Dwa miliony klientów PKO BP korzysta z banku przez urządzenia mobilne

Newsy
Opinie: 6

Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy w IV kwartale 2016 roku przynajmniej raz zalogowali się do konta w PKO Banku Polskim z poziomu urządzenia mobilnego, zbliżyła się do rekordowego poziomu 2 milionów. Klienci korzystają na swoich telefonach zarówno z aplikacji IKO, jak i mobilnego serwisu iPKO oraz jego pełnej wersji. 37 proc. z tej liczby stanowią właśnie użytkownicy IKO (wzrost o 29 pp. kw./kw.).

Spodziewamy się, że na koniec 2017 roku z urządzeń mobilnych będzie się logować około 2,5 miliona osób w kwartale – mówi Michał Macierzyński, zastępca dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Rośnie też liczba osób, które aktywują IKO na swoich telefonach - w grudniu PKO Bank Polski informował o przekroczeniu miliona aktywacji aplikacji IKO. Spośród użytkowników IKO ponad 2 proc. osób korzysta z dostępu do Banku wyłącznie za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

PKO Bank Polski wprowadził pod koniec 2016 roku po raz pierwszy na polskim rynku możliwość dokonywania mobilnych wpłat gotówki na numer telefonu powiązany z aplikacją IKO za pomocą kodów BLIK.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2017-01-24 21:10
    Dane o aktywacji są mocno zawyżone. Sam aktywowałem ją w ciągu 2016 roku ze 30 razy, ponieważ po każdym formacie systemu operycyjnego, bądź zmianie urządzenia trzeba aplikację aktywować na nowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-01-25 12:37
    No właśnie, zależy jak oni to sprawdzają, bo jeżeli liczą każdą aktywację, to ja sam miałem chyba z sześć.
    0
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2017-01-25 14:48
    A ja, tak jak jak 2 miliony klientów często używam. W każdym banku po zmianie urządzenia trzeba instalować na nowo, dla naszego bezpieczeństwa. Aplikacje w każdym banku się " rozwinęły " . Wiele operacji wygodniej jest wykonać ze smartfona i tabletu przez aplikację , niż przez stronę banku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2017-01-26 22:42
    Na pewno nie liczą każdej aktywacji, to by było bez sensu :) A bądźmy szczerzy, apka działa fajnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mobilny pisze: 2017-01-27 09:22
    ta apka świetnie działa i ciągłe nowości, mega!
    0
  • Users Avatars Mini
    tester pisze: 2017-01-31 22:42
    używam do przelewów i płatnosci zblizeniowych, super sprawa
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: