyczynił się do jej rozwoju i popularyzacji na całym świecie. Huawei będzie nadal traktować priorytetowo rozwój i wykorzystanie ekosystemu Android.

Czy Huawei zaprezentuje swój system operacyjny 24 czerwca?

Jest to internetowa plotka. Wszystkie oficjalne informacje na ten temat zostaną udostępnione oficjalnymi kanałami Huawei.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: