KINO NA LEŻAKACH - startuje letnia akcja promocyjna smartfonów Sony Xperia

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

9 czerwca startuje letnia akcja promocyjna Sony Mobile.

W ramach projektu KINO NA LEŻAKACH aż do końca wakacji w kilkudziesięciu miastach Polski podczas weekendów można będzie obejrzeć atrakcyjne filmy na świeżym powietrzu, kupić w promocyjnej cenie smartfony Xperia oraz poznać ofertę Sony.

Akcja rozpoczyna się w Parku Lisiniec w Częstochowie, gdzie o godzinie 22.00 w sobotę 9 czerwca zaprezentujemy wspólnie z firmą Kinads pokaz filmu z bogatego repertuaru KNL. Wśród letnich hitów do obejrzenia między innymi „PolandJa”, „Facet na miarę”, „Porady na zdrady” czy „Dusigrosz”. Letni piknik filmowy wzbogacony zostanie o prezentację smartfonów Xperia XZ2 i Xperia XZ2 Compact.

Podczas akcji Kino Na Leżakach w strefie piknikowej Sony pojawiać się będzie demo-car - Mazda wyposażona w najnowsze produkty naszej marki, w tym między innymi konsolę PlayStation 4, telewizory, urządzenia audio i Xperię XZ2. Sony pokaże w jaki sposób Xperia XZ2 może stać się centrum sterowania autem, tworząc możliwość integracji smartfonu z samochodowymi instalacjami car audio video, zwłaszcza w zakresie wygody, podniesienia bezpieczeństwa i rozrywki – funkcje Android Auto, Sony Music Centre, Bluetooth/NFC, komendy głosowe, streaming audio wysokiej jakości.

Akcja Kino Na Leżakach zorganizowana jest przez firmę Kinads i prowadzona przy współpracy z Sony Mobile oraz siecią sklepów Media Expert, w których można będzie skorzystać z promocyjnych zakupów Xperii i odebrać premię w wysokości 600 złotych przy zakupie Xperii XZ2 oraz 200 złotych przy zakupie Xperii XZ2 Compact. Leżaki i stoiska piknikowe Sony pojawią się między innymi w Grodzisku Mazowieckim, Kielcach, Bełchatowie, Kołobrzegu, Gryficach, Stargardzie, Świnoujściu, Koszalinie, Ustce, Sławnie i innych miastach.

Pozostałymi parterami projektu są: Citroen Polska, Tchibo, PepsiCo z marką Lay’s, Polregio oraz grupa Colian z marką Grześki

Działania Sony Mobile w ramach akcji Kino Na Leżakach przygotowała i poprowadzi agencja Greenmark. Akcji towarzyszyć będzie kampania BTL i wsparcie w online, w tym w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada MediaCom, obsługą PR/SM zajmuje się KOD ID

Opinie:

Rekomendowane: