Kolejna oferta ADSL na polskim rynku

Newsy
Żródło: Networld
Opinie: 38

Telekomunikacja Kolejowa uruchomiła usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu TDI (Twój Dostęp do Internetu) opartą na technologii ADSL. Oferta obejmuje nielimitowany transfer informacji z wykorzystaniem stałego adresu IP oraz transmisję z kilkoma szybkościami dosyłowymi, ustalanymi w zakresie od 128 kb/s do 1024 kb/s.

Opłaty za poszczególne pakiety TDI są zróżnicowane w zależności od zadeklarowanej przez abonenta szybkości transmisji dosyłowej:

  • 59 zł (netto) za pakiet TDI 128 kb/s (zwrotnie 64 kb/s),

  • 88 zł w pakiecie TDI 256 kb/s (64 kb/s),

  • 109 zł za TDI 512 kb/s (128 kb/s)

  • 179 zł za szybkość 1024 kb/s (zwrotnie 256 kb/s) w pakiecie TDI 1024

Według deklaracji operatora, czas instalacji linii dostępowej nie powinien przekraczać 3-ch tygodni, o ile abonent znajduje się w zasięgu sieci TKTelekom. Z usługi TDI mogą korzystać zarówno abonenci telefonicznej infrastruktury kolejowej, jak również wszyscy ci, którzy mają dostęp do tej sieci. W pierwszej kolejności usługi szerokopasmowe mają być oferowane w dużych aglomeracjach miejskich, a docelowo na całym obszarze kraju.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-01-11 23:44
    Przydało by sie jeszcze 2048/512
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2005-01-11 23:45
    Ceny nieatrakcyjne, ciekawe czy pingi będą jak w PKP :)). No ii jakie maja okno na świat ?? Ktos to wie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Hotman pisze: 2005-01-11 23:56
    Drogo i do d... podobnie jak PKP
    0
  • Users Avatars Mini
    janlam pisze: 2005-01-11 23:57
    ciekwe czy to uda sie zrealizowac w mniejszych aglomeracjach
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 00:08
    czy strajki beda mialy wplyw na dzialanie/przerwy?
    0
  • Users Avatars Mini
    piter pisze: 2005-01-12 00:21
    hehehe ciekawe czy pakiety tez beda lecialy z predkoscia pociagow :) a ceny takie pasujace do pkp panie a ulgowe sa ???? czy znizek tez niema :) hahahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2005-01-12 00:21
    Zauważcie, że jest stały IP oraz brak limitów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-01-12 00:37
    No wlasnie, staly ip oraz brak limitow. Nie porownujcie wiec tego do neo. Co prawda drozej niz w Dialogu (rowniez staly ip i brak limitow), ale to nie jest zla oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-01-12 00:39
    ...tylko znajac zycie to zasieg tej uslugi bedzie marniusi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-12 00:59
    PKP - jakos nie ufam tej firmie wiec nie skorzystam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2005-01-12 01:33
    Nie macie pojęcia o telekomunikacji kolejowej. Mieszkam w byłym bloku kolejowym i korzystam z ich usług w zakresie dostępu do internetu. Nazywa się to DDI (domowy dostęp do internetu). Średnie transfery dla połączeń wychodzących mam na poziomie 95-115 kB/s (bajtów nie bitów- żeby nie było wątpliwości), wychodzące mnie za bardzo nie interesują, ale na e-mulu ciągną ode mnie srednio 30 kB/s. Opłata comiesięczna bez żadnych limitow w wielkości danych wynosi 38 PLN. Wszystkim Wam życzę takiego łącza.
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2005-01-12 01:35
    I żeby nie było wątpliowści - jest to usługa świadczona komercyjnie dla uzytkowników indywidualnych. Ja z PKP nie mam nic wspólnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-12 03:01
    ja równiez korzystałem z łączy PKP(siec osiedlowa) i powiem ze jest super!!! Teraz jest na crowley'u i nie widzę zadnej róznicy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-12 03:04
    a wogóle dzierżawa łącz PKP zajmuje sie jzu od bardzo dawna(ja juz korzystałęm 6lat temu), tak wiec adsl poprostu jest tylko nowa usługa
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2005-01-12 06:24
    ***piokuk- no to rzeczywiscie z tym necikiem Twym.. pkp ma bardzo (mialo?) wiele ciekawych pomyslow i skzoda ze wieksza czesc nie zostala zrealizowana czy tez rozeszla sie po kieszeniach wladz (- nie po kosciach-nie nie pomylilem sie) pozdr;
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-12 08:00
    Fajnie, zwłaszcza opcja 256 kb/s. Taki kompromis pomiędzy 128, a 512. No i bez limitów co niektórch ucieszy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran pisze: 2005-01-12 12:43
    jestem w sieci olsznet TK w olsztynie - masakra - pingi strasznie dlugi - 3000ms to normalka. właśnie zrobiłem piunga do onet.pl - wyniki to od 84 do 1860 ms !!!!....na szczeście jakoś cudem wszystkie pakiety wróciły.. brak fachowej pomocy technicznej - 'bo tak musi być'... w naszej sieci jest ok. 1500 komputerów - wszyscy mają łącze 256kb/s (niegwarantowane) co oznacza że transfer raz spada do 16-24kb/s a raz idzie normalnie - 28kb/s swego czasu zebralismy troche podpisów pod postulatami i wysłaliśmy do kierownictwa TK - TK nas olało - stwierdzająć że każdy jeden z postulatów jest bezpodstawyny - żadnych przeprosin, postanowień poprawy itp... po prostu odpier.... się!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran pisze: 2005-01-12 12:45
    oto nasze postulaty: My, niżej podpisani użytkownicy spółdzielczej sieci OLSZNET w TK, 1. uwzględniając techniczne możliwości sieci OLSZNET (szkielet sieci oparty na wysoko przepustowym kablu światłowodowym) 2. uwzględniając informacje z ogłoszeń zachęcających do podłączenia 3. uwzględniając potrzeby użytkowników sieci OLSZNET, a przede wszystkim: - szybka wymiana informacji (nie gwarantowana prędkość dostępu do Internetu - 256KBps nie umożliwia płynnej komunikacji między użytkownikami sieci OLSZNET), - możliwość zespołowego grania wewnątrz sieci w gry typu RPG, FPP, symulacje i inne (granie przy dotychczasowych ograniczeniach jest praktycznie niemożliwe), domagamy się od administratora spółdzielczej sieci OLSZNET – Telekomunikacji Kolejowej Sp. z o.o. co następuje:
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran pisze: 2005-01-12 12:45
    1. Całkowitego zniesienia - technicznie nieuzasadnionego - ograniczenia przesyłu informacji w obrębie sieci LAN, 2. Gwarantowanego, stałego i niezmiennego transferu danych 3. Odblokowania wszystkich portów na zaporze firewall, które są powszechnie uznane jako wolne, 4. Umożliwienie z wewnątrz sieci OLSZNET łączenie się poprzez połączenia szyfrowane na w/w porty, 5. Zdecydowanego polepszenia obsługi klienta, 6. Udzielania odpowiedzi na listy, 7. Przedłużenia godzin dyżuru administratora sieci, 8. Dywersyfikacji połączeń z Internetem – od 256KBps do 1MBps, 9. Profesjonalnego, opartego na fachowej wiedzy, administrowania siecią. Z wyrazami szacunku Użytkownicy sieci OLSZNET żenada...
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran pisze: 2005-01-12 12:46
    1. Całkowitego zniesienia - technicznie nieuzasadnionego - ograniczenia przesyłu informacji w obrębie sieci LAN, 2. Gwarantowanego, stałego i niezmiennego transferu danych 3. Odblokowania wszystkich portów na zaporze firewall, które są powszechnie uznane jako wolne, 4. Umożliwienie z wewnątrz sieci OLSZNET łączenie się poprzez połączenia szyfrowane na w/w porty,
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran pisze: 2005-01-12 12:47
    5. Zdecydowanego polepszenia obsługi klienta, 6. Udzielania odpowiedzi na listy, 7. Przedłużenia godzin dyżuru administratora sieci, 8. Dywersyfikacji połączeń z Internetem – od 256KBps do 1MBps, 9. Profesjonalnego, opartego na fachowej wiedzy, administrowania siecią. Z wyrazami szacunku Użytkownicy sieci OLSZNET żenada...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-01-12 13:52
    telekomunikacja kolejowa - moze to irracjonalne ale te dwa słowa jak dla mnie niezbyt dobrze pasuja
    0
  • Users Avatars Mini
    ! pisze: 2005-01-12 14:40
    TDI - teoretyczny dostęp do internrtu.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz pisze: 2005-01-12 16:17
    znizki sa ale dla pracownikow koleji:))dla nich,dla ich rodzin,i rodzin ich rodzin,konkubin i innych dlatego dla zwyklych szaraczkow ceny sa takie jakie sa bo w/w musza utrzyamac
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-01-12 23:41
    Ehh ludzie ludzie...Całą sieć TK oparta jest obecnie na swiatłowodach.Pingi ze strony TK wykluczone. Nie wiem za to jakie maja wyjscie na swiat - wie ktos z was?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-01-13 00:55
    Oj... gdzie i kiedy to będzie dostępne.... prędzej się sztucznej szczęki chyba doczekam...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiowy7 pisze: 2005-01-13 01:32
    korzysci ze stałego IP ok! ale te limity to zagłada polaków, chyba jestesmy królikami doświadczalnymi pod względem wdrażania.... pózniaj etiopia!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tktelekom pisze: 2005-01-13 13:55
    Kolejna odpowiedź do Kormorana Można zauważyć iż Panu zależy ci na reakcji kogokolwiek kto da się wprowadzić w Pana niedojrzałe gierki. Odpowiedzi zawsze były jeżeli były składane reklamacje. Szkoda, że Pan nie przytoczył udzielonaej odpowiedzi z TK TELEKOM. Podpisy zebranych osób nie zawsze należały do naszych usługobiorców, na co mamy dowody. Nikt, którym wysłaliśmy odpowiedź nie potwierdził chęci zwiększenia przepływności!!! Natomiast niektóre osoby z SM Pojezierze sygnalizowały, że Pan był zainteresowany przejęciem zarządzania tą siecią, ale my dalej będziemy usługodawcą dla naszych Klientów zgodnie z umowami.
    0
  • Users Avatars Mini
    tktelekom pisze: 2005-01-13 13:58
    Dla Kormorana Jako lekturę polecam paragraf 212 Kodeksu Karnego: Art. 212 KK § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia prywatnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    inwestor pisze: 2005-01-13 19:34
    Masz rację malkontentów jest niewielu, ale taki kormoran ma wielką chętkę bo 1500 klientów z czego jeden lub dwóch młodocianych podburzaczy co myślą, że sobie poradzą z obsługą sieci 24 na dobę, bo bez neta żyć nie mogą. Jeżeli kormoran myśli, że ma rację niech idzie do sądu ma przecież umowę i wie co podpisywał, a nie teraz podważać wiarygodność firmy TK i chować się pod stół !!! Mam łącze od pośrednika TK i uważam, że jest rewelacyjne w porównaniu do tego co miałem z netii i crowleya. A jak firma z piratami i złodziejami walczy blokując porty to napewno wie co robi. Ponadto czy w umowie masz gwarancje sieci LAN pomiędzy innymi komputerami? Może chcesz VPN a to jest inna usługa nie internet a transmisja danych!!!Jeśli sądzisz, że masz rację powodzenia w sądzie.Napisz jeszcze jaka jest cena tego neta do 256, bo to będzie ciekawe. 100 PLN ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Ostatni sprawiedliwy pisze: 2005-01-14 09:56
    Co za kretyn z tego kormorana? Ja użytkuję tę siec prawie od początku i owszem przy starcie były drobne problemy, ale teraz jest ok. Jeżeli ten kormoran jest niezadowolony, to małe pytanko-dlaczego on tu jeszcze jest? Chyba za niego odpowiem-nie ma nikogo lepszego jeśli chodzi o neta. jak mnie ząb bola, to go wyrwałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Administrator pisze: 2005-01-14 10:37
    Odpowieź do Kormorana: Cytuję paragraf umowy: § 8. 1.Umowa może być rozwiązana: a)przez „Usługobiorcę” w każdym czasie, za 30-dniowym wypowiedzeniem pisemnym ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego przypadającego po miesiącu w którym zostało dostarczone do „Usługodawcy” . Jak widać nikt nie jest niewolnikiem naszych usług. Dla mnie jak się coś nie podoba to poprostu z tego rezygnuję a On dużo krzyczy ale nie rezygnuje i nie przechodzi do "lepszych". Chyba to o czymś świadczy. Te postulaty to wielka dziecinada ale oczywiście odpowieź dostali po której nabrali wody w usta. Niech Kormoran wskaże operatora, który za 50 zł miesięcznie daje 256 kbps z gwarancją pasma. Niech Kormoran wskaże operatora, który wogóle przy takich łączach daje gwarancję pasma. Jeśli chodzi o dywersyfikację połączeń to owszem ale za odpowiednie pieniądze. Oni myślą, że za 100zł dostaną 1 Mb i to jeszcze z CIREM 1Mb. To chyba jakieś nieporozumienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    albinos pisze: 2005-01-14 11:04
    Koromoran mam potężne potrzeby i 50zł Powiedz mi jak mam je załatwić. Skoro uważasz, że za 5 dych możesz mieć co chcesz, a poza tym, wiesz o czym piszesz? Chyba, że jestes tepsowcem.
    0
  • Users Avatars Mini
    gerryt pisze: 2005-01-14 12:16
    Miałen neo 1/128 teraz mam siec z olsznet i nie wróciłbym do starego. Teraz place za 256 i man 256, kiedyś płaciłem za1Mb neo z tpsa a miałen nie więcej niż 200. Czasami w porywach 500. A stosunek cen jest nieporównywalny. Bo co to jest 50zł za stabilne 256kb/s
    0
  • Users Avatars Mini
    fergo pisze: 2005-01-15 13:15
    test
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran hub crew pisze: 2005-01-15 13:18
    Podpisy zebranych osób nie zawsze należały do naszych usługobiorców, na co mamy dowody KLAMSTWO! WSZYSTKIE PODPISY ZOSTALY ZLOZONE PRZEZ UZYTKOWNIKOW SIECI. Nikt, którym wysłaliśmy odpowiedź nie potwierdził chęci zwiększenia przepływności!! NATURALNIE, BO PRZYWALILISCIE ZAPOROWA CENE PROSTO Z KSIEZYCA - 180 ZL ZA 512 KB, W CHELLO ZA LACZE 512 PLACI SIE 69 ZL, A ZA 220 ZL MOZNA UZYSKAC LACZE 3 MB!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kormoran hub crew pisze: 2005-01-15 13:19
    Natomiast niektóre osoby z SM Pojezierze sygnalizowały, że Pan był zainteresowany przejęciem zarządzania tą siecią HEH, TO CHYBA NIE O MNIE CHODZI, KTOS PRZECENIA MOJA SKROMNA DELIKATNIE MOWIAC ZNAJOMOSC KOMPUTEROW. NIEKTORE OSOBY Z SM POJEZIERZE MAJA PROBLEMY Z PRZESTRZEGANIEM PRAWA... ODSYLAM DO MEDIOW :-) Te postulaty to wielka dziecinada ale oczywiście odpowieź dostali po której nabrali wody w usta CHCIALBYM ZWROCIC UWAGE, ZE GLOWNY POSTULAT O ODBLOKOWANIE LAN-U ZOSTAL SPELNIONY :-) NIE MUSIMY WYWAZAC OTWARTYCH DRZWI Oni myślą, że za 100zł dostaną 1 Mb DOKLADNIE TAK MYSLIMY, JAK NIE W TK, TO GDZIE INDZIEJ, KWESTIA CZASU. ODSYLAM DO OFERTY CHELLO
    0
  • Users Avatars Mini
    inwestor pisze: 2005-01-16 14:37
    Powodzenia :))) ale marny interes robisz. To tak jak mercedesa w wersji standard zamienić na wartburga combi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: