Bank Pocztowy migruje klientów na rozwiązania mobilne i internetowe EnveloBank

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Bank Pocztowy migruje klientów na rozwiązania mobilne i internetowe EnveloBank

Klienci Banku Pocztowego mogą już korzystać z aplikacji mobilnej i internetowej EnveloBanku – bankowości cyfrowej Banku Pocztowego.

W pierwszej kolejności będą to klienci dotychczas korzystający z bankowości internetowej Pocztowy24 – niezbędne jest złożenie wniosku.

EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego. Zarezerwowana dotychczas dla nowych Klientów, została właśnie udostępniona obecnym Klientom Banku Pocztowego, przy zachowaniu ich dotychczasowego numeru rachunku w Banku Pocztowym.

Bank Pocztowy obsługuje prawie 1 milion klientów, jednak w pierwszej kolejności z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank będą mogli skorzystać Ci spośród Klientów Banku Pocztowego, którzy  korzystają obecnie z bankowości internetowej Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tysięcy. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek o dostęp do platformy EnveloBanku.

W pierwszym etapie dotychczasowi Klienci Banku Pocztowego, którzy złożą wniosek o dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do bankowości internetowej Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej.  

Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić aplikację mobilną i bankowość internetową EnveloBank już wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku.  Jednocześnie w dalszym ciągu Klienci będą mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi Klienci dołączający do Banku po tej dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku. 

Docelowo platformą mobilną i internetową dla Klientów Banku Pocztowego mają być rozwiązania EnveloBanku.

 

 

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: