Idea POP sponsorem Nokia City Event

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 25

Idea POP jest sponsorem specjalnej imprezy Nokia City Event, która będzie odbywała się w Warszawie w najbliższą sobotę 21.05.2005 r. Podczas tej wyjątkowej imprezy światowa czołówka zawodników zmierzy się w konkurencjach sportów miejskich, przy muzyce gwiazd polskiego hip-hopu. 21 maja br. od godz. 10:00 bezpośrednia okolica Pałacu Młodzieży (Pałac Kultury i Nauki od strony ul. Świętokrzyskiej) stanie się warszawskim centrum gier, sportów miejskich i rozrywki. Nokia, przy współpracy z Biurem Promocji Urzędu Miasta Stołecznego. Warszawy, organizuje całodzienną imprezę sportowo-muzyczną. Będzie to impreza masowa, niebiletowana. Całodzienną wspólną zabawę zakończy występ Sistars i Sidneya Polaka oraz pokaz sztucznych ogni ok. godz. 22:00.

„Zdecydowaliśmy się sponsorować wyjątkową imprezę Nokia City Event popularyzującą sporty miejskie, gdyż ma ona bardzo atrakcyjną formułę dla młodzieży, która stanowi znaczące grono użytkowników telefonów na kartę Idea POP – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Biura Marketingu POP – tak jak dotychczas chcemy promować wśród POPaków zdrowy, aktywny i nowoczesny tryb życia z wykorzystaniem ciekawej muzyki czy sportów miejskich, a dodatkowo w najbliższy weekend 21-22 maja br. oferujemy kolejny Darmowy Weekend w Nowym Popie”.

Głównym założeniem Nokia City Event wydarzenia jest prezentacja najnowszych i popularnych wśród młodzieży sportów miejskich takich jak: dirt, half-pipe, skateboard, trial, kula sferyczna, ściany wspinaczkowe, itp., wraz z towarzyszącą im kulturą muzyczną.

Warszawska impreza połączona będzie z promocją mobilnej konsoli do gier N-Gage oraz telefonu Nokia 3230. Jednym z elementów promocji będzie obecność multimedialnej, zajmującej powierzchnię 40 m2, platformy N-Gage – ogromnej ciężarówki promującej konsole do gier N-Gage.

Na torach dirt, halfpipe i na ściankach wspinaczkowych przeprowadzone zostaną zawody, z udziałem czołowych zawodników w swoich dyscyplinach z Polski i z zagranicy. Najlepsi otrzymają nagrody pieniężne oraz telefony Nokia 3230. Goście Nokia City Event również będą mieli możliwość czynnego uczestnictwa w niektórych z prezentowanych dyscyplin sportowych.

W trakcie imprezy uruchomiona zostanie Strefa 51 – namiot z wysoko zaawansowanym technologicznie systemem do walk laserowych, będący kompilacją znanego na naszym rynku paintball’a oraz broni laserowej, znanej z wielu hitów kinowych osadzonych w klimacie science-fiction.

Oprócz atrakcji sportowych uczestnicy będą mogli oglądać występy mistrzów Polski w break dance – „Crazy Squad”, pokazy bardzo widowiskowej capoeiry, jak również uczestniczyć w koncercie jednej z najpopularniejszych grup raperskich – Zipera oraz grupy Łąki Łan. Całodzienną oprawę muzyczną i wizualną zapewni 6 DJ-ów i 2 VJ-ów, grających muzykę non-stop.

W specjalnej strefie „Club Nokia Zone” w godzinach od 10.00 do 20.00 członkowie Club Nokia będą mogli skorzystać z bezpłatnego poczęstunku, wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, a także sprawdzić swoje umiejętności w walkach galaktycznych wojowników oraz na siłomierzu. Pierwszych 1000 gości otrzyma koszulkę Club Nokia. Karta członkowska Club Nokia będzie biletem wstępu do Club Nokia Zone dla każdego Klubowicza i jednej osoby towarzyszącej. Dla dzieci Klubowiczów przewidziano zabawy w specjalnie dla nich przeznaczonym Zamku Samuraja.

Muzyczną kulminacją wieczoru będą występy zespołu Sistars oraz Sidneya Polaka. Wieczór zakończy pokaz sztucznych ogni. Sponsorem głównym imprezy jest Idea POP, a patronami medialnymi są: MTV, Radiostacja, Surf IT oraz Grafwizje.pl.

Kampania promująca imprezę obejmuje bilboard (metro), prasę (Activist, DosDedos, Surf IT, Fluid), plakaty (słupy Warexpo), toalety w pubach, Internet (tlen.pl).

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: