Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu

Newsy
Opinie: 0
Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji satelitarnej lub internetowej.

Ofertę telewizji satelitarnej i internetowej z pakietami od 30 zł miesięcznie wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się m.in. nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). 

Metryczka kampanii:

Kreacja - Agencja Grey Group

Produkcja - TFP Mariusz Matwiejczuk

Postprodukcja – wideo: Televizor; audio: Ztudio&Burza

Reżyser - Piotr Janowski

Media - TV, online

Dom mediowy - Vizeum

W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV można wybierać pomiędzy 3 podstawowymi pakietami:  Pakiet S - w cenie 20 zł/mies. oferuje 50 kanałów w telewizji satelitarnej oraz 56 w telewizji kablowej IPTV, Pakiet M - w cenie 30 zł/mies. zapewnia dostęp do 72 kanałów w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV oraz Pakiet L – w cenie 60 zł/mies., w którym znajdują się 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV. Każdy z zestawów można uzupełnić o Pakiety Premium: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Ekstraklasa, HBO i HBO GO, Cinemax, FilmBox, Dla dzieci czy Dla dorosłych.

W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe: Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies., Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies. oraz Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Sport oraz filmowe: HBO i HBO GO, Filmbox Premium, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: