W ciągu ostatnich ośmiu miesięcy w IKO zostało zrealizowanych 50 milionów transakcji.
Od początku funkcjonowania aplikacji klienci płacili mobilnie łącznie 100 milionów razy.
Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo posiadają prawie 2,7 miliona aktywnych aplikacji IKO.
5 lat temu IKO było najczęściej wykorzystywane do wypłat gotówki z bankomatów, dziś prawie 1/3 transakcji to płatności w internecie, a w każdym miesiącu bank notuje do 7 milionów transakcji mobilnych.
Na pierwsze 50 milionów transakcji w IKO czekaliśmy prawie 5 lat, a tymczasem drugie tyle nasi klienci wykonali tylko w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy! – mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Najbardziej intensywnie bankują z IKO osoby młode w wieku 25-34 lata.
Obecnie na każdego użytkownika IKO przypada średnio 7 transakcji mobilnych miesięcznie.
5️⃣0️⃣ mln transakcji w #IKO ciągu ostatnich 8 miesięcy i aż 1️⃣0️⃣0️⃣ milionów od początku działania Nasi klienci posiadają prawie 2,7 mln aktywnych aplikacji: https://t.co/AfTOFJ4dUC pic.twitter.com/YTlZym3ACH
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 27 lipca 2018