Liczba logowań do aplikacji IKO przekroczyła 1 miliard

Newsy
Opinie: 0
Liczba logowań do aplikacji IKO przekroczyła 1 miliard

PKO Bank Polski podał, że w 2020 roku liczba logowań do aplikacji mobilnej IKO przekroczyła 1 miliard. Klienci przeprowadzili ponad 1 milion rozmów z bankową sztuczną inteligencją m.in. za pomocą Asystenta głosowego IKO.

 

Aplikacja mobilna IKO jest teraz najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce. Tylko w 2020 roku użytkownicy logowali się do niej rekordowe w skali roku ponad 1 mld 150 mln razy. W sumie od momentu uruchomienia IKO, w marcu 2013 roku, było już ponad 2,9 mld logowań. To oznacza, że ubiegłym roku wykonano prawie 40 proc. z tych wszystkich logowań od początku działania aplikacji, a w porównaniu z rokiem 2019 to wzrost o 47 proc. Liczba aktywnych aplikacji IKO przekroczyła już 5 mln.

 

Liczba interakcji klientów w aplikacji IKO wyniosła w minionym roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu rokiem 2019. Liczba transakcji finansowych zleconych poprzez IKO od początku istnienia aplikacji do końca 2020 r. osiągnęła 637 mln. W samym 2020 roku było to 302 mln transakcji, co oznacza wzrost o 68 proc. rok do roku. Średnia liczba logowań użytkownika do aplikacji IKO w roku 2020 wyniosła 311, co daje wzrost o 19 proc.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: