"Jedyna" do 11.01

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 219

Warunki oferty promocyjnej "Jedyna" w sieci Era.

Nowa oferta Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., operatora sieci Era

I. Opis oferty

1. W okresie od 06.01.2005 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją lub jej odwołania, jednakże nie dłużej niż do 11.01.2005 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:

PROMOCYJNE ZESTAWY

MODEL TELEFONU  CENA* NETTO CENA* BRUTTO
Era MDA II 2499 3048,78
LG C1200 29 35,38
LG G7050 49 59,78
LG L5100 1299 1584,78
Motorola C550 1 1,22
Motorola C650 1 1,22
Motorola E365 99 120,78
Motorola E398 299 364,78
Motorola V300 99 120,78
Nokia 3410 1 1,22
Nokia 3510i 1 1,22
Nokia 3100 29 35,38
Nokia 3200 49 59,78
Nokia 3220 49 59,78
Nokia 3300 999 1218,78
Nokia 6610/6610i 249 303,78
Nokia 7250i 199 242,78
Nokia 6600 1499 1828,78
Nokia N-gage 399 486,78
Philips 530 99 120,78
Sagem myC-2 1 1,22
Sagem myC-4 1 1,22
Sagem myX-2 1 1,22
Sagem myX3-2 1 1,22
Sagem myX5-2 1 1,22
Samsung SGH-C100 49 59,78
Samsung SGH-X450 69 84,18
Samsung SGH-X600 99 120,78
Samsung SGH-E700 1149 1401,78
Siemens A60 1 1,22
Siemens C62 1 1,22
Siemens CT65/C65 1 1,22
Siemens CXT65 999 1218,78
Siemens M65 1199 1462,78
Siemens MC60 1 1,22
Sony Ericsson K700i 1299 1584,78
Sony Ericsson T230 1 1,22
Sony Ericsson T630 49 59,78

* Opłata za zestawy podana jest w złotych. Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata za przyłączenie w niniejszej promocji wynosi 49 zł netto (59,78 zł brutto). Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.

PROMOCYJNA TARYFA

  Taryfa Jedyna
Abonament telefoniczny 40 zł netto (48,80 zł brutto)
Pakiet bezpłatnych minut (wliczonych w Abonament) 70

lub

280

Pakiet bezpłatnych SMS-ów (wliczonych w Abonament)
Połączenia krajowe do wszystkich operatorów przez całą dobę  0,60 zł netto(0,73 zł brutto)
SMS 0,15 zł netto

(0,18 zł brutto)

Naliczanie na połączenia krajowe 1s/1s

a. Abonent podpisując Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w ramach niniejszej promocji zobowiązany jest jednocześnie bezwarunkowo do pozostania przy taryfie "Jedyna" w ciągu pierwszych 24 pełnych Cykli rozliczeniowych licząc od dnia aktywacji karty SIM. W okresie trwania Umowy Abonent nie ma prawa zmienić taryfy "Jedyna" na inną.
b. Minuty wliczone w Abonament są wymieniane na SMS-y i rozliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era - taryfy Nowa Era Moja.
c. Abonent korzystający z promocyjnej taryfy "Jedyna" nie ma możliwości uruchomienia usług Taniej w sieci Era, Taniej po godzinach oraz usług Naliczania podanych w Cenniku.
d. Usługi Rozmowy lokalne oraz Między nami mogą zostać na życzenie Abonenta uruchomione do taryfy "Jedyna" według stawek opisanych w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych dla taryfy Moja 80 Medium.
e. Opłaty za dostępne dla Abonenta usługi, które nie zostały wymienione powyżej, są taryfikowane według stawki dla taryfy Moja 80 Medium opisanej w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era - taryfy Nowa Era Moja.
f. Promocyjna taryfa może być aktywowana tylko w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych sieci Era oraz autoryzowanych punktach sprzedaży). Nie ma możliwości migrowania z innych taryf na taryfę "Jedyna".
2. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług na własne życzenie w trakcie trwania Umowy.
3. Cesja nie powoduje utraty przywilejów promocyjnej taryfy "Jedyna". Operator zastrzega sobie prawo do określenia warunków koniecznych do przeprowadzenia cesji.
Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją), w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era:

  • przedstawi dwa dokumenty ze zdjęciem stwierdzające tożsamość i dokument potwierdzający wiarygodność płatniczą, taki jak np. zaświadczenie o zatrudnieniu, karta kredytowa, dokumenty poświadczające fakt otrzymywania emerytury lub renty itp. (szczegółowy wykaz honorowanych dokumentów dostępny jest w punktach sprzedaży i obsługi sieci Era, a także na stronach internetowych www.era.pl)

  • oraz zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.

II. Promocyjna taryfikacja danych

1. Przedmiot promocji 1.1. Promocyjna taryfikacja danych, czyli możliwość wyboru promocyjnego sposobu naliczania opłaty za każde 500kB przesyłanych danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet).
1.2. Usługi objęte niniejszą Promocją mogą być wykorzystane jedynie na terenie Polski.
1.3. Usługi świadczone w oparciu o technologię pakietowej transmisji danych (GPRS) dostępne są z telefonów i urządzeń z funkcją pakietowej transmisji danych GPRS.
2. Czas trwania promocji 2.1. Promocja obowiązuje od dnia 06.01.2005 r. do 11.01.2005 r. (włącznie).
2.2. Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zarówno przedłużenia czasu trwania promocji, jak i wcześniejszego jej zakończenia.
2.3. Przedłużenie czasu promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej w dniu kończącym okres promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" lub przesłanie komunikatu SMS o przedłużeniu promocji, lub w inny dostępny sposób.
2.4. Wcześniejsze zakończenie promocji zostanie zakomunikowane uczestnikom promocji najpóźniej na miesiąc przed planowanym zakończeniem promocji poprzez zamieszczenie komunikatu w magazynie abonenckim "Twoja Era" oraz przesłanie komunikatu SMS o zakończeniu promocji, lub w inny dostępny sposób.
3. Opłaty za korzystanie z usługi 3.1. Opłaty w ramach Promocyjnej taryfikacji danych będą naliczane z dołu i wyszczególnione na fakturze za usługi telekomunikacyjne.
3.2. Ceny netto zwiększane są o podatek VAT. Podatek VAT od usług telekomunikacyjnych wynosi 22%, z tym, że zwolnione z VAT są: 3.2.1. Usługi na dostęp wdzwaniany i szerokopasmowy do Internetu dla użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności gospodarczej na dostęp szerokopasmowy,
3.2.2. Usługi transmisji danych i wiadomości - wyłącznie usługi dostępu do sieci Internet świadczone na rzecz uczniów, studentów, szkół, zakładów kształcenia nauczycieli, placówek oświatowych, szkół wyższych, wyższych szkół zawodowych i placówek naukowych Polskiej Akademii Nauk oraz na rzecz państwowych i samorządowych instytucji kultury.

3.3. Abonent za przesyłanie danych w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) ponosi opłatę 0,59 PLN netto za każde rozpoczęte 500kB, oddzielnie za dane wysyłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP); 1kB=1024B.
3.4. W okresie trwania Promocji Abonent nie ma możliwości rezygnacji z wyboru nowego sposobu naliczania opłaty za przesyłane dane w usługach WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet) i powrotu do standardowego sposobu naliczania i opłat, zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta.
4. Inne postanowienia 4.1. Po zakończeniu okresu promocji, promocyjna taryfikacja danych będzie obowiązywać uczestników promocji aż do czasu dezaktywacji. W takim przypadku dezaktywacja usługi oznaczać będzie powrót do standardowego sposobu naliczania i opłat za wykorzystanie usługi WAP (APN:erawap) i Internet (APN:erainternet), zgodnego z aktualnym planem taryfowym Abonenta.
4.2. W związku z niniejszą ofertą Abonent nie ma prawa świadczyć usług będących przedmiotem niniejszej promocji bezpośrednio lub pośrednio osobom trzecim.
4.3. W zakresie nieuregulowanym niniejszymi Warunkami zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ważnego od dnia 1 października 2003 roku, oraz obowiązującego Cennika Usług Telekomunikacyjnych.

III. Postanowienia ogólne

1. PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym punktem sprzedaży sieci Era. 2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era. 3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 zł netto (120,78 zł brutto). 4. PTC, operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży sieci Era nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym Abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą. 5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach lub sklepach firmowych sieci Era. 6. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. 7. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 zł. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 zł. 8. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych, prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości, w zakresie określonym przez Operatora. 9. W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami zawartymi w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora z postanowieniami niniejszych Warunków Oferty Promocyjnej, pierwszeństwo będą miały postanowienia Warunków Oferty Promocyjnej.

IV. Czas trwania Umowy

 1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy. 2. Abonent przyjmuje na siebie: 2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
3. W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt IV ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację wynosi 900 zł dla wszystkich taryf. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt IV ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług. 4. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:

  • złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania

  • rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 7, 8, 9 i 10 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową

  • utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt IV ppkt 5 i ppkt 5.1.

5. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 24 pełnych Cykli rozliczeniowych od dnia aktywacji karty, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.

Opinie:

Opinie archiwalne (219):

Komentuj

Komentarze / 219

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2005-01-06 09:09
    Promocja na pięć dni? O co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-01-06 09:12
    przedłużka... czyżby czegoś nie dopracowali, ulotki nie gotowe,
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-01-06 09:14
    O to chodzi ,ze od 12,01 wchodzą nowe plany taryfowe. A to 5 dniowe przedłużenie wynika z tego,że jest jeszcze inna promocja świąteczna ery ,która trwa do 11,01.Musieli tą przedłużyć,żeby definytywnie zakończyć proponowanie starych taryf.Czekamy na 12,01 i bedzie super,mowie wam.Konkurencja padnie z wrażenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 09:18
    A wyborcza albo rzeczpospolita opublikowala juz te nowe taryfy? Bo o ile sie nic nie zmienilo w polskim prawie to zmiany w planach taryfowych musza byc opublikowane w ogolnokrajowym dzienniku na tydzień przed wejsciem w zycie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 09:23
    ***krzysiek- Moze masz rację ale zobacz,że przedłużyli promocje MMS za 1,22 do marca i aktywacje bez telefonu do lutego... czyli stare taryfy beda dalej funkcjonowac! Natomiast promocje biznesowe kończą się dzisiaj... ale czy po nich bedzie cos nowego? czy znowu przedłużka? Tak jadą już z nami od 13 marca kiedy wpuscili Heyah na wody telekomunikacyjne! Zapewne znowu Mielniczuk lub Boguś Kułakowski który zpowiadał 2004 rok rokiem abonamentu-NIESłOWNY gość! palną że wiosna to czas zmian w planach taryfowych...
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiek:) pisze: 2005-01-06 09:24
    a bedzie mozna przejsc ze starych taryf na nowe..?
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 09:26
    Ludziki take zmiany musi zatwierdzic zarzad, i jezeli nie zatwierdzil w zeszlym roku to raczej, obym sie mylil, nie zwtwierdzi przed marcem poniewaz najpierw musi zatwierdzic budzet, a to chwilke potrwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2005-01-06 09:30
    Krzysiek - optymista
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 09:30
    O ciekawe info Nokia definitywnie zakończyła produkcję modelu 3510i.
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 09:31
    Aż tak żle nie jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 09:33
    Jeśli tych nowych taryf nie będzie w styczniu, to się lekko ****** Czekam już od października z nową umową i bulę jak za zboże, chyba mnie coś trafi. A zresztą, po prostu zmienię opa i 4 numery papa, bo mnie to już ******
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 09:37
    ***coobaw Ja czekam od SIERPNIA z umową na przedłużkę!!! tez mam 4 tele.... ale juz poratowałem sie o zgrozo Idea MIXem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 09:38
    powtarzam raz jeszcze: nowe taryfy w erze mialy byc od 12.01.2005 (wstepny termin zatwierdzony przez RN PTC), ale Antoni M. ostatnio mowil o dwoch innych mozliwych terminach : 26.01.2005 i 2.02.2005. Powod: jedyna idzie jak swierze buleczki. Sami sobie winni sa abonenci i nowi klienci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2005-01-06 09:41
    A od 15.01 nowe taryfy? Ciekawe czy era czymś zaskoczy czy znów skopiuje Ideę?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-06 09:41
    oby sie sprawdzilo i zeby weszly nowe taryfy bo sam jestem ciekaw co ta era wymyslila...
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 09:44
    JEdyna to im zostanie sama bo ludzie do Ideii idą!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-01-06 09:46
    Mam 2 numery w ERA i wprost nie moge sie juz doczekac przyszlego tygodnia :D Mam nadzieje ze bedzie rzeczywiscie jak to ktos z PTC powiedzial "Zmiany na miare HEYAH".
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 09:47
    ancilla moze i ida ale w lodzi i warszawie era nie narzeka.
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 09:56
    ***Namotore Jednak sa tez i nnne strony medalu: znajomi wygaszaja abo w Erce na 25 start i jada na Popie na okrągło lub mixie Idea!!! Ja sam siedze na "S" i nic tylko 19,90 płace a dzwonie z.... IDEA!!! tAK NIE BYŁO JUŻ PARE LAT!!! A MAM kilka aktywek w erze od poczatku!!!! Niech se jada na jedynej ale daleko nie ujada!!! Kto widzi tylko czubek swoojego nosa daleko nie zajedzie!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 09:57
    ***ancilla: to fakt, Idea to zgroza, ja będę się ratował +, ponieważ stacjonarnie jestem skazany na tepsę i ich to już w ogóle mam dosyć, także tylko + po Erze, ale mają jeszcze czas do 30.01
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 10:02
    Ta wyboru dużego nie mamy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-06 10:22
    warunki tej promocji są makabryczne - nie ma możliwości przejścia na inną przez 24 m-ce. natomiast taryfikacja dla wapu niby taka rewelacyjna (wg ERY) jest złodziejska. Taryfikacja co 500kB - parodia.Dobre tylko jak chce coś ściągnąć albo dla netu. każde wejście na wap w celu np sprawdzenia poczty czy wysłania smsa to jest 1,18zł....dziękuję za taką promocję PLUS ma taryfikację np co 1kB dla WAP i 10kB dla internetu.....ERO popraw się
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 10:24
    Może niedługo, ale chyba obecna trójca nikogo już nie dopuści do tortu
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-01-06 10:25
    fajnie jak by era wprowadziła od 12-go nowe abo., bo plus jako ostatni widział by ceny konkurentów i musiał by coś nowego wprowadzić ale nie sądze żeby era i plus wymyślili coś o wiele tańszego od idei. Mi wystarczą takie ceny jak w idei i kropka. (tylko niech sie pośpieszą)
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 10:25
    Tak z innej beczki, nie wysyłajcie sms-ow z pomoca dla Azji, no chyba ze chcecie przekazac 22% tej sumy dla fiskusa, Napewno przyda im sie nowy biurowiec albo samochody! Nasz kochany rząd bierze vat dla siebie. "Nie ma takich instrumentów prawnych, które umożliwiłyby podjęcie przez ministra finansów decyzji o przekazaniu podatku VAT na pomoc ofiarom - twierdzi Izabella Laskowska, rzeczniczka Ministerstwa Finansów"
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 10:25
    lepiej wyslijcie kaske przekalewem dojdzie cala :)
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2005-01-06 10:26
    A mnie dziwi dlaczego mozna dostac telefon Siemens A60 a nie mozna dostac ME45?
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-06 10:27
    Polski Czerwony Krzyż, nr konta: Bank Millenium S.A. 79 1160 2202 0000 0000 4915 8788 z dopiskiem "Zatoka Bengalska". Polska Misja Medyczna, nr konta: 62 1240 2294 1111 0000 3718 5444 z dopiskiem: „trzęsienie ziemi". Caritas Polska, nr konta: PKO BP S.A. I/O Centrum w Warszawie 70 1020 1013 0000 0102 0002 6526 z dopiskiem – „Trzęsienie ziemi w Azji”. Polska Akcja Humanitarna, nr konta: BPH 30 1060 0076 0000 3310 0006 4490 z dopiskiem „Azja”.
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 10:27
    tak BTW promocja: "Łącz się-nowy WAP i Internet w sieci Era (2)" do 6.02.2005
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 10:28
    mnie juz era i tak wystarczajaco zirytowala.. ilez mozna czekac na cos nowego? dlaczego nie mozna bylo przejsc na jedyna jak sie bylo po cyro juz? i wciaz place jak za mokre zboze.. :( no, ale decyzja juz podjeta -- przechodze do plusa! :) nie wiem tylko czy do sim+ czy na max profit 3 (4? 5?).. :) a ere odkladam do szuflady (do 25.02. -- wtedy mnie rozlacza).. temu operatorowi juz podziekuje.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 10:30
    Ochojska jeszcze wiecej ciagnie od fiskusa. ostatnio na czeczenii zarobili 28mln USD
    0
  • Users Avatars Mini
    gizbern pisze: 2005-01-06 10:30
    Miejmy nadzieje ze Era zdecyduje sie wreszcie na zmiany bo dlugo przedluzeniami nie pociagnie!Poza tym, to jak podchodza do klientow(najpierw szumne zapowiedzi a pozniej guzik)tez nie najlepiej o nich swiadczy!Sam czekam bo umowa dobiegla konca i jak nic nie rusza to zmykam do Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 10:33
    najwyzszy czas na zmiane taryf! mam dosc lanosow i polonezow!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 10:33
    *** aragog -- ano, me45 bardzo dobry telefon.. mam go juz 2.5 roku i nadal dziala bez zarzutu.. nie liczac starego softu (od kupna, v24), ktory czasem (raz na 2 tyg?) potrafi wylaczyc tel i zjechanej juz troche klawiatury.. :P ale funkcje ma jak najbardziej! trzyma spokojnie 5 dni (24h/dobe, bez podswietlenia w dzien).. takze czego wiecej trzeba jesli ktos nie potrzebuje wodotryskow? ja jestem z niego bardzo zadowolony! :) po przejsciu do plusa dalej bedzie uzywany (sim+) lub oddany jako stacjonarny (jesli max profit!).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 10:37
    Chłopak mojej kumpeli rzucił Plusa i kupił sobie telefon w tej promocji. Już 3 miesiąc ma i uważa, że zrobił interes życia - telefon za złotówkę, rachunki miesięczne bodajże nie wykraczają mu poza 20kilka złotych i ogólnie uważa teraz Erę za najlepszą sieć na świecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jonatan pisze: 2005-01-06 10:40
    ja ucieklem z ery do ideii i teraz wiem ze zyje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 10:43
    Q! troche malo sledze Twoje historie ale plan z t630 nie wypalil?
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 10:45
    jonatan kupuj trumne dla sima idei na 12.01.2005 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 10:46
    *** locco -- jak to mozliwe, ze placi 20-kilka zlotych, skoro abonament jest 48.8 pln? :) bo kombatantow juz chyba nie ma (tzn. znizek na nich)? za taki interes zycia to ja dziekuje.. :P poza tym choc raz reklama ery mowi prawde, tzn. haslo (wczesniejsze) bylo cos w stylu "aktywujesz na swieta, korzystasz na zawsze".. no tak, na zawsze skoro przez 24 m-ce nie mozesz zmienic taryfy na inna.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-06 10:48
    jednak w Plusie jest taniej..za 35zł jest aż 50 minut.....LOCCO: rachunki chyba ma po 70zł doliczjąc abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-06 10:51
    Plus daje wybór taryf - każdy ma do wyboru 5 planów z róznymi abo....a ERA płać prawie 50zł i ciesz się z super oferty.....KPINA
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 10:51
    Za to ja już z utęsknieniem czekam na nowe taryfy dostępne dla mnie, bo mnie mój wczorajszy rachunek powalił:((( Niby sam jestem sobie winien, po co było tyle gadać:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 10:51
    *** Namotore -- rzeczywiscie, taki byl plan.. :) ale nie wyszlo nic bo, mimo iz jestem juz po cyro od 5 m-cy, nie moglem zmienic na jedyna bo.. nie! :( poza tym nie podoba mi sie, ze za kazde cos innego niz glos / sms trzeba dodatkowo doplacic.. dlaczego nie pakiety kwotowe? :( poza tym te 24 m-ce.. najpierw nie doczytalem i podniecilem sie (:P) ta taryfa, ale w miare stygniecia (mojego zapalu) i wczytania sie w regulamin -- zmienilem diametralnie zdanie.. :) no i z m65 sie wyleczylem -- szkoda kasy, a telefonik podobno nie najlepszy.. choc bardziej pasuje mi jego "pancernosc".. :/ no, ale jak cos to bedzie dobry me45 w sim+ (po wymianie softu na v30) lub 3100 w max profit! -- wszystko sie wkrotce okaze.. :) a dlaczego plus? bo wszyscy do ktorych dzwonie (1 osoba 70%, druga 25%, 2 pozostale 5%) sa juz w (sim)plusie.. a tam swojaki zrobia swoje.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 10:52
    chyba chodziło mu o 20 ponad stan - w każdym razie jest zachwycony:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 10:53
    poczekajcie - zaraz go zapytam mailowo o szczególy - niech się chłopak wytłumaczy!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 10:55
    A tak w ogóle to tak ostatnio siedzieliśmy i pitoliliśmy o cenach i tak sobie pomyślałem, że większość GOL-owiczów uważa że operatorzy to jakieś diabły wcielone okradające nas z pieniędzy za nic. A w ogóle nie pamiętamy o tym, że płacimy za konkretne usługi i że chwała Bogu jest na rynku jakaś konkurencja i nikt nikogo siłą nie zagonił do tej czy innej sieci:) To taka moja noworoczna refleksja:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 10:57
    *** locco -- to zaden interes zycia.. :P gdybym juz mial fonik z mediami (ale trzymajacy max 2 dni :P) to bym slal sporo mms'ow.. na miesiac pewnie ze 30 jak nic.. a to dodatkowa kaska idzie.. :/ no coz.. jak na razie to idea ze swoimi abonamentami (i ich budowa) jest (wg mnie, bo zaraz krzykacze sie odezwa :P) najlepsza (dla indywiduwalnych, oczywiscie).. :) co do ery to watpie, aby byly pakiety kwotowe (choc wszystkim tego zycze).. :/ era wie jak zdzierac.. :/ ostatnio przegladalem stare taryfy ery (era moja i nowa era moja) i roznice miedzy nimi (na przestrzeni 4 lat!) byly tylko kosmetyczne! doslownie pare groszy! a plus np. juz wtedy mial pakiety kwotowe i strefe plus -- roznica kolosalna.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-06 11:00
    locco: masz rację. I to nasze pitolenie jest właśnie wyrazem konkurencji - zawsze będzie ten lepszy i najgorszy, a mamy wolny wybór i możliwość ponarzekać na "brzydkich" operatorów
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 11:02
    *** locco -- no sila nikt nie zaganial.. wybieralo sie pewnie to, co mieli najblizsi.. :) najpierw mama miala w erze (polecilem, bo slawne 5-sekundowki :P) -- to ja tez w erze.. pozniej przeszla do plusa -- chciala przedluzyc umowe i zachowac nr, ale kazali za to sobie doplacac chyba z 5 pln / m-c (juz nie pamietam dokladnie za co, ale bylem przy tym, jak koles w salonie zawolal dodatkowe dutki) -- no to przeszla do plusa i nie zaluje.. :) ja wzialem POPa na chwile (okolo 7 m-cy, era w szufladzie, abo), a pozniej wskoczylem na ryczalt i jade do tej pory.. :P ale basta juz! teraz plus tylko i rachunki co najmniej 2x mniejsze (czyt.: min 2x tansza przy 2x wiekszej liczbie rozmow, czyli to samo :P).. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 11:04
    Q! zawsze mozesz wrocic. serdecznie zapraszamy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 11:06
    *** Namotore -- dziekuje, postoje.. :) mimo, iz przez te 2.5 roku praktycznie nie bylo zadnych problemow z era.. no, ale brak teraz sentymentow.. :P poza tym "chytry dwa razy traci".. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 11:15
    to moze jakis ryczalcik? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    modzelek3 pisze: 2005-01-06 11:21
    W styczniu nie bedzie nowych taryf:(((((((((((( promoja biznesowa została przedłużona do 02,02,2005 więc jeszcze sobie poczekamy
    0
  • Users Avatars Mini
    Qwell pisze: 2005-01-06 11:26
    Przydałby by się już nowe taryfy w biznesie!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 11:35
    MNie tam biznesowe nie interesią :PPP
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo9999 pisze: 2005-01-06 11:36
    Kolejna ściema ery mieli już 7.01 wprowadzić nowe abonamenty! Ściema! Era jako jedyna ma problem z nowymi abonamentami!
    0
  • Users Avatars Mini
    Hotman pisze: 2005-01-06 11:38
    Przestańcie jęczeć, poczekaliście już tyle to i poczekacie następny miesiąc :). Era i tak jest the best. A jak starzy abonenci chcą mieć jedyną to niech rozwiążą umowę i przejdą na tak-tak'a, po czym przejdą na jedyną :). Zachowacie numer :-). Ale to wymaga 2 miesięcy więc już lepiej chyba poczekać :P.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-06 11:48
    Ta promocja nie była by najgorsza gdyby gprs i mms były rozliczane z abonamentu, mamy wkoncu fajne telefony po najnizszych cenach, ceny rozmów wcale nie wyższe niż konkurencja... Daltego nie spodzewam się cudów po nowych taryfach jednynie może wyboru wysokości abonamentu i rozliczania wszystkiego z jednej puli na nic wiecej nie czekam. Narazie mam od 2 tyg stary numer z ery na tak-tak więc nie bula za dużo można przeczekać tak jakiś okres...
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-06 11:50
    no z tego co wiem to przejscie abo-tak tak-abo wymaga 3 miesięcy a nie 2, przynajmniej tak mi powiedzieli w salonie, a może ktoś wie czy trzeba nadal płacić za aktywacje ??? Bo niby numer i karte już mam a ciekawi mnie takie rozwiązanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-06 11:51
    wiesz co HOTMAN też jestem abonentem ERY od ponad 4 lat ale chyba trochę przesadziłeś. W końcu my jesteśmy dla ERY czy ERA dla nas. Jak operatorowi nie zależy na starych klientach to ja nie będę kombinował przez 2 m-ce
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-06 11:54
    hotman, po co kombinować, po prostu przejdź na idee ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-06 11:55
    A już się pono ulotki drukowały do nowych taryf.... Załamać się można w tym kraju. Wszyscy przeciagają jak mogą. **Hotman: Jasne świetny sposób, a abo do taktaka, potem do abo. Normalnne szamaństwo. Żeby mieć Era Jedyna ze strym numerem weź: 2 szczypty włosów czrownicy, dodaj żabie udko i 2 suszone kapelusze muchomora zbieranego w nocy. To wszystko zagotuj, zmiksuj i wylej na telefon. Następnie włóż go na 3 zdrowaśki do piekarnika 180 stopni.... I masz Jedyną w swoim rodzaju komórkę z Ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 12:04
    dalej sadze, ze era da taryfy na walentynki (ale jestem uparty)
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 12:07
    Rany, serio nowe taryfy za 2 miechy?????????? Jak tak to w lutym witaj + Okres rozliczeniowy kończę akuratnie 04.02 i mają prawie 4 tyg na zmianę. A potem to dopiero im reklamę zrobię. FU...N' FU.K
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer pisze: 2005-01-06 12:15
    tak jam myślałem taryf nowych nie będzie aż do 02.02.05. Do d***. Tez mam 3 abonamenty i czekam od sierpnia ale przed chwila przeczytałem komunikat o biznesie i .... przedłużyli do lutego . Mam to gdzieś rozwiazuje umowe . Spadam do +.
    0
  • Users Avatars Mini
    TaSioR pisze: 2005-01-06 12:43
    ja mam aktualnie 3 abo w era biznes i mam WIELKA nadzieje ze cos sie w końcu ruszy z tą Erą bo starych klientów (w sieci od 6 lat) mają głęboko w...
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer pisze: 2005-01-06 12:20
    jak tak mogą !!!! 6 lat w erze a oni proponuja segment "a"
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-01-06 12:24
    Era tak się zachłysnęła zyskami za ubiegły rok, że powielają stary błąd Polkomtela - powiększać, przeciągać, maksymalizować! I już! Na całego! Z plusa wielu starych abonentów uciekło z powodu pazerności tej firmy. Samo w sobie nie jest to dziwne - nie tylko z Plusa uciekają, ale firma ta szczyciła się niskim odsetkiem "ucieczek". Przynajmniej do ubiegłego roku. Inna sprawa, że trochę wniosków wyciągnęli i coś tam idzie do przodu. rewolucji jednak nie będzie, nie z tym prezesem i strukturą akcjonariatu. A era jak już po bólach wprowadzi te taryfy, to lepiej niech będa one naprawdę super, oj, niech będą. A idea jak zwykle w sreberka zawija...
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-06 12:29
    coobaw: zdążą zdążą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-01-06 12:32
    DZWONIŁEM WŁAŚNIE DO BOA ERY I PYTAŁEM SIĘ JAK PRZEDŁUŻENIE PROMOCJI MA SIĘ DO DEKLARACJI PREZESA, ZE W STYCZNIU BEDĄ WPROWADZONE NOWE TARYFY...??? KONSULTANT POINFORMOWAŁ MNIE, ZE JEŚLI PREZES TAK POWIEDZIAŁ TO TARYFY WEJDĄ NA 100% W STYCZNIU !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 12:35
    co sie dzieje ze stronami biznes ery Serwis chwilowo niedostępny warto poczekać
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 12:38
    Potwierdzam strona Ery zawieszona......
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 12:48
    Wiecie dlaczego Era tak zwleka?Bo każdy dzień dla niej bez nowych taryf to większa kasa. Nawet jeżeli zostaną one wprowadzone, to np. ja który używa Mojej 40 i tak pewnie będzie musiał zapłacić miesięcznie 60 zł, teraz 57.33. Jedno jest pewne Era na tym nie straci. Ale najbardziej boję się tego,że mnie, któremu do końca umowy został rok, zostaną zoferowane nowe taryfy znowu na dwa lata. I w sieci Era bylby, nie tak jak planowalem 2 lata,tylko trzy. Nie ma to jak pewny klient abonamentowy który musi zapłacić, nie? Era to sieć przebiegła, trzeba będzie dokładnie przestudiowac regulamin nowych taryf i jezeli będzie tak jak powiedzialem zostaje przy Moja 40. Bo kolejnym cyro nie dam się związać ;) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 12:49
    PREZES ERY MÓWIŁ ŻE NA POCZĄTKU ROKU!!!! A NIE ŻE W STYCZNIU! Przypomnijcie sobie jego słowa, zanim zaczniecie sie złościć:) Początek roku to dla mnie cały pierwszy kwartał, więc trzeba się w cierpliwość uzbroić. Ja cierpliwy jestem:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-06 12:49
    Dziwne ze nikt nic nie wie jak maja chociaz mniej wiecej wygladac te taryfy :( Z JI na tydzien przed ogloszeniem juz bylo mniej wiecej cos wiadomo , a tu cisza... Wiem jedno , ze mam dosyc juz czekania i daje im czas do 12.01
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 12:52
    Era zwleka, bo Jedyna się dobrze sprzedaje. Poza tym większość osób nie ma pojęcia, że są gdzieś jakieć nowe taryfy, siedzą na starych taktakach, Simplusach za 2.60 za minutę i nie wiedzą, że można taniej. postawcie się w sytuacji Ery - po co z finansowego punktu widzenia miałaby obniżki robić?:) Z drugiej strony jestem przekonany, że znowu specjalnie ERA jakieś ściemy wali, żeby konkurencję zmylić i jak dowali nowe taryfki to bedziemy kwiczeć z radości i podskakiwać i będziemy Erą wychwalać:))))) a ja będę płacił niższe rachunki !!! TAKTAK!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 12:52
    Strona Ery już działa;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 12:53
    *locco* Oby, bardzo optymistyczny scenariusz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 12:56
    Aha - wyjaśniło się ze znajomym - to nie Jedyną wziął tylko urodzinową z 50% zniżki przez rok i siemensem za zeta i abo moja40 - czyli płaci 25 za miesiąc i nie wychodzi ponad to:) I szczęśliwy okrutnie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    aptakarz pisze: 2005-01-06 12:56
    A mi pani w boa powiedziała, ze taryfy będą niebawem i mozna będzie przejsc ze starych na nowe. A na razie za 6 lat współpracy zaproponowała mi se230!Ale jaja
    0
  • Users Avatars Mini
    gizbern pisze: 2005-01-06 12:57
    O co chodzi?Serwisy ERY dzialaja!?!Ale moze to w sumie cisza przed burza?.....tylko zeby z tego nie wyszedl maly kapusniaczek:)))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 12:58
    Strony www.era.pl nie chodza! "warto poczekac"
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 12:59
    ***lokop: ja w ogóle mam optymistyczne podejście:) Zwłaszcza do spraw które mnie bezpośrednio dotyczą... a może fatalistyczne hmmm - w sensie co ma byc i tak będzie i ja się tu szarpał nie będę, moga skrytykwać to czy owo, ale do ery cierpliwość mam, w żadnej innej sieci tak by dobrze mnie nie traktowali (jestem wiecznym zalegaczem rachunkowy niestety) i ogólnie uważam, że nic mi się złego nie stanie jak jescze poczekam na taryfę. Ale oczywiście radość moja będzie ogromna jak ją wreszcie wprowadzą :))) no biegam do roboty bo zmitrężyłem:(
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 13:00
    *ancilla* Właśnie jestem na stronie Ery,nawet do BOA się zalogowałem;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 13:02
    a ja nic- warto poczekac! o co tu chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 13:04
    Ok, to zwalniam miejsce już mnie nie ma;)
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 13:10
    ***locco: a propos zalegania to jak długo zalegasz? ja zwykle koło 2-3 tygodni ale ostatnio cosik się zapomniałem i dostałem po chyba m-cu pisemko z przypomnieniem o zapłacie. Niby nic, ale za takie pisemko policzyli sobie 3,6 zł dodatkowo do rachunku. Też otrzymujesz coś takiego i na jakiej podstawie to 3,6? Znaczek chyba koło 1 zł kosztuje. Zaraz zresztą poszukam w regulaminach.
    0
  • Users Avatars Mini
    aptekarz pisze: 2005-01-06 13:18
    Ja osobiscie zawsze płace miesią po wystawieniu faktury i dopiero jak zbliżam sie do 1,5 miesiąca to dostaje smsa z bok-u z przypomnieniem.i tyle.A kary jeszcze nie dostałem
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 13:19
    ***coobaw: oj ja więcej zalegam:( do pisemek jestem przyzwyczajony - inna sieć już wtedy nalicza 20 do rachunku i 40 za ponowne podłączenie. Jak się Ci zdarzy zapomnieć to zadzwoń do nich, dadzą Ci numer do windykacji i porozmawiasz z przemiłą osobą, żeby Ci nic nie naliczali, bo juz płacisz. Są strasznie kochani pod tym względem , dużo się da załatwić i po ludzku traktują, jak się wyjaśni sprawę.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 13:20
    Ale to jest złodziejstwo płacić im tak jak ja placę, wstydze się tego i już o tym zapomnijmy. Od teraz będzie już zawsze na czas!! Nie chciałbym przecież znaleźć sie na liście dłużników :))) A można tam trafić chyba już za 200 złotych zaległe wiec musze uważać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-01-06 13:25
    DLACZEGO NIE MA PRZECIEKÓW ODNOŚNIE NOWYCH TARYF...??? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2005-01-06 13:28
    a ja o 10.2004 siedze na TT i bardzo sobie chwale. Wydaje niewiele wiecej niz podczas abonamentu ale moge 2-3 wiecej pogadac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Aserto pisze: 2005-01-06 13:30
    w idei jest tylko za odblokowanie telefonu 15, jak sie nie myle. Moze ktos wie jak jest w plusie. zastanawiam sie nad zmiana opa a nie chce mi sie czytac tych wszystkich regulaminow
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:34
    Będę dziś w Salonie Plusa , przy okazji zobaczę jaki tłok jest w Salonie Ery i Idei;-) W Salonie Plusa , sam stworzę jednoosobowy ;-)) Zjadę też do Firmowych... Tak czytam i czytam i trochę mi Was żal chłopaki. Ktoś tu pisał , że u innych opertorów sie przepłaca. Cóż... Najdalej poszła jak do tej pory Idea , świetne taryfy , możliowść migracji dla wszystkich. Naprawdę extra. Plus stworzył Nowego Plusa i dał możliwość przejśćCa na nie , przy PWA. Jak na razie najdalej w tyle jest Era. Trochę to już jest śmieszne , o nowych taryfach czytam chyba już z rok , bez trudu znalazłbym komentarze na ten temat ze stycznia zeszłego roku. Ja się do Ery nie wybieram na pewno , ale jestem ciekaw , co tam wymyślą , bo to , że pracownicy PTC mają głowę na karku pokazali przy okazji Heyah:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:35
    Niech Wasza cierpliwość , zostanie nagrodzona taryfami o atrakcyjności wprost do niej proporcjonalnymi! :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:38
    A "Jedyna" mi się podoba. I kropka:-) Fajne stawki , całkiem fajne telefony i dobre ceny , szczególnie na tą Nokię z EDGE , czy T630. Oj gdybym brał aktywkę w Erze , to ta Nokia byłaby moja:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:38
    A może by tak zajść za godzinę do Salonu Ery? Hmmmm.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-06 13:39
    No tak issa masz racje siedzimy tu i gadamy o nowych taryfach a ci z Ery czytaja i ze smiechu zalwewają!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 13:39
    ***locco: dzięki, wydobędę ten numer i sobie porozmawiam przemile :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:44
    Dałem 10 punktów. Bez żadnych żartów. Chociaż za ten w/w abonament mogę mieć w Plusie 406 minut , czyli prawie 7 godzin rozmów , ale to nie ma znaczenia... Ta taryfa to godny rywal taryf z "Worka prezentów". Bardzo podobają mi się reklamówki telewizyjne Ery , są naprawdę takie łagodne i sympatyczne. Nie mam wątpliowści , że przemawiają do potencjalnych nabywców:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jurek pisze: 2005-01-06 13:48
    ech, człowieka zje ciekawość, dostanie biegunki a i tak nic od nas nie zależy.. nas, tj. tutaj na stronie ;) Era zrobi to co uzna za stosowne i jesli bedzie chciala przetrzymac swoich klientow do marca to tez to moze zrobic i jesli jej sie to oplaci finansowo nawet kosztem sfrustrowanych klientow jak my ... ;-) proponuje erowcom gol-owiczom wrocic na ta strone za 10 dni badz wtedy gdy zobacza reklamy nowych taryf Ery. dla wlasnego zdrowia psychicznego ;P pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-01-06 13:49
    ***ISSA: o jakiej ty Nokii z edge piszesz??? Który to model???
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2005-01-06 13:50
    Jedyna to bez dyskusji najlepsza w tej chwili propozycja dla indywidualnych osób, które rozmawiają właśnie w tych granicach cenowych. No i ceny słuchawek też zdecydowanie atrakcyjniejsze niż u konkurencji. Ja gdybym miał teraz nową aktywację barć to bym się nie zastanawiał i korzystał, póki jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 13:51
    po ubieglorocznej wypowiedzi prezesa K nie mam dobrego o nim zdania, malo wiarygodny, nie mniej mam 6 aktywacji z czego w nadchodzacym czasie rezygnuje z 2 pal licho 15% rabatu na abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 13:59
    Patrząc na wszystkie jego funkce , to naprawdę extra telefon :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2005-01-06 14:03
    ***ISSA: a nie jest lepszy 3220 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-06 14:06
    3220 nie ma latarki :-) ale za to vga i 65tys kolorkow jest! p.s.a mms dalej 1,22 w erze... :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 14:07
    odwiedzilem teraz strone ery i wszystkie promo biznesowe do 06.01.2005 tak jak wczoraj byly jeszcze awykle do 05
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 14:09
    panienka z ktora rozmawialem o rozwiazaniu um. cos mnie skrecila i jestem 1 m-c do tylu (przyjdzie mi zaplacic frycowy rachunek)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 14:09
    ***mephisto - to już zależy od konkretnego użytkownika. Ja mam z Nokii - 3650 i 5510 ;-) Ale gdybym miał wybierać pomiędzy tymi w Erze , wziąłbym 3200. Z chęcią bym sobie poszalał po internecie z prędkościami EDGE :-) A Nocny Internet w Erze (jeśli tylko działa) , to świetna sprawa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 14:15
    LATARKA JEST CZAD :DDDDD Ale w 3220 za to w powietrzu się SMSy pisze i gry chodza na poruszanie dłonią a nie na przyciski :))) no po prostu łeb urywa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 14:17
    krzysiek - jest tylko atrakcyjna. Chyba nie sądzisz, że dla paru złotych niższego abonamentu, ktoś zrezygnuje z oferty np. Plusa (bo to jest teraz najgorętsza konkurencja promocyjna) gdzie ma do wyboku kilka taryf z wcale nie gorszymi cenami (60 groszy/min. netto) i ma możliwość skorzystania z 3 numerów Swojaków z ceną po 30 gr/min. oraz Strefy, gdzie ceny do stacjonarnych są bardzo atrakcyjne... Jedyna to jednak prosta i, co gorsza, bezwzględnie na 24 m-ce taryfa. Bez żadnych możliwości redukcji kosztów, a raczej możliwości zwiększenia za daną cenę ilości usług. Chociaż podchodząc tak, że to prosta taryfa - jest OK. Ale też... dla prostych ludzi ;-) Sorry - nie chcę nikogo obrażać - po prostu sam nie wybrałbym Jedynej z kontraktem na 24 m-ce wiedząc, że w perspektywie dwóch miesięcy będą dostępne nowe plany taryfowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 14:19
    locco - no co Ty gadasz z tym poruszaniem ręką? Przecież jak moi synowie się dowiedzą to mi łeb urwą... Ale będę miał trucie o nowe telefony! Poważnie tak? Czy sobie jaja robisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    alix pisze: 2005-01-06 14:21
    Wlo czlowieku moj tata ma tytul naukowy jakiego w zyciu nie zdobedziesz i ma telefon w Jedynej. Nie pisz takich bzdur ze Jedyna jest dla prostych bo chociaz chyba wiem o co Ci chodzi to brzmi to zupelnie inaczej i ";-)" nie pomoze. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-06 14:24
    ***wlo: no to nieprawdopodobne jest: kładziesz telefon na dłoni i przechylasz dłoń na różne strony a komórka na to reaguje jak na kursory w lewo w prawo, w górę, w dół - po prostu niesamowite:)) I te napisy świetlne też mi się strasznie podobały. Jak magia. Nie da sie tego opowiedzieć, trzeba zobaczyć :) (ale podobno do tego trzeba jeszcze obudowę osobno dokupić odpowiednią, ale tego na pewno nie wiem)
    0
  • Users Avatars Mini
    Zorientowany pisze: 2005-01-06 14:29
    Nowy Cennk "Era na 6-stkę" od 31.01.2005: Abonamenty era - 16 za 16 zł era - 26 za 26 zł, era - 36 za 36 zł, itd. co 10 zł aż do 666 zł. Wiecej nie wiem: ile darmowych minut czy SMS-ów. Siemanko!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 14:31
    issa edge ery tylko stolyca
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2005-01-06 14:32
    *wlo no nie przesadzaj. myslisz ze ile bedzie kosztowac minut rozmowy za kilka miesiecy? 5 groszy? stawka 60gr netto do wszystkich jest po prostu bardzo dobra i raczej przez dluzszy czas bedzie. nawet jesli kiedystam bedzie mozna o pare groszy taniej dzwonic to to takie hey dla Ciebie?? bez przesady. a dwa lata to jak dla brata ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 14:33
    jaka 6 o co chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 14:34
    Sensacyjna informacja, oby prawdziwa!!! Jakoś mu nie wierzę;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 14:46
    Ale przynajmniej wiemy jak to ma wyglądać;) Ciekawy czy Era pozwoli mi zejść z 57zł miesięcznie na 16, jakoś w to nie wierze;) ***zorientowany*** ską te przecieki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Cube pisze: 2005-01-06 14:50
    Moim zdaniem to jedna wielka BZDURA z tym co przedstawil zorientowany i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 14:52
    Czy nikogo tu nie wzrusza to,że ktoś w końcu podal jak to ma wyglądać, użytkownicy Ery przebudźcie się........................
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 14:52
    to moze dotyczyc jedynie era mix
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-01-06 14:53
    *lokop: jak to "ską" - z palucha wyssane. A co do Jedynej to nie jest jednoznacznie - zła lub dobra. Ceny OK, ale jest jedno "ale", które wg mnie jest na "nie": abonament z lożony z minut a nie z kwoty na usługi. Co z MMSami, internetem? No i ta wymiana min/SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 14:53
    alix - sorry, ale tytuł naukowy nie mówi nic o charakterze człowieka - ja nie ubliżam nikomu mówiąc, że jest prostym człowiekiem - bo prosty nie oznacza tępy czy głupi ;-) Chodzi o rozumienie tego słowa tak jak jest skonstruowana Jedyna - łatwa do zrozumienia, pozbawiony wodotrysków, niuansów, nieskomplikowana, no co tam jeszcze? zwykła, zwyczajna. Jeśli Twój Tato ma tytuł, więc pewnie uczy ludzi... Jakim językiem im wykłada? Nie prostym właśnie? Chyba cip, cip nie mówi jak do prymitywnych udomowionych ptaków wołając ich na wykład? Mam nadzieję, że czujesz różnicę?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 14:54
    Żeby Cię pocieszyć... Ja jestem PROSTYM inżynierem tylko ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-01-06 14:54
    miało być "złożony"...
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-06 14:59
    te 666 to chyba specjalnie dla fanów ojca dyrektora (nie obrażając ojca.dyrektora) i jankowskiego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 15:00
    Siły ciemności przygotowały nam swój znak firmowy w telefonii komórkowej;) Już widzę te protesty w naszym katolickim kraju;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 15:01
    pinkbird - rany - nie o tę stawkę mi chodzi, ale o to, że po roku, ktoś kto kupi Jedyną, nie analizując wcześniej ofert konkurencji, albo właśnie podejdzie do tego tak, że nie będzie się zastanawiał gdzie można "zaoszczędzić", kiedy trochę wciągnie się w "temat" stwierdzi, że to był błąd kupując aktywację w takiej taryfie. Bo jednak pieniądze to pieniądze... Nawet nie pieniądze wprost, a to ile masz za te same pieniądze. Znajomi nie raz się dziwią jak to możliwe, że za tę samą ceną to ja do nich dzwonię a oni muszą oszczędzać bo mają dostępne o połowę mniej minut... Jak mnie znasz, różnica paru groszy nie stanowi dla mnie różnicy jak dla większości - ale też nie o to mi chodziło. A jeśli różnica sięga 30%? To już nawet przy niewielkich opłatach powiedzmy te 50 zł miesięcznie, to już coś. Sam zmieniłem prefiks na 1069 dla... 5-8 złotych :-) Ale to aż 50% oszczędności! No i zawsze mam billing i CLIP "darmo" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bonzki pisze: 2005-01-06 15:06
    Właśnie rozmawiałem z \"wylewną\" konsultantką Ery - która jasno dała mi do zrozumienia ze od 11.01.2005 wejdą nowe taryfy ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 15:17
    nie ma koniecznosci informowania wszystkich na 2 tygodnie przed bo nie jest to przejscie z automatu do nowych taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    dżejk pisze: 2005-01-06 15:20
    IDEI należy się poszanowanie za jedno. Nie obiecują nowych taryf pół roku naprzód. Jak wproawdzają, to zaskakują i tak powinno być, a nie obiecywać coś, a potem przeciągać to w czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 15:20
    LOL! ale *** zorientowany sobie lacha z was, erowcy, drze.. ale co ja bede mowic -- to przeciez widac golym okiem.. :) era 16 i co? czego 16 za 16 pln? minut? za drogo.. mb? za tanio jak na ere.. mms'ow? buahaha! :P a dlaczego do 666? bo era to diabel wcielony! :P to chyba post dnia! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 15:29
    *** locco (1152) -- tak tak, era nas wszystkich zaskoczy.. od dwoch miesiecy przeciez nas zaskakuje wciaz nie wprowadzajac nowych taryf.. :P zycze Ci szczerze *** locco i innym erowcom, aby "kwiczeli z radosci i podskakiwali, i byscie Ere wychwalali :), i byscie placili nizsze rachunki", ale spojrzcie prawdzie w oczeta i postawcie sie przed faktem dokonanym -- teraz era wypija z was kase jak pijawka (ze mnie jeszcze tez, ale tylko do 25.02.).. :/ ok, ide o zaklad! zadnej roznicy nie bedzie w porownaniu z idea / plusem! watpie w pakiety kwotowe (chociaz kto wie?), przesyl danych wciaz bedzie kosmiczny (zarowno cena jak i wspanialy takt co 1 mb, czyli 2x 500 kB na dzien dobry).. ze telefony tanie? no tak, ludzie na to leca.. mi na tym nie zalezy -- jak bede potrzebowac kupie sobie na wolnym rynku.. :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    dealer pisze: 2005-01-06 15:36
    jak zwykle w Erze tylko pełno pogłosek a juz wiadomo że do 2 II 05 nici z nowych taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-06 15:38
    Hehe tez mi sie wydaje ze to bujda z tym teryfami 6 zobaczcie co znalazlem na telefon.gsm.pl z tego co widac po hoscie to pisal znany nam wszystkim Namotore " Nam napisał(a): 04.01.2005, 12:37 bylem dzis w germanosie w KARFURZE ;-) i propozycja padla konkretna - pakiet 50/100/250/500 minut w cenie 30/55/110/200 zl. w biznesie. polaczenia wewnatrz ery za 0.20, w 2 najwyzszych za 0.09. Host: pc-03018.zdnet.com.pl" Tak wiec kazdy z nan moglby sobe wymyslec nowe teryfy ery i szokowac wszystkich nawajem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 15:40
    stawiam browara (a nawet 2, do wyboru) jesli oferta bedzie lepsza od idei (wg mnie maja swietna, ale ta ich "jakosc").. :) hmm, na ogol sie nie zakladam (zwlaszcza o piwko), ale teraz zrobie wyjatek.. :) i jak, *** locco -- zaklad? :) no coz, wkrotce sie okaze co i jak.. :) atpo: my tu gadu gadu, narzekamy, placimy jak za mokre zboze, ale kase placimy.. toz to hipokryzja do kwadratu! ;-) no nie wazne -- od nas to nie zalezy.. :) a ja wkrotce bede juz w sim+ (ew. max profit!, ale to jeszcze nic pewnego i musze sie bardzo dokladnie przyjrzec tej ofercie i namowic znajomego :P) i bede placic 2x mniej niz nowi obecnie (swojaki) i bede happy.. :) p.s. *** locco -- to Ty mnie pytales o prefix? doszedles ktory nr licytuje? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    a ja wiem co bedzie pisze: 2005-01-06 15:43
    nowe taryfy bedą drozsze od idei ale co uwazam za swietny pomysł umowy bedą podkisywane za 18 MIESIECY. rewelacja co nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 16:21
    *** a ja wiem co bedzie -- drogi towarzyszu.. umowy na 18 m-cy raczej nie bedzie -- juz to bylo przerabiane w roznych wariantach (nawet 12 m-cy), ale jakos sie wycofano z tego.. drozsza minuta za krotsza umowe? watpie, j.w. ale moze byc drozsza minuta za tanszy fon.. ale patrzac na to jakie "nowosci" pokazuja sie w polsce (i w jakich "kosmicznych" cenach) to raczej nie zda to regulaminu.. :) chociaz jesli ludzie patrza tylko na cene sluchawki to kto wie? :) tak wiec Twoje 18 m-cy jest malo prawdopodobne.. :) p.s. tez wam GOL chodzi jak po grudzie? i dlaczego komentarzy nie chce dodawac? :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Wasyl pisze: 2005-01-06 16:28
    Stronka Ery leży i kwiczy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tata pisze: 2005-01-06 16:42
    Mnie era już nie podnieca gdyż zerwałem z nimi umowę i wziołem Plusa w max profit i uważam ze obecnie żaden operator jej nie przebije !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 16:44
    Czwarta aktywacja w Plusie :-P , a 5ta w drodze :-))) W salonie Idei i Plusa pusto , w Salonie Ery , bułek nie widziałem ;-)) , siedział za to jeden starszy Pan , ale nie wiem , co robił , 3 ludzi oglądało zestawy Tak-tak. Do wyboru , aż 13 zestawów. W drodze powrotnej z Salonu Plusa - w Idei dalej pusto przy stoliku , jeden oglądający , w salonie Ery sprzedawcy myli półke z "plejstejszynami" (promocja gier, nie pamiętam tylko , czy 69 , czy 89 zł :-D) Podsumowując jeśli chodzi o wygląd , to Salon Germanos , bije na głowe Salony Idei i Plusa. Jest po prostu ładnie oświetlony , dobrze położony i rzuca się w oczy:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 16:45
    **Tata - ja właśnie przed chwilą , drugi MaxProfit! Karta :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 16:47
    *** issa -- Ty chyba nie masz co robic.. :P bo co czytam Twoj komentarz to albo wlasnie jedziesz do salonu ery, idei, plusa, alub wlasnie z nich wrociles.. ;-) a tak "na serio" to pewnie robia wiosenne (zimowe?) porzadki w oczekiwaniu na.. hmm, no wlasnie na co? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tata pisze: 2005-01-06 16:54
    Miałem ere biznes ale to co mi zaoferowali to była kpina !!! Idea dla firm też jest ok ale max profit ją przebił !!! ps era jest cwana i wiekszość z was jak ma umowy terminowe nie będzie mogła zmienić taryfy na nową !!! Buhahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-06 16:58
    Jak by ta 18 miesieczna umowa byla prawda to calkiem sympatycznie, sam kiedys zalapalem sie na 12 w plusie i bylo bardzo fajnie :) No ale lepiej poczekac na oficjalne ogloszenie bo juz mnie macza te rewelacje, wchodze na gola codziennie by dowiedziec sie czegos konkretnego az mnie denerwuje moja "desperacja" GOL na serio uzaleznia
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 17:00
    Powiem Wam jedno, zajmijmy się wszyscy swoimi obowiązkami a z pewnością ten kraj będzie lepszy. Tymczasem my zastanawiamy się nad sprawami, na które i tak żadnego wływu nie mamy.......
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-06 17:00
    sorry wpływu miało być;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tata pisze: 2005-01-06 17:05
    Znając politykę cenową ery-zdziery pewnie znów minimum 49netto za przejscie będzie + cyro na np 6miesiecy !!! Buhahaha .Idee szanuje bo za okolo 30zł pozwala wszystkim starym na nowa oferte przejść w erze to będzie niemożliwe !!! Hahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 17:06
    ***Q - bo ostatnio oddawałem telefon do serwisu (jedna wizyta) i go odbierałem (druga wizyta). Naprawa trwała tydzień. Dziś byłem po raz 3. Stąd to wrażenie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bonzki pisze: 2005-01-06 17:10
    ma być bezpłatna zmiana taryfy - tam mi powiedziała p. w erze a ile w tym prawdy zobaczymy. Tata Ty strasznie źle nastawiony na ere jestes widze - skrzywdził Cie ktoś tam ?
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2005-01-06 17:42
    **issa - wiesz jak zmienić plus 20 na maxProfit?. W BOK-u powiedzieli, że to nie jest możliwe ale.... Ty znasz różne takie fajne sztuczki:) P.S. Oczywiście aktywację mam na REGON.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tata pisze: 2005-01-06 17:56
    Bonzki - nie ! Poprostu widzę jak era sie stroszy i traktuje abonentów ! Życzę erze jak najlepiej bo wtedy będzie bodziec do konkurencji choć wątpie by jak era da ten nowy cennik był on rewelacją na skale heyah - za heyah erze napewno sie brawa należa bo inaczej pewnie do dzis by sec naliczanie bylo luksusem a minuta 2zł kosztowała !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 17:56
    ***zx1 - można zmienić tylko przez konsultanta G300 , w Salonie niestety się nie da , oczywiście jeśli upłynęło minimum 12 miesięcy umowy. Byłem w dwóch Salonach , w drugim dostałem numer do takiego konsultanta. Zadzwoniłem do niego przed świętami , powiedział , żebym wysłał mu dane firmy i numer na e-mail i, że zajmie się tym po Nowym Roku , bo ma teraz bardzo dużo pracy. Jak do tej pory się nie odezwał , a chciałem z tym zdążyć do 16 stycznia , kiedy zaczyna się nowy okres rozliczeniowy. I mam jakieś taki przeczucie , że nic z tego nie będzie , i że się nie odezwie więcej. Tak szczerze. W każdym razie po umowie , można przejść bezproblemowo na MaxProfit! , potwierdzono mi to dziś w Salonie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 17:59
    Ale na koncie są już 4 aktywacje , piąta z cesji dojdzie na konto lada chwila (max. 2-3 tygodnie) , wtedy może konsul z G300 spojrzy na nas łaskawszym okiem i znajdzie więcej czasu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bonzki pisze: 2005-01-06 17:59
    G300 zajmuje sie tylko klientami powyżej 5 aktywacji
    0
  • Users Avatars Mini
    zx1 pisze: 2005-01-06 18:10
    **issa - dzięki. Nie pozostaje nic innego jak uzbroic się w cierpliwość i czekać na koniec cyro(10 mies) albo...nowa aktywacja i jazda na MaxProfit!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 18:41
    ***Bonzki - wiem. Więc to już bardzo niedługo:-) Ale konsul mógł powiedziec , że niestety nie. Cóż , sprawa jest jeszcze otwarta mam małą nadzieję , zresztą ja nie mam z reguły pretensji , bo zdaję sobie sprawę jak pisałem już wcześniej , że firmą strategiczną to na pewno nie jesteśmy;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 18:43
    "Dla każdego z segmentów Plus przygotował specjalną, dedykowaną formę sprzedaży i utrzymania klienta. Segmentem korporacji opiekuje się 100 handlowców wraz z grupą tzw. back office, czyli m.in. techników, inżynierów produktowych itp. Dla segmentu SME (będącego głównym celem nowej strategii Plusa) stworzono specjalną grupę G300 - czyli zespół 300 handlowców pracujących na terenie całej Polski. Głównym ich celem jest tzw. hunting and farming - czyli pozyskanie i utrzymanie klienta SME. Handlowcy z grupy SME są pracownikami sieci dealerskiej Plusa, ale pracują zgodnie z normami wyznaczonymi przez centralę operatora."
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 18:43
    SME to nie my , więc luzik ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 18:45
    Nowe ceny wybranych zestawów Simplus od jutra , gdyby to kogoś zainteresowało :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-06 18:49
    ***alix - ciekawa była ta Twoja dyskusja z ***Wlo. Pozwolę sobie tylko zwrócić uwagę , że chwalenie się tutułem , którego ktoś tam nigdy nie osiągnie , to bardzo wątpliwe przechwałki. Zwykła wiedza utwardza serce , a tylko miłość do Boga je zmiękcza. I prawdziwa wiedza uczy pokory , czego dziś niestety brakuje. Gdyby tylko szkolne wykształcenie decydowało o tym jakim kto jest człowiekiem , uwierz , że ten świat byłby najszczęśliwszym miejscem egzystencji. Więc miej pokorę , to dobra rada. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-06 19:27
    moze po 11 cos nowego wprowadza a na to sie zapowiada
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-06 19:36
    *** daro_pop -- mam dla Ciebie swietna wiadomosc! z pewnego zrodla wiem (na 100%), ze era wprowadzi cos po 11.! to beda na pewno nowe taryfy! tak przynajmniej mowi moj informator.. :D nie powiedzial tylko po 11. ktorego miesiaca.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-06 20:10
    *****Tatusku******* jak masz pisać głupoty to lepiej daj se luzu bo zmiana taryfy albo kosztowała (50zł netto) albo było przedłużenie najpierw na 6 później na 4 miechy
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-06 20:27
    issa- mądre słowa! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    crazyman pisze: 2005-01-06 20:48
    Witam. Dzisiaj sprawdzam saldo w "jedynej" i gosciu mi mowi ze mam do wykorzystania 80 min i 10 mms. Umowe podpisalem 30.12.04. Mniejsza o te minuty ale jak sie pytalem w salonie to nic nie gadali i darmowych mms. Tez ktos tak ma w jedynej czy to jakis blad ?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 21:01
    przypomnialo mi sie jak to jakis czas temu gdy era jako pierwsza wprowadzale "dobre ceny" wszyscy jechali po idei a tu patrzec i ja sie glupio teraz czuje jak to era jest na szarym koncu
    0
  • Users Avatars Mini
    KKB IDEA pisze: 2005-01-06 21:16
    Witam wszystkich ERKOWICZÓW, tak strasznie mocno podniecacie się czymś czego niema, a nie pamietacie jak to było w 2003 r ( a może później...) kiedy także wszyscy op. po kolei zmieniali taryfy na nowe - starzy abonenci Ery i Plusa dostali kopa w czoło poniewaz nie mogli zmienić starej taryfy na nową które to były i dalej dostępne są tylko dla nowych abonentów. A historia lubi się powtarzać. Więc Zobaczymy misiaczki jak wasza ERKA was i tym razem potraktuje. Życzę wam aby było po waszej mysli - przynajmniej walka będzie bardziej zajadła.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 21:18
    a i do tego strona ery chodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-06 21:19
    Sony Ericsson K700i 1299zł 1584,78zł BŁAHAHHAHA HA ! normalnie niewiem czy sie smiać czy płakać, oczywiście jak zwykle "1" za promocje ery, dno, żenada i masakra !!! T-Mobile czekam aż wykupisz ten badziew - erę i zrobisz tam pożądek, a jedynej życzę totalnej klapy, bo jak ludzie się na to sfrajerzą, to już wszystko "nam" wcisną !
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-01-06 21:22
    a, i powturzę jeszcze raz debile z ery, TEN TELEFON TYLE KOSZTUJE W SKLEPIE !!! więc po jaki kij mi umowa na dwa lata ?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 21:28
    ruszyla, jakies glosowanie "basked"
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2005-01-06 21:36
    No to Idea wygrywa wyscig o "abonentów myslacych i liczycych". Ma stała nowa oferte z naprawde dobrymi cenami tymczasem plus konczy sprzedaz telefonow z nowymi tanszymi planami taryfowymi 16.01 (tak mi w boku powiedzieli) a era 11.01. Nie spodziewalem sie takiego obrotu spraw....
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2005-01-06 21:45
    ....pozostaje tylko liczyc na to, że wkrótce powrócą i zmiotą ideę jeszcze lepszą ofertą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2005-01-06 21:50
    PS. Jak oni mogą tak zdzierać na ludziach kupujących K700i - o ile przy tej cenie ktos go kupuje...... Na allegro chodza po 900-1100zł a tu z cyrografem trzeba dac 1585zł?! No to ja pierd**e taki układ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-06 22:06
    przysnelo mi sie przed komputerem i wiecie co? wczoraj zmienilem taryfe w biznesie na nowa 68gr min 15gr sms 40gr mms i pakiet gprs 100kb za 10gr (netto) o 1/1 nie wspomne bo za free!!! dobrze, ze sie obudzilem i nie bylem zlany potem, ale szkoda bo nie wiem ile kosztowal abonament!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2005-01-06 22:26
    nawiazujac do watku wlo z 13.17 uzywanie sformułowań iż jedyna jest prosta i dla prostych ludzi pomimo tego ma coś z prawdy nardzo duzo świadczy o autorze (niestety nie najlepiej). Ja uważam nieco inaczej że jedyna jest prosta i dla normalnych ludzi moze dlatego jej nie wybrałeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-06 23:39
    ****carmazyn*** jest taka malenka prom 10 mms przy umowei gratis (tylko nie krzyczec mi zaraz co to za promocja itd....) ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-06 23:41
    pete55 - być może... jak się zastanowić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 00:01
    *** lennox (2022) -- ten telefon (k700i) _nie kosztuje_ az tyle! jakis miesiac temu widzialem w komisie _nowke_ po 1100 pln! :) a swoja droga to era jest teraz liderem w "promocjah inaczej" -- co promo to podwyzka.. :) ale jak to ktos (*** issa?:) zauwazyl w ktoryms niusie: promocja nie zawsze oznacza obnizke! ot, towarzystwo rozpuszczone i zawsze by chcialo tylko taniej.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 00:10
    *** wlo -- mam chyba pewne opory przed max profit! :( ceny jak w sim+ (poza siec), a zeby zwrocilo mi sie w sieci to z jednym numerem za 6.10 pln bym musial rozmawiac w miesiacu co najmniej 110 minut.. niby nie duzo, ale nie wiem czy tyle zdolam.. czasami w miesiacu wydzwaniam tylko 10 mins (moze to przez takt 60/60? :P), ale sms'ow mam sporo (lacznie z wap'owymi okolo 100, nie licze z netu).. a dzwonic bo mam to tez bez sensu, no nie? :/ tak wiec max profit! mi sie nie oplaci! przymus placenia abo i wykorzystania minut oraz cyrograf (a w to sie nie chce znow pakowac).. :/ ale i tak wielkie dzieki za wskazowki i pomoc w rozszyfrowaniu.. :) no coz, jak widac nie kazdy potrzebuje polaczen za 10 gr.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-07 00:38
    Q! - 6,10 za numer? Chyba 1,22?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-07 00:42
    Jeśli nawet miałbyś płacić za numer 6,10 to przy cenie 0,1 za minutę przy cenie 62 gr netto chyba w najniższej taryfie, wystarczy kilka minut a nie prawie 2 godziny!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 01:02
    hmm.. cholera, cos chyba zle policzylem.. :/ rzeczywiscie, to jest 1.22 pln za 1 nr po 10 gr z kazdego miejsca (sprostuj, prosze, jesli znowu cos nakrecilem).. no to teraz wychodzi, ze za 19.52 mam 150 mins do jednego nr w plusie.. JUZ WIEM! dopiero sie musialem wczytac w maila z regulaminem przed oczami! :D tak wiec (w kolejnosci regulaminu): 1) "strefa tanich polaczen" to zwykla strefa plus (stacjonarka, plus po 24 gr) za 1.22 pln za calosc, 2) "kontakt plus" to 1-30 nr/1.22/m-c/szt (stacjonarka lub plus), z ktorym zawsze po 12 gr brutto, niezaleznie gdzie jestem, 3) RT to za 6.10/m-c z kazdego miejsca (stacjonarka, plus) po 31 gr.. w razie bledu -- poprawiaj.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 01:07
    no, to teraz to wyglada o wiele ciekawiej! :) nie wiem dlaczego policzylem goly abo! :/ to przeciez pakiet kwotowy.. :) 21 pln _na pewno_ wydam w m-cu na sim+.. a za to mam az 150 mins do dwoch nr w plusie (stacjonarki mnie raczej nie interesuja).. poza siec tyle samo co w sim+.. zwlaszcza, jesli brac pod uwage, ze bym mial tylko 2 swojakow (+ ew jeszcze dwoch, ale to tylko przeciez 2.44 brutto).. :) w takim wypadku moze nawet cyrograf przelkne? :P a nie mozna bez cyrografu wziac, bez sluchawki? (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 01:11
    bo w regulaminie stoi: pkt 2) "oplata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogolnych (poza promocja) wynosi 100,00 zl (122,00 zl z VAT)" oraz pkt 4) "aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowia niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie sa przedmiotem Promocji".. czyli przez to rozumiem, ze na takich samych warunkach moge wziac bez telefonu, ale wtedy aktywacja mnie kosztuje 122 pln? bo wole bez telefonu, ale i bez cyro na 2 lata, szczerze mowiac.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 01:28
    ***Q - nie można bez umowy. Też tak interpretowałem ten zapis regulaminowy. Ale to błędna interpretacja. ***AQQ 21.06- ale się uśmiałem , fajny żart z tym snem ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-07 01:40
    ***Q - weź MaxProfit! ale w wersji Karta , bez telefonu. Aktywacja 1.22zł , umowa na rok , ewentualna kara umowna 100zł (czyli jakby jej nie było). Weźmiesz sobie abo. za 18.3zł , do tego wspomniane dwa Swojaki za 1.22 i jakąś Strefę , albo za 1.22 , albo jak Ci nie pasuje to tą za 6.1zł. Weź pod uwagę jeszcze jedną rzecz. Naliczanie za sesje internetu odbywa się co 10KB , czyli 10KB/10KB wysłanych i odebranych to ... 2 grosze! Wiesz ile sms-ów w formacjie 48******@text.plusgsm.pl wyślesz za 2 grosze? Bardzo dużo:-) A gprs schodzi z pakietu abonamentowego:-) Musisz przyznac , że to dobra cena. Do 28 lutego możesz sobie także dokupić pakiet 10,30 albo 90 mega , za 2,3 lub 6zł netto na wap i internet , czyli pakiety XXbiznes , aktywny 6 miesięcy. Tu taryfikacja jest już co 100KB , ale jakie to ma znaczenie przy tak niskiej cenie za pakiet:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-07 09:07
    a co do nowych taryf to beda w styczniu....
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-07 09:21
    ale przyszlego roku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-07 09:33
    Q! - jest ta sama oferta bez telefonu - samą kartę możesz wziąc - nie wiem tylko czy dokładnie takie same warunki są. O! isaa pisał już o tym ;-) GPRS jest po 10 groszy za 100 kB ale jest naliczany w paczkach co 10 kB a więc po groszu ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-07 09:36
    Tak więc jeśli masz dobrego znajomego, który zgodzi się na ten układ, to jest to naprawdę najlepsza w tej chwili oferta. Oczywiście tym lepsza im więcej masz połączeń na numery stacjonarne i wewnątrzeciowe. Off topic... Hmmm... Otworzyłem pudełko z upgrade Norton AntiVirus i widzę, że chłopaki wprowadzili kod aktywujący ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-07 09:50
    no tak, *** wlo -- znow szczegoly mnie zjadly.. :) co do znajomego to glowy nie dam, ale a noz sie uda? :) a polaczenia bede miec glownie w sieci (95% jak nie wiecej), tak wiec to chyba najlepsze co moze byc.. :D ok, dzieki za rade, Tobie *** issa rowniez.. :) a tymczasem zmykam bo mam jeszcze troche do zrobienia (niekoniecznie pracy), a czasu bardzo malo.. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    cytryn pisze: 2005-01-07 10:08
    *** crazyman Tak, MMSy tez mam w Jedynej 10 nie wiadomo skąd, aktywowana była 03.12.2004, a przeszły mi na ten miseiac (w bilingach jak wół stoi, że są (to takie promo niespodzianke zrobili dając w Jedynej 10 za nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prac pisze: 2005-01-07 21:12
    dla mnie to era z takim podejściem kładzie sie do trumny. ale mam nadzieje , że wiedzą co robią
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-07 22:52
    ja przybije gwozdzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-01-07 23:30
    A ja bęedę się modlił, abym pomóg trafić im do Nieba:) A tak na setio to lubię erę.... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    FAFAldz pisze: 2005-01-08 03:33
    Pracuje w punkcie ery i dzis przyszedł mail, ze od 10 rozpoczyna się dostarczanie materiałów promocyjnych \"JEDYNA II\" i aby usunąć stare plakaty. Nie wiem co o tym mysleć, może ktoś sie bardziej orjętuje???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-08 12:05
    FAFAldz - może "Jedyna" to jedyna taryfa Ery teraz będzie? Tylko dlaczego promocyjna?
    0
  • Users Avatars Mini
    KARLO pisze: 2005-01-08 12:59
    Jedyną taryfą ery to raczej nie będzie, bo to byłby idiotyzm.Pewnie dorzucą jakies inne kwoty i zrobią oferte JEDYNA II zawierającą nowe plany taryfowe z możliwościa migracji dla wszystkich abonentów.Wszystko sie okaże 12 stycznia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-09 11:22
    Osoby ktore sie spozniaja z oplatam moga sie zdziwic jak pojda do banku po kredyt albo karte kredytowa. Operatorzy wspolpracuja z Bankiem Informacji Kredytowej i niesolidni abonenci ktorzy trafia na czarna liste moga zapomniec o jakimkolwiek kredycie czy ratach ...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-11 10:14
    Na szczęście się nie spóźniam;)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-11 11:12
    I co taryf nie ma:( nowych, maskra......
    0
  • Users Avatars Mini
    cytryn pisze: 2005-01-11 14:12
    ***wlo Przy wprowadzeniu jakiejkolwiek "promocji" operator nie jest zobligowany powiadomić o tym ogólnokrajowy dziennik z odpowiednim wyprzedzeniem a do czego zmuszony jest wprowadzając nowe taryfy. Także najpierw wygodniej jest wprowadzic "promocję" i zaskoczyć wszystkich a potem przerobić to na obowiązujące taryfy zawiadamiając o tym stosowne media
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-11 17:45
    dostalem kredyt czy to znaczy, ze place w terminie? NIE, NIE, NIE!!! ok.800 zl m-nie
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-01-11 19:48
    Szkoda że termin oddania do użytku nowych taryf się przeciąga.... Ale nie rozumiem czemu większość myśli, że Jedyna jest zgapiona od Jednej Idei. Ja osobiście nie lubie zóltego, a co dopiero żółtych kropep;) I przynajmniej w reklamach JEDYNEJ nie powtarza się 5 razu Jedyna, bo to w ideii mnie dobijało.... Czy ktoś może sądzi podobnie?:)
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2005-01-13 18:34
    jak nie beda mieli ceny wewnetrznej ponizej 50 i zewnetrznej tez ok50 to koniec umowy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-14 12:46
    Też z nimi kończe, choć dopiero 4.12.2005 :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-16 19:00
    Dzis konczy mi sie rabat 50 % na abo . Jesli jutro nie wprowadza nowych taryf schodze z Moja 240 Vip na 25 Start . Troche szkoda 30 zl ale nie moge czekac w nieskonczonosc ...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-16 20:44
    ****Erazmus z tego co wiem jest to niemożliwe, ale to zależy od umowy jaką podpisałeś, inaczej każdy by tak zrobił;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-17 00:31
    ***lokop ja mam nr 4 rok wiec moge zmienic na jaki chce abonament :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-17 11:30
    O tego nie wziąłem pod uwagę;)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-17 12:12
    szczesciem, wszystko juz przycichlo
    0
  • Users Avatars Mini
    tukarol pisze: 2005-01-18 09:39
    nowe taryfki od 1 lutego
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-18 19:16
    powraca temat taryf ale gol jest wstrzemiezliwy w infoprzeciekoplotki
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-01-19 19:45
    Za ta cene opłącało sie kupic 3220. Jeszcze kupie specjalna obudowe i bede sobie smsy w powietrzu pisał i grał w gry ruchowe :D ALE WyPaS.... Ale jak narazie nic nie słychac o tej obudowei w poslce a juz na UK stornach sa do kupienia. :(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: