Jurek Owsiak w reklamie PLAY - startuje nowa kampania WOŚP

Newsy
Opinie: 42
Jurek Owsiak w reklamie PLAY

Jurek Owsiak został kolejny raz twarzą nowej kampanii PLAY i WOŚP

Nowa kampania PLAY związana z 24 Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trwa od początku roku.

TV:

OOH:

INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

 

Opinie:

Opinie archiwalne (42):

Komentuj

Komentarze / 42

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-01-04 13:26
    Wolę dać Caritasowi niż Owsikowi.
    -3
  • Users Avatars Mini
    sramy pisze: 2016-01-04 13:54
    ja mu po prostu nie ufam, w Polsce nikt bez podwójnego dna i przekrętów nie uzyskuję sukcesu. Jak go bronią te fałszywe media to musi być tu wał zrobiony z darczyńców.... ale czy wpłacisz czy nie twoja wola każdy niech wybiera.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Polak pisze: 2016-01-04 16:43
    Sie Ma,jak sie organizuje takie akcje.
    1
  • Users Avatars Mini
    asdfg pisze: 2016-01-04 16:56
    każdy ma w swoim mieście małe fundacje, działające często bezkosztowo. takie fundacje często pomagają skuteczniej niż fundacja owsiaka, bo działają lokalnie i mierzą się z lokalnymi problemami. no ale jeżeli ktoś chce otrzymać za datek serduszko(naklejkę) i się tym chwalić...za fundacja owsiaka przemawia jednak skala wielkości. no ale i tu pojawiają się problemy zwiazane z kosztami działalności, a te są dość spore.
    0
  • Users Avatars Mini
    6d pisze: 2016-01-04 17:31
    Wystarczy wpisać e google "Matka kurka" Przeczytaj jego artykuły na temat Jerzego O. i nasza wiedza będzie szersza w tym zakresie, brutalnie szersza.
    1
  • Users Avatars Mini
    CHWDpis pisze: 2016-01-04 20:58
    Już pisowskie ścierwa jątrzą ... dawajcie swoim księżuniom, dawajcie przygłupy
    -3
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-01-04 21:25
    @CHWDpis - platfonserskie bydło dało głos
    4
  • Users Avatars Mini
    PrzeprościeiSpieprzajcie pisze: 2016-01-04 21:40
    No i poszło w PiSdu....
    7
  • Users Avatars Mini
    maki pisze: 2016-01-04 21:53
    jesteście największym gównem jakie ten kraj kiedykolwiek posiadał .. tyle w temacie.. a CHWDpis to naprawdę dobre hasło !
    5
  • Users Avatars Mini
    maki pisze: 2016-01-04 21:54
    a co do matki kurki czy jak tam sobie to nazywacie. sąd orzekł, że musi przeprosić pana owsiaka i wpłacić 5000 grzywny więc raczej przegraliście co nie ?
    3
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-01-05 00:06
    Zamiast chejcić i trollować ruszcie dupy i zróbcie tyle co Owsiak. Miałem przyjemność rozmawiać z nim, podać rękę i dostałem zaproszenie na woodstock. Kochani hejterzy, wasze nowonarodzone dzieci pierwszą rzeczą jaką zobaczą w swoim życiu będzie to sprzęt szpitalny ufundowany przez WOŚP. Ale w sumie po co ja to piszę? Was nie przekonam, idźcie sobie do kościółka, dajcie na tacunię, niech księżulo kupi sobie nowego mercedesika bo ten ma już pół roczku. Kto taką starą taczką będzie jeździł?
    3
  • Users Avatars Mini
    Liu pisze: 2016-01-05 01:34
    Co wy dyskutujecie z trolami? Przecież wykupienie takich troli już od 50gr za post - rzucasz 1000 zł i masz 2000 postów chwalacych Pana. A jak rzucisz 100.000 zł to już cały internet chwali Pana. Nie co można zrobić za 2 zł...
    2
  • Users Avatars Mini
    miko pisze: 2016-01-05 07:31
    bo huj człowieka strzela jak widzi takie gówno
    1
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-01-05 08:19
    Jak będziecie mieli swoje dzieci to pamiętajcie, żeby w szpitalu powiedzieć, że nie chcecie, aby leczyli je sprzętem od Owsiaka....to bardzo ważne, żeby być wiernymi swoich poglądów w realu, a nie tylko w internecie... tego sprzętu jest tam naprawdę sporo, więc moze to być dla Was spory problem...ale dacie radę :-) Możecie przecież przyjechać ze swoim sprzętem
    4
  • Users Avatars Mini
    OTD pisze: 2016-01-05 08:24
    To nie zmienia faktu ze prEplywy finansowe pomiędzy fundacja Owsiaka a jego spolkami-corkami nie sa jasne. Czesc to chyba takze spółki nego żonki, jak mnie paniec nie myli. Owsiak sie za bardzo zeszmacil z PO a i za bardzo wojowal z PiS. Trzeba bylo trzymać nerwy na wodzy Panie Owsiak.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2016-01-05 10:31
    Nie wyzywajcie się i Ci i tamci, po co? Kiedyś Pan Prezes też trafi na oddział geriatryczny i co wtedy? Pomóc mu ze sprzętu WOŚP czy do lodówki? Zapamiętajcie - PAX MIĘDZY NARODAMI
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-01-05 12:54
    wojciech.piechocki wszystko racja ale problemem jest tylko ile % idzie na rzeczywistą pomoc szpitalom oraz na sprzęt a ile idzie na różne inne nazwijmy to szare czy ciemne cele, które tylko poszerzają wątpliwości wobec Jego osoby i tej fundacji.. Jedno jest pewne - postać pana Owsiaka na pewno nie jest postacią krystaliczną. Także często Jego wystąpienia publiczne mu nie pomagają. Tak jak nie jest krystaliczny jego Woodstock, który to firmowany jest Jego nazwiskiem a trudno o tym przedsięwzięciu cokolwiek dobrego powiedzieć. Proszę o tym pamiętać.
    -3
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-01-05 15:17
    @Kuba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-01-05 15:20
    @~ Owsiak nie jest krystaliczny, bo nikt nie jest krystaliczny...Ty też nie jestes...chodzi o to, że on dziala, pomaga ludziom, dzieciom, starszym...a wplaty na jego fundacje z tego co wiem nie sa obowiazkowe...mozna samemu z kolega ufundowac USG do szpitala...tylko, ze nikt tego jakos nie robi
    2
  • Users Avatars Mini
    L pisze: 2016-01-05 15:42
    Chyba przyzwyczailiśmy się do dziadostwa i dziadostwo nazywane jest normalnością - co to znaczy ufundować usg dla szpitala, od wyposażania szpitali jest ministerstwo zdrowia a nie ludzie, którzy płacą składki i jeszcze muszą fundować a w praktyce kto nie leczh się prywatnie, to może pożegnać się ze zdrowiem - latami czekamy na wizyty u specjalisty. Przez osiem lat trwał ten cyrk i czas z nim skończyć i cyrku nie nazywać normalnością.
    4
  • Users Avatars Mini
    6d pisze: 2016-01-05 16:15
    @maki "Matka Kurka" dostał TYLKO grzywnę, TYLKO ! I dostał ją, za obraźliwe określenie w stosunku do Jerzego O. ale odnośnie oskarżeń to Matka Kurka przed sądem niemal udowodnił nieprawidłowości, które zarzucił Jerzemu O. Niestety Jerzy O. nie przestawił na żądanie sądu dokumentów, które mogły by to potwierdzić lub temu zaprzeczyć... Wg wyliczeń Matki Kurki jak dobrze pamiętam, z 1 roku brakowało ok 6 mln pln, a z drugiego ok 10, w każdym bądź razie sumy liczy się w MILIONACH pln ! Ja do tego pana nic nie mam, niech zbiera, niech pomaga, chwała mu za to, ale niech ta jego księgowość, wpływy, wydatki będą jasne, bez cienia wątpliwości,niech na wezwanie sądu przedstawi dokumenty i rozwieje te wątpliwości, chyba, że ma coś do ukrycia.
    3
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-01-05 17:19
    @L w teorii to rzeczywiscie panstwo lub wlasciciel szpitala powinien kupic sprzet...ale teoria pozostaje na razie tylko teoria...i szybko to sie nie zmieni
    3
  • Users Avatars Mini
    poziman pisze: 2016-01-05 17:56
    1. Wośp - 95 % idzie na pomoc 2. caristas - 30 % idzie na pomoc - i o co wam ciemne głąby chodzi ? bardziej wam przeszkadza, że fundacja bierze parę procent niż czarna mafia 70 ? 3. Woodstock jakbyście nie wiedzieli jest finansowany w całości ze sponsorów. Koszt organizacji to okkoło 9 milionów z czego lidl, pekao sa i play dają w sumie 6 ! Do tego dochodzą mniejsze firmy sponsorskie więc nie pierdolcie jak nie wiecie. Chciałbym, żebyście byli tak gorliwi w rozliczaniu czarnej sekty, która zaskarbia sobie miliardy z naszego budżetu. Żal wam dupę ściska, że ludzie zaczynają przeglądać na oczy, że odchodzą z sekty katolickiej nie chcąc tej firmy sponsorować. Zacznijcie wreszcie myśleć tumany. !
    4
  • Users Avatars Mini
    YGREK pisze: 2016-01-05 18:31
    Poziman - ale Ty pieprzysz, wszystkie dane fundacji (m.in. Caritas) są do wglądu !
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-01-05 18:56
    @poziman Zgadzam się, tak właśnie jest, dla niektórych solą w d...pie jest Owsiak i to że jemu ludzie dają i ufają a czarnej watykańskiej rezydenturze nie chcą już tyle dawać. Owsiak jest solą w d...pie dla katoekstremistów bo robi coś dobrego nie będąc związany ideologią, robi bo uważa że tak należy robić. A to że się plej do tego przykleił.... no to jest dodatkowy pieniądz dla fundacji i reklama dla pleja. Nie głosowałem na Dudę, nie głosowałem na PiS bo uważam ich za katooszołomów, fanatyków którzy mogą tylko spieprzyć to co jeszcze działa w tym kraju, a to że za niedługo stworzą nam powszechną inwigilację i państwo pisowsko-policyjne to szczegół... PiS nigdy nie doszedłby do władzy gdyby nie niska frekwencja, ci którym nie chciało się ruszyć dupy niech podziękują starym babom i młodym katopierdolcom że wybrali nam PiS.
    11
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-01-05 21:15
    @asf Masz typowy język dla platfonserskiego bydła.
    -11
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-01-05 22:41
    @up Typowy chciałeś powiedzieć dla normalnej części społeczeństwa.
    9
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-01-05 23:00
    a ja mam się bardzo cieszę że wygrało PiS. Popieram również chęć walki PiS z przestępczością, ukręcenia dupy tym bandytom szczególnie gospodarczym. Popieram walkę z tzw. białymi kołnierzykami, których wokoło nie brakuje i którzy także zakładają rozmaite fundacje próbując w ten sposób "wyprać pieniądze" lub inne machlojki ukręcić. Popieram walkę z przestępczością. Wole żeby PiS się wzięło za rasowych bandytów "milionerów" iż jak PO walczyła z poczciwymi polskimi biednymi kierowcami, traktując ich jak morderców i najgorszy element społeczny. Co do Owsiaka - życzyłbym sobie, żeby tyle samo tego jego sprzętu trafiło do szpitala w Lesku czy w Ustrzykach Dolnych co obdarował hojnie te swoje "warszafffskie" szpitaliki. Tak jak ktoś napisał powyżej, Owsiak ma być krystaliczny niczym Sędzia Sądu Najwyższego. Ma być bez skazy. W mojej prywatnej opinii nie jest - dlatego, nie dam ani złotówki na WOŚP. Swoją drogą, z przyczyn politycznych obawiam się że to być może jest już ostatni "finał" WOŚP w tym roku a i czas na permanentną kontrolę finansową p. Jerzego i jego spółek, spółeczek, fundacji i przepływów finansowych tez przyjdzie. Jeszcze jedno - wielokrotnie pojawiały się wypowiedzi lekarzy, że Owsiak kupuje złom i starocie jako dary do szpitala. W media słyszałem nie raz. To jak to jest, komu wierzyć? P.S Nawet jeśli Owsiak kupi 1000 aparatów USG to nie znaczy że wiele się zmieni, jeśli potem okaże się że jest zakontraktowana za mała ilość badań tymże aparatem i w sumie stoi on nieużywany. Może nie tu jest problem?
    11
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-01-05 23:07
    Chce jeszcze powiedzieć że opiekę zdrowotną mamy zapisaną w konstytucji i to Państwo usługi z tą opieką związane Nam ma finansować. Z drugiej strony proszę zobaczyć ile Nas otacza na około różnych prywatnych szpitali, prywatnych praktyk medycznych, prywatnych NZOZ'ów, prywatnych NZOLów... i to jest oddolna inicjatywa. To już nie jest Owsiak. To inicjatywa prywatna, która staje się także publiczną dzięki umowom z NFZ bo Państwo ko-operuje. Jeszcze raz powtarzam - NAJGORSZE JEST TO ŻE OWSIAK PRZED NIEZAWISŁYM SĄDEM NIE CHCIAŁ UJAWNIĆ DOKUMENTÓW. To już świadczy o tym, że COŚ jest na rzeczy... i są podstawy sądzić że ta orkiestra nawet nie gra tylko fałszuję... muzykę, oczywiście.
    -4
  • Users Avatars Mini
    matylda pisze: 2016-01-06 10:56
    Jaki ten naród jest prosty. ksiądz który zgwałci dziecko mówi, że to wina dziecka. Prosty naród broni księdza...... o co tu kurwa chodzi ? Czy wy naprawdę pisowcy jesteście tacy prości ?
    -4
  • Users Avatars Mini
    poziman pisze: 2016-01-06 10:56
    ygrek .... ty nie potrafisz czytać chyba ... otwórz oczy prosty sznurku
    -5
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-01-06 13:44
    @samodziadostwo Jak to czytam co wypisujesz to mam wrażenie że ty nie wiesz w jakim kraju żyjesz, "pis weźmie" "pis zrobi" "pis da" "pis ukróci"..... trzeba być nieźle naiwnym żeby w to wierzyć, pis zrobi jedno - wymieni obcych kolesi złodziei bandytów na swoich kolesi złodziei i bandytów - to masz gwarantowane. Konstytucja jest na papierze, powinna ci "zapewnić" wiele, a zapewnia gówno, za leczenie płacisz, w kolejce czekasz i utrzymujesz całą niereformowalną padlinę zusów krusów pkpów górnictwa itp. Owsiak jakby realizuje w pewnej części to co właśnie jest obowiązkiem państwa, ale państwo to wie jak wydać "lepiej" te pieniądze i utrzymuje rezydentury watykańskich agentów grabiących ten biedny kraj od setek lat. Pytanie jest takie czy gdyby nie pomoc Owsiaka jakakolwiek dla obdarowanych szpitali to byłoby tam dziś lepiej czy gorzej? Ja uważam że lepiej mieć jakikolwiek sprzęt niż żaden. Potwierdzają to wypowiedzi obdarowanych. Nieskazitelności nie ma nigdzie bo nie ma idealnego świata w który wierzysz, chodzi o to że wolę dać Owsiakowi jak kościołowi bo właśnie kościołowi nie wierzę jak mało komu - to jest dopiero mega przekręt nie mówię o pedofilii ale i o "krystalicznych" finansach tej korporacji, i dam Owsiakowi tę złotówkę i drugą za ciebie:-D na po pohybel czarnemu kościołowi.
    8
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-01-06 20:57
    @6d Faktycznie, wpisałem i jest wyrok prawomocny skazujący tego pajaca nazywającego się "matką kurka" Oto on w skrócie poniżej: WYROK w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej: Sąd Okręgowy w Legnicy po rozpoznaniu sprawy Piotra W. z powodu apelacji wniesionych przez oskarżonego i pełnomocnika oskarżycieli prywatnych od wyroku Sądu Rejonowego w Złotoryi z dnia 29 września 2014 roku orzeka: Zmienia zaskarżony wyrok w ten sposób, że w ramach czynu opisanego w punkcie 2 części dyspozytywnej uznaje oskarżonego Piotra W. za winnego tego, że działając za pomocą środków masowego komunikowania znieważył Jerzego Owsiaka, nazywając go “hieną cmentarną” oraz “królem łgarzy i żebraków”, tj. za winnego popełnienia przestępstwa z art 216 paragraf 2 Kodeksu karnego; i za to na podstawie art 216 paragraf 2 Kodeksu karnego wymierza mu karę 100 stawek dziennych grzywny, ustalając wysokość jednej stawki na kwotę 50 zł. W pozostałym zakresie zaskarżony wyrok utrzymuje w mocy. Wymierza oskarżonemu 500 zł opłaty za obie instancje.
    -4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-01-06 21:16
    @asf ja nie daję ani kościołowi ani Owsiakowi. Natomiast popieram to co robiło i robi PiS oraz wszystko co służy mojej lokalnej przestrzenii. Mnie się bardzo dobrze żyło za rządów PiSu (lata 2005 i dalej) i teraz też widzę światełko w tunelu na lepsze. Uważam że szansa (którą otrzymali) im się należała. Nota bene, pamiętaj proszę, że naród miał już serdecznie dość rządów PO. Zmiana była potrzebna. Sam byłem niezadowolony z rządów tej partii. Poza tym nie zapominaj że ja jestem ze wschodniej Polski, nazywanej Polską C. A akurat o tę Polske C Platforma Obywatelska nie dbała wcale a wręcz wydawała decyzję o charakterze "zemsty" robiąc województwu podkarpackiemu wiele problemów i krzywdy. Dlatego, bardzo się cieszę z wygranych przez PiS wyborów i ufam że na pewno Polsce wschodniej wyjdzie to na dobre i przyjdzie czas odwdzięczenia się za lojalność i liczne głosy :-) ...a za lewactwem też nigdy nie byłem i eurokołhozu też nie popieram. // no on dostał wyrok 5000zł. za te zacytowane słowa. Jednak te słowa, nie zmieniają poglądu i nie mają wpływu na treść informacji lub faktów, które on podaje. Po prostu się w słowach zagalopował i Sąd to ocenił, tak jak ocenił...
    -4
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-01-06 21:23
    @OrangeToDziadostwo Tu się z Tobą zgadzam w 100%. Platfonserskie bydło wreszcie przegrało i nie może przeżyć swego upokorzenia. Polacy wreszcie powiedzieli donośne NIE dla "rupta co chceta"!
    -6
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-01-06 21:47
    ...bydło to mało powiedziane ;-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    hiob pisze: 2016-01-07 08:45
    I tak portal telekomunikacyjny stał się portalem politycznym. W ramach rozejmu proponuje test jakiegoś nowego smartpfona :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-01-07 18:45
    Bydło tzn OTD i Lisu? Ślepe bydło które wierzy w PiSuar? Tak jak napisałem wyżej, nigdy PiSuary nie doszłyby do władzy gdyby była większa frekwencja, i dlatego nie naród i nie większość tylko garstka postsolidarnościowych nieudaczników i dewotów wybrała. Daje im jedną kadencję i to być może nie do końca i potem już nikt nie będzie miał złudzeń że nigdy więcej PiSuaru. A zawiść w stosunku do Owsiaka... jakie to polskie, katolickie, sam jesteś nikim jeden z drugim więc dla dowartościowania się oplujesz Owsiaka bo jest znany, bo robi, bo go pokazują. I tyle w temacie.
    8
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-01-08 05:42
    Dziś postaram się by bezstronny ale zajmę głos. Jak ja obserwuję Owsiaka to widzę w tym całą machinę biznesową. Widzę w tym przesyt PR, który aż się wylewa na wierzch i przesyt marketingu, pomieszanego z promocją. Więc to jest czysty biznes. Biznes, który prowadzi WOŚP. Tyle ode mnie.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2016-01-08 19:13
    Może i machina biznesowa, ale co z tego. Ja tam uwielbiam Owsiaka, popieram WOŚP, ale z Plusa przecież z tego powodu nie zrezygnuję. Marketing marketingiem, ale przy wyborze operatora trzeba się jednak kierować rozsądkiem.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-01-09 01:59
    ale kiedyś WOSP współpracował właśnie z Plusem z tego co pamiętam. Prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2016-01-11 12:15
    Zgadza się. Przez wiele lat. Od 2011 pałeczkę przejęli fioletowi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: