Seria Huawei Watch GT - 2 mln sprzedanych urządzeń

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Huawei poinformował dziś, że od premiery smartwatcha Huawei Watch GT w październiku 2018 roku, konsumenci na całym świecie kupili 2 miliony urządzeń.

Sprzedaż produktu przyczyniła się do wzrostu udziału Huawei w segmencie wearables w ujęciu globalnym – w pierwszym kwartale 2019 wskaźnik wzrostu wyniósł 282,2% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio Huawei.

Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Huawei Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.

Z naszym testem tego zegarka możecie zapoznać się tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: