„Poznaj technologię jutra” – to hasło, które wraz z odświeżoną identyfikacją wizualną i przesłaniem marki ogłosiła dzisiaj firma Ingram Micro Inc. Dystrybutor urządzeń mobilnych wprowadza nową identyfikację wizualną na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje – również w Polsce, gdzie operuje jako Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
Zmiana obejmie m.in. takie elementy jak: logotyp, kody kolorystyczne, font przewodni, nowy layout strony internetowej oraz wszystkie elementy księgi identyfikacji znaku jak m.in.: key visual, kreacje reklamowe, papier firmowy. Marka zyska też motto, które będzie stosowane we wszelkiej komunikacji.
„Nowy logotyp ma przedstawiać przede wszystkim przełomowe wewnętrzne zmiany, które zaszły w firmie w ciągu ostatnich lat. Nowe przesłanie uosabia istotę naszych wartości - Ingram Micro pomaga przedsiębiorcom w pełni wykorzystać technologię jutra.” – mówi Grzegorz Kania, Managing Director w Ingram Micro Poland Sp. z o.o.
W Polsce Ingram Micro odpowiada za sprzedaż produktów firm Nokia, BlackBerry i Be.